68 :: توسط Kiana در 2007-05-11 15:17

به شماره ۶۷، علی، چرا فحش ميدی، هم وطن؟!
اگه تو نظرِ ديگری داری برای خودت محترم bemooneh، به نظر و روش-و فکر-ِ ديگران چه کار داری؟ در ضمن"جنده" را معنی کن؟ اين کلمه و خيلی کلماتِ ديگه در زبان و فرهنگ ما بايد از دوباره معنی بشن، به يک خانمی که santimantal هست-و دوست داره به خودش برسه و آزادی داشته باشه اين نسبت را نمی زنند. عزيزم، احترام و ادب را نگه دار،
همه ما baladim فحش-و بد-و بيراه بگيم، naseza گفتن که نشد هنر، منطق و دليل بيار.

67 :: توسط ali در 2007-05-08 19:55

جنده خانم! خجالت نمی کشی می گی جان شما هر دوتا داستان واقعيند؟؟ جان پدر جاکش و مادر پتياره ات!!!

---------------------------

IP: 70.84.219.34

با عرض معذرت از مومنين گرام!!!! :)

65 :: توسط زیتون در 2007-05-08 01:59

رسوا جان
بقیه‌الله صیغه نیست:)
اسم یک بیمارستان حزب‌اللهی‌ است که
خان دکتر در کامنت ۶۰ حسابی پته‌ی دکتراشو ریخته رو آب:)
دمت گرم خانم دکتر! کامنت شصت

سودابه جان
عصبانی نشدم عزیزم.
حرف اون شخصو تکرار کردی. گفتم شاید یک طرفه رفتی قاضی..
این بلاگ‌رولینگ بغل وبلاگم که سرگیحه‌آور شده. مدتیه که می‌خوام یه تغییر تحولاتی توش بدم. خیلی‌ها متاسفانه دیگه نمی نویسند و کلی وبلاگنویس خوب مثل تو هستن که خوب می‌تازند...
خلاصه که ببخشید اگر من بد برداشت کردم که تو بد برداشت کردی:)

64 :: توسط نقل از ایران پرس در 2007-05-07 23:19

http://www.iranpressnews.com/source/023958.htm
بجای اینهمه شعار دادن ببینید کسی میتونه کاری برای این دختر بکند???
)-:

63 :: توسط shayan در 2007-05-07 23:17

جناب فضولباشی ( بنده خدا)

از وقايع جنگ سوئز تا به حال هزار اتفاق افتاده که آمريکا را صد در صد کنار اسرائيل قرار داده. يک دليل و دو دليل که ندارد.

ولی خوب همانطور که می‌دانيد در زمان تاسيس اسرائيل اصولا بر خلاف آنچه اکثر ايرانيان و مردم خاور ميانه فکر می‌کنند کل مسئولين روابط خارجی دولت آمريکا از وزارت حارجه بگيريد تا پنتاگون و سی‌آی‌ای و حتی اعضای کابينه دولت ترومن با به رسمييت شناختن اسرائيل مخالف بودند و پرزیدنت ترومن را زیر فشار گذاشته بودند که در صورت اعلام استقلال از جانب اسرائیل آمریکا کشور جدید التاسیس را به رسمییت نشناسد! اين ترومن بود که به دلايل شخصی واعتقادات خودش تصميم گرفت که بر خلاف رای و اعتقاد کليه دست اندرکارن روابط خارجی آمريکا اسرائيل را به رسمييت بشناسد.

از آن پس هم مقامات اسرائیلی و هم یهودیان آمریکا مشغول به کار شدند تا بتوانند روابط دو کشور را هر روز از روز پیش نزدیکتر کنند.

شما باید به نگاه کنید و ببینید که اسرائیل چقدر سعی کرد و مرحله به مرحله توانست ارزش استراتژیکی خود را به آمریکا نشان دهد و زبان آن کسانی را که معتقد بودند روابط با اسرائیل نفعی برای آمریکا ندارد را ببندد.

اسرائیل این کار را تنها با تکیه بر لابی طرفدار خودش نکرد بلکه علناو عملا به آمریکا نشان داد که دوستی نزدیکتر از اسرائیل در منطقه ندارد. اطلاعات امنییتی را که بدست می‌اورد مخصوصا در رابطه با شوروی در بسیاری از موارد بدون درخواست چیزی به آمریکا می‌دادند و نشان می‌دادند که در مبارزه با کمونیزم دوش بدوش آمریکا در حرکت هستند.

مثلا یکی از مهم‌ترین نمونه ها در دوران آیزنهاور اتفاق افتاد. زمانی که خروشچف در ۱۹۵۶ آن نطق معروف خود را کرده بود و دوران استالین و جنایات او را بر ملا کرد و اعلام کرد که باید راه و روش جدیدی در پیش گرفت آمریکا و کشورهای غربی از متن سخنرانی او بی‌خبر بودند. تنها می‌دانستند که خروشچف نطق بسیار محرمانه‌ای کرده و هرچه می‌کردند نمی توانستند به متن آن دست یابند. اسرائیل این متن را کم و بیش به عللی تصادفی توسط یکی از اعضای حزب کمونیست لهستان به نام ویکتور گریوسکی بدست آورد. و بدون هیچ چشمداشتی به آمریکائیها داد و آنها توانستند به ارزش اطلاعاتی و توانائیهای اسرائیل پی ببرند. اینگونه همکاری‌ها بارها و بارها اتفاق افتاد و کم کم نظر سی‌ای‌ای و پنتاگون و وزارت خارجه و غیره تغییر کرد.

از اینطرف هم لابی طرفدار اسرائیل مخصوصا در اتحادیه‌های کارگری برای نزدیک شدن روابط دو کشور مشغول بودند. سالها قبل از تاسیس ای‌پک توسط «آی‌زآ کنن» که به «سی کنن» معروف است اتحادیه‌های کارگری شدیدا مشغول لابی برای اسرائیل بودند. همانطور که گروه‌های مذهبی و مسیحیان ایونجلیکال از متن جامعه آمریکا مشغول به این کار بودند.

همه اینها را کنار هم بگذارید و از همه اینها مهمتر این مسئله اساسی را به آن اضافه کنید که نه جامعه یهودیان آمریکا و نه اسرائیل با نظام آمریکا و جامعه آمریکا و نقشی که آمریکا در نظم جهانی ایفا میکند مشکلی ندارد و خودش را بخشی از متن این جامعه میداند با ارزشهائی مشترک و با اهدافی مشترک.

بدون اين آخری نه ای‌پک و نه هيج کس ديگری نمی‌توانست و نمی‌تواند آمريکا را در کنار خود داشته باشد و شما نمی‌توانيد در هر قدم و هر لحظه چه از لحاظ امنييتی و چه از لحاظ اجتماعی و چه از لحاظ اقتصادی با آمريکا مخالفت کنيد و بعد هم انتظار داشته باشيد که آمريکا در کنار شما بايستد. اسرائيل بر خلاف دشمنانش هرگز چنين نکرده و با اينکار اثر تلاش و کوشش طرفدارانش را در امريکا دوچندان کرده. رمز موفقییت لابی طرفدار اسرائیل هم در همین است که اول از متن این جامعه بپا خواسته‌اند و دوم اینکه با این جامعه مشکلی ندارند و خودشان را متحد آن می‌دانند.


در این زمینه می‌شود کتاب نوشت. حرف آخر اینکه ای‌پک مهم است ولی همه چیز نیست.

به این مسائل که عرض کردم فکر کنید و همه را کنار هم بگذارید حتما جواب سوال خودتان را خواهید یافت.

به هر حال

شاد باشید

62 :: توسط Rosva در 2007-05-07 19:34

راستی ْ بقية الله ْ ديگه چه صيغه ايست؟مگر خدا سريال دنباله دار است که بقيه داشته باشد؟

61 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-05-07 18:53

نگفتم زیتون صد تا قیم دارد ، این نوع مش قاسمی اش هم چسكی است ...
نقل می كنی لا اقل كپی را از احمد و حمید یاد بگیر من نوشتم وطن پرست چسكی ، دوست داشتن با پرستیدن فرق می كند ...احمد ف را هم به چپ توده ای ازپیش خودت اضافه نكن كه فكر كنیم زیادید ، احمد نظر و خط و رسم خودش را دارد ....
ملت اذربایجان هم كه با زانوزاده ساخته شونیسم زیتونی روشن شد ، خودش می داند جدا شود و یا در سركوفت و سركوب فارس شونیسم بماند ...
اما وطن ، مرد حسابی اسلام در طول این ۱۴۰۰ سال و جمهوری اسلامی در این۲۸ سال وطنی گذاشته كه به ان افتخار كنی ، شاید به نوستالژی ۱۴۰۰ سال پیش نژاد پاك اریایی افتخار می كنی ، بكن مبارك اسلامیت باشد ...
به مسیحیت و یهودیت بند كنید و سرافرز شوید ، اما اگر به اسلام بند كردید حتمن عقده ای خواهید شد ...
وطنی كه دست ملا و اخوند و پاسدار و بسیجی و بقالهای دورگرد توده ای و مذهبی ملی ها دلار پرست و احمدی نژاد های نورانی ودورگرد شهرستانی و........ مش قاسم قلابی و پارانویایی باشد ، دیگر وطن من نیست ، اب و خاكی بی خاصیت است ...
تا زیتون و قیم ها فحش ها را اماده می كنند ، ما هم اماده این می شویم كه ایران وطن كی هست و كی نیست ..!!!

60 :: توسط خانم دكتر در 2007-05-07 18:39

سلام زيتون عزيزم. خانم گل به دوست سانتي مانتالت اطلاع بده بره كلي شكر خدا كنه كه از رفتن به بقيه ا... منصرف شده.. عزيزم ميدوني در حالي كه از هر ۲۰ متخصص در كلينيك هاي عادي۱۴تاشون سهميه شاهد و ايثارگر و... دارن در بقيه ا... در دفترچه آزمون انتخاب رشته دوره تخصص اكيدا تاكيد شده كه ۱۰۰درصد سهميه و آن هم نوع خالص باشند. (ظرفيت پذيرش رشته هاي تخصصي در دانشگاه علوم پزشكي بقيه ا... (عج) فقط به داوطلبان كادر ثابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اختصاص دارد.) بند۱۵/۵ص۷ از دفترچه راهنماي آزمون ۳۴امين دوره پذيرش دستيار تخصصي باليني پزشكي سال تحصيلي ۱۳۸۶-۱۳۸۷ ....
كيف كردي. كادر ثابت سپاه. يعني غربال شده اساسي!!!

59 :: توسط Rosva در 2007-05-07 17:44

مش قاسم جان 56
گمان کنم ناخواسته کمی عوضی اشتباه کردید:
نیکولا سارکوزی متولد 1955 یعنی در سال 1968 فقط 13 سال داشته است و مشکل میتوانست بعنوان ً رهیر دانشجویان ً دست راستی از چپها کتک بخورد(!)
احتمالا" منظور شما شورش مسلمانان پاریس در سال 2005 بوده که سارکوزی با موفقیت سرکوبش کرد.

58 :: توسط مش قاسم در 2007-05-07 16:38

جتي توده ايهايي مثل من و احمد ف هم ديگر ايران را بعنوان كشورمان قبول كرده ايم
چه رسد به يعقوب معصومي كه ادعاي وطندوستي ميكند و زهر بر ما عطا ميفرمايد
ضمنا معصومي باز به اسلام بند كرده اي مانند بعضي عقده اي ها

57 :: توسط مش قاسم در 2007-05-07 16:05

یعقوب خان فدرالیست جدایی طلب (این اقا خواهان جدایی آذربایجان و اتصالش
بمام میهن باقر اوفی دوران پیشه وریست و پنهان میکند ) چرا حرف دلت را رک نمیگویی !؟
زیتون که پنجره ازادی را باز گذاشته چرا نق میزنی بنویس هر چی تو دلته ..اصلا
فهمیدی چی نوشتی !؟ وطندوستان چسکی !یعنی چی !؟ اصلا ایرانو وطنت قبول داری !؟ اگر
نوشتی وطنت ایرانه انوقت بنده از شما پوزش با خاک تو سرم طلب میکنم

56 :: توسط مش قاسم در 2007-05-07 15:53

نیکولا سرکوزی از پدری مهاجر از مجارستان و کاتولیک دو آتشه و مادری یونانی
که بعض میگویند یهودی مشرف شده بمسیحیت !؟ بوده متولد پاریس است و در مدرسه
سنت کاتدرال مرکزی تحصیل کرده و ...مثل پدرش همیشه سینه چاک محافظه کاران سنتی
فرانسه بوده در دوران اعتصابات دانشجویی سال ۶۸ رهبری دانشجویان مخالف تظاهرات بوده
و کتک های زیادی از چپها خورده ...مطبوعات انگلیسی و امریکایی نه یکدل که صد
دل عاشق پیروزیش بودند و الانه از خوشحالی بتنبانهایشان جیش !!خوشحالی میکنند
چرا که مینویسند سرکوزی طرفدار روش زندگی انگلو ساکسونهاست و خواهان دوستی بیشتر
با امریکاست و میخواهددبا رفرمش جامعه فرانسه را مدرنیزه کند !؟ یعنی انگلیس و امریکا
مختلفت جنگ عراق توسط شیراک و دو ویلپن را غیر مدرن !!تلقی میکنند ( ای بر پدر
این موذی بازی های بی بی سی سگ بشاشه ) اما در مورد ایران و سر کوزی !؟ تا همین
جا همون شیراک کله خر !!هم با دادو ستدهای پشت پرده دربست با آمریکا و انگلیس
هم موضع شده و اگر نیمچه مختلفتی هم هست از جانب آلمانه ...بهر حال شش ماه
اول حکومت سرقوزی !!بسیار مهمه و از ان مهمتر انتخابات مجلس فرانسه است که
یکماه دیگر انجام میشود اگر راستگراها انرا ببرند انوقت سرقوزی را دیگه خدا هم جلودارش
نخواهد بود باید یکماه دیگر منتظر شد....در آخر بخاطر این ویروس عقده ایی که یک ان
از من غافل نیست و با اسم من بشخصیت احمد . ف توهین کرده باز اسمی دیگر
انتخاب کردم چکنم این ویروس خوابش از دست من حرام شده و دچار سرسام دایم
شده دلم برایش میسوزد اما ....!؟

55 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-05-07 15:40

طرف را توی ده راه نمی دادند ، سراغ خانه كد ه خدا را می گرفت ...
مشكل مملكتی كه در فقر و فحشا غرق شده و مدعیان ریز و درشت وطن پرست چسكی و دایه را دل سوخت و مادر را دامن ، حل شد ....، كه حالا پریدید به فرانسه .... رویال و سرگوز هر دو به فكر پستهای دست اول خود در فرانسه و دست دوم خود حفظ قدرت استعماری فرانسه را در سر دارند ...
زیتون كه دوست ندارد كسی بالای حرفش حرفی بزند ، تعریفی و تمجیدی ها صاحب نظر دانی بودند و تثبیت شدند و اعتراف ضمنی هم كردند ...
اخه یك چیزی بگویید كه بوی سرنگونی ندهد !!!، در این حكومت گوز اسلامی ، با با ، نه نه ، رمل و سرخاب و اناب و كیشاب هم بوی سرنگونی می دهد ، می گویند فقط واجبی است كه سیقل وصفا می دهد و بخصوص برای قربانیان خودی مثل سعید امامی ها و درخشان ها واجب است و حتا اگر انها را به ان دیار روانه فرماید ....
یواشكی ، این قسمت بسیار خطرناك است و داد خیلی ها را در خواهد اورد :
عرق و شراب در اسلام ، شلاق دارد و كثیف است و مردار است و حرام است ، همان بهتر كه به عرق خورها ، عرق چوپ فروخته شود و در جا كوری سراغشان بیاید كه از معجزات ظهور حضرت است و اما تریاك مستحب است « یواشكی واجب اسلامی است » جرمی ندارد ، ناب است و غیرت و همت اسلامی را زیاد می كند و حتا می گویند در صورت ظهور حضرت تونی بلر با بوش و خامنه ای در حضور ان حضرت در بیت رهبری پای منقل تمام مشكلات جهان را حل خواهند كرد ...
و ....مدل جدید و ملی اسلامی ارایش و زدودن موهای زائد صورت خانم ها ، مخلوطی از واجبی و كافور عرضه شده است وبزودی تقاضا هم بالا خواهد رفت ... بازار اسلامی و بازریاب های ماهر هم به كار و كوشش افتاده اند كه مردم نانی به كف ارند و به غفلت بخورند ...!!

54 :: توسط بنده خدا در 2007-05-07 14:59

احمدف دوباره به مجيزگويي سلطنت طلبان نيفت كه اين ره به تركستان است
چون داريوشي از ما پشتيباني نكرد فقط كمي لودگي كرد
به يادداشته باش كه هر كلمه ما ازجانب مخالفين و براندازها مورد سوءاستفاده قرارميگيرد

53 :: توسط مَتَتی در 2007-05-07 13:32

می بینی تو رو خدا؟ ما یه طنز نوشتیم، ملت از اونوری قضیه رو گرفتن کم کمونده علیهم تظاهرات را بندازن!

52 :: توسط احمد .ف در 2007-05-07 11:30

کامنتِ ۴۳
با انصاف... با یه کامنت نوشتن، داریوش آقا هم توده ای شد، هم نفوذی، هم افغانی؟

51 :: توسط احمد.ف در 2007-05-07 11:09

یکی از اثرات اش هم این است که فرانسه مان بهتر از بدتر می شود.

50 :: توسط سرهنگ صادق حمايت در 2007-05-07 09:50

بالاخره آن جاشو شيراک گورش را گم کرد!! يکی بگويد اثرهای اين رئيس جمهور جديد فرانسه برای ايران چيه؟

49 :: توسط سودابه رادفرد در 2007-05-07 08:53

سلام زيتون جان!
چرا اينقدر عصبانی شدی عزيزم؟ من که منظوری نداشتم.همیشه سعی کن منظور گوینده رو از تو کلامش متوجه بشی نه کلمات رو تک تک معنی کنی.مثلاوقتی که کسی (از افرادیکه به قاعده نباید سر و کاری با رییس جمهور داشته باشد)میگه دیروز عصر که داشتم با رییس جمهور هندونه میخوردم راجع به فلان موضوع نظرش فلان بود ...آيا به نظر شما اين بنده خدا ميخواد سادگی رييس جمهور رو در هندونه خوردن نشون بده؟يا ميخواد نظر رييس جمهور رو در مورد موضوع منعکس کنه؟نه عزيزم ايشون فقط ميخواد از نشت و برخاست خودش با رييس جمهور صحبت کنه و منظورش القا مهم بودن خودشه .
حالا منظور من هم از اون کامنت اين جمله بود:زيتون جان لطفابه من لينک بده .تمام

48 :: توسط بنده خدا در 2007-05-07 08:45

از توضیحات ادیبانه شایان تشکر میکنم فقط یک سوال کوچولو دارم

در سال ۱۹۵۸ که ده سالی از تاسیس طوفانی اسراییل میگذشت جنگ سوئز اتفاق افتاد
و انگلستان و فرانسه با اسراییل !؟ بمصر حمله کردند ٬ آمریکا با التیماتومی بهر سه

یک هفته مهلت میدهد جنگ را خاتمه دهند وگرنه منتظر اقدام باشند ...دوران عجیبی بود نه !؟
اقای شایان چه تحولی در این مدت در آمریکا اتفاق افتاده که آمریکا در کنار اسراییل

صدها بار در شورای امنیت از وتویش برای خلاصی اسراییل استفاده کرده !؟
در حالیکه انگلستان و فرانسه هم در توافق بسیاری از انها رای مثبت دادند اما امریکا
اجبارا بتنهایی از اسراییل پشتیبانی کرده

47 :: توسط بنده خدا در 2007-05-07 08:34

جناب سرهنگ ٬موضوع جلسه بی بی سی اینگونه بود : آیا آیپک توانسته مطبوعات و سیاستمداران آمریکایی
را پوزبند !؟ (نمیدانم استای فل کردن معنی درستش بفارسی چیست ) بزند !؟ و در توضیح بعدی
میگوید سیاست خارجی آمریکا در سی سال اخیر با شدت تمام توسط لابی آیپک بسیاستمداران
و کل مین استریم مدیا در جهت منافع اسراییل نه منافع آمریکا دیکته میشود ....دانشجویان دست چین
شده و بسیار اگاهی هم بودند که سوالان متعددی کردند و آقای مارتین ایندیک و ریچارد آلوین
که آلوین از استادان کمبریج بود در دفاع و یک استاد دانشگاه امریکایی که خودش از بازماندگان
هلو کاست بوده باتفاق استاد دیگری در جهت مخالف آیپک هم حرف زدند هم پاسخ دادند
در اخر جلسه رای گیری الکترونیک کردند که ۶۵در صد موافق استایفل گری آیپک بودند
و ۳۵ در صد هم مخالف حدودا دویست تایی دانشجو بودند

46 :: توسط س.ه در 2007-05-07 07:57

لیاقت شوخی رو هم نداره. فراموشش کن.

45 :: توسط پاتوق لندنی ها در 2007-05-07 04:40

روزهای شوربختی فرانسه...
http://londoners.blogfa.com/


44 :: توسط shayan در 2007-05-07 01:21

زيتون جان

رسما اعلام شد که نيکولس سرکوزی به میمنت و مبارکی رئيس جمهور فرانسه شد.

میگم به جای شوخی با درخشان چطوره جدی یک کارت تسلییت دست جمعی براش بفرستیم. طفلک معصوم داشت خودشو واسه رویال میکشت. فکر کنم خیلی عذادار باشه! میترسم یه بلائی سر خودش بیاره!!:))

به هر حال اگر خواستی کارت تسلییتی چیزی براش بفرستی لطف کن و اسم من را هم زیرش بنویس!:))

واما به دوست عزیز مهاجر

کجا بودی دوست عزیز مدتی بود پیدات نبود؟ جات خالی بود. خوش آمدی دلمان برات تنگ شده بود. یکی نیست بگه آخه تو (شایان) اینجا چکاره‌ای که خوش آمد میگی؟ صاحب خانه زیتونه خوش‌امدش را من میگم!!!:))

به هر حال

شاد باشی

43 :: توسط در 2007-05-07 00:42

نمردیم توده ای نفوذی توی سلطنت طلبان را هم دیدیم !!؟؟ داریوش نکنه تو اففانی باشی ،ما تو زبان فارسی داریوش خان داریم ،داریوش آقانداریم !!؟؟

42 :: توسط dariushagha در 2007-05-07 00:07

ااحمدی..ایندفعه خوب زدی به خال.... مهاجر.... چرا در این سن بالا چرت میگی؟ مدرسه توده ای کجا بود...اگر حرف نداری دیگه شایعه الکی درست نکن... راستی هنوز اسم اون مدرسه را نگفتی...نکنه هنوز مدرسه توده ای؟..... برو کنار باد بیاد بابام جان....

41 :: توسط احمد.ف در 2007-05-06 22:45

آقای مهاجر کامنتِ زیر

عجب نوجوان سیزده جهارده ساله ای بوده ای شما که بهتر از ساواکِ شاهنشاهی توده ای شناسی می کردی، بله حق با شماست مقصر پدرتان بود که اسم شما را در دبیرستان توده ای ها ثبت نام کرد و مثل شما توده ای شناس نبود.

40 :: توسط مهاجر در 2007-05-06 22:33

اول جواب عمه احمد آقا!!؟؟ آمریکای لاتین ،یعنی بلوی و پرو و ونزویولا و کوبا و................همانطور که همه آگاه هستند ،تمام این کشورها متحدین پتانسیل رژیم ج.ا.ا میباشند.........................اما جواب احمد آقا، عرض شود که این مدرسه یک مدرسه دولتی بود که دارای ساختمان مدرنی بود و تجهیزات مدرن،از جمله از معدود دبیرستانهایی بود که مجهز به شواژ بود ،دوم اینکه چون دولتی بود مجانی بود، سوم اینکه با خانه ما 5 دقیقه فاصله داشت ،چهارم اینکه این سیوال را باید از بابای خدا بیامرز من بپرسید،یک نو جوان 13 ، 14 ساله که نون خور باباش بود از خودش تصمیم گیری نداشت، ولی وقتی دستم به دهان رسید، یعنی شروع کردم به کار کردن ( کلاس ششم ) ،دبیرستانمو عوض کردم .متاسفانه تود ه ایها بر خلاف آنجه که شایع است ،در رژیم شاه بهترینها را انتخاب میکردند و کسی هم جلوشان را نمیگرفت!!؟؟

39 :: توسط احمد.ف در 2007-05-06 22:26

امیدوارم زیتون...
سلام گرم آزادی عزیز رو بی پاسخ نذازه.

38 :: توسط آزادی در 2007-05-06 22:17

سلام به همه دوستهای خوبم و مخصوصا زیتون عزیز و خوشمزه!!!!
چند وقتی نبودم و بهتون سر نزدم، دلم بدجور براتون تنگ شده بود! خوشحالم میبینمتون. مخصوصا شایان، داریوش، آذر و ... میبینم که فوضولباشی و احمد.ف هم همچنان پر انرژی به جفنگبافیشون ادامه میدن؟! یه یارو هم از سایت تبیان اومده و واستون کامنت 10 رو گذاشته، میبینم که آخوندها هم اینجا رو میخونن؟؟؟ جای بسی شعف است که اینجا رو میبینن و ماتحتشون میسوزه!!
یه سوالی برام پیش اومده، اینجا مگه فیلتر نیست؟ این یارو آخونده که آیپیش مال ایرانه؟! یعنی آخوندا اینترنتشون بدون فیلتره؟؟؟؟ دم دولت مهرورز گرم!!!!
در مورد حسین درخشان هم من با نظر داور نبوی تو اولتیماتومش به این آدم فروش موافقم! یعنی زیاد جدی اش نگیریم که به قول ققنوس کامنت 34 خوش به حالش بشه!!! بلکه تیکه های اساسی بندازیم که تا اندرونیش بسوزه! مثل همون تیکه نبوی که آبروشو برد که ایمیلهای مشترکهای روزآنلاین رو دزدیده و فروخته به رژیم!! یه کار دیگه هم که خیلی مفیده اینه که درخشان تو ویکیپدیای فارسی صفحه زندگینامه داره، میتونید برید اونجا و بیطرفانه و با مدرک حقایق زندگیشو بنویسید! راستی این ویکی فارسی هم داره کم کم تبدیل میشه به ویکی اسلامی-ایرانی! بدجور برادران ارزشی اونجا رو دارن قبضه میکنند!!! بد نیست دوستان یه سری اونجا هم بزنن و اجازه ندن اونجا پر تعفن بشه!! بالاخره فارسی زبون مادری اکثر ماهاست و باید هواشو داشته باشیم. ضمن اینکه ویکی فیلتر نیست و منبع اطلاعات خوبی برای اونهایی هست که نت باز حرفه ای نیستن و پشت فیلتر موندن!! از زیتون جونم و بقیه بر و بچ میخوام اگه حالشو دارن با من همکاری کنن تا راهنماییشون کنم.
همتونو خیلی دوست دارم، مواظب خودتون باشید، حتی اون فوضولباشی که ملیجک کامنتدونی هست و ما را بسیار میخنداند!!
بوس.بوس!!!

37 :: توسط عمه خانم در 2007-05-06 20:47

ببینم عمه مهاجر اسمتته یا موقعیتته ?
خیلی کامنت پر عمقی گذاشتی منکه در عمقش انگشت بدهن موندم بگو ببینم عمه منظورت از این آمریکای لاتین کجاست ? نکنه عمه تو هم فکر میکنی آمریکای لاتین یه کشوره ?

36 :: توسط احمد .ف در 2007-05-06 20:40

کامنتِ ۳۲ آقای مهاجر ...

بالای در دبیرستان مگه ننوشته بودند دبیرستان توده ای ها، یا اینکه در تمام اون پنج سال چشمت نیافتاد به تابلو مدرسه، خب آخر پنج سال متوجه شدی که توده ای هستند و یا زود تر؟خوب چرا اصلا تو او دبیرستان رفتی و نرفتی به یه دبیرستان دیگه؟
آقای عزیز با توده ها مخالفی باش و بنویس اما دیگه جک نویسی چرا؟

خب راحت فحش بده به توده ای ها کاری نداره که.

35 :: توسط مهاجر در 2007-05-06 20:25

کامنت 33 جناب پوریان باید عرض کنم که 3 شرطی را که مرقوم فرمودید جوابش در یک جمله خلاصه میشود، جواب خشونت هار فقط خشونت است ،این رژیم ثابت کرده که جز زور زبان دیگری را نمی فهمد !!؟؟ البته اینها علاوه بر خشونت هار ،موذی هم هستند، یعنی گاهی پیش آمده که یک قدم عقب گذاشتند ،اما بلافاصله بعد دو قدم جلو آمدند ( تز لنینی ).................متاسفانه هیچ راه دیگری هم غیر تیوریهای مسلحانه باقی نمانده، اما مشکل اصلی اینستکه مبتکرین این تیوریها اکثرا از آمریکای لاتین هستند ،که اینها هم همه از دوستان و متحدین رژیم میباشند، حالا اگر کسی توانست این معادله چند مجهولی را حل کند ،به این سه شرط شما میتواند پاسخ دهد..........

34 :: توسط ققنوس در 2007-05-06 18:14

با عرض سلام خدمت زیتون خانم عزیز و محترم

درمورد اینکه با حسین درخشان شوخی بکنی یا نکنی صاحب اختیار وبلاگ خودت هستی. اما اگر من جای تو بودم این کار را نمی‌کردم. حسین درخشان با بحران زنده است. کیف می‌کند که نامش این طرف و آن طرف ذکر شود. فکر می‌کند کلیک وبلاگش بالا می‌رود و تبدیل به وزنه‌ای سنگین‌تر می‌شود.

شخصا از این آقا دل خوشی ندارم. فکر می‌کنم اگر کسانی مثل من هستند که با وی بشدت مخالفند با نام نبردن از ایشان می‌توانند مخالفت خود را ابراز کنند.

در هر حال این آقا به شخص من تا کنون نه بدی کرده و نه خوبی. شما هم صاحب وبلاگ و قلم خودت هستی. هزچه بنویسی همان زیتون خوب ما خواهی بود.

با تشکر و تقدیم احترام
ققنوس

33 :: توسط حميد پوريان در 2007-05-06 17:03

بخش دوم: عالم واقع
ما محتاج فضای نقد و بررسی هستيم…!
جمشيد طاهری‌پور
http://www.iran-emrooz.net

اشاره

در بخش نخست؛ در فضای انديشگی که نقد فلسفی آقای اسفنديار طبری گشوده بود، روايتی از تجربه‌ی "ديگر شدن" به دست دادم. خواستم بگويم؛ برای بنای ايران در دموکراسی و حقوق بشر، خشت اول؛ آزاد کردن نگاه و نظر "ما" است از حبس باورها و رويکرد‌های "گذشته"! خواستم شرح "اتفاق" را تمام کنم که عبارت بود؛ "نوزائی" در فرايند گذر از "قديم" به "جديد"؛ "نوانديشی" در فرايند گذر از کمونيزم جزمی و توتاليتر به سوسيال دموکراسی.
در اين بخش؛ پرسش‌هائی را پی می‌گيرم که در ميان است. می‌کوشم به واقعيت امروز ايران دست يابم و درک کنم پاسخ بايسته برای طرح پرسش زير کدام است:

«... نکته اساسی اينجاست که ما چه واقعيتی را می‌بينيم و از کدام پرسپکتيو:
در نظر بگيريم که يک حکومت، در بدترين و شديدترين حالت ممکن، برای حفظ قدرت خود روزانه صدها نفر را به کشتن می‌دهد، يعنی حاکميتی که برای "قدرت و دولت" دست به هر کاری می‌زند و فقط زور و خشونت را می‌شناسد و می‌فهمد. ما به دنبال اين "واقعيت"، با سه پرسش ديگر روبرو می‌شويم:
- آيا "ممکن" است به آن خشونت پايان داد؟
- "چگونه" چنين چيزی ممکن است؟
- "تحت چه شرايطی" چنين چيزی ممکن است؟»
...

32 :: توسط مهاجر در 2007-05-06 16:08

یادم میاد در رژیم شاه 5 سال اول متوسطه رو در دبیرستانی گذروندم که دربست در اختیار توده ایها بود، واقعا مثل یک دولت خودمختار عمل میکردند،بهر کی دلشون میخواست نمره میدانند ( بچهای توده ایها ) ،و کسی دیگری رو بخاطر یک درس تجدیدی در شهریور مردود میکردند،....................دبیرستان یک رییس هم داشت که عکسشو در حال دستبوسی شاه به دیوار دفترش آویزون کرده بود، اول سال بچه ها رو در حیاط مدرسه به صف میکرد، تمام حرقهاش تهدید بود ، از جمله میگفت از کلاس هفتم نا کلاس دوازده همه باید سرشون رو با نمره 4 از ته بتراشند ( انموقه مثل حالا سر تراشیده مد نبود که برعکس نشانه تحقیر بود )،................البته این موصوع عمومیت نداشت و دبیرستانهایی هم بودند که بچها کاملا آزاد بودند.......................حالا این را نوشتم که یادآوری کنم ،که این سختگیریهایی که الان در ج.ا.ا شاهدش هستیم همش از مذهب سرچشمه نمیگیره بلکه در بین این جماعت عقده ای آدمهایی هم هستند که نسبت به غرب و هر چی که بوی غرب و مدرنیته رو میده عقده دارند که با این ایدولوژی جمهوری اسلامی دستشون از رژیم گذشته باز تر ه.......... و بقیه قضایا که احتیاج به توضیح نیست........

31 :: توسط غضنفر در 2007-05-06 15:56

ممنون زیتون جان

30 :: توسط dariushagha در 2007-05-06 14:47

آقایون که فکر میکنند جمهوری اسلامی خوبه..... یک خوبی که دیدن بگویند... فقط یک.... ...جمهوری اسلامی از بیخ باید از بین برود... ایران هیچ وقتی اسلامی نبوده و خواهد بود.... آقای احمد...بعضیوقتا شاهی حرف میزنی بعضی وقتا اسلامی,,..فکر کنم گیجی.

به اديتور دسترسي ندارم.
اين لينكو اينجا اضافه مي‌كنم:
گشت ارشاد وبلاگستان
متتي:


داشتم در دنیای مجازی گشتی می زدم که دیدم جَوّ آن بدجوری نا جور است. به قول کازرونیها « اوضاش واپیچیدن!». زنان وبلاگستان نیاز به اصلاح جدی و حتی تبعید به سایتهای دیگر دارند تا خود را اصلاح نمایند. مثلاً همین خورشید خانوم! در عکسِ لوگویش موهایش پریشان است و با صورتی نارنجی و بزک کرده از پشت کوه دلبرانه سرک می کشد!

یا از او بدتر این زیتون تصویر مبتذل دخترکی خندان را بالای وبلاگش چسبانده که هیچ روسری ای بر سر ندارد و آستینهایش حلقه ای است. آدم نمی داند چه بگوید با این همه... یعنی چه که بچه است؟ فردا بزرگ می شود. با ید جلوی خطر را از امروز گرفت!

یا این خانوم حمیرا. اولاً که به زبان اجنبی می نویسد و این امری است شرم آور! ثانیاً عکس یک سیب سرخ گذاشته! خواهر من این کارهای زشت چیست؟ مگر همین سیب نبود که آدم را آورد به این خراب آبادش! که ملک بود و فردوس برین جایش بود!

از همه بدتر این خانم مسیح علی نژاد است. خبرنگار که هست! در کار طرح هم که فضولی می کند! عکس چشم و ابروی زنانه با عینکی که به نظر می آید دودی باشد هم بر سردر وبلاگش نصب کرده.

یک کم از خانم ابتکار یاد بگیرید. تصویرش کاملاً پوشیده و معقول است! تازه اگر هم نباشد که از پس این درخت به آن بزرگی چیزی پیدا نیست! بنابراین من همین الگو را به همه پیشنهاد می کنم.

پرستو دوکوهکی هم تا حدی مورد تأیید می باشد. همین طرح کاغذ خط خطی ها بهتر از آن عکسهای مبتذل است.

اصلاً تقصیر مردهای بی غیرت وبلاگستان است! این حاجی و آن حاجی برای اصلاح امور چه کرده اند؟ حاجی شدن که به این راحتی نیست! یا این ملّا، یک بار شد به ارشاد خلایقِ وبلاگستان بپردازد؟ در ولایات کفر می خورد و می خوابد و شکم گنده می کند!
http://mattati.blogspot.com/2007/05/women-bloggers.html

28 :: توسط سرهنگ در 2007-05-06 13:13

می دانی مضحک ترين موضوع اين حسين درخشان چيه؟
حتما می دانی بعضی مردهای ايرانی که در غربت سالها زندگی کرده اند به ايران می آيند و زن می گيرند و زنک را به خارج می آورند. دلايل مردها بسيار است از قبيل بی عرضه بودن خودشان در پيدا کردن يک جفت مناسب در محيط خارج و يا ابله بودنش که فکر می کنند دختر ايرانی نجيب و باکره فلان است و بهمان و معمولا زنه هم يک چند صد سالی از خودشان جوانتر است. دخترهايی هم که زن اينها می شوند معمولا يک مشت دختر کف به دهان برای خارج و پاسپورت يک کشور خارجی می باشند.
اما دسته ای از دخترهای ايرانی هم که در غربت به سر برده اند هم به ايران می روند و شوهر با خودشان می آورند!!! و اين دسته دخترها از آن دخترهای بسيار بی عرضه و معمولا زشت و بسيار چاق می باشند!!! که هيچ پسر ايرانی و يا خارجی که سرش به تنش می ارزد حاضر به گرفتن اين بوفالوها نکبت نمی باشد. پس اين دختران خيکی به ايران رفته و يک پسری که کف به دهان در آرزوی گرفتن پاسپورت يک کشور يک خارجی می باشد را افسار به گردن به خارج می آورند.
و چنين است ماجرای ازدواج حسين درخشان کف به دهن با مرجان بوفالو!!

27 :: توسط غضنفر در 2007-05-06 11:53

امیدوارم وقتی بمب اتم ساختیم بزنیم ریشه بدحجابی رو بترکونیم.

26 :: توسط shayan در 2007-05-06 11:30

جناب فضولباشی

من هرچه گشتم اين مطلبی را که گفته بوديد در بی بی سی پيدا نکردم. لطف کن و لينک آنرا در اينجا بگذار.

ممنون

شاد باشی

همه‌مون سابقه‌دار شدیم رفت!

24 :: توسط امیر در 2007-05-06 11:01

زیتون جان
۱ به نظر من مورد اقای درخشان یک مورد پیچیده روانکاوی است این پسرک لیاقت شوخی ترا هم ندارد
درست میگویی نباید بیش از این از انها اطاعت کردبل به تقابل برخاست که کم نیستیم کسانی که دیگر می می اندیشیم و حق ان داریم
شاد باش که شادی مرگ پلیدی است

پايين ترين ميزان محبوبيت جورج بوش
بر اساس يک نظرسنجی انجام شده توسط هفته نامه نيوزويک ميزان محبوبيت جورج بوش رئيس جمهور آمريکا به ۲۸ درصد رسيده است.

اين پايين ترين ميزان محبوبيت آقای بوش از هنگام احراز رياست جمهوری در سال ۲۰۰۱ می باشد.

به گفته کارشناس موسسه گلوبال استراتژی در واشنگتن عراق مهمترين عامل عدم محبوبيت جورج بوش است... متن کامل... لینک بالا رو بکلیک

22 :: توسط سرهنگ صادق حمايت در 2007-05-06 10:17

فضولباشی چی ؟ کجا؟ آدرس بی بی سی که می گويی کجاست؟ استای فل؟ ( خفه خان؟) را به انگليسی بنويس تا بفهمم منظورت را به روشنی.

21 :: توسط سرهنگ صادق حمايت در 2007-05-06 10:15

من پيشنهاد می کنم تمامی وبلاگ نويسان وطنی و تمامی کامنت نويسان وطن دوست به شدت تمام به تمامی هيکل حسين درخشان ب ش ا ش ند.
ياالله زيتون! شوخی بکن باهاش تا به آن چهره زشت و آن شکاف های وسط دندانش که گويی با طناب کوهنوردی نخ به دهانش کشيده است بخنديم!!!

20 :: توسط shayan در 2007-05-06 10:02

به دوست عزیز فضولباشی (بنده خدا)

ببين دوست عزيز من به کسی تهمت نمی‌زنم. اگر هم ناخواسته زده ام همینجا معذرت می‌خواهم.به هرحال.

اين برنامه ای را که می‌فرمائيد نديده ام. به چشم! حتما به سايت بی‌بی‌سی خواهم رفت و خواهم ديد. ولی با سفير سابق آشنا هستم. همينطور با بسياری از ايرادات و اشکالاتی که به ای‌پک می‌گيرند. که بعضا به حق و بعضا هم بناحق است.

من دفاعی از ای‌پک نمی‌کنم. که نه سر پیازم و نه ته آن! ولی خوب در هر نظام دموکراتی این حق شهروندان است که دور هم جمع شوند و از سیاست‌مدارن بخواهند که به آنچه آنها نسبت به آن حساسییت دارند توجه کنند. حال اگر بعضی از گروه های لابی مثل ای‌پک قدرتمند هستند سرچشمه اين قدرت مربوط است بخشی به نحوه رفتار و عمل اين لابی و بخشی هم به خاطر ساختار خود این لابی که از بطن جامعه آمریکا بپا خواسته و بخشی هم مربوط است به منافع استراتژیک نظام آمریکا که در بسیاری از موارد با آنچه این لابی می‌خواهد همخوانی دارد.

ای‌پک بسیار قدرتمند است ولی همیشه موفق نبوده و در بسیاری از موارد به آنچه خواسته نرسیده. شما اگر آن کتابهائی که من می‌خواستم به شما معرفی کنم را خوانده بودید متوجه می‌شدید که آنطورها هم که خیلی ها فکر می‌کنند نیست و قدرت این لابی بی‌نهایت نیست. دلم می‌خواست می‌توانستم خیلی از چیزهائی را که می‌دانم در اینجا بنویسم ولی خوب این کامنت دانی جای آن نیست. بنده خدا زیتون چه گناهی کرده که ما بخواهیم اینجا را در بست در اختیار بگیریم؟!

به هر حال مشکل من با آنچه شما می‌گوئيد اين است که شما قدرت اين لابی را از يک نوع توطئه پشت پرده می‌دانيد و من از تلاش و کوشش شبانه روزی اعضاء و رهبرانش که همه کم و بیش علنی است. بخشی از موفقییت این لابی هم مدیون دشمنانش می‌باشد که با عملکرد غیر منطقی و ضد آمریکائی کور خود آمریکا را به طرف ای‌پک هل می‌دهند!

تا آنجا که من ديده ام هر گروه ديگری هم که مثل اين لابی عمل کند (البته اگر بتواند) کم و بيش به همان اندازه موفق خواهد بود.

مشکل بزرگتر من با آنچه شما می‌فرمائید آن است که شما مستقیم و غیر مستقیم مشکلات ایران را به گردن این گروه می‌اندازید. در صورتی که از دید من مشکلات ایران از نظام حاکم بر ایران است و منشاء خارجی ندارد. اگر هم در بعضی موارد داشته باشد باز بر می‌گردد به داخل ایران.

به هر حال دوست عزيز حرف آخر من این است که مشکلات مملکت ما هیچ ربطی به کسی ندارد جز عملکرد رهبران ایران. گناه را نباید از کسی دید جز جمهوری اسلامی با این ذهنییت عقب افتاده‌اش!

در ضمن از قهوه استار باکس هم تا می‌توانيد لذت ببرد. نوش جان که من هم مثل شما از مشتريان هميشگی آن هستم. خدا را چه ديديد شايد روزی روزگاری در استار باکس نشستيم و ضمن نوشيدن قهوه کلی بحث کرديم و از هم آموختیم!:))

شاد باشيد و برقرار

19 :: توسط امير حسين در 2007-05-06 09:34

حکومت‌ها هرچقدر در پس کوچه ديپلماسي وا بمانند وچاره‌اي به امتياز دهي نداشته باشند مجبور به ايجاد خفقان در داخل به علت جلوگيري از بازخواست عمومي براي بي کفايتي خود مي‌شوند گواه اين حرف من هم تاريخ ايران است دقت کنيد در پس هر ديکتاتوري در ايران يک بي کفايتي وهزار قرارداد ننگين خوابيده است

18 :: توسط احمد.ف در 2007-05-06 09:29

دکتر محمد مصدق بدرستی براندازسلطنت نبود و شناخت درستی از شرایط ایران و دنیای غرب داشت و میدونست صرف نظر از نبود امکان براندازی رژیم سلطنتی،براندازی حکومت حتی با رو ش مسالمت آمیز، بدون در نظر گرفتن میزان رشد و شرایط اقتصادی ایران و جایگزینی بهتر، عواقب شومی دارد. اگر شاه هم شرایط زمانه را درک می کرد، کار ایران به سرنگونی رژیم پهلوی و ایجاد جمهوری اسلامی و اوضاع اسف بار امروزی نمی رسید.

زمانه عوض شده اما درستی راه و روش های مسالمت آمیز و درک لزوم تغییرات مناسب شرایط ایران و منطقه و دنیایِ امروزه، دلیلی است بر پرهیز از تندروی و سرنگونی رژیم .

17 :: توسط سودابه رادفرد در 2007-05-06 09:10

سلام
به نظر من بد حجابی اولين و ساده ترين راهيه که مردم برای ابراز نارضايتی از حکومت انجام ميدند و اين خب خيلی گرونه برای حضرات.
راستی زيتون جان فکر نميکنی وقتش رسيده بد از اين همه مدت يه لينکی هم به ما بدی؟اين کار خيلی فايده داره ها.گشته از اينکه يه وبلاگ عالی و درجه اول رو به پيوندهات اضافه ميکنی ميتونی اين نوشته رو هم به عنوان مدرک حفظ کنی و هر وقت حرف زيادی زدم مثل کاری که با شراگيم کردی بکوبی تو سرم و بگی ازم خواهش کردی که بهت لينک بدم و قس عليها.
حالا تا دير نشده بدو!

16 :: توسط nazanin در 2007-05-06 08:57

زيتون جونم خوبی؟ خسته نباشی عزيز .... خواندنی بود مثل هميشه.

15 :: توسط shirin در 2007-05-06 08:30

baba karame mahshar booddddddd.
mercccccc.az raghsae morede alagheye mane.

14 :: توسط مهسا در 2007-05-06 08:15

آخ من دلم یک رقص اساسی میخواد اما هر جا که بزن و بکوبی فراهم باشه و بخوام با امین برقصم انقدر که اون رقصنده ماهریه (!!!) تمام ذوقم رو کور میکنه و مجبور میشم زود کوتاه بیام.

13 :: توسط بنده خدا در 2007-05-06 08:06

شایانی...بی بی سی بخش انگلیسی اش تازه وارد آمریکا شده ٬ و داره حال میده !!البته حال خیلی ها را
هم میگیره ....آدم با سوادی مثل شما اقای مارتین - ایندیک را خوب میشناسید نه !؟ این سفیر
کلینتون در اسراییل امروز در بحث آیپک چگونه مردم آمریکا را استای فل !؟ ( معنی فارسی اش همان
خفه خون کردنست )کرده و ....فقط اگر توانستی بوبلاگ بی بی سی برو و یکساعت از بحث
بسیار بسیار بیاد ماندنی و سوال دانشجویان بسیار با هوش لذت ببر مارتین ایندیک آچماز
شده بود و تکرار در تکرار که ظرف سی سال گذشته آیپک با لابی قدرتمندش همه سیاستمداران واشنگتن
را سر براه کرده (نگفت خریده !) و شصت در مردم امریکا را طرفدار اسراییل کرده !!!؟ و اقای
شایان تهمت بزنی یا نه چیزی از حقیقتی که من مینویسم کم نمیکند ...سعی در شعاری کردن
اتهاماتت بر علیه من نکنی که شعور دیگران را دست کم گرفته ایی ...بله هموطن ایرانی من
اگر مارتین - ایندیک باین واضحی و متانت حقیقت آیپک را میگوید شما چرا خلط مبحث
میکنید خوهش میکنم ان بحث را ببینید که بسیار آموزنده هم هست

12 :: توسط احمد .ف در 2007-05-06 07:59

این هم از میونِ کامنتِ ۳
از تربیتِ شایانِ سلطنت طلبِ شا هدو ست

اين بحث ۲۸ مرداد کاملا انحرافيه! نباید بهش دامن زد. اين طرفداران رژيم به محض اينکه کم ميارن مثل چماق ميگيرن دستشون و حسين حسين گويان (ببخشید!مصدق مصدق گویان) ...

خب آقای شایانِ سلطنت طلبِ شا هدو ست فکر می کنی کار سلطنت طلبی اینطوری پیش میره یا اینکه فقط دلت خنک میشه؟

11 :: توسط بنده خدا در 2007-05-06 07:53

مردم دیگه مردم چند سال پیش نیستن ٬ مامورها هم مامورهای سابق نیستن ...پشماشون ریخته !؟ خوب افکار
شما چطور!؟ بنده که یک روزه میخواستم نسل سرمایه دارها را از روی زمین با داس و چگش
بردارم چطور !؟ محمد رضا شاه کجاست !؟ خمینی کجاست !؟ آغاسی و سوسن کجا رفتند و....روزگار
میچرخد و میپیچد تومار هر بزرگ و کوچکی را ...استحاله و اوولشن دایم است و انسانها را بجلو میراند
اینکه بملا حسنی تهمت غار نشینی میزنید (افکارا !!) اشتباه میکنید ملا حسنی مشاورانش
همه تحصیل کرده سوربنند و بزبانهای مختلف تکلم میکنند وقتی ایشان را بعنوان مخالف یا دشمن
کوچک میکنید در اصل خودتان را کوچکتر !؟ چرایش را بعد ها مینویسم باید برم استار باکز
کافی یک دو سه دلاری خرج کنم ٬با اینکه صاحبش از سر کردگان صهیونیزمه !!نخندید این
را در تلوزیون شنیدم که از مردم میخواستند خرید از انها را ممنوع کنند !؟ البته از گروه
جوانان امریکایی انتی - سمایت بودند که ان بی سی بعد از مصاحبه چند فیلم نشان داد که
صفهای طولانی برای خریدن کافی را نشان میداد و ...منهم معتاد مزه خوبش هستم چکنم !؟

10 :: توسط آخوند در 2007-05-06 06:18

پسرم شایان!
هیچ از اینکه خون یهودی در خونت باشد شادمان مشو!!
ندیدی مولایمان علی(ع) چگونه این قوم کثیف را گردن زد؟ اینان موجوداتی تمامیت خواه هستند که اندیشه تصرف تمامی دنیا و سرزمین مقدس مسلمانان را در سر دارند.
ان شاالله با تلاشهای دکتر احمدی نژاد بمب اتمی میسازیم و نسل این یهودیان را از روی زمین پاک میکنیم!
فرزندمان حسین درخشان که خونی حسینی(ع) در رگهایش است، این مطالب را به درستی درک کرده و ندیدی چگونه ققنوس وار ندای دفاع از امت اسلام سر داد و گفت بر میگردد تا شربت شهادت در راه اسلام بنوشد؟
از خدا بترس فرزندم!

9 :: توسط آخوند در 2007-05-06 06:07

خجالت بکش دخترم!!
این چه حرفهایی است که میزنید؟ چرا ترویج بی بند و باری میکنید؟ شما در کشوری مسلمان زاییده شدی و اگر میخواهی در آن زندگی کنی باید قوانین آنرا محترم بشماری! این حرفهای شما مخالفت با نص صریح سخن خداست و حکمی برابر با محاربه دارد.
خداوند شما را ببخشاید!

8 :: توسط لات اينترنتي در 2007-05-06 05:54

ببين زيتون جون ... ميگيم صدات اصلا قشنگ نيست بهت دروغ گفتيم !!!
=))

عمرا نگيری که بهت چيچی گفتم بلا

7 :: توسط azar در 2007-05-06 05:25

ولگرد جانم .. من قبل از امدن به باغ زيتون نديدمت . از کجا امدی تر و فرز ؟ اقا بيا با هم سبدی زيتون بکنيم . موافقی ؟

6 :: توسط azar در 2007-05-06 05:22

نازنين ... داستان ها جالب بود و در عين حال مايه تاسف ... و در اين بين هشياری مبارزين در برخورد با قوانينی که قبول ندارند و تشخيص نقاط ضعف جکومت پوشالی کاملا پيداست .
در مورد حسين درخشان گمانم بايد يک پست کامل به او تختصاص داده شود . چون چرخش ۱۸۰ درجه ای او همه را به حيرت واداشته مخصوصا ا دم فروشی اش .
رقص يکی از زيباترين و شعف افرين ترين هنر هاست . از نظر روانی هم بهترين داروی افسردگيست که متاسفانه اکثر مردم در ايران به ان دچارند . نميدانم ديگر چرا با رقص مخالفند . اتفاقا سکسی ترين و پر قر ترين رقص ها رقص عربيست که سابقه چند هزار ساله دارد در بين اقوام عرب . محال است پيغمبر با ان همه ذوق و لطف به زنان زيبا رقص را حرام کرده باشد . فکر ميکنم معممينی که از اين هنر بی بهره بودند از شدت حسادت حرامش کردند .

5 :: توسط ولگرد در 2007-05-06 05:16

سلام عزيز :
مبينم که خوبی خوشحالم.
ولگرد

4 :: توسط زیتون در 2007-05-06 04:54

شایان جان
والا یکی از ترس‌هام برای شوخی با درخشان اینه که کسی بهش توهین کنه. شوخی با کسی خیلی فرق داره با توهین به او.
گرچه که من از دست زبون خودمم می‌ترسم. با هر کی تو وبلاگستان شوخی کردم یه جورایی ازم دلگیر شده:)

بعدشم اینکه از این به بعد هر کی میاد تو نظرخواهیم نظر می‌ده باید اول نتیجه‌ی آزمایش خونشو بذاره اینجا:-)
کسایی که خون یهودی، مسیحی، زرتشتی، بودایی، کمونیستی، مجاهدی، سلطنت‌طلب، حزب‌اللهی و الخ دارند حق ورود ندارند:)
خون فقط خون ِ زیتونی:)
تا خون در رگ ماست... زیتون رهبر ماست:)
سوسولا دست نزنید، النگوهاتون می‌شکنه!

3 :: توسط shayan در 2007-05-06 04:38

زيتون جان

اين دو داستان ساده که گقتی هر روز صدها و هزاران بار تکرار ميشه. اين حزب اللهی ها منتها از رو نمی‌رن که! رو که نيست! سنگ پای قزوينه!

راستی چه قيامتی بوده در کامنت دانی قبل! احمد آقای ف نقد بعد از نقد از کتاب آقای زاهدی! ا

با اون دوست خوبمون در کامنت ۱۰۴ موافقم. اين بحث ۲۸ مرداد کاملا انحرافيه! نباید بهش دامن زد. اين طرفداران رژيم به محض اينکه کم ميارن مثل چماق ميگيرن دستشون و حسين حسين گويان (ببخشید!مصدق مصدق گویان) ميان جلو! يکی نيست بگه آخه اين رژيم چه تاجی به سر مصدق و جبهه ملی زده که طرفداراش کاسه داغتر از آش شده‌اند؟ تازه اصلا به امثال من که نه آن زمان دنیا آمده بودم و حتی پدرانمون هم یه بچه بوده‌اند چه ربطی داره؟

به هر حال! بگذریم! حق با اون دوستمون است. الان مسائل مهمتر زیاده!

و اما به دوست خوبمون جناب فضولباشی ( بنده خدا)

کشف شما از اینکه من باید از قوم یهود باشم و یا خون کلیمی در رگهام باشه کلی مایه سرور و خنده من شد!! :)) حقيقتش را بخواهيد بيشتر از اينکه نشان‌دهنده دين و آئين من باشه نشان از ذهنييت شما داشت!

ميدانيد چرا؟ چون از قرار برای شما غير ممکن است که کسی مسلمان باشد و کليمی نباشد ولی از قوم يهود دفاع کند! حتما يا بايد کليمی باشد و يا يک جورهائی خون يهودی در رگهاش باشه! والا محال است حرف حق بزنه!

به اين ميگن طرز فکر مدرن و پیشرفته! شاید هم بشه بهش گفت قبیله‌ای و عهد حجری!! البته می‌بخشيد ها! ولی خوب قبيله‌ای فکر کردن و همه چيز را از اين ديد ديدن نام ديگری ندارد!

برای اطلاع شما هر چند که مايل به تکذيب حرف شما نيستم و هیچ لزومی هم در این کار نمی‌بینم. ولی خوب به عرض شما می‌رسانم که نه خير! اشتباه کشف کرده اید! من نه کليمی هستم و نه تا آنجا که می‌دانم خون کليمی در رگهام هست! اجدادم حداقل از دوران شاه اسماعيل تا به حال شيعه بوده اند از هر دو طرف! هم پدری و هم مادری! هر چند که ای کاش نبودند که این دین آخوندی متحجر مايه افتخاری نيست!

در مورد ای‌پک هم چه طرز فکر جالبی داريد! تا يکی دو تا کتاب خواستم به شما معرفی کنم! شدم عضو ای‌پک و يهودی و ........ :)))))

نه عزيزم من نه عضو ای‌پک هستم ونه چيزی. هر چند با چند تن از سرانشان سلام و احوالپرسی دارم و آنها را بسيار انسانهای تحصيل کرده و متينی یافته ام. حداقل اينهاشان که من ميشناسم. به هر حال یک لحظه هم صحبتی با آنها را در هر روز و هر لحظه به همصحبتی با هزار آخوند و بچه آخوند و حزب الهی نمی‌دهم.

دوست عزیز دیگه از این کشفها نکنی ها! اگر هم کردی نگو! خطر داره! خدای نکرده میان میدزدنت ها!:)))

به هر حال

بگذریم

شاد باشی

2 :: توسط shayan در 2007-05-06 03:37

زیتون جان

از ترس اینکه اول نشم هول شدم درخشان را درهشان و صواب را صوال تایپ کردم! ببخشيد.:))

برم ببینم در کامنت دانی قبل چه خبرها شده من نبودم!:))

1 :: توسط shayan در 2007-05-06 03:31

زيتون جان اول!

از من ميشنوی هر چه می خواهد دل تنگت به اين حسين درهشان بگو!! صوال دنيوی و اخروی داره!:))