137 :: توسط rewq4545 در 2007-07-06 03:43

Las Vegas
[url=http://condosforrent-las-newyears-vegas.gebook.org/] condosforrent las newyears vegas [/url]

136 :: توسط نايتينگل در 2007-06-26 15:56

اوخ اوخ اوخ مهشيد ديگه كيه نانا خانم؟ از دشمنان و بدخواهان شما است؟ بيچاره؛ حسابي بارش كرده ايد. چه خوب كه من مهشيد نبودم ها! ولي زياد به خودتون فشار نياريد؛‌ منم يكي هستم از اين جماعت وبلاگ خوان كه گاه گاهي مي آيم و نگاهي به اين طرفها مي اندازم. از قضا وبلاگ شما رو هم به خاطر لينكهاي موسيقي اي كه مي گذاريد چك مي كنم چون بيشتر با اونها حال مي كنم تا با حرفهاي سياسي اتون كه رنگ دلشكستگي و نفرت غريبي توش هست. بگذريم؛ شما مي تونيد هرچي خواستيد به من فحش بدهيد چون ما اصلا همديگر رو نمي شناسيم پس براي من فرقي نمي كنه. اينكار اينقدر بي معني است كه انگار به ديوار فحش بدهيد ولي به عنوان يك خواننده معمولي من از حقم استفاده كردم و نظرم رو درموردتون گفتم. حالا ديگه خود دانيد. والسلام.

135 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-06-25 23:52

گاوان و خران بار بردار
به زادمیان خنگ و عجول و تكراری كامنت گزار ..
زیتون باسلطنت و توده ای و امكانات پردازد
اباد خواهد كرد این ویرانه ، اسلام زده و اخوند نواز
چشم من یعقوب كور و سرم كچل
گرچه ببیند نتیجه ای و نپذیرد این همه ناز
اخ فراموش نشود این حسین درخشان مهندس مشاور احمدی ها باز
میان ان سه بازاری و معامله ساز و ملیجك باز، این حسین در كجایش كند پرواز

134 :: توسط nana در 2007-06-25 22:40


ولی اما سامون که مثلنی خواستی تعريف مرا از خودم به عنوان عيب من بزرگ کنی

جانم برايت بگويد من ميدانی که يک طرفه با همه مونولوگ دارم
يعنی کامنت دانی ندارم

از رد و بدل کردن عالی بود و مرسی و باقی شر و ورها صرفنظر کرده ام
و به جايش قدرت خطاب را خريده ام

در اين تملک که خريده امش به يک قيمتی

به خود حق گفتن هر واقعيتی را ميدهم به شرطی که قصدم فريب مردم نباشد

حال اگر در اين واقعيت ذهن خودم را يک عدد چشمه ببينم
همان گونه که به گفتن مثلنی نانا جاسوس امريکاست
اهميتی نميدهم
همين گونه هم از گفتن استعداد ذاتی خود که شجاع ترين بين شمايان و متمدن ترين بين شمايان يعنی عبدی کلانتری در پيامگير سبيل طلا به آن اذعان کرد
هيچ تعارف و دروغ و فروتنی ندارم به ولای علی !!!

با کس و شعرهای بده بستانی به شدت مخالفم و ميجنگم و با احدی اين رابطه را ندارم
و اساسا داشتن چنين رابطه ای را برای خودم افت ميدانم

بنابراين خودم هستم و خودم
چرا از خودم خوشم نيايد و اين چشمه را نبينم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نانا

133 :: توسط nana در 2007-06-25 22:32

خوب باز دوباره شما دوتا اومديد

اولا تو نايتينگل که همون مهشيد دندان طلای راستی هستی را خدمتی کنم بعد بروم سر تو سامون

ببين مهشيد تو يک عقده به من داری که هرجا باشی رو ميکنی

يادمه از مسخره هات اون زمانی که هنوز کله ات را کاملا در چاه گه فرو نکرده و بيرون نکشيده بودم اين بود که
هی ميگفتی که نانا خيال ميکنه کی هست و خطاب به همه فرمان صادر ميکند

ميبنی عوض نميشوی خودت خودت را لو ميدهی
هيچ زنی ميان ما جز تو اکنون به اين مبحث جدی فرماندهی من این شکل تو نگاه نميکند
زيرا یک ذره امکان موفق شدنم را بين حداقل گروهی ميدهد
و با اين دادن از آن جائي که من منافعم منافع مردم است همه لال ميشوند و درک ميکنند که من سو نيت ندارم بلکه حسن نيت دارم

الا تو که برايت سو يا حسن من فرقی ندارد


تو عقده راجع به من داری زيرا فمنيست بودن کثيف متعفن اسلامی خودت و باقی زنان اصلاح طلب را که نو ن خوری شماها بود افشا کردم
به زيبا ترين و شيرين ترين شکل ممکنه

بابا جان من تو حتی در يک ليگ که با من چيزی را مسابقه بدهی نيستی
اين را از تفرعن نميگويم

ما کلس هايمان با هم متفاوت است
کلس تو سکنيه دائی قزی تاتو شده ايران است اگرچه در سوئد هستی!!!!

کلس من يک عدد جين فوندای مدرن و پر انرژی و مغرور و با تجربه و فعال ذهنی است

خوب به هم نميرسند

اگه اين يک حرف حالی تو شد من خيلی جلو خواهم بود

برو ...................................نانا

132 :: توسط Saman....Hossein Derakhshan در 2007-06-25 20:58

من مثل چشمه ای هستم که هی خودش ميجوشه و تمامی نداره
Be pir eyne cheshmeye an o shash o goh mimoone...ta mitoonid berinid tu cheshmeye in nana.lol

131 :: توسط Saman....Hossein Derakhshan در 2007-06-25 20:57

من مثل چشمه ای هستم که هی خودش ميجوشه و تمامی نداره
Be pir eyne cheshmeye an o shash o goh mimoone...ta mitoonid berinid tu cheshmeye in nana.lol

130 :: توسط Saman....Hossein Derakhshan در 2007-06-25 20:55

nana....inke gofti mesle cheshmeh hasti be khoda rast gofti.....vali eyne cheshmeye goh mimooni ke adam hey bayad toosh berine.lol

129 :: توسط Saman....Hossein Derakhshan در 2007-06-25 20:55

nana....inke gofti mesle cheshmeh hasti be khoda rast gofti.....vali eyne cheshmeye goh mimooni ke adam hey bayad toosh berine.lol

128 :: توسط نايتينگل در 2007-06-25 14:16

بابا ول كنيد اين نانا زولا را؛ آدم بايد خيلي دستش از همه جا كوتاه باشد كه بيايد توي يك وبلاگ يكوجبي پاشو بزاره روي ميز و احساس رهبر بودن بكنه ؛ ‌رهنمود بده و براي ما فرمان روز كيل بيل صادر كنه!! چه مي شه كرد؛ تنهايي و بي كسي توي غربت پدر آدمو رو در مي ياره. بزاريد دلش خوش باشه بابا.

127 :: توسط ... اینجا نظر بده در 2007-06-25 04:54

از فحش اگه خسته شدید، یه کم استراحت کنید بعد اینجا یا اونجا؟ به این سئوال پاسخ بدید:
اگر انشاء الله تعالي هفته آينده امام عصر ظهوركنندچقدر آماده ايد

كاملاً آماده ام
نسبتاً اماده ام
خيلي كم آماده ام
اصلاً آماده نيستم
اين مسئله را فراموش كرده ام
خودت چي ؟
.......

البته خودم چی: اصلا آماده نیستم!!!
خیلی کار دارم وقت هم ندارم

126 :: توسط ......... در 2007-06-25 04:21

؛فخش بدهيد تا معروق شويد.
نقل از :نانا

125 :: توسط nana در 2007-06-25 02:15

بابا تو چرا شيش دفه نوشتی الاغ؟؟؟

يک دفه هم مينوشتی همون معنی را ميداد
ولی اما از ريدن به وبلاگم گفته ای که نميدونی چه همه از دستت قهقهه خنده را ول دادم

ميدانی چرا ؟

اين وبلاگ نانا زولای ذليل مرده را که می بينی ها
نه کسی برايم تبليغ کرد نه کسی بهم لينک داد نه کسی اسمی از من آورد
تا بالاخره تصادفی معروف شدم همين طوری علی گلابی

هيچ احساس مالکيتی بهش ندارم هرکاری دوست داری باهاش بکن زيرا تو به پدر جاکش وبلاگ نويسی فارسی معروف شده ای..مگه نه ؟؟؟؟

خوب يکی ديگه باز ميکنم و همه جا هم دوست دارانم برايم تبليغ ميکنند و دوباره ميشوم معروف ميدونی حسين جون يا سامان جون هر کی هستی
من مثل چشمه ای هستم که هی خودش ميجوشه و تمامی نداره

متاسفم برای همگی دشمنانم که ابدا و اصلا با پديده ای به نام نانا زولا هيچ کاری نميتوانند بکنند
عين عقاب همه را میپام و هرکی را دوست داشته باشم و دل تنگم بخواهد چوب کاری بدون وازلین حسابی میکنم
بنابراين بهتر است که تو هم زانو زده و رعايت احترام را نموده
و زين پس گه مفت ابدا نخوری


ميخواهی بخوری هم نوش جانت از نظر من بلامانع است ...........نانا

124 :: توسط Saman...Hossein Derakhshan در 2007-06-25 01:25

nana...nana...baz to gohe ziad-tar az dahanet khordi dokhtar....mageh nagoftam andazeye dahanet goh bokhor? ha to adam beshoni nisti zanike jende? boro ta naridam be halet...de boro de....to be babaye man chi kar dari bi pedar? hala biam berinam be sitet? ha? mikhay jedan dare sitet ro bebandam? unvaght koja mikhay oghdehaaye daroonit khali koni? boro janam...boro...in goh khoriha be to nayoomade.

123 :: توسط Saman...Hossein Derakhshan در 2007-06-25 01:25

nana...nana...baz to gohe ziad-tar az dahanet khordi dokhtar....mageh nagoftam andazeye dahanet goh bokhor? ha to adam beshoni nisti zanike jende? boro ta naridam be halet...de boro de....to be babaye man chi kar dari bi pedar? hala biam berinam be sitet? ha? mikhay jedan dare sitet ro bebandam? unvaght koja mikhay oghdehaaye daroonit khali koni? boro janam...boro...in goh khoriha be to nayoomade.

122 :: توسط Saman...Hossein Derakhshan در 2007-06-25 01:25

nana...nana...baz to gohe ziad-tar az dahanet khordi dokhtar....mageh nagoftam andazeye dahanet goh bokhor? ha to adam beshoni nisti zanike jende? boro ta naridam be halet...de boro de....to be babaye man chi kar dari bi pedar? hala biam berinam be sitet? ha? mikhay jedan dare sitet ro bebandam? unvaght koja mikhay oghdehaaye daroonit khali koni? boro janam...boro...in goh khoriha be to nayoomade.

121 :: توسط Saman...Hossein Derakhshan در 2007-06-25 01:25

nana...nana...baz to gohe ziad-tar az dahanet khordi dokhtar....mageh nagoftam andazeye dahanet goh bokhor? ha to adam beshoni nisti zanike jende? boro ta naridam be halet...de boro de....to be babaye man chi kar dari bi pedar? hala biam berinam be sitet? ha? mikhay jedan dare sitet ro bebandam? unvaght koja mikhay oghdehaaye daroonit khali koni? boro janam...boro...in goh khoriha be to nayoomade.

120 :: توسط Saman...Hossein Derakhshan در 2007-06-25 01:25

nana...nana...baz to gohe ziad-tar az dahanet khordi dokhtar....mageh nagoftam andazeye dahanet goh bokhor? ha to adam beshoni nisti zanike jende? boro ta naridam be halet...de boro de....to be babaye man chi kar dari bi pedar? hala biam berinam be sitet? ha? mikhay jedan dare sitet ro bebandam? unvaght koja mikhay oghdehaaye daroonit khali koni? boro janam...boro...in goh khoriha be to nayoomade.

119 :: توسط nana در 2007-06-25 00:42

بابا پونه تو چه همه کارها کردی برای اين شکت به من

ای خاک تمام عالم بر سرت مگه نميدونی من فائزه رفسنجانی هستم و چون نميخوام کسی بفهمه اسمم را گذاشتم نانا زولا

تو که مرا رسوای عالم کردی !!!!!

به همين دليل دختر رفسنجانی بودن است که من قدرت دارم اساسا به همه بالاخص رهبر و حمقی نژاد هی بپرم

وگرنه همين درخشان ميگرفت چوب تو کونم ميکرد به ولای خودت !!!!

اين درخشان از بابا کوسه ام خيلی ميترسه آخه بابا کوسهام سبب شده که باباش یهوئی بشه فرش فروش تو بازار تهران
قبل تر ها باباش شاگرد قهوه خونه سرچشمه بوده فقط محرم ها وضع مالیشون خوب بوده

بهمين دليل جواب منو نميده

ميگم تو يه درخواست برای ام شش
انگليس بفرست
با اين همه هوش و زرنگی حتما حتما
برای عملياتی جيمز باندی استخدامت ميکنند
تازه ممکنه جيمزباند را هم از نزديک ببينی .................................نانا

118 :: توسط rez در 2007-06-25 00:39

۹-حال کردم.

117 :: توسط shayan در 2007-06-24 23:30

زيتون جان

ميگم اين عکسی که از آقای گلزار گذاشته بودی منو ياد اوایلی که آمده بودم آمريکا انداخت. البته دوستان فکر بد نکنند و دوستدارانش عصبانی نشود که فقط محض خنده تعریف میکنم!

وقتی که پای ما به این مملکت آمریکا رسید از شانس ما چون از آن دلارها هفت تومانی اهدائی پادشاه فقید به رفقای کنفدراسيون خبری نبود و خانواده هم پولی نداشت که هر ماه حواله آمریکا کنند جهت تهیه شهریه دانشگاه و پول تو جیبی و غیره چند شبی در هفته در یکی از این فست فودهای آمریکا کار میکردم تا اینکه در دانشگاه در آزمایشگاه یکی از استادان کار گرفتم و شدم ریسرچ اسیستنت و شکر خدا وضع مالیم سر و سامانی گرفت.

یه روز یک مرد ایرانی که حدود ۵۰ سالی داشت در آن فست فود شروع به کار کرد. اهل اصفهان بود و از قرار از یکی از خانواده های متمول آن شهر و دیار. من تعجب میکردم که آدمی با این سن و سال که میگفت از سالها قبل از انقلاب تو آمریکا بوده و از خانواده‌ای پولدار چرا آمده تو فست فود کار میکنه! ولی خوب انقلاب شده بود و آمدن پول از ایران مشکل بود چیزهای عجیب‌تر از این را هم دیده بودیم و عادی بود!

پسر جوان و خوش قیافه و خوش هیکل بیست و دو سه ساله آمریکائی هم در آنجا کار میکرد به نام لری. یه روز هنگام استراحت طرف آمد و با لحجه غلیظ اصفهانی به من گفت. آ شایان! این لری هم خب چیزیه‌س ها! گیرم یه خورده عونقس! منکه هاج و واج مونده بودم چی بگم گفتم خوب این آمریکائی ها اینجورین و سر کار جدی هستند و به روی خودم نیاوردم و حرف را عوض کردم و گذشت. روز بعد به یکی از دوستان ایرانی که طرف را بهتر از من میشناخت جریان را گفتم و دیدم زد زیر خنده و گفت مگه نمیدونستی این گیه و واسه همین هم خانوادش طردش کرده‌اند و حالا اومده تو این شهر تنها زندگی میکنه تا جنگ و دعواش سر ارث و میراثش تو ایران حل و فصل بشه!

حالا این طرف هم بد نیست! گیرم یه خورده عونقس! :))

شاد باشي

116 :: توسط pooneh در 2007-06-24 23:18

به طاها:
راستش بعضی وقتا يه چيزايی به دلم ميوفته و یه حرفی میزنم. دوباره رفتم وبلاگ نانا. حوصله خوندن که نداشتم. ولی ديدم مثلا دشمن خونيه شخصيه به اسم حسين درخشان. نميشناختمش و سرچ کردم و اين جمله رو توی وبلاگش ديدم:
*نوکیسه‌های خودباخته‌ی دور رفسنجانی دارند ممکلتشان را بخاطر تنفر شدیدشان از احمدی‌نژاد و لاریجانی و خامنه‌ای به قیمت مفت به آمریکا و انگلیس و اسراییل می‌فروشند. *
دوباره برگشتم گوگل و نانا و رفسنجانی رو با هم سرچ کردم. دريغ از يه فحش از جانب نانا !!
خلاصه من که توی خط سياست نيستم. ولی شماها که هستين به نظرم زود به آدما اعتماد نکنين. البته اين مورد رو من مطمين نيستم. ولی به نظرم يه آدمه معمولی و در عین حال با سواد، اونم یه خانوم! اينقدر با غيظ حرف نميزنه. يه جا پای پول و قدرت بايد در ميون باشه.

115 :: توسط مانی وبلاگ بی مشتری در 2007-06-24 22:34

کامنت گزار ۱۱۲ دیدی چرا دقمرگ میشی !؟ مانی ای سوزمانی ای راسو متعفن
دیدی بکامنت امام خمینی ات کسی محل سگ نمیزاره ...برو برو که همین شش کامنتی
که باعث شد عقده هایت بترکد و با اسم سامون ....اخه بدبخت من که با فضولباشی

مینوشتم اما نتونستی عقده قایم کنی مثلا وبلاگداری نه !؟ حالا اسمتو میزارم
شیش تایی ها وقتی نوشتم خفه شو شیش تایی ها یعنی خفه شو شات در فاک آپ
یعنی کاساسون یعنی ایشه گابارو یعنی تزه وو

114 :: توسط درنا در 2007-06-24 22:33

مرسی زیتون جان بابت مطالب زیبات.
امیدوارم که دوستان با هر عقیده ومسلکی بتونند با هم تبادل نظر کنند و اجازه بدند مسايل حاشیه‌ای در همان حاشیه باقی بمانند. ببینید دوستان همۀ شما که سنگ ملت رو به سینه می‌زنید باور کنید که مخالفان آرای شما هم جزءهمان ملت هستند. طاقت وتحمل خودتون رو برای شنیدن و البته برای سعی در درک نظرات مختلف بیشتر کنید. باور کنید که هیچ کس با هیچ بار فرهنگی و موقعیت اجتماعی نمیتونه ادعای همه چیزدانی بکنه. انعطاف داشتن در زمینۀ ایده‌ها همیشه نفعش بیشتر از ضررش هست. من خودم بهترین درسهای زندگیم را ۲۱ سال پیش از روستازاده‌هایی گرفتم که درروستایشان بعنوان معلم تدریس می‌کردم. درس‌هایی که حتی زندگی پر فراز و نشیبم و۱۸ سال غربت‌نشینی هم به من یاد نداد..هنوز مدیون بچه‌ها و مردم اون دیار هستم..ولی اینو میدونم که اگر من با ذهن بسته و غرور شهرنشینی با اونها برخورد میکردم و با ذهنیت همه‌دانی پیش میرفتم نه تنها از برکت این آموخته‌هابی‌بصیب میموندم که ۱۰۰٪ تأثیر منفی هم از خودم باقی میذاشتم و چه کسی هست که این رو بخواد..لپ مطلب اینکه به جای اینکه مدام در تقلای به کرسی نشاندن و تحقیر کردن دیگران باشیم سعی کنیم نصف گوش بدیم و نصف حرف بزنیم نه اینکه در حرفهای دیگران دنبال سوتی گیری و غیره باشیم.. حیف انرژی شما نیست؟من دلم میخواد از تک تک شما مسائل تازه یاد بگیرم و اون هم همراه با احساسات مثبت نه قهرآمیز..ممنون

113 :: توسط خواننده زيتون در 2007-06-24 22:30

جراید :
اقای خاتمی دست دادن را با زنها را در ايتاليا تکذيب کردند !!
من اگر بجای ايشان بودم
خاتمی بودن در ايتاليا را تکذيب ميکردم .ميگفتم ان خاتمی من نبودم .

112 :: توسط سامون در 2007-06-24 21:51

واقعاً ملت عجیبی هستیم...یک ماهی هست که وقتی باسم
فضولباشی کامنت
میگذارم کسی محل سگ به نوشته های مملو از حقیقتم نمیگذارد..

111 :: توسط طاها در 2007-06-24 21:21

سامون عزيز شما مسکه به هيچ وجه حرفهای من رو نخوندی و از متود تندخوانی نصرت استفاده کردی ..

من کی گفتم که اينها بخاطر فحش دادنشون طرفدار دارند ؟ من گفتم تصور همکاری اين گروه با جمهوری اسلامی که پونه عنوان کرده بود تنها توهم توطئه هست. لطفا دقيق بخونين..

ضمنا من کجا گفتم که من و تو ماشويم و جنبش سياسی به راه بندازيم ؟ من گفتم ما فرهنگ دموکراسی نداريم .. بايد تلاش کنيم تا اين فرهنگ رو بين خودمون بوجود بياريم و وقتی که اين فرهنگ بوجود بياد همه چيز خودش درست می شه چون تفکرات عامه تغيير کرده و ديگه نيازی به انقلاب و اصلاحات و براندازی و ... نيست ..

من از سرسری خواندن متنفرم ( چنين گفت زرتشت ) البته اون می گه سرسری خوانان ولی من گفتم بهت برنخوره.

110 :: توسط (-: در 2007-06-24 14:46

خوب گفتی

109 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-06-24 14:25

ارمان جاوید ها بدانند ، دیكته نوشته و بیست می گیریم ... سباح به قصد نوشتم ..
تا ارمان جاوید ها كه مدافع تز احترام به اصلاح طلب های اخوندی عبا رنگ تریاكی « بگذار خیلی از خمار های سلطه اخوندی اسلامی با شنیدن رنگ تریاك نئشه شوند » و توده ای و اسلامی و بازاری ...
ایراد بنی مسلمانی بگیرند ... و هیچ وقت به اصل نه پردازند ....كه مخالفت خارج كشوری و داخل كشوری ندارد ، سوادشان بالا بیاید و تز و عمل استحاله چی ها را خود بررسی كنند و نتیجه بگیرند ...
مثل شیرین خانم عبادی در داخل روسری سركنند و به خارج كه امدند حجاب اسلامیشان را بر دارند و از اسلام و رافت و رحم و عطوفتی ، كه در اسلام مخفی است ، ساعتها سخنرانی كنند و همه جهان را متقاعد كنند كه بابا صبر كنید !!، من شیرین عبادی دمكراسی اسلامی را در منطقه خاورمیانه پیاده خواهم كرد ...
ارمان جاوید ها صلوات بفرستند ... و به خاتمی نهم رای اعتماد صادر فرمایند

108 :: توسط مداد قرمز در 2007-06-24 14:21

من سامون هفتاد رو خواندم سامون جان حرفات قشنگ بود ولي آخرش چرا با بد و بيراه گفتن همشو خراب كردي عزيزم امروز به تنها چيزي كه نياز داريم آزادي جامعه مدني گفتمان و توسعه پايدار و ... است و براي دستيابي به اينها بايد فرهنگ حذف و دعوا را كنار گذاشت اگر يكي زد تو اون روي صورتتو بيار جلو
آسايش دو گيتي تفسير اين دو حرفست
با دوستان مروت با دشمنان مدارا

107 :: توسط عمه خانم در 2007-06-24 14:11

اول از هم از این زیتونی عزیزم تشکر میکنم که صبح اول وقت روز یکشنبه چشم بنده را با چنان منظره زیبایی نوازش داد , الحق والانصاف! ولی عمه بگو ببینم این بشر واقعا ایرونیه ???!!!
خوب حالا هم میخوام فقط یه یادآوری به سامون عزیز و بقیه کسانی که مثل او فکر میکنند بکنم که اون جمعیت و دیگر جمعیتهای ...,..۱ نفره که خبرش و تصویرش همه را شوکه کرد بخاطر گل روی خمینی که خدا میدونه یهو از کجا دراومد نبود عمه , همش تشکیلاتی منظم و حساب شده ای بود که تصور کرد که میتواند از خمینی و جامه روحانی !!! او برای متشکل شدن یه ملت مذهبی و متعصب استفاده کنه و الحق موفق هم شد ولی زودی افسار از دستش در آمد و موتوری که یکبار به حرکت درآمده بود اونقدر دور برداشت که از اون موقع تا حالا هر کسی رو که سر راهشه قلع و قمع میکنه و میره و هی سرعت بیشتر میگیره ... حالا کجا بدیوار میخوره و وایمیسته ... الله علم ...
ببخشید ها عمه دوباره نطق کرد ولی عین حقیقته

ياالله!
اعوذبالله من الرسول الله!

ياايهالکامنت ۹۲ !
بدجوری امامت را کباب کردی بااين کامنتت

ای خاک بر سرمن!
حاک بر سر من بيعرضه !
اين رسول يه لا قبای عرب سوسمارخور اينهمه زن داشت اونوقت من بدبخت کل عمرم رو با اون مادر فولادزره بتول سر کردم ای خاک بر سر من

حالا هم که جفتمان آمده ايم دوزخ باز هم من کلاه سرم رفت! چون رسول خدا ديگر انقدر در طول زندگيش جماع کرده که خسته شده و به لواط روی آورده و من بدبخت هم شدم پارتنرش!!!
من بدبخت آرزوی يه دختر خوشگل توی دنيا به دلم موند اينجا هم که همه حوری موري ها توی بهشتند و دستم بهشان نميرسه اين مرتيکه عرب محمد هم که چپ و راست بر من دخول ميکنه ديگه حالم داره بهم ميخوره از اين زندگی ببخشيد مُردگی!

خدا به زمين گرم بزنتت کامنت ۹۲ که اينطور دل مارا خون کردی

و قل قل الذين قل قلوا
روح الله الموسوی الکثافت الخمينی
۳ جمادی الثانی ۱۴۲۸ ه.ق
دوزخ

105 :: توسط سامون در 2007-06-24 05:00

این نانا توسط یک دکتر روانشناس که خواننده زیتون بود چند مدتی با روشهای
گوناگون و نرمخویی و ...سوال و چواب میکردند بیچاره دکتر فکر میکرد که موفق
شده و نانا را براه راست درست فکر کردن درست اندیشیدن زیبا نوشتن و مهربان
بودن هدایت کرده که چشمتان روز بد نبیند ...یکهو نانا مثل گاو نه من شیر یک تاپاله
انداخت تو شیردان که دکتر بیچاره رفت که رفت ....حالا طاها اگر فکر میکنی
شیوا ونانا و...بخاطر فحشنامه نویسی اشان طرفدار دارند سخت در اشتباهی
و داشته باش همین روزها در گاله مستراحش را برایت باز کنه ...نانا را اگر بدیوانه
خانه ببرند امنستی اینتر نشنال بخاطر رنج و درد دیگر دیوانگان خواهان اخراج
نانا از دیوونه خانه بگوانتانمو میشود

104 :: توسط سامون در 2007-06-24 04:48

این طاها ... در رویایی فرو رفته که دراوردنش محاله ...دنبال من و تو اگر ما شویمه
و بفکر میلیونها خیابان برو انزمانه ٬ اما انگاری نه ریشه ان ما شدن را میداند نه
سن و سالش بان دوران میخورد ....امروز طاها میخواهد نانا را با مهر انگیز کال
و نازلی کاموری و شیوا و سمیرا و ...را یکپارچه کند تو مردها کارش بسیار مشکلتره
که فخر آور را با گنجی و سازگارا و رجوی و رضا پهلوی یکپارچه کند

طاها مینویسد اگر این حاصل شد دیگر کار تمامست و حکومت ملایی الفرار ....بخاطرش بیاورم
که در دوره شاه همه اینها که امروز ارزو داری انروز گرد امدند از سنجابی و بازرگان
و رجوی و کیانوری و طالقانی و سید جوادی و ....اما حریف ساواک و گارد نشدند که
نشدند و ماه ها بگیر و بدار اعتصاب دانشگاه ها ادامه داشت ....تا اینکه خمینی
و دارو دسته اش شروع کردند
اولین راه پیمایی ۱۰۰/۰۰۰ نفره از قیطریه
شمیران خبرش و تصویرش در دنیا شاک اند آو شد که دیگر دنباله ان مثل فیلم
سفر سنگ کیمیایی غلطید و غلطید خرد و له کرد سیستم و تاج و تخت را و
حرف نهاییم بطاها و هخا ها اینست که متاسفانه اوردن توده مردم عادی
بخیابانها کاریست محال و غیر ممکن اگر چشم امید دارید که ان خلا مردمی را
نیروهای کمکی امریکا و اروپا پر کنند در اشتباه بزرگترید که ایرانی استقلال
خواه که چه عرض کنم استقلال پرست ...هر گز با سلطه اجنبی گیرم با اسم حقوق
بشر و دمکراسی هم باشه الفتی ندارد که ندارد ....پس تازه اگر ما شدید و جمعتان
جمع شد تازه اول کارید که نه .سط دارد نه آخر

103 :: توسط طاها در 2007-06-24 03:06

سرکا خانم پونه ... اين نگاه منفی به نانا که عامل جمهوری اسلامی هست و ... توهم توطئه هست نه يک توطئه ... آدم ها همه جوره وجود دارن و اگر سايت نانا رو بخونين متوجه می شين که يک حکومت هيچ وقت نمياد اينگونه محتوا حتی در بدترين شرايط بزاره ... مثل اينه که بگيم سايت به اصطلاح شيوا لاچينی (!!!) اين مال حکومته ! آخه چه جور خرابکاری هست که بيش از همه دست خود حکومت رو رو کنن توش ( هرچند که خيلی هم کار درست نيست البته )

به نظر من با هم در نيفتين .. ببينيد ما هممون همون آزادی رو می خوايم. بيان از همين الان اين باند و باند بازی ها رو بزاريم کنار .. واقعا فکر کنين ... فرض کنين اين حکومت از بين بره و جاش يک حکومت ديگه بياد ... حالا با اين باند و باند بازی که شماها هنوز هيچی نشده راه انداختين آخرش يا دست اصلاح طلبه يا سلطنت طلب يا توده ای يا ... خوب باز يک عده می زنن تو گوش بقيه و همين آش و همين کاسه..

پس اين راه جواب نميده... نيازی به دعوا با هم نيست ... همه بايد به يک نظر برسن ... آقا يکی که سلطنت طلبه رو ميشه با منطق رازيش کرد که بهترين حالت مانيفستی هست که همه رو يکسان راضی نگه داره..

کسی که توده ای هم هست رو همينطور ... نمی دونم اصلاح طلب رو هم همينطور ...

ما فقط يک همبستگی می خوايم ... به جون تک تک خودتون اگه اين همبستگی باشه حتی ديگه نيازی به شلوغ بازی و براندازی نرم و زبر و خشک هم نيست ...

وقتی فکر ها ارتقا پيدا کنه ... وقتی وحدت فکری بوجود بياد همه چی خود به خود درست می شه بدون اينکه بفمين کی درست شد.

باور کنين !

102 :: توسط آرمان جاوید در 2007-06-24 01:56

واقعا با چه سیریشی این سه نفر رو به هم وصل کردی؟ (حسن صباح و احمد کسروی و علی شریعتی)
با این وضعی که شما نوشتی خوب بود رابین هود و دکتر چمران و ابوسفیان و مارتین لوتر کینگ رو هم به این لیست اضافه میکردی

101 :: توسط آرمان جاوید در 2007-06-24 01:53

آقای معصومی ما که نفهمیدیم چی میگی ولی اگه دیکته نوشتی یه غلط داشتی که 19 میگیری. حسن صباح نه حسن سباح.

100 :: توسط همسفر در 2007-06-24 01:40

کارت خيلی درسته زيتون جان :)

99 :: توسط همسفر در 2007-06-24 01:38

کاغذ ديفاليشو برداشته مثل اينکه از شب شيشه ای نوشته که آخرين قسمتش پخش شد ما که نفهميديم اين آقا حرف حسابش آخر چيه ؟ ولی در کل حيفه که اين آقا در خدمت نظام نباشه !!

98 :: توسط ayda در 2007-06-24 00:30

سلام زيتون عزيزم
چقدر از خواندن وب تو لذت ميبرم فقط خدا می دونه
شنيدم ايران فيلتر شدی ؟
خوش به حال من که آمريکا هستم
شاد باشي و تندرست

97 :: توسط sfsdfsdfdsf در 2007-06-23 23:59

خيلی بدبختی نانا
چون:
لاف خارج میزنی در صورتیکه یه کونی هستی


96 :: توسط کامی کوچولو در 2007-06-23 21:47

خواندن اين مطلب جالب است که دکتر ملکی رييس سابق دانشگاه تهران در جواب دکتر سروش ميگويد:
{اخراج وابستگان و عوامل یک رژیم سرکوبگر ساقط شده با رعایت شواهد و قواعد، بسیار متفاوت است از اخراج و تصفیه صدها استاد و دانشجویی که خود با رژیم شاهنشاهی در راه انقلاب مبارزه کرده بودند و تنها بدلیل دگراندیشی و مخالفت با تفکر حاکم از دانشگاه اخراج می‌گشتند}
http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=10097

سوال من اينه که چرا اخراج طرفداران و بقول ايشان عوامل رژيم سابق درست ولی عوامل جبهه ملی بايد نادرست باشد. يک بام و دو هوا. عده ای از اساتيد را به جرم کراوات زدن و جايزه گرفتن از فرح اخراج کردند. مگر از عوامل رژيم منظور ايشان اساتيدی بوده که با داشتن مدارک دکترا از بهترین دانشگاههای جهان در جريان انقلاب شکست خورده بهمن بر روی دانشجويان آتش گشودند.

http://balatarin.com/permlink/2007/6/23/1077732
آموزش ساخت یک سریال اشک‌آور در سه سوت!
چشم‌آبی‌ها در اولویت هستند!
میس‌زالزالک

94 :: توسط عمه خانم در 2007-06-23 19:46

نانا جون , عجب زبون کلفتی داری عمه !!! ببخشید ها حالا شروع نکنی فحش دادن ولی میدونی فحش دادن یکی از رسمای مسلمونی ناب چاله میدونه عمه چرا فکر میکنی که بجای حرف درست و منطقی فحش بدی ? گذشته از این بهمه میگی ولی چرا عمه خودت کامنتدونیت بسته است ?
منم مثل بقیه نه لینک دارم و نه سایت و از این جور چیزها ولی یه انسانم که نظر و طرز فکر خودم رو دارم دلیل نمیشه عمه , حالا بلاگ شده برگ شناسایی و دلیل آدمیت حالا این زیتونی یا خودت که سایت دارید معلوم هست کی هستید ???!!! منکه نمیدونم شایدم مال خود دولت هستی و میخوای مخالفین رو شناسایی کنی ...

93 :: توسط nana در 2007-06-23 19:19

پونه شماره ۹۰

يک دفه حسرت به دل من موند که امثال تو !!!!!! با نام حداقل وبلاگی چيزی بيائيد و زری بزنيد و برويد !!!!!!

راستی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از چه ميترسيد ؟

ما در وبلاگستان هزاران نفر هستيم
ولی نميدانم چرا شماها همه جا هستيد و به همه کار کار داريد ولی
اسمی نداريد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی چرا بی نام هستيد همه شما ؟

شما پونه ....روزی که با يک آدرس ايميلی وبلاگی چيزی اومدی و نوشتی
اون هنگام من بلدم از پس شما بربيايم
ولی درخشان با اسم سامان و مهشید با اسم پونه و
شهين و تقی و اوس اکبر و بگير و برو

وای که چه همه الاغيد همگی شما؟

وای وای وای وای وای وای وای .......نانا

92 :: توسط http://ettelaat.net/extra_06_11/zananneh_mohamad.asp در 2007-06-23 18:36

زنان پیامبراعراب بااستناد به کتب تاریخ اسلام.. >>>> درچهارچوب متن پیش (سوره الاحزاب آیه 50 تا 52)
خدیجه دخترخویلیدکه درسن چهل سالگی بامحمدبیست وپنج ساله ازدواج نمود وبه مدت بیست وچهارسال (تازما ن مرگ) همسرمحمد بود.

2- سوده دخترحمزه (بیوه سی ساله)

3- عایشه دخترابوبکر (درسن نه سالگی باپیامبرپنجاه وسه ساله عرب)

4- حفضه دخترعمربن ابی خطاب(درسن هجده سالگی) پدرش درجنگ بدرکشته شده بود

5- ام سلمه دخترالمقیره (بیست ونه ساله)

6- زینب دخترخزیمه (سی ساله)

7- جویره دختر حارث( زن اسیر بیست ساله ای که محمداورا به عقدموقت خوددرآورد)

8- زینب دخترحجش (همسرپسرخوانده محمدزید که اورا طلاق گفت تا زن محمدگردد!)

9- رمله دختر ابی سفیان (سی وهشت ساله)

10- صفیه دخترحی بن اخطب (زن کنانه ابن ربیع) که زیرشکنجه جان سپرد ومحمداورا به عقدخوددرآورد

11- میمونه دختر الحارث (بیست ونه ساله وهمسرابوزبره ی متوفی)

12- ماریه قبطیه دختر شمعون ( هدیه ای که پادشاه مصربرای محمد!!)

13- عصما بنت نعمان( نوزده ساله)

14- قوتیله دختر قیس( بیست ساله)

15- ملائکه دختر کعب( بیست وسه ساله)

16- بنت جندب دختردمره ( بیست وچهارساله)

17- فاطمه دخترصحاک ( سی ساله)

18- عالیه دخترزیبان( بیست ودو ساله)

19- سبا دخترسفیان( بیست وپنج ساله)

20- قضیه دختر جابر( سی وی ساله)

22- فاطمه دخترشوره ( سی وپنج ساله)

23- صنعا دختر سلیم (..؟...ساله)

24- خوله دخترالحویل ( بیست ودوساله)

25- الشنبا دختر عمر ( سی ساله)

26- شرق دختر خلیفه ( همسرخوله متوفی)

27- خوله دخترسلیم ( همسرعثمان بن ماذون که درحنگ کشته شد)

28- حبیبه دختر سهل

29- لیلی دختر خاتم

30- امه هانی دخترابیطالب

31- امه حبیب دخترالعباس

32- دوبه دخترامیر

33- صفیه دختر بشامه

34- عماره دختربشامه

35- شینیا دخترسالت

36- تکانه

37- بنت ابی الجون

این نامها بنابرگفته ملا محمد باقرمجلسی تنها شامل حال زنان رسمی محمد می باشند ولیکن برده ها وغلامان واسیران جنگی وهدایا!! را همگی دربر نمی گیرند! نکته جالب دیگر اینکه ازدواج محمد با این همه زن تنها اززمان ورود اوبه مدینه (ازچهل وپنج سالگی تا زمان مرگ شصت وسه سالگی ) به بعد صورت گرفته است!!!!
برای دسترسی به منابع مستنددرباره نوشته بالا رجوع کنید به کتاب حیات القلوب- زندگی پیامبراسلام( ملا محمدباقرمجلسی- جلددوم وتاریخ طبری(ابومحمدبن جریرطبری) وزندگی محمد( ابن هشام) واصول کافی(محمدبن یعقوب کلینی)

91 :: توسط تیغور در 2007-06-23 18:25

چرا سیبا بدون تو رفته بود کوه؟!

90 :: توسط pooneh در 2007-06-23 17:44

زنده باد طاها بذری.
منم موافقم. قبل از هر چيز بايد فرهنگ ايران درست بشه.
وگرنه اگه خود خدا هم بياد بشه رييس جمهور هيچ کاری نميتونه بکنه.
در مورد اقای؟ نانا: اينجور افراد در روند رشد جامعه نقش منفی دارن و اصلا از کجا معلوم؟ شايد به کار گرفته شدند تا در ظاهر يک مخالف بی نزاکت و عصبی و بی شرم ، کاری کنند که مردم بگن صد رحمت به اين حکومت و این دین!!

زيتون ! دست ها بالا ... بيا بيرون .... ميخواييم همين الان به وبلاگت موشك بزنيم

بيخود گريه و زاري هم نكن

88 :: توسط نسيما در 2007-06-23 15:34

سلام خدا را شكر كه حكم اجرا نشد

87 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-06-23 14:35

عجب ارمان جاویدی ، جاوید حكومت سركوب اسلامی اصلاح طلب ...
اگر همه نظر دهنده های زیتون خارج كشوری هستند ، ارمان جاوید ها از كجا می ایند ؟؟
تز استحاله رژیم اسلامی در عمل شكست خورده است و خیلی از طراحان اصلی توده ای اكثریتی پشیمان به دنبال سلطنت از این جلسه به ان جلسه و اتحاد های طبقه بندی شده سری و محرمانه می روند ....عده ای بقال و چقال و بازاری و نان به نرخ روزخور و مزدور و دلال و محافظه كار و..... هم بخاطر منافع مالی و گاهی هم فكری ، برای حفظ رژیم اسلامی چه در خارج ایران و چه داخل ، همیشه تلاش كرده و خواهند كرد ...
تلاش اصلاح گران دینی قدیم از حسن سباح و ... احمد كسروی و علی شریعتی گرفته ، تا تازه های درونی خود حكومت ، مثل سروش ، حجاریان ، گنجی ، شیرین خانم عبادی ، بروجردی ، كدیور ... دین اسلام و مذهب شیعه را نتوانسته انسانی و این جهانی كند ، شاید زیتون بتواند با جمع ، سلطنت طلب ، توده ای ، اصلاح طلب به رهبری اخوند اسلامی ، تئوریزه و قابل تحمل نماید ...
به نظر من اگر سایتی فیلتر می شود ، بخاطر نوشته محض خود ان سایت نیست ، بلكه به علت مراجعه زیاد و مخالفین اسلام و جمهوری اسلامی و گسترش روشنگری و امكانات بده بستان خبر ها بدون دخالت و كنترل دولتی است ..
مخالف در داخل باشید و به خارج كشور بیائید و موافق و مدافع اسلام و جمهوری اسلامی شوید ...

86 :: توسط مداد قرمز در 2007-06-23 12:33

ما كه از اون كمونيست هاي دو آتشه ايم با اين زيتوني كلي حال ميكنيم يكي از انگيزه هاي من براي زنده بودن همين زيتوني است بابا ايول اللاه هر چي هم كه اين رفقاي ما ميخوان بگن بگن من راه خودمو ميرم و با اين زيتوني حال ميكنم چون بي شيله پيله است و همه چيزش راحته و خودموني

85 :: توسط Atoosa در 2007-06-23 09:01

جدا منظورت از اينکه لينک درخشان رو گذاشتی چی بود؟

84 :: توسط تنهاترين تنها......... در 2007-06-23 08:24

به به همه زنها احترام ميگذارم اما متاسفانه آنها درايران تا به پست ومقامی ميرسند خودشان راکه هيچ همه را گم ميکنند.

83 :: توسط فاطی در 2007-06-23 07:36

خدا رو شکر که به خير گذشت ... هم زلزله هم اعدام

82 :: توسط آرمان جاوید در 2007-06-23 07:36

زیتون عزیز اول دو نکته مهم

خودت میدونی که سایتت تو ایران مدتهاست که فیلتر شده پس اکثر کسانی که میان این وبلاگ رو میخونن خارج از ایران هستن و به طور کلی اکثر سیاسی های خارج از ایران یا سلطنت طلب هستن یا مجاهد و یه عده کمتری هم کمونیست های سابق. مسلما یه سلطنت طلب و مجاهد قایل به رای دادن مردم نیستن و جمهوری اسلامی رو سر و ته یه کرباس میدونن و خاتمی با احمدی نژاد براشون فرقی نداره. ولی برای تو و من که در ایران هستیم فرق داره. هم تو و هم من و هم دیگرانی که در ایران زندگی می کنن دیدن که فرق داره خیلی هم فرق داره و در شرایط زندگی روزمره ما تاثیر گذاره. پس لطفا تا زمان انتخابات مجلس صحبت از اینکه اصلاح طلبها هم نتوستن ایدآلهای من رو فراهم کنن و بعدا هم نمیتونن نکن. ما باید کار خودمون رو بکنیم و زندگی خودمون رو در داخل ایران بهتر بکنیم و سلطنت طلب و مجاهد هم کار خودشون رو بکنن و سعی کنن که هیزم به آتش جنگ طلبهای دنیا بریزن تا شاید بتونن یه روزی بیان ایران. من هم اگه جای اونها و در شرایط اونها بودم شاید همینقدر بی اخلاق می شدم.

نکته دوم اینکه زیتون جان صحبتهای ما در ایران بار عملی داره. ما که رسانه در اختیارمون نیست. اکثریت مردم ایران هم که پای اینترنت نیستن. پس اگه اینجا هم باز دلت خواست هر چی بگی سعی کن توی جامعه با مردمی که ممکنه برن رای بدن به اصلاحات اینطوری صحبت نکنی که پشیمون بشن. الان بیش از 6 ماه مونده تا انتخابات. من می دونم که آماج فحش و توهین و بی ادبی یکی دو نفر قرار خواهم گرفت ولی مهم نیست. به نظر من هر جایی که میشه گفت باید رای داد باید اینو گفت. در ضمن اگر کسی مجاهد یا سلطنت طلب یا حزب الله ایه من باهاش هیچ بحثی ندارم و هر فحشی به من داد به رهبرش داده. والسلام.

پ.ن. : به نظر من نه تنها همجنس گرا ها بلکه هر نوع منحرف جنسی دیگه ای که قابل درمان نباشه و مزاحمتی برای بقیه مردم ایجاد نکنه باید آزاد باشه ولی واقعا بچه دادن به اینها دیگه یه ظلم بزرگ به اون بچه است. یکی نیست بگه آخه خانوم همجنس باز تو که داری زندگیتو میکنی کسی هم باهات کاری نداره ولی اون طفل معصوم چه گناهی داره که باید از یه زندگی نرمال محروم بشه ؟ این دیگه اسمش آزادی نیست اسمش چمیدونم حماقت ظالمانه یا ظلم احمقانه به اسم آزادیه

81 :: توسط PsychoParrot در 2007-06-23 03:44

سلام :)
بقول خواننده ، من آمده ام واي واي!
زيتون از وقتي وبلاگت فيلتر شده بود ديگه نتونسته بودم بيام.مدتي هم خماري کشيدم ... حالا يهو نصف شبي يادت افتادم ! با فيلتر شکن جديدي که دستم رسيده ، سرچ کردم و يافتمت ! فکر کنم همه مون پيرتر شديم . تو اين مدت چند بار هم بغض کرده بودم که حتما زيتون کلا بلاگريو کنار گذاشته ...
گاد! خوشحالم وهيجان زده ناک . هنوزم خوب مي نويسي ولي گفتم که همه مون پيرتر شديم ...

80 :: توسط shayan در 2007-06-23 01:02

زيتون جان

راستی از مرمر خانم نازنين خبر داری؟ مدتی است پيداشون نيست؟ فکر کنم آخر سالی سخت مشغول درس و کتاب باشند.:))

هر کجا هستند پیروز و خوش و تندرست باشند.

79 :: توسط حميد پوريان در 2007-06-22 22:44

EARTH

A FILM BY DEEPA MEHTA
BASED ON THE NOVEL
CRACKING INDIA
BY BAPSI SIDHWA
در خلوت خانه خود نگاه کنيد و نگاهی به خلوت خانه بينداذيد.
www.newyorkerfilms.com
****
روزبه کلانتری
تحلیل گرسایل سیاسی
http://www.iranglobal.info
دفاعیه لرزان قوم پرستی


برخلاف نیروهای سیاسی ای مانند مارکسیستها، لیبرالها یا سوسیال دموکراتها، ناسیونالیستهای قومی اساسا با توسل به ایجاد مرزبندیهای هویتی و تنفر قومی فلسفه وجودی می یابند و نیرو بسیج می کنند و به همین علت دست زدن به تبلیغات علیه "ملتهای دیگر" و "اقوام غیرخودی" محور اصلی کمپین اجتماعیشان را تشکیل می دهد. این ناسیونالیسم قومی است که هویت، زبان، آداب و رسوم و فرهنگ جامعه منتسب به قوم "خودی" برایش مقدس بوده
ازنظر "گرگهای خاکستری" ارامنه عامل اصلی معضلات گوناگون جمهوری آذربایجان و ترکیه می باشند، به نظر فاشیستهای صرب بوسنیایی ها لکه ننگی را در کارنامه "پرافتخار" نژاد اسلاو رقم زده اند و مسبب ناکامیهای آنها هستند، اعضای "اتا" (ETA) اعتقاد دارند که اسپانیایی زبانها عوامل "سیه روزی تاریخی" مردم باسک را فراهم اورده اند و پان ایرانیستها، "ترک" و "تازی" را عوامل ایجاد ناخالصی در "خون آریایی اصیل" و آشفتگی "جامعه ایرانی" می دانند.

مروری بر مطالب شماره نخست نشریه دانشجویی "هه ژان"


78 :: توسط عمه خانم در 2007-06-22 22:32

عمه من برگشتم ولی ایندفعه عزیز موضوع جدیه میخوام سوال کنم این نامه احمقانه با سوالهای احمقانه ترش را خود این بابا برای شادی صدر نوشته ???
نه آخه اینقدر احمقانه بود عمه که نتونستم خودمو کنترل کنم چیزی نگم , میدونی وگه نه عمه خانم نمیشدم (-;
http://i.hoder.com/archives/2007/06/070620_016151.shtml

77 :: توسط shayan در 2007-06-22 22:27

زيتون جان

حتما شنيده ای که سازمان ديده بان حقوق بشر اعلام کرد که هيچ کشوری در اعدام کودکان به پای جمهوری اسلامی نميرسد! و از سال ۲۰۰۴ تا به حال تعداد کودکان اعدامی ۸ برابر عقب افتاده ترین کشورها بوده!

خوب مبارک است انشالله!‌ این پیشرفت را باید به همه دوستانی که تشعشعات نورانی «جمهورييت» نظام مانع از دیدن ديگر جنبه های ذاتی این نظام میشود تبریک و تهنییت عرض ‌کرد.

دلشان خوش باشد با اين آشی که دائم هم ميزنند و به به و چه چه‌شان به آسمان است!

76 :: توسط عمه خانم در 2007-06-22 22:23

اوا عمه چرا مارو بکل انکار میکنی زیتونی !!! )-:
یه عکسی ا ز این بابا محمدرضا گلزار بزار دیگه مردم از کنجکاوی , اگه یکی از عزیزکرده هات خواسته بود صد تا عکس تا حالا گذاشته بودی عمه , ای بابا به این پیری ما رحم نداری ?
عجبا !!! o -:

75 :: توسط حزب باد در 2007-06-22 21:57

من حزب اللهی نیستم اما به حزب الله احترام میگذارم

من توده ای نیستم ولی به توده ایها احترامی میگدازم

من اطلاعاتی نیستم ولی به اطلاعاتیها احترام میگذارم

من شکنجه چی نیستم ولی به شکنجه گرها احترام میگذارم

من دزد نبستم ولی به دزدها احترام میگذارم

من دروغگو نیستم ولی به دروغگوها احترام میگذارم

من فرصت طلب نیستم ولی به فرصت طلبها احترام میگذارم

من بی وطن نیستم ولی به وطن فروشها احترام میگذارم


و الی آخر.....

74 :: توسط حميد پوريان در 2007-06-22 17:53

دو نگرش، دو برخورد، دو راهکار ...
اولی:
http://www.iran-emrooz.net
کارزار جهانی برای تجدید نظر در حکم اعدام کبرا رحمانپور
۱۵۰ هزار ايتاليايی که در ميان آنها نام بسياری از روشنفکران، هنرمندان و سياست مداران اين کشور نيز به چشم می خورد، خواهان تجدید نظر در حکم اعدام کبری رحمانپور شدند.
...
دومی:
زنان ، با طناب فتوا به چاه فقها نروید !
میترا ایرانی
http://www.iranglobal.info

کبری یکی از آخرین نمونه ها است ، زنی که قربانی حقوق نا برابر و بیعدالتی ها ی جامعه زن ستیز مان میباشد ، او توسط شوهرش به خود فروشی تن در میدهد و قانون رافت و مرحمت اسلامی او را به سنگسار محکوم میکند اما شوهراو میتواند در فضای امن زندگی منحوس خود را ........با وجدانی آسوده....... با اعتیاد ش...ادامه دهد.
..
و مسئله دیه را آنقدر برایمان مهم و دارای ارزش کرده اند ، که از رواج خانه های عفاف و صیغه و نداشتن مهریه ، بیکاری ، گرانی و تورم به آسانی میگذریم.

تمامی این جنبش ها در زمانی میتوانند به هدف غایی و نهایی خود برسند و توده مردم را به همراه داشته باشند که ساختارهارا در کلیتش به زیر سوال برند.و چالشی در برابر آنان باشند.

مردم از بازیهای عوام فریبانه جناحی خسته و آگاهند ، مگر قرار است چند بار با طناب فریبکاری به چاه بروند.

بازیها را امید است به خوبی بشناسیم و با آگاهی رسانی وارد بازیهای اپوزیسیون ساختگی حکومتی نشویم. و نگاهی از بالا و سخت روشنفکرانه و سازشکارانه نداشته باشیم.و خواستمان و رفتارمان نگاهمان به عمق، به درون جامعه ، و دردها و معضلاتش باشد.


73 :: توسط پرنيان در 2007-06-22 16:13

سلام خانم زیتون
از نوشته هات معلومه خیلی مطالعه ات زیاده خوش به حالت از آدم های پر خیلی خوشم میاد

72 :: توسط پرنيان در 2007-06-22 16:09

سلام خانم زیتون
از نوشته هات معلومه خیلی مطالعه ات زیاده خوش به حالت از آدم های پر خیلی خوشم میاد

71 :: توسط سامون در 2007-06-22 15:28

اینم تکمیلیه کامنت قبلی...امروز نظر سنجها امار دادند محبوبیت بوش باقل تاریخی !!!؟ رسیده
یعنی ۲۸ در صد ...انها که اهل رقم و امار هستند میدانند بوش در مقابل جان کری
با اخنلاف سه میلیون رای پیروز شد یعنی بوش ۵۳ میلیون رای داشت و جان کری
هم ۵۰ میلیون تازه صد میلیون واجد شرایط رای خواب بودند و رای ندادند !؟ خب
یک حساب سر انگشتی میگه سی میلیون از رای دهنده ها ببوش امروز دوستش ندارند
حالا هی قر بزنید بزیتون و دیگران که رای بخاتمی دادند ...در انتخابات سال دیگه
احیانا خانم کلینتون اولین رییس جمهور تاریخ امریکا خواهد شد این حاصل نمیشود
مگر رای دهنده هایی که ببوش رای دادند این بار یک چند میلیونی از انها بدمکراتها
رای بدهند البته سینه چاکان دو حزب اصلا چشم بسته رای بحزب میدهند و کاری
بکسی ندارند اما ازاده !!رای دهندگان بر حسب موقیعت سیاسی اقتصادی و جهانی
کاندیدا رای میدهند و کار را تمام میکنند و عجیب هم نیست در امریکا اینها
فقط ده در صدند اما قاضی القضاتند و رای نهایی صادر میکنند

70 :: توسط سامون در 2007-06-22 15:15

والله زیتون نوشت که بهمه احترام داره سلطنت طلب یا توده ایی یا اصلاح طلب
و اگر رای بخاتمی داده قکر میکرد از ناطق نوری بهتره ...چند بار خواندم و توصیه
میکنم شما هم بخوانید ٬ نمیدونم چند در صد مردم ایران مثل زیتون فکر میکنند؟ اما
اگر پنجاه در صد مثل زیتون فکر کنند ایران بهشتی از خوشبختی میتونه باشه ٬حالا
چرایش را در مقایسه با اروپا و امریکا عرض کنم ...در این کشورها احزابی که دولت
تشکیل میدهند یعنی برنده اکثریت ارا میشوند تاریخا یک چند در صدی هوادار
ریشه ایی دارند که در تاریک ترین موقعیت حزبی باز هم بهمان حزب مورد علاقه رای
میدهند اما مردمیکه مثل زیتون ازادند ( سوئنگ ووترز ) باعث امدن و رفتن احزاب
میشوند ...تو ایران طرفداران ناطق نوری و احمدی نژاد و جنتی و مصباح همیشه
ثابتند و احیانا طرفداران کروبی و منتخب نیا و نبوی هم ثابت اگر چه بسیار کمتر
از محافظه کاران سنتی ...اما میلیونها مثل زیتون اگر موقع مناسب باشد دوم خرداد
درست میکنند و اگر مناسبتر باشد و ازادتر شاید دکتر حسابی و پیمان و ...اگر شد
جمهوری بدون ولایت فقیه انوقت شاید زیتون هم رایش ثابت شود بر کسی و حزبی
و دیگران میشوند زیتون و دمکراسی اینگونه شکل میگیرد
نه بازگشت بعقب سلطنت طلب نه مبارز ماندن توده ایی
نه انقلابی ماندن دایناسوری یعقوب معصومی
نه توالت بهم زنی نانا !؟
که دنبال سیستم حکومتی نیست بلکه دنبال فحش خانه خود بینی و خود زرنگ دانی
و خود زنی و شهره شدن

کامنت شماره ۲۲ دامت تاييداته
چرا از ادرار مبارک بنده مايه ميگذاريد؟
هيچ ميدانيد اين ادرار مبارک ما چقدر قيمت دارَ ؟
اولا که بخاطر اين مقادير بالای سرب مذاب که هرروز من و رسول ميخوريم ادرارهايمان به شدت سوزناک شده و با هزار بدبختی خارج ميشود چون کلی مواد مذاب قاطيش است :(
ثانيا اين ادرار بنده مثل مال شما ها بی ارزش نيست که فقط آمونياک داشته باشـــَــه کلی مواد معدنی مثل سرب دارَ و اينطور نباشد که به همين راحتی ادرار گوهربار ما را بذل و بخشش کنيد

وتتق تق الذين يتتق تقون
روح الله
۱ جمادی الثانی ۱۴۲۸ ه.ق
دوزخ

68 :: توسط خواننده زیتون در 2007-06-22 10:52

خانم نانا باور کن هيچ کسی قادر نيست باقخش های رکیک وقریاد و کتک بچه ها یش تربیت کند.!!!!!
خیلی دلم می خواهد شجاع باشید بگویید بااین روشی که که با مخالفانتان در وبلاگستان برخورد میکنید با فرزندان وخانواده تان هم چنین رفتار میکنید ؟

67 :: توسط nana در 2007-06-22 07:56


بعله طاهای گرامی

زیاد حال و حوصله پاسخ گوئی را ندارم ولی از آنجائي که شما صاحب وبلاگ هستی و حقه باز نیستی بهت احترام میگذارم و پاسخی میدهم

نوشته ای :


((چيزی که من نمی فهمم اينه که اين نانا چطور اينقدر می تونه از فحش و الفاظ رکيک استفاده کنه..من خودم هم در روز چندتا فحش آبدار می دم اما نه تا اين حد... امشب وبلاگش رو می خوندم حالم واقعا بهم خورد. سر درد شدم..))

از این که باعث حال بهم خوردنت شدم بسیار شادم
اساسا من هنگامی که عشق و محبتی ابراز میکنم میخواهم همه شاد شوند
و هنگامی که نفرتی ابراز میکنم میخواهم همه را حالشان را بهم زنم
عده ای را در موافقت با خودم و عده ای را در مخالفت
علتش هم طاهای گرامی این است که هنگامی که با وبلاگستان آشنا شدم به نظر میرسید مشتی ایرانی هستند که همگی از تخم رفته اند
یعنی تخمهایشان را بدجوری کشیده اند
گفتم با عزیزم و قربانت بروم و الهم صل الا نمیشود این ملت را کمی به خشم و جوشش واداشت
چیزی که دکتر نانا برای همه تجویز میکند حتی شما

((واقعا دليل اين عصبی بودن چيه نمی دونم. مورد بعدی هم اينه که اين سرکار نانا همه رو به يه چشم می بينه حتی کسانی مثل خودش رو هم با فحش نوازش می کنه و باهاشون مخالفه..

جالب تر از همه هم اينه که اينقدر مطمئنه که اگر نظامی در ايران تغيير کنه اون و امثالش بالا ميان !!!))


ترا کفن کن تا روز مرگم کسی نخواهد دانست که من کی بودم
هر زوری میزنم برای مردان و زنان مبارز با شرف درون و بیرون ایران است که بروند سکان کشتی ایران را به دست
گیرند
برای خودم هیچ نخواهم خواست به همه همینجا قول میدهم

هرچه هست و نیست شما وارث هستید و من کمک روحی و فکری به شما میکنم از مخفی گاه

مگر که برویم سر درگیری خونین که تا تیغم ببره میکشم و با قهقهه خنده گفته ام که میخواهم بمیرم والسلام


((من نمی دونم اين سرکار خانم آته ايسته ؟ آفرين .. منم اينطوريم ... ولی مسکه با اين همه سن و تجربه هنوز نمی دونه که اسلام تو اين کشور قابل نابودی نيست و با فحش دادن هم هيچ کاری درست نميشه..))


بنده روی تمامی پیامبران الهی و مذاهب را یک خط کلفت قرمز کشیده ام و در رده تحمیق های بشر مانند پستان های آنا نیکول اسمیت میدانم
با خدای مردم کاری ندارم به من مربوط نیست
برای هندی ها گاو خداست
برای ایرانی ها یک نوری در آسمان

از بین رفتن اسلام در ایران را یک عمل فاشیستی میدانم از طرف هر خری
هیچ مخالفتی با اسلامی که زمان شاه پراکتیس میشد ندارم
حتی مفید میدانم که بالاخره کارهای بدی که میگوید را مردم نکنند
به عنوان مثال دروغ نگویند مال مردم را نخورند سر کسی را کلاه نگذارند
تمامی محسنات دین را که با این رژیم ما کاملا برعکسش را همگی دیدیم


((سر کار خانم !! يا باقی کسانی که مثل ايشون فکر می کنيد.. الان سال ۱۳۸۶ هست کمی صبر کنيد ۱۹۰۰ که شد جنبش های فکری درست حسابی ايجاد می شه ...

صبر کنين ۱۳۸۶ ما تبديل به ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ بشه... بعدش به ۲۰۰ که رسيد يک دفعه می شه ۳۱۸۰ !

اگر قرار باشه نظامی تغيير کنه اولين برخورد مفيدش بايد آزادی دادن به همه باشه ... نه اينکه بخواد همه ی مسلمون ها رو چپه مصلوب کنه..))

از این سال مال ها چیزی نفهمیدم مهم هم نیست برایم
ولی اما آزادی چیزی نیست که به کسی بدهند
آزادی را مردم هر جامعه ای با فریاد درخواست کرده و اگر سمبه شان پر زور بود میگیرندش والسلام

بنده هم نگفتم که مسلمانان را چپه میکنیم ابدا و اصلا
با مسلمانان ایرانی که حرف آدم سرشان شود و سجاده و بند و بساط خود را از خیابانها و دانشگاه ها و تپه ماهورهای مصلی جمع کرده و به خانه ها بروند و هر چه میخواهند مذهب خود را پرکتیس کنند با مهربانانه ترین ره و رسم برخورد خواهد شد

ولی اما چاقو کشی که قمه میزند و میخواهد که همه مانند او قمه بزنند را
با کمال تاسف با همان قمه به سلول انفرادی انداخته برای شش ماه تا حالش سر جا آمده و برای کسی قلدری و نمایش ندهد به ضرب چی اگه گفتی ؟

قانون - قانون - قانون

((من نمی دونم چرا خيلی ها مثل اين نانا اين موضوع رو نمی فهمن با اينکه آته ايست هم احتمالا هستن.. نا سلامتی متفکر ترين و روشن فکر ترين آدم ها آته ايست ها هستند.
راستی آخر مطلب اينکه نانا در بعضی جاها خطاب به طرفدارانش حرف هايی رو می زنه که من واقعا نمی دونم آيا امکان داره که اين موجود طرفداری هم داشته باشه ؟!))


تو هیچ نیازی به دانستن این که من طرفداری دارم یا نه نداری ؟

زیرا برای خودم ابدا مهم نیست من سخنانم را میگویم و میروم
من خودم را فرمانده اعلام میکنم و میروم
من راه و رسم را نشان میدهم و میروم
من با ضرر زنندگان به مردم ایران از جمله اصلاح طلبان
و قاتلان مردم ایران از جمله رهبر و بیتش
جنگ تا آخرین قطره خونم را اعلام کرده ام
اگر من مصممانه به این جنگ میروم
قطعا بدان که با زمینه اجتماعی ما بسیار بسیار دنباله رو خواهم داشت
زیرا بول شت کافیه و عمل لازم است

((در مورد حسين درخشان هم به نظر من سريع قضاوت نکنين. تاريخ همه چيز رو مشخص خواهد کرد.. البته من همچين احساس خوشايندی بهش ندارم اما چيزی که مشخصه اينه که هنوز زوده برای قضاوت کردن در مورد اين شخص.

می دونين چرا ؟ چون حرفهاش شامل دو قسمت منطق و سفسطه (درسته؟) هست. هرچند که قسمت منطق حرفاش خيلی کمتره اما بازم کاملا بی منطق نيست..

به هر حال زمان همه چيز رو مشخص می کنه.. سعی کنين خون خودتون رو کثيف نکنين و سعی کنين مثل ابراهيم نبوی سيد ( هرچند که خواننده ی هميشگيش هستم ) زود قضاوت نکنين و يک دفعه داغ نکنين که مجبور باشين يک پست بزارين و دوباره پاکش کنين !))

بسیار خوب این بخش را به من مربوط
نیست نظرت را راجع به درخشان داده ای خوش به حال همه


((به جای حرفهای مفت ( به هيچکی برنخوره ) و پيشنهاد نابودی همديگر سعی کنيم در مورد يک روش و مکتب همبستگی با مانيفست غير سياسی تلاش کنيم. يک مکتب يا جنبشی که ذهن ها رو ابتدا آماده کنه تا همه ی مردم ايده آل رو با هم قبول کنن و وقتی فرهنگ تغيير کنه سياست هم خود به خود تغيير خواهد کرد. هنوز خيلی زوده .. ما فرهنگ دموکراسی نداريم... بيان قدم اول خودمون رو دموکراسی مدار بار بياريم .. به جای نابودی همديگه..))


بعله از نظر من شما از اون آدمهای
علاقمند به وقت گل نی هستید
و خیلی توان مدارای گاماس گاماس
دارید
دست علی پشت و پناهتان !!!!!

((آقايون خانوما : ما هممون آزادی می خوايم.. هممون .))


ابدا و اصلا ..هرگز همچین سخنی بر زبان نیاور
زیرا غلط است

ما همه مان آزادی نمیخواهیم

وبلاگ آزادی برای همه است که آزادی
برای همه مان میخواهد

ورنه باقی عمدتا شعار میدهند کشکی و تقلبی ...............نانا

66 :: توسط مارمولک در 2007-06-22 06:40

خانم زيتون :
برايتان ايميلی با آدرس gmail.com از
آدرس ايميلم ازYahoo! فرستادم برگشت خورد !!
تصور ميکنم اين گوگول . و ياهو و گاه گاهی در درکار هم اخلال ميکنند !!
شايد برای اطمينان به رسيدن ايميل ها بهتر است گبرنده و فرستنده هر دو از ایمیل يکی از دو مافيای گوگول و يا ياهو استفاده کنند . وگرنه هيچ گارانتی نیست که ايميل تان به دست طرف برسانند
بهر صورت خانم زيتون
ادرس /ياهو /يتان راهم لطفا چک بفرماييد ارادتمند مارمولک

65 :: توسط طاها بذري در 2007-06-22 04:07

چيزی که من نمی فهمم اينه که اين نانا چطور اينقدر می تونه از فحش و الفاظ رکيک استفاده کنه..من خودم هم در روز چندتا فحش آبدار می دم اما نه تا اين حد... امشب وبلاگش رو می خوندم حالم واقعا بهم خورد. سر درد شدم..

واقعا دليل اين عصبی بودن چيه نمی دونم. مورد بعدی هم اينه که اين سرکار نانا همه رو به يه چشم می بينه حتی کسانی مثل خودش رو هم با فحش نوازش می کنه و باهاشون مخالفه..

جالب تر از همه هم اينه که اينقدر مطمئنه که اگر نظامی در ايران تغيير کنه اون و امثالش بالا ميان !!!

من نمی دونم اين سرکار خانم آته ايسته ؟ آفرين .. منم اينطوريم ... ولی مسکه با اين همه سن و تجربه هنوز نمی دونه که اسلام تو اين کشور قابل نابودی نيست و با فحش دادن هم هيچ کاری درست نميشه..

سر کار خانم !! يا باقی کسانی که مثل ايشون فکر می کنيد.. الان سال ۱۳۸۶ هست کمی صبر کنيد ۱۹۰۰ که شد جنبش های فکری درست حسابی ايجاد می شه ...

صبر کنين ۱۳۸۶ ما تبديل به ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ بشه... بعدش به ۲۰۰ که رسيد يک دفعه می شه ۳۱۸۰ !

اگر قرار باشه نظامی تغيير کنه اولين برخورد مفيدش بايد آزادی دادن به همه باشه ... نه اينکه بخواد همه ی مسلمون ها رو چپه مصلوب کنه..

من نمی دونم چرا خيلی ها مثل اين نانا اين موضوع رو نمی فهمن با اينکه آته ايست هم احتمالا هستن.. نا سلامتی متفکر ترين و روشن فکر ترين آدم ها آته ايست ها هستند.

شرمنده که بيانات رو اينجا نوشتم ... چون سايت خود نانا کامندونی مسکه نداره و ايميلش رو هم راحت نمی شه پيدا کرد.

راستی آخر مطلب اينکه نانا در بعضی جاها خطاب به طرفدارانش حرف هايی رو می زنه که من واقعا نمی دونم آيا امکان داره که اين موجود طرفداری هم داشته باشه ؟!

در مورد حسين درخشان هم به نظر من سريع قضاوت نکنين. تاريخ همه چيز رو مشخص خواهد کرد.. البته من همچين احساس خوشايندی بهش ندارم اما چيزی که مشخصه اينه که هنوز زوده برای قضاوت کردن در مورد اين شخص.

می دونين چرا ؟ چون حرفهاش شامل دو قسمت منطق و سفسطه (درسته؟) هست. هرچند که قسمت منطق حرفاش خيلی کمتره اما بازم کاملا بی منطق نيست..

به هر حال زمان همه چيز رو مشخص می کنه.. سعی کنين خون خودتون رو کثيف نکنين و سعی کنين مثل ابراهيم نبوی سيد ( هرچند که خواننده ی هميشگيش هستم ) زود قضاوت نکنين و يک دفعه داغ نکنين که مجبور باشين يک پست بزارين و دوباره پاکش کنين !

هميشه از ۱۰ تا ۱ بشماريم بعد اگر خيلی اوضاع خراب بود يک ليوان آب سرد هم تناول کنيم بعد شروع به حرف زدن کنيم.

به جای حرفهای مفت ( به هيچکی برنخوره ) و پيشنهاد نابودی همديگر سعی کنيم در مورد يک روش و مکتب همبستگی با مانيفست غير سياسی تلاش کنيم. يک مکتب يا جنبشی که ذهن ها رو ابتدا آماده کنه تا همه ی مردم ايده آل رو با هم قبول کنن و وقتی فرهنگ تغيير کنه سياست هم خود به خود تغيير خواهد کرد. هنوز خيلی زوده .. ما فرهنگ دموکراسی نداريم... بيان قدم اول خودمون رو دموکراسی مدار بار بياريم .. به جای نابودی همديگه..

آقايون خانوما : ما هممون آزادی می خوايم.. هممون .

64 :: توسط لات اينترنتي در 2007-06-22 03:10

زيتون خيلي بلا شديها !!! با حسين درخشان چيكار داري دختر ؟

63 :: توسط لینک در بالاترین در 2007-06-22 03:00

تا کی؟؟
تا کی باید شاهد مبارزه دو گروهی باشم که هیچ‌کدام به فکر و حافظ منافع من و هم‌عقیده‌هام نیستن. جنگ جنگ قدرته و گاهی اینا میان و گاهی اونا... هر کدوم از این دو گروه میان به خودشون غره می‌شن و شغل‌های حساس رو بین خودشون تقسیم می‌کنن. وقتی خاتمی رئیس جمهور بود، هر چی تو تلویزیون موقع اخبار به مقامات نگاه می‌کردم مثل خودم (من نوعی منظورمه) توشون نبود. راست‌ها رو هم که می‌بینم دیگه بدتر از اونا. انگار به غریبه‌هایی از کره‌ی دیگه‌ای نگاه می‌کنم. ما که خانواده‌هامون همه تو دنیا پراکنده شدن(فراری نبودن. بلکه اونا خیلی زودتر از ما فهمیدن که تو این مملکت جای امثال ما نیست. فقط مال دو دسته‌ست)، ما که از مناصب دولتی اخراج شدیم و درآمد آنچنانی نداریم و هرگز نمی‌تونیم داشته باشیم چون تو هیچ دسته‌ و گروهی از حکومتی‌ها نمی‌ریم و از اینا نیستیم و تظاهر هم نمی‌كنیم که موافقيم، از کی باید حق و حقوقمون رو بگیریم؟ از کی باید طلب شغل درست‌حسابی کنیم؟

62 :: توسط ضد هودر در 2007-06-22 02:52

زیتون جان، حالا که رفیقت پست کلونیال شده، بد نیست یک سری کاغذ دیواری مدل احمدی نژاد هم وقتی برگشت به سلامتی ایران و در وزارت اطلاعات مشغول به کار شد برای تو سوغاتی بیاورد، بلکه بالاخره یه ذره سر ذوق بیایی ویک کلمه در مذمت رفیق بنویسی

61 :: توسط احمد.ف در 2007-06-22 01:12

کانال یک تلوزیون آلمان همین الان داره فیلم مستندی رو نشون میده یه جوان آلمانی کرد به نام سرتان از آلمان به مرز ایران در عراق رفته و به حزب پ کا کا پیوسته آموزش نظامی دیده و با یک گروه مسلح از سازمان پژواک بگفته خودش تا بحال در عملیات تخریبی و حمله به نواحی مرزی داخل ایران بیست نفر را کشته و در مجمموع گروهشان بیش از دویست وسی نفر را در عملیات تخریبی به قتل رسانیده اند، درضمن مصاحبه سرگروهشان گفت صد در صد مطمئن است از عملیاتشان آمریکا مطلع و موفق است. سرتان گفت کسان دیگری هم از کشور های اروپایی در آموزش و عملیات شرکت دارند.

60 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-06-22 00:23

زبانم را گاز می گیرم
انكار این سامان معروف باز پیدایش شده است
از فحش های زن ستیزانه اش كاملن معلوم است كه باید خود خودش باشد
عجب معجونی دارد این ملك و ملت ..
در قالب موافقت با زیتون ، به یاد خواهر و مادر و حیض خمینی افتاده است
بقیه اش را نمی نویسم ، زیرا می دانم بد جوری به مذاقش خوش میاید
زیتون سلامت باشد و با توده ای و سلطنت طلب و اصلاح طلب اسلامی حال كند ...

59 :: توسط Balatarin در 2007-06-21 23:04

رييس كل دادگستري استان قزوين درباره‌ انتشار خبر صدور حكم سنگسار يك زن و مرد در تاكستان نيز گفت: حكم سنگسار اين زن و مرد با علم قاضي صادر شده و ديوان عالي كشور نيز اين حكم را تاييد كرده است.

رييس كل دادگستري استان قزوين با اعلام اجرايي نشدن حكم سنگسار محكومين گفت: حتي در خصوص اجراي احكام پرونده‌هايي كه منجر به صدور حكم قصاص شوند نيز به نظر مستقيم رييس قوه قضاييه نياز است

58 :: توسط Balatarin در 2007-06-21 23:02

رييس كل دادگستري استان قزوين:
اجراي احكامي مثل سنگسار بايد بنا به صلاح‌ديد رياست قوه‌ قضاييه انجام ‌شود
....

سرويس: فقه و حقوق
1386/03/31
06-21-2007
17:47:14
8603-17375: کد خبر

57 :: توسط Saman در 2007-06-21 22:00

Nana....gohe ziadi nakhor madar kooni....vagarne sitet ro hack mikonam ride beshe behet...havaset be khodet bashe....ba man dar nayoft bi pedar-e haroom-zaadeh...are man Hosseine Derakhshan hastam....bia kiram o bokhor

56 :: توسط Saman در 2007-06-21 22:00

Nana....gohe ziadi nakhor madar kooni....vagarne sitet ro hack mikonam ride beshe behet...havaset be khodet bashe....ba man dar nayoft bi pedar-e haroom-zaadeh...are man Hosseine Derakhshan hastam....bia kiram o bokhor

55 :: توسط nana در 2007-06-21 21:56

درخشان ( سامان ) تو چرا هول
شدی خاک بر سر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که با فحش مخالف نيستم و خيلی هم موافقم هی فحش بده به من ..................نانا

54 :: توسط Saman در 2007-06-21 21:53

Nana....boro ekhtar be kose nanat bede madar jende....to baz Period shodi engaar....ageh be Z8un bi ehterami bekoni mirinam be heykalet madar jende

53 :: توسط Saman در 2007-06-21 21:53

Nana....boro ekhtar be kose nanat bede madar jende....to baz Period shodi engaar....ageh be Z8un bi ehterami bekoni mirinam be heykalet madar jende

52 :: توسط Saman در 2007-06-21 21:53

Nana....boro ekhtar be kose nanat bede madar jende....to baz Period shodi engaar....ageh be Z8un bi ehterami bekoni mirinam be heykalet madar jende

51 :: توسط Saman در 2007-06-21 21:53

Nana....boro ekhtar be kose nanat bede madar jende....to baz Period shodi engaar....ageh be Z8un bi ehterami bekoni mirinam be heykalet madar jende

50 :: توسط Saman در 2007-06-21 21:53

Nana....boro ekhtar be kose nanat bede madar jende....to baz Period shodi engaar....ageh be Z8un bi ehterami bekoni mirinam be heykalet madar jende

49 :: توسط حميد پوريان در 2007-06-21 20:48

این‌ها حتی چاله‌‌ ها را کنده بودند و کلی سنگ‌ با کامیون به محل آورده شده بود.
کاش می‌شد در این چاله‌ها ظلم و بی‌داد و دیکتاتوری‌ را برای همیشه دفن کرد...

حالا چطور شد ناگهان تغییر عقیده دادند و حکم سنگسارِ فردا لغو شد؟

2- بگذریم....
******
در قصه بادک باز خالد حسيني
افغانی که می ایستد میتواند تغییری بدهد در اوضاعش

پس اول نگذریم

چاله ها را و سنگها را ۲۸ سال است که کنده اند و بر سر ما میکوبند.

نگاهی به سرمایه گذاری ج.ا در شبکه آل عالم و غیره بیندازید. حتی مقایسه کنید با سرمایه گذاری در ۵ شبکه ج.ا در ایران.

مقایسه کنید:
Kuwaiti diplomat returns from Iran beaten and bruised
Thu. 21 Jun 2007
Kuwait Times

By Ahmad Al-Khaled, Staff writer

KUWAIT: Bruised and battered, a Kuwaiti diplomat attacked by a mob in front of the Kuwait Embassy in Tehran returned home to Kuwait yesterday. Mohammad Al-Zobi, third secretary to the Kuwait Embassy in Tehran, flew home on a government jet sent by the HH Amir after the Tuesday assault.

http://www.iranfocus.com/
...
بازداشت یک دختر دانشجوی ایرانی- فرانسوی در ایران
http://www.iranglobal.info/

مهرنوش سلوکی ، دانشجوی رشته دکترای روزنامه نگاری در دانشگاه « کبِک ِ » کانادا ، که برای ساختن فيلم مستندی مربوط به تز دکترايش به ايران رفته بود، در ۲۸ بهمن ماه گذشته بازداشت شد و يک ماه در شرايط بسيار سخت در اوين زندانی بود. وی پس از تامين ۸۰ ميليون تومان وثيقه، از زندان آزاد شد اما همچنان ممنوع الخروج است.

48 :: توسط سید کاظم مولایی در 2007-06-21 20:05

با سلام به شما انسان فریب خرده.اگر درخواست کنید می توانم پاسخ سوالات شما را در مورد اپوزیسیون در یک پست بدهم.هرچند مشکل شما فریب خردگان به بنده مربوط نمی شود.

47 :: توسط یعقوب معصومی در 2007-06-21 19:45

عقب ماندگی اپوزسیون ایرانی ، چرا ؟
حالا كه زیتون اتفاقی و خواسته و یا نه خواسته به سیاست زده « خودش بارها فرموده كه نیست » بگذار این یعقوب كه از همه پوزسیون نماهای اپوزسیون فحش خورده ، یك چند خطی عرض باند زیتونستان را بگیرد و اتشی به این انبار گاز متان بزند ...
شتر سواری دولا سل لا در زیتونستان جایزه می گیرد ..
پوزسیون : مثل سیاست توده ای اكثریتی ها عمل می كند ، در حالی كه مخالف هست و موافق هم هست ، در جای مخالف می نشیند و موافق عمل می كند ، با مزدورها و مامور های رژیم اسلامی بده و بستان « راستش را بخواهید همه اش بده بستانی ما سراغ نداریم » می كند ...
زیستن ها را كه زیتون می فرماید توده ای است ، چطور و چرا باید احترام گذاشت ، مزدور اطلاعاتی از كی تا حالا محترم شده است ...
پوزسیون نما ها : سلطنت طلب ... هر چند رابطه مستقیم با رژیم اسلامی ندارد « اگر هم غیر مستقیم دارد من خبر ندارم » اما هیچ عمل استخوان دار و تعین كننده علیه رژیم اسلامی بطور مستقیم و مستقل انجام نمی دهد ...
و یا حتی نمیگوید با در امد هنگفت نفت در صورت گرفتن دوباره حكومت چه خواهد كرد ...و ..
و یا رژیم چگونه باید سرنگون شود « خایه كه ندارد مایه اش را از مردم می گیرد » ....
اصلاح طلب وخاتمی اخوند و حجاریان و گنجی و سروش ....و احترام ، چشم همه توده ای ها و اكثریتی ها و زیستن ها روشن ، زیتون توده ای نیست !!!
و اما عقب ماندگی همین است كه می بینید ، رژیم اسلامی حكمی صادر می كند ، و بنا به مصلحت خویش هم این حكم را لغو می كند و زیتونستان هم به بهه و چه چهه می افتد كه لغوش كردیم ، من تلاش كسانی كه در افشا این نوع جنایت ها را در دستور كار دارند ، را می فهمم ، اما این مسئله در كل همه را به سیاست رژیم اسلامی بسته و دنباله رو می كند ، اگر حكم سنگساری نباشد ؟ مبارزه ای هم نیست ؟؟
بقیه اپوزسیون بماند كه در زیتونستان موجود نیست و حرفش هم جرم و فحش خواهر مادر می گیرد


46 :: توسط NoOne در 2007-06-21 19:32

شب شعر با رهبر عظما! خیلی خنده دار:

http://www.youtube.com/watch?v=KyOWbCI3xzc

45 :: توسط nana در 2007-06-21 19:05


بهت اخطار داده بودم !!!!!!! نانا

44 :: توسط Saman در 2007-06-21 18:34

z8un jan salam,,, aziz man ke behet goftam ke in Hosseine Derakhshan yek jaash milange,,,,joone un azizet bezar man yek foshi be in madar ghahbe bedam....baba in madar jendeh digeh kheily porru shode...zemnan dar morede in nana khodeto narahat nakon....in har vaght Period hast yek mosht part o palaa migeh...be del nagir...hamishe vasataaye az 20-om maah ta 25-om maah halesh khosh nist....bye golam

43 :: توسط Saman در 2007-06-21 18:34

z8un jan salam,,, aziz man ke behet goftam ke in Hosseine Derakhshan yek jaash milange,,,,joone un azizet bezar man yek foshi be in madar ghahbe bedam....baba in madar jendeh digeh kheily porru shode...zemnan dar morede in nana khodeto narahat nakon....in har vaght Period hast yek mosht part o palaa migeh...be del nagir...hamishe vasataaye az 20-om maah ta 25-om maah halesh khosh nist....bye golam

42 :: توسط فقط آقا در 2007-06-21 16:29

وبلاگ ذوب شده در ولایت(فقط آقا) آپدیت شد. بشتابید که غفلت موجب پشیمانیست!

41 :: توسط زیتون در 2007-06-21 16:11

نانای عزیز- کامنت 23
از نظر من تو نقاط مثبت زیاد داری . دو تاشو می‌گم.
اولیش رُکی توست که حرفتو همیشه می‌زنی چه طرف خوشش بیاد و چه نیاد. و دومی استقلال رأیته. یعنی به هیچ فرد وگروه و باندی وابسته نیستی و ملاحظه‌ی هیچ نفعی رو نمی‌کنی که تو زمانه‌ی ما این اخلاق نایابه.
دو سه تا عیب کوچولو هم که داری (از نظر من) یکیش اینه که خیلی عجولانه قضاوت می‌کنی. از این نظر منم یه کم همینطورم یعنی اول سرسری می‌خونم و قضاوتی می‌کنم که اگر کمی با دقت‌تر خونده بودم نظرم عوض می‌شد. اینم می‌دونم به خاطر کمبود وقتمونه.
دومی اینه که تقریبا هر چی از دهنت در میاد به دیگران می‌گی:) و متاسفانه با همون برداشت عجولانه‌ت... فکر می‌کنی همه باید مثل تو فکر کنن و حرف بزنن.
شاید اگه کس دیگه‌ای این فحشا رو به من داده بود ناراحت می‌شدم. اما از تو نشدم. حتی موقع خوندن فحشا خنده‌م گرفت. چون عادت تورو می‌شناسم.
گفتی توجیه نکنم که از نظر تو لابد دروغ به حساب میاد.
نه دیگه! حرف می‌زنی باید جواب هم بشنوی عزیزم. حتی اگر باز هم قبول نکنی/
اگه بدونی با چه سختی از فیلتر وبلاگت گذشتم و متنتو خوندم... و باز دیدم حرف منو نگرفتی...
من کجای مطلبم گفتم همه(یا هر جا میرم) راجع به خودارضایی می‌نویسن. خوبه خودت هم کپی کردی. گفتم دوسه نفر!
بعدش هم من به نوعی انتقاد کوچولو کردم. فکر میکنم جای این نوشته‌های بخصوص در وبلاگ‌های تخصصی باشه. تو وبلاگا زن و بچه رد می‌شن:) خوب نیست که مثلا من بیام از روابط خیلی خصوصی و رختخوابی خودم مرتب تو وبلاگم بنویسم.
برام جالب بود که اگه پسرا بنویسن فوری متهم می‌شن به اینکه همه‌ش به فکر پایین تنه‌ هستن ولی دخترا به فکر پایین‌تنه باشن اشکالی نداره!
بگذریم نانا جان... برویم سر قسمت دومت خطاب به من.
من به هیچ‌وجه توده‌ای نیستم. ولی مسلمه که به زیستن که توده‌ای ست خیلی احترام می‌‌گذارم و واقعا دوستش دارم و از اینکه دیگه وبلاگ نمی‌نویسه واقعا ناراحتم. به کسانی هم که با توهین‌هاشون باعث شدن او و یا دیگران ننویسن واقعا انتقاد دارم.
من سلطنت‌طلب نیستم اما به شایان احترام می‌‌گذارم.
من اصلاح‌طلب نیستم اما به خیلی‌هاشون احترام می‌گذارم(اسم نمیارم) که باز یه درجه‌ی کوچولو بهتر از راست‌هان.
ناناجان
ما چه ادعای آزادی‌خواهی داریم وقتی تو همین وبلاگستان که هیچ قدرت اجرایی به دنبالش نداره(الحمدلله) می‌خواهیم در دهن همدیگررو ببندیم.
من اگر در دو سه مرحله به اصلاح‌طلبا رأی دادم با اینکه می‌دونم اونا نماینده‌ی من و همه‌ی مردم نیستن به خاطر اینکه دارم تو این مملکت زندگی می‌کنم و می‌بینم سیاستشون یک کم از راست‌ها بهتره. مسلمه که اگه دکتر معین می‌شد رئیس جمهور یک درجه بهتر از احمدی نژاد بود. ولی می‌دونم اونا هم وقتی به قدرت می‌رسن فکر خودشونن تا مردم!
من به خاتمی احترام می‌گذارم. اما اونقدر سطحش از مردم پایین‌تره که با دست‌دادنش با دوسه تا خانم می‌شه قهرمان ملی. تازه اونم مثل زهرا امیر ابراهیمی تکذیب میکنه و می‌گه اینا همه‌ش نواره...
من می دونم اگر تو در ایران زندگی می‌کردی طرز نگاهت خیلی فرق می‌کرد با حالا. بهت خرده نمی‌گیرم که از دم همه رو یک کاسه می‌کنی و از دم به همه فحش می‌دی. بالاخره هر چی باشه دوری. منم جات بودم احتمالا کمی مثل تو فکر می‌کردم!
نیستی که بدبختی مردم رو از نزدیک ببینی! تو می‌گی کل سیستم باید عوض شه. بله، منم می‌گم! پیش بالا بالایی‌های حکومت هم می‌گم و ترسی ندارم. اما وقتی که نمی‌شه! باید چکار کرد؟

دوستان عزیزم
ببخشید کامنت‌های دیگر موند. خیلی دوست داشتم تک‌تک جواب بدم. عجله دارم. باید برم بیرون. از همه ممنونم!

40 :: توسط زیتون در 2007-06-21 16:05


نانای عزیز- کامنت 23
از نظر من تو نقاط مثبت زیاد داری . دو تاشو می‌گم.
اولیش رُکی توست که حرفتو همیشه می‌زنی چه طرف خوشش بیاد و چه نیاد. و دومی استقلال رأیته. یعنی به هیچ فرد وگروه و باندی وابسته نیستی و ملاحظه‌ی هیچ نفعی رو نمی‌کنی که تو زمانه‌ی ما این اخلاق نایابه.
دو سه تا عیب کوچولو هم که داری (از نظر من) یکیش اینه که خیلی عجولانه قضاوت می‌کنی. از این نظر منم یه کم همینطورم یعنی اول سرسری می‌خونم و قضاوتی می‌کنم که اگر کمی با دقت‌تر خونده بودم نظرم عوض می‌شد. اینم می‌دونم به خاطر کمبود وقتمونه.
دومی اینه که تقریبا هر چی از دهنت در میاد به دیگران می‌گی:) و متاسفانه با همون برداشت عجولانه‌ت... فکر می‌کنی همه باید مثل تو فکر کنن و حرف بزنن.
شاید اگه کس دیگه‌ای این فحشا رو به من داده بود ناراحت می‌شدم. اما از تو نشدم. حتی موقع خوندن فحشا خنده‌م گرفت. چون عادت تورو می‌شناسم.
گفتی توجیه نکنم که از نظر تو لابد دروغ به حساب میاد.
نه دیگه! حرف می‌زنی باید جواب هم بشنوی عزیزم. حتی اگر باز هم قبول نکنی/
اگه بدونی با چه سختی از فیلتر وبلاگت گذشتم و متنتو خوندم... و باز دیدم حرف منو نگرفتی...
من کجای مطلبم گفتم همه(یا هر جا میرم) راجع به خودارضایی می‌نویسن. خوبه خودت هم کپی کردی. گفتم دوسه نفر!
بعدش هم من به نوعی انتقاد کوچولو کردم. فکر میکنم جای این نوشته‌های بخصوص در وبلاگ‌های تخصصی باشه. تو وبلاگا زن و بچه رد می‌شن:) خوب نیست که مثلا من بیام از روابط خیلی خصوصی و رختخوابی خودم مرتب تو وبلاگم بنویسم.
برام جالب بود که اگه پسرا بنویسن فوری متهم می‌شن به اینکه همه‌ش به فکر پایین تنه‌ هستن ولی دخترا به فکر پایین‌تنه باشن اشکالی نداره!
بگذریم نانا جان... برویم سر قسمت دومت خطاب به من.
من به هیچ‌وجه توده‌ای نیستم. ولی مسلمه که به زیستن که توده‌ای ست خیلی احترام می‌‌گذارم و واقعا دوستش دارم و از اینکه دیگه وبلاگ نمی‌نویسه واقعا ناراحتم. به کسانی هم که با توهین‌هاشون باعث شدن او و یا دیگران ننویسن واقعا انتقاد دارم.
من سلطنت‌طلب نیستم اما به شایان احترام می‌‌گذارم.
من اصلاح‌طلب نیستم اما به خیلی‌هاشون احترام می‌گذارم(اسم نمیارم) که باز یه درجه‌ی کوچولو بهتر از راست‌هان.
ناناجان
ما چه ادعای آزادی‌خواهی داریم وقتی تو همین وبلاگستان که هیچ قدرت اجرایی به دنبالش نداره(الحمدلله) می‌خواهیم در دهن همدیگررو ببندیم.
من اگر در دو سه مرحله به اصلاح‌طلبا رأی دادم با اینکه می‌دونم اونا نماینده‌ی من و همه‌ی مردم نیستن به خاطر اینکه دارم تو این مملکت زندگی می‌کنم و می‌بینم سیاستشون یک کم از راست‌ها بهتره. مسلمه که اگه دکتر معین می‌شد رئیس جمهور یک درجه بهتر از احمدی نژاد بود. ولی می‌دونم اونا هم وقتی به قدرت می‌رسن فکر خودشونن تا مردم!
من به خاتمی احترام می‌گذارم. اما اونقدر سطحش از مردم پایین‌تره که با دست‌دادنش با دوسه تا خانم می‌شه قهرمان ملی. تازه اونم مثل زهرا امیر ابراهیمی تکذیب میکنه و می‌گه اینا همه‌ش نواره...
من می دونم اگر تو در ایران زندگی می‌کردی طرز نگاهت خیلی فرق می‌کرد با حالا. بهت خرده نمی‌گیرم که از دم همه رو یک کاسه می‌کنی و از دم به همه فحش می‌دی. بالاخره هر چی باشه دوری. منم جات بودم احتمالا کمی مثل تو فکر می‌کردم!
نیستی که بدبختی مردم رو از نزدیک ببینی! تو می‌گی کل سیستم باید عوض شه. بله، منم می‌گم! پیش بالا بالایی‌های حکومت هم می‌گم و ترسی ندارم. اما وقتی که نمی‌شه! باید چکار کرد؟

دوستان عزیزم
ببخشید کامنت‌های دیگر موند. خیلی دوست داشتم تک‌تک جواب بدم. عجله دارم. باید برم بیرون. از همه ممنونم!

39 :: توسط سامون در 2007-06-21 16:02

حالا قضیه این زن بیچاره و ان مرد چی بوده ما نمیدانیم ٬ اگر بی بی سی را بیطرف!!؟ بگیریم
از قول شاهدانی نوشته این خانم از خانه شوهرش نه فرار کرده که توسط شوهر

بیرون انداخته شده !؟ چرا این شوهر اینکار کرده !؟ تازه بهر دلیلی هم باشه این
بازخواستی نداره !؟ محاکمه نداره !؟ همینطوری شوهر دلش خواست و کرد !؟

نوشته زن بدبخت با مردی چند سال زندگی کرده بدون زناشویی !؟ خوب اوون نامرد
شوهر قبلی اش طلاق نداده که این زن ازاد باشه خواسته انتقام بگیره و ...همه اینها

بکنار ان قاضی بچه دلیلی حکم سنگسار داده !؟ یا اصلا اعدام !؟ اصولا انها که
حکم سنگسار میدن اخوندند نه مکلا ...این اخوند را باید پرسش کرد و اگر جواب

نداشت و قانع کننده نبود بفرستندش گل دار ...تا لا اقل دل ان زن بدبخت
کمی شاد شود دل من که میشود

38 :: توسط سامون در 2007-06-21 15:49

منکه از اول گفتم این قضیه سنگسار بوداره !!؟؟ بو داشت که خبر از وبلاگ خانمی
در امد که برانداز رژیمه و بو داشت که مسئول و صادر کننده حکم ناشناسه !؟

بو داشت که بسرعت باد و برق بگوش امنستی اینتر نشنال رسانده شد ...و بوی گندش
به بی بی سی و رادیو فردا کشیده شد

حالا خاک تو کله مسئولین نظام که پیگیر نیستند و میزارند راحت همچین چنگولک
بازی ها با دنگ و فنگ تو دنیا جار زده بشه
اینکه اعدام تو صندلی الکتریکی یا ترزیق تو امریکا اجرا بشه
یا گل دار تو ایران بره هر دو سخته و راه بهتری هم داره ...مثلا اول بیهوش کنند
مثل اطاق عمل جراحی که با مته و چرخ مته دار استخوانها را هم بشکنند طرف
تو بیهوشی نمیفهمه و دردی هم نمیکشه و الخ....اما اصلا چرا اعدام بزارند خاطی
و جنایتکار در زندان سالهای سال بماند و زجر بکشد این که بهتره

37 :: توسط زیتون در 2007-06-21 15:22

سامان جان- کامنت شماره ۲۲
من اصلا قصدم توهین به حسین درخشان نبوده و نیست.
حسین درخشان اگر عقیده‌اش غلط هم باشه (‌از نظر من یا تو) حق توهین به اونو نداریم.
به نظر من حسین‌درخشان نظر خودشو می‌گه. حق هم داره بگه.
اتفاقا من می‌خواستم اونجاهایی که باهاش مخالفم در قالب طنزی براش بنویسم.
اما راستش از توهین‌هایی مثل کامنت تو می‌ترسم!

36 :: توسط عمه خانم در 2007-06-21 14:50

عزیز جون این داستان لغو سنگسار یه جاش بو میده عمه , اینا بعد که آبها از آسیاب بیفته بالاخره یه کاری به اون مرد و زن بیچاره خواهند کرد این به این سادگی نیست.
میخواستم بگم بابا یه عکسی هم از این گلزار بزار ما هم دلمون شاد بشه و چشممون روشن ولی ... نمیدونم با این حال و روز فایده ای داشته باشه ولی حالا تو عکسو بزار دنیا رو چی دیدی
(-;

35 :: توسط بادی بر آمده از دل در 2007-06-21 14:43

تقدیم به خود کفایان جنسی.
منت خدای را عزوجل که حضرتش در خور وحدت است و خلقتش مایهء عبرت هر دختری که پیش میکند ممد حیات است و چون پس میکند مفرح ذات پس در هر صنمی دو لذت موجود و بهر لذتی شخصی راغب.
از پشت و میان که بر آید.کز عهده عهدش بدر آید.
بنده همان به که بآب دهان
کار کند روز و شب و سال و ماه
ورنه چو افتد به دست زنان
عمر عزیزش همه گردد تباه

در خبر است از خواجهء مهملات و خلاصهء مکروهات اعنی شیخک بی صفا و عادت قبیحهء استمناء.

چه غم مفتون مفلس را که آب اندر دهان دارد
چه باک از فرج زن آنرا که مشتی پر توان دارد
ای کریمی که در بسیط زمین همه جا عبد مشتزن داری
یا تو هم مشتزنی چون ما یا که چون دیگران تو زن داری

34 :: توسط خارخاسک در 2007-06-21 14:40

خانم زيتون خدارو خوش نميآد شما احساسات پاک و لطيف دخترها رو نسبت به آقای گلزار به ديده چيز (تحقير) بگيريد!!
فقط من موندم اگه يه وخ خدا نکرده برات پيت پاش به يکي از اين برنامه های تلويزيونی ما وا بشه اون وخ چه آماری از شکستن شیشه تلویزیونها و حمله ی بی امان طرفداران از همون جا !! به سوی ايشون ثبت ميشه .

33 :: توسط داریوش کبیر در 2007-06-21 13:53

گلزار دل ما رو هم برد و کلی حسودیمون گل کرد ! البته گلزار از قبل خودشون آماده کرده بود برای سوال های بی اساس رشیدپور .حالا معلم معارف که هیچی وقت برنامه زیاد بود از عضویت در بسیج محله هم میگفت.

باید برای زمان زلزله برنامه ریزی کنم که غیر از هاپو و خرسم چیز بدردبخور چی دارم بردارم برم!

32 :: توسط محمد جواد طواف در 2007-06-21 13:26

آمدیم تا سلامی عرض کنیم... خوبی زیتونک؟... اوضاع احوال چطوره؟.. می بینم مثل سابق همچنان زیاد می نویسی ... استمرار و تداومت قابل تحسینه.

31 :: توسط Dana در 2007-06-21 13:04

rasti "nana" haman fatemeh rajabi ast

30 :: توسط hamid reza در 2007-06-21 10:38

سلام با این وضع ضایع مملکت همین سنگساروکم داشتیم کاش لغونمیشد البته شاید مثل کوپنی شدن بنزین اونم به تعویق افتاده واقعا باید شاش...توی این خراب شده

29 :: توسط آقای بنز در 2007-06-21 10:26

سلام
با سنگسار کاملا مخلافم
ولی برای چند دقیقه خودتونه بذارید جای شوهرش وقتی فهمیده چه احساسی بهش دست داده.
اگه جای اون بودید چیکار میکردید

28 :: توسط کامی کوچولو در 2007-06-21 10:10

وزير امورخارجه کويت با واکنش تند نسبت به آنچه براي دبيردوم اين سفارت درتهران رخ داد به خبرنگاران گفت: "حمله اي که انجام شده به فرد نبوده بلکه به کويت بوده و کويت ازآنچه رخ داده است به شدت عصباني است." محمد الصباح به خبرنگاران درفروگاه گفت: "اين موضوع به خراب شدن رابطه ايران وکويت منجر خواهد شد." ....دولت کويت اخيرا اعلام کرده بود که به نيروهاي نظامي امريکا اجازه نخواهد داد که از خاک اين کشور براي حمله به ايران استفاده کند.
http://www.roozonline.com/archives/2007/06/005410.php

کامی کوچولو

27 :: توسط گوشزد در 2007-06-21 09:29

اون زبون الکنت ما رو کشته!!

26 :: توسط آفتابه در 2007-06-21 08:41

حالا من بايد بگم : اي واي چه سكسي... وامصيبت...

25 :: توسط آفتابه در 2007-06-21 08:41

حالا من بايد بگم : اي واي چه سكسي... وامصيبت...

24 :: توسط katbalou در 2007-06-21 06:20

يه دنيا مرسی به خاطر خبر شماره ی يک. واقعا نگرانش بودم. فکرم رو مشغول کرده بود و راستی راستی خوشحال شدم. :)

23 :: توسط nana در 2007-06-21 06:07

زيتون نيمی کپکی

برايت يک عدد اخطار نامه مقوی در وبلاگم نوشته ام
که حاوی خودت خر و الاغ هستی ميباشد

به تو توصيه ميکنم که پس از خواندنش به هيچ وجه من الوجوه در صدد توجيه با دروغ بر نيائي که ميشود
باز هم :

توهين به انتلجنت من نانا روسکا

کمپورنده ؟؟؟؟؟ تنها ميخواهم که بخوانيش پريود ..................نانا

22 :: توسط سامان در 2007-06-21 05:31

بشاش تو کاغذ دیفالیش زیتون جونم.
اِ، نه خانومی حیف شاش تو که بکنی به کاغذ دیفالی اون اوشکول.
سگ باید بشاشه به سرتاپاش.
اما آخه سگ هم وفا داره.
این یارو شرف رو خورده انسانیت رو قی کرده.
حیف از سگ!
حالا دیگه کی حیف نیست که بشاشه بهش؟
آها!‌ همون خمینی دجال بشاشه بهتر از بقیه حیواناته. شانش هم ازشون کمتره هرچند خیلی از اون جیره خور بالاتره!

21 :: توسط hamideh در 2007-06-21 05:14

سلام زیتون جون.چه خبر خوبی.من که باورم نمی شد تو این فرصت کم بشه کاری کرد.
در مورد زلزله:از همه با حال تر msgهایی بود که بعدش میزدن.نشون دهنده علاقه مردم به لنکرانی و لنکرانی ها:)
در مورد گلزار:من از قیافش خوشم میاد.بازیشم این آخریا بهتر شده ولی امشب حالم ار لوس بازیاش بهم خورد.حرفاشم همش یه مشت جمله های شعاری بود.
راستی یه سوال زیتون جون:کمکی در مورد فنگ شویی از من نمی خوای؟کارایی که اون دفعه برات کامنت گذاشتم(شب عیدی،موقع خونه تکونی)کمکت کرد؟
به کامنت 19:عزیز جان فکر کنم از وقتی مردی یه کم اختلال حواس گرفتی.یادت رفته خودت گفته بودی کاری که باعث بدنامی اسلام و مسلمونا میشه رو انجام ندین!آخه آدم که الکی یه حرفی نمیزنه بعد بزنه زیرش.الان کلی آدمو گذاشتی سر کارا!!!

20 :: توسط nima در 2007-06-21 04:51

۱. سلام
۲. خيلی وقته اينجا نيومدم خوبی؟
۳. چطور حوصله می کنی اين همه بنويسی؟
۴. از اين که باز اينجا اومدم خوشحالم.
۵. سنگسار که اجرا نشد.
۶. حسين درخشان منو ياد حسنی می ندازه.
۷. کاری نداری؟ فعلآ.

باز تو به من حسوذي كردي زن طغيانگر؟
آها تا يادم نرفته بسمه تعالي

آخه زن ! يه آدم حسابي مثل حسين درخشان هم كه پيدا شده تو چشم ديدنشو نداري؟ عكس به اون قشنگي منو انداخته اونجا چه ايرادي داره؟ عكس جوونيام هم هست نميدونم اين شيطون بلا از كجا پيداش كرده يحتمل اون بتول پتياره يه سروسري بااين پسره پيداكرده كه ورداشته عكس جوونيامو داده بهش.

و اما سنگسار
آخر من نمفهمم شماها كي آدم ميشويد؟ سنگسار مگه چه ايرادي دارَ ؟ سنت پيامبر است بيشعورها! اتفاقا جاي شما خالي ديروز داشتم با حضرت محمد لواط ميكردم همينطور كه داشت چلپ و چلپ ماچم ميكرد ميگفت روحي جان كاش هنوز زنده بوديم و نميگذاشتيم سنت مقدس سنگساررا اينطور بي اعتباركنند اين امت...
حيف ... حيف كه زنده نيستم . وگرنه اول از همه خود اين زيتون را سنگسار ميكردم سنگ خلاص ( معادل تيرخلاص) را هم خودم توي مغزش ميزدم

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاتفففف
روح الله الكثافت الخميني
30 ربيع الثاني 1428 ه.ق

پ.ن: ولي خودمانيم ها! لواط وسط آتيشها چه كيفي ميدَ ه !!! اونم طرفت يه عرب حشري باشه مثل حضرت!

18 :: توسط مخمل بانو در 2007-06-21 04:16

راستش هر چی همه راجع بهش حرف میزدن بازم به پاس پیش کسوت بودنش وبش رو میخوندم ولی از وقتی اون کاغذ ديواری آشغالی رو زده به وبلاگش حالم بهم ميخوره بخونمش ...بيشتر حس ميکنم به يه جايی وصله !‌بقيه حرفات رو هم خوندم . گاهی خنديدم . گاهی اخميدم . يه زيتون واره اساسی نوشتيا .....

17 :: توسط pooneh در 2007-06-21 03:15

حکومت فقط يه پای قضيه ست. گیرم که هم عقیده هات روی کار اومدند.
گیرم که منصب و شغل خوب هم گرفتی.
با ميليونها آدمی که فقر فرهنگی دارند چیکار میکنی.

16 :: توسط مجید در 2007-06-21 02:15

ننگ باد بر کسانی که به بی رحمانه ترین شکل با انسان و انسانیت برخورد می کنند . ما مقصر نیستیم . دستکم من مقصر نیستم . چه در زمان شعار و توهین و دروغ ، طفلی بیش نبودم . ولی حال که زبانی به اعتراض دارم ؛ اعتراض میکنم : ننگ باد بر دروغین ترین های تاریخ

15 :: توسط خارخاسک در 2007-06-21 01:54

خوشبختانه بعد از مدتها که توانستم وب شما را ببينم اين خبر خوشحال کننده را خواندم. خيلی خوب بود.تشکر .

14 :: توسط شهلا در 2007-06-21 01:00

خدای را سپاس زیتون جان...

13 :: توسط دختر همسايه در 2007-06-21 00:45

خیلی خوشحال شدم ...حتما از ترس بوده...دلیلی دیگه نیست!

دمت جوش زیتون جان!!
:-x

12 :: توسط دختر همسايه در 2007-06-21 00:45

خیلی خوشحال شدم ...حتما از ترس بوده...دلیلی دیگه نیست!

دمت جوش زیتون جان!!
:-x

11 :: توسط azar در 2007-06-20 23:32

ديروز نظر شادی صدر را خواندم که نا اميدانه بود در مورد لغو اين سنگسار . ولی امروزم را با اين خبر ساختی .. خوشحالم که اگتهی و دخالت مردم و استفاده از ابزار مدرن ( فيلمبرداری با موبايلو اينترنت ) چه خوب ميتواند قوانين غلط را به عجز بياورد . ارزويم اينست که روزی تمام ايرانيان انقدر خود را سهيم مسايل اجتماعی شان بدانند که نيازی به دخالت حقوق بشر نباشد . راستی نازنين ؟ ما خيلی به شما فعالان بدهکاريم . اين را هرگز فراموش نميکنم . شده ای چشم و گوش ما .

10 :: توسط احمد.ف در 2007-06-20 21:32

زيتون گرامی

ترس را کاملآ درست نوشتي، اما در موارد حقوق بشر و مجازات های غیر انسانی از جمله سنگسار برای جمهوری اسلامی آبرویی دیگر نمانده است.

9 :: توسط shayan در 2007-06-20 21:32

زيتون جان

اميدوارم اين خبر درست باشه و اين اتفاق به هر علتی نيافتد.

ولی خوب نفس اينکه ما نظامی داريم که در آن در قرن بيست و يکم چنين احکامی صادر ميشه! اصلا اگر هم صادر نشه نفس اينکه چنين احکامی در ديوان مجازاتش وجود داره ننگ آور و شرم آوره.

هيچ راهی برای بيرون آمدن از اين توحش و بربرييت به جز تغيير اين نظام عقب افتاده غیر انسانی نيست.

دير نخواهد بود!

هميشه شاد باشی و خوش خبر

8 :: توسط مخمل بانو در 2007-06-20 20:59

کاش دوباره اين بيچاره ها رو تو دو دلی و ترس نگه ندارن ...لا اقل بذارن برن زندگيشون رو بکنن...

خبر دوم رو هم که حیف... من از اینجا نميتونم ببينم اين بچه مزلف رو :دی مگر بذارن رو یکی از این سایت ها برنامه رو.

7 :: توسط مخمل بانو در 2007-06-20 20:58

کاش دوباره اين بيچاره ها رو تو دو دلی و ترس نگه ندارن ...لا اقل بذارن برن زندگيشون رو بکنن...

خبر دوم رو هم که حیف... من از اینجا نميتونم ببينم اين بچه مزلف رو :دی مگر بذارن رو یکی از این سایت ها برنامه رو.

6 :: توسط فرزانه در 2007-06-20 20:38

هميشه خوش خبر باشی خانومی :)

5 :: توسط غضنفر در 2007-06-20 19:39

ما با چی مشکل داریم؟ شکل اعدام٬ حکم اعدام٬ یا جرمی که براش حکم اعدام صادر شده؟ مشکل ماها اینه که حتی به سختی بتونیم ادعا کنیم واقعا جرمی حادث شده!

4 :: توسط رامین مولائی در 2007-06-20 19:37

وب - آ - وزد وب آ وزد

3 :: توسط saman در 2007-06-20 19:31

dovom shodam...va nabood bad diktaror

2 :: توسط saman در 2007-06-20 19:31

dovom shodam...va nabood bad diktaror

1 :: توسط آزیتا در 2007-06-20 19:16

آری، به اتفاق میتوان گرفت