118 :: توسط زمانی دیگر در 2007-09-29 21:47

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=11493

117 :: توسط hengameh در 2007-09-29 20:36

فرصت کردي اينو بخون ببين چه مزخرفاتی
http://www.bestgoldenline.blogfa.com/post-552.aspx

116 :: توسط دانشجو در 2007-09-29 17:46

بدنبال ادعای انکار همجنسگران توسط آقای احمدی نژاد هزاران نفر از مردم قزوين به خيابان ها ريختند . و با شعار های استقلال . آزادی . جمهوری قزوینی . عکسهای احمدی نژاد را به آتش کشیدند.
شماره ۱۰۷ کوشش شما در اااحقاق حق مظلومیت و استقلال کشور قزوین فراموش نشدنی است .
من از طرف مردم قزوین کمال تشکر وقدر دانی مردم قزوین را به اطلاع سرکار میرسانم ..


115 :: توسط در 2007-09-29 17:25

آقای چگوارا شما چقدر ساده ای برادر اینها آمده بودند مقرری عقب افتادشونو بگیرند؛ مگه نشنیدی که میگند :
تا پول داری کنیزتم
نوکر بند کیفتم

در ضمن رضا پهلوی نون خور زیاد داره ( حداقل 4 تاشونو میشه تون این سایت گیر آورد) ؛ فکر نکنم ؛ دیگه چیزی گیر شما ییاد!!

114 :: توسط سهيل در 2007-09-29 16:14

رابطه رضا پهلوی با نوريزاده مانند
رابطه سرهنگ حمايت است با احمد.ف
كه كينه عجيبی به سرهنگ ميورزد
البته احمد.ف كينه شتری فقط از
سرهنگ به دل ندارد بلكه مرا هم
كه يار ديرينش بودم عجيب كينه ام
را به دل گرفته . شتر شتر است به
همه چيز كينه ميورزد.

113 :: توسط چه گوارا در 2007-09-29 16:07

زیتون جان سلام

یک چند سالی میشود که توی این وبلاگ کامنت ننوشته ام . هر وقت آمده ام اینجا سنگر بندی بود و تیر تخته به این طرف طرف پرت میکردند - این دفعه هم که ظاهرآ همین داستان است - مصدقی ها یک طرف سنگر گرفته اند و این ارتشبد که نمیدانم راستکی است و یا دروغی طرف دیگر - این ناسیونالیست های مصدقی هی آرپی جی می زنند توی برجک تیمسار و او هم هی تیر هوایی در میکند . و امآ در مورد این بحث - این چند روزه اخیر پای ماهواره نشستیم و این داستان احمدی نژاد را دیدیم از قضا رضا پهلوی هم توی صدای آمریکا پیدا آمد و صحبت کرد و اگر فقط مبنا کلام و گفتار باشد بی اغراق ایشان بسیار مترقی است - بسیار بسیار مترقی تر و چپ تر در مقایسه با مثلآ خانم الهه بقراط که عنوان روشنفکر و روزنامه نگار چپ را یدک میکشد و یا اگر بخواهم مثلآ نوری زاده که ملی گرا و مصدقی(واحتمالآ اصلاح طلب) است را با رضا پهلوی مقایسه کنم و اگر بخواهم تعصب را کنار بگذارم از نظر من رضا پهلوی (باز هم تاکید میکنم در کلام) بسیار مترقی تر ، چپ تر و رادیکال تر و از دید من هوشمند تر است. هنوز به صحنه حضور رضا پهلوی در یک استدیو و برافروخته شدن نوری زاده در استدیو دیگر میخندم و یادم میافتد که این ناسیونالیست ها بابت جریان کودتا 28 مرداد از این خانواده پهلوی کینه شتری دارند که باید هم داشته باشند ولی بعد از 50 سال کمی خنده دار است.

112 :: توسط سهيل در 2007-09-29 15:37

مبارك است كه احمد فضله ملقب به احمد ف. باز هم بر
ضد سلطنت حرف زد. يار قديم من در
مبارزه با سلطنت طلبان باز باد از
كدام طرف وزيد كه ميخواهی بااين
حرفهايت دل مرا بدست آری؟
ايكاش تو هم مثل اين سلطنت
طلبها روي حرفت ميماندی

111 :: توسط Mehdi در 2007-09-29 15:16

سلام
اين انگشت‌ها را كه مي‌گي تو سخنراني داخلي هم همينه ، نمي‌دونم برنامه چيه مثلا مي‌گه 5 اما با انگشت‌هاش 4 را نشون مي‌ده ...
راستي در مورد پيتر جكسون كه پرسيده بودي ، خب نمي‌دونيم پدر و مادر بچه كيه! رفتيم از پرورشگاه آورديمش ديگه . ولي مشخصه از حركاتش كه از اون پدر و مادر دارهاست ...

110 :: توسط احمد.ف در 2007-09-29 15:16

مبارک است آقای صادق حمایت جناب سرهنگ ساواک شاهنشاهی ارتشبد شد، شایان جان زیتونی هم رضا پهلوی را آورد و مناطق مهم استراتژیک کامنتدونی فتح شد،اینشالا سلطنت هم در کامنتدونی برقرار می شود.

109 :: توسط در 2007-09-29 14:27

بیانیه آقای رضا پهلوس در کامنت 102 کلیشه ای میباشد، تحریمهای اقتصادی حاصلی جز فقر مردم ندارد و مردم فقیر هم دنبال آزادی نخواهند بود که اگر اینطور بود باید در 90 درصد کشورهای آفریقایی و آسیا با قیام مردم دمکراسی برفرار میشد !!؟؟

108 :: توسط ghazanfar در 2007-09-29 11:18

نيويورک که از خودمونه. نمازش هم تازه شکسته نيست.

107 :: توسط hamjensgara در 2007-09-29 11:02

در رابطه با سخن احمدی نژآد که ما همجنسگرا در ایران نداریم !

دکتر سیروس شمیسا، فروردین 1327 در رشت متولد شد. ابتدا چند سالی در دانشگاه شیراز، پزشکی خواند. اما بعد تغییر رشته داد و ضمن تحصیلات حوزوی، لیسانس ادبیات فارسی گرفت. پس از آن وارد دوره دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران شد و در سال 1357 از رساله خود نزد دکتر خانلری دفاع کرد. پس از اتمام دروس دانشگاهی، ضمن ادامه تحصیلات حوزوی، به تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی پرداخت و به عضویت گروه زبان و ادبیات فارسی آن دانشگاه در آمد .

دکترسیروس شمیسا پژوهش‌گر و نویسنده‌ای است با بیش از 40 عنوان کتاب و مقالاتی بی‌شمار. عناوین برخی از کتاب‌های او عبارتند از: آشنایی با عروض و قافیه، سیر غزل در شعر فارسی، سبک‌شناسی شعر، نگاهی به فروغ، نقد ادبی، داستان یک روح (بررسی روان‌کاوانه بوف کور) بایونگ و هسه (ترجمه) و سیروس در اعماق (داستان)

«شاهدبازی در ادبیات فارسی» کتابی است که به موضوع هم‌جنس‌گرایی مردانه در ادبیات فارسی (به ویژه شعر) از دوره غزنویان تا اوایلِ دوره پهلوی می‌پردازد. این کتاب در سال 1381 در ایران منتشر و بلافاصله ممنوع شد.

كتاب در هشت فصل و بر حسب دوره‌های تاریخی تدوین شده است. در فصل اول اسم‌ها و اصطلاحات شاهدبازی و انواع آن را مرور می‌کنيم. در فصل چهارم بحث در مورد صوفیان و شاهدبازی است و در فصل‌های دیگر با شاعران، نمونه شعر و نثر هر دوره تاریخی آشنا می‌شویم. این دوره‌ها عبارتند از: غزنویان، سلجوقیان، خوارزمشاهیان، تیموریان، صفویه، افشاریه، زندیه، دوره‌ی قاجار و پهلوی.

«شاهدبازی در ادبیات فارسی» نخستین (و تا به امروز، تنها) کتابی است که به چنین پژوهشی دست زده است. مؤلف، بر اساس شواهد گوناگونی که بیشتر از نظم و کمتر از نثر برگزیده، نظریه خود را به اثبات می‌رساند که «… معشوق شعر فارسی … غالباً و عمدتاً مرد است، نه زن 1» و «فقط بخش کمی از اشعار قدماست که می‌توان در آن‌ها به ضرس قاطع معشوق را مؤنث قلمداد کرد.»

دکتر شمیسا در این کتاب پژوهشی و ارزشمند خود، تلاش دارد شاهدبازی و هم‌جنس‌گرایی را مورد بررسی قرار داده و نشان بدهد كه «شاهدبازی … حداقل هزار و اندی سال در ایران سابقه دارد.»

«عشق مرد به مرد در طول تاریخ از دیدگاه‌های مختلف با اسم‌ها و اصطلاحات مختلفی مطرح شده است: شاهدبازی، نظربازی، جمال‌پرستی، لواط، لواطه، اِغلام، کار، بچه‌بازی و …» همچنين «به شخص مفعول، معشوق، اَمرد، مابون، شاهد، منظور، مفعول، کودک، مخنث، نوخط، بی‌ریش، پسر، ساده، ساده‌رخ، ابنه‌ای … گفته‌اند.» چنان که «به شخص فاعل، غلام‌باره، جمال‌پرست، صورت‌پرست، بچه‌باز، موزون … گفته‌اند.»

به نظر دکتر شمیسا، شاهدبازی در ایران دو آبشخور داشته: یونانی و ترکی. عشق مرد به مرد در رساله معروف افلاطون («ضیافت» یا «مهمانی») به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرد. این فلسفه ابتدا وارد فلسفه ایران و از آن‌جا به عرفان ایران راه پیدا کرد و «زیبارویان گواه یا دلیل جمال حق تعالی فرض شده‌اند.» گونه جنسی آن، پس از ورود ترک‌ها به ایران رواج یافت. و از این طریق دو گونه ادبیات پدید آمد: ادبیات عاشقانه و ادبیات پورنوگرافیک.

دکتر شمیسا معتقد است از آن‌جا که زن در جامعه حضور نداشته و در خانه محبوس مانده بود، نمی‌توانسته مثلاً ساقی شود تا بتواند مورد خطاب شاعر قرار بگيرد. و نیز «رسم خطاب به پسرکان زیباروی از سنت‌های دیرینه‌ شعر فارسی از رودکی تا بهار است. اصولاً خطاب به زن یا دختر نامعمول بوده و خلاف ادب شمرده می‌شده. به همین جهت است که در سراسر دیوان حافظ حتی یک‌بار لفظ «دختر» به‌کار نرفته.» «جز در اشعار سبک خراسانی که در آن صراحتاً لفظ پسر و نظایر آن آمده است، در اشعار ادوار دیگر مخصوصاً سبک عراقی، یعنی اشعار امثال حافظ و سعدی، زبان مانع است که خواننده عادی پی به مذکر یا مؤنث بودن معشوق ببرد.»

غیر از حمام که «اساساً … یکی از مکان‌های مناسب برای دیدار عاشق و معشوق مذکر و فاعل و مفعول بوده‌» از دیگر مراکز ِ «امردبازی» قهوه‌خانه‌ها بوده‌اند.

شاهدبازی نه در ایران باستان سابقه داشته و نه در قرون اولیه ورود اسلام به ایران. از دوره‌ سامانیان که ترکان، اندک اندک وارد مقامات لشکری می‌شوند، شاهدبازی رشد یافته و رواج می‌گیرد. در دوره غزنویان که ترک‌نژاد بودند. لواط نزد آنان مرسوم و عشق مرد به مرد، امری عادی تلقی می‌شد. عشق سلطان محمود غزنوی به غلام ترکش، ایاز مشهورترین سند در این مورد است که البته شاعرانی چون مولانا از آن تفسیر معنوی می‌کنند. معشوق در شعر شاعران این دوره چون عنصری و منوچهری و به ویژه فرخی، مذکر است. این عشق (البته به لحاظ عشق عرفانی) در ادبیات فارسی بازتاب گسترده‌ای یافته است و حافظ و مولانا و سعدی به آن اشاره دارند.

در دوره سلجوقیان و خوارزمشاهیان این روند ادامه می‌یابد. در کنار سنایی و انوری، معروف‌ترین شاعر هزل‌گوی دوران سلجوقیان، سوزنی سمرقندی است. «از این دوره اسنادی در دست است که در ایران به صورت پنهانی، امردخانه‌هایی دایر بوده و کسانی در مقابل دریافت وجه، منازل خود را در اختیار فاعل و مفعول قرار می‌دادند.»

در دوره مغولان که اوج عرفان ایران است، صوفیان به دو دسته تقسیم می‌شوند: «قلیلی از آنان مانند ابن عربی و شهاب‌الدین سهروردی و شمس تبریزی و مولانا، اَمردبازی را نمی‌پسندیدند و دسته‌ دیگر که اکثریت با آنان بود، شاهدباز بودند.» البته در بین صوفیان و در خانقاه‌ها، شاهدبازی و لواط رواج داشت و «یکی از اسناد مهم در این باب مطالبی است که ابولفرج ابن جوزی، از وعاظ معروف قرن ششم در کتاب تلبیس ابلیس آورده‌ است.»

سعدی چه در گلستان و بوستان و چه در «هزلیات، المضاحک و خبثیات» حافظ در غزل‌ها و عبید زاکانی در «اخلاق الاشراف» و رساله «صدپند» نیز به نظربازی پرداخته‌اند. «احتمال دارد ساقی حافظ نیز همواره یا غالباً پسر بوده باشد.»

در دوره تیموریان، زوال شدت بیشتری می‌یابد. «شاعر معروف این دوره جامی است که به شاهدبازی علاقه داشت.» در همین دوره است که «یک کتاب اختصاصی در باب شاهدبازی تالیف شد و آن کتاب مجالس‌العشاق است.»

پس از آن به دوره‌ی صفویه و زندیه می‌رسیم. نه تنها «نباید پنداشت که در حکومت به ظاهر مذهبی صفویان، تغییری در خلق و خوی مردم نسبت به لواط روی داده باشد» بلکه امردخانه‌های تأسیس شد که حکومت به صورت رسمی از آن‌ها مالیات می‌گرفت و «یکی از مشاغل دربار آن دوره، شغل لعاب زدن به ماتحت امردان بود تا پادشاه با آنان راحت‌تر نزدیکی کند و به آن شخص لعابچی می‌گفتند.» «شاه اسماعیل صفوی که برای گروهی حکم رهبر طریقت و شریعت را داشته است» خود به شدت لواط‌گر بوده.

کتاب تاریخی «رستم‌التواریخ» گویاترین سند از سقوط اخلاقی جامعه در دوران حکومت صفویه و زندیه است. تا جایی که حتی دیپلمات‌ها و سفرای خارجی هم از تجاوز جنسی در امان نبودند.

در دوره‌ی قاجاریه سیر نزولی شتاب بیشتری می‌گیرد: «به عنوان مثال می‌توان به دیوان قاآنی شیرازی رجوع کرد و در آن نمونه‌های متعددی از بچه‌بازی را به راحتی یافت.» شاعر معروف اواخر قاجار و اوایل پهلوی ایرج میرزا است که اشعارش نیاز به معرفی ندارد.

و سرانجام به دوران پهلوی می‌رسیم که در آن گرچه «شاهدبازی در دوره پهلوی هم کم و بیش رایج بوده، اما در ادبیات آن دوره منعکس نشده است و اندک اندک به سبب رشد فرهنگ و حضور زن در جامعه، از عادات و رسوم مردم رخت بربست.»

«شاهدبازی در ادبیات فارسی» کتابی است برای آشنایی و آگاهی بیشتر نسبت به گوشه‌ای از تاریخ اجتماعی و ادبی ایران که هنوز جای پژوهش بسیار دارد. دقت نگارنده در کاوش در مهجورترین اسناد موجود ستودنی است. همان گونه که در ابتدا اشاره رفت، این کتاب متاسفانه چند روز پس از چاپ ممنوع اعلام شده است.

کتاب‌شناسی: شاهدبازی در ادبیات فارسی، تألیف دکتر سیروس شمیسا، 280 صفحه، انتشارات فردوس، تهران 1381

106 :: توسط کامی کوچولو در 2007-09-29 10:21

نه، آقایان! نه، خانم‌ها! در سخنان رئیس دانشگاه هیچ نکته و نیشی علیه ایران و ایرانیت نبود. تمام سخنان او و حرف حدیثش فریاد خشماگین یک انسان مدرن امروزی بود که خیلی ساده به کسی که جنایات نازی‌ها را دروغ و افسانه می‌پندارد و شهروندانش را اعدام می‌کند و به زندان می‌اندازد و اقلیت‌های مذهبی و قومی اش را زجر کش می‌کند و متفکران و روشنفکران و متخصصین کشورش را از سرزمین مادری می‌راند و قوهء قضائیه‌اش مثل آب خوردن حکم اعدام صادر می‌کند و در ملاء عام اعدام می‌کند و شلاق می‌زند و سنگسار می‌کند و...
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/politic/more/14290/

105 :: توسط کامی کوچولو در 2007-09-29 10:21

نه، آقایان! نه، خانم‌ها! در سخنان رئیس دانشگاه هیچ نکته و نیشی علیه ایران و ایرانیت نبود. تمام سخنان او و حرف حدیثش فریاد خشماگین یک انسان مدرن امروزی بود که خیلی ساده به کسی که جنایات نازی‌ها را دروغ و افسانه می‌پندارد و شهروندانش را اعدام می‌کند و به زندان می‌اندازد و اقلیت‌های مذهبی و قومی اش را زجر کش می‌کند و متفکران و روشنفکران و متخصصین کشورش را از سرزمین مادری می‌راند و قوهء قضائیه‌اش مثل آب خوردن حکم اعدام صادر می‌کند و در ملاء عام اعدام می‌کند و شلاق می‌زند و سنگسار می‌کند و...
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/politic/more/14290/

104 :: توسط sahba alasti در 2007-09-29 09:02

http://www.bahaiview.org/

103 :: توسط gole در 2007-09-29 08:40

آی سهيل تخم تازی ميشه بگی اسلام چه برقی با آخوند های زنا زاده و تخم تازی دارند ؟. اين آخوند ها چکار می کنند که با اسلام هم خونی نداره ؟آی بچه تخم عمر بهتره زر زر نکنی و شعار بدی با مدرک بگو ببينم چی از اسلام می دانی که ديگران نمی دانند.

102 :: توسط shayan در 2007-09-29 03:57

برگردان فارسی مقالۀ رضا پهلوی در روزنامۀ لوموند چاپ پاریس

برای پیشگیری از فاجعه جنگ در ایران، باید راه سوم را برگزید!

با تشدید بحران اتمی ایران، غوغایی بی سابقه بر صحنه دیپلماتیک جهان سایه انداخته و به موضوع مهم رسانه ها بدل شده است. اظهارات روزهای اخیر وزیر امور خارجه فرانسه روح تازه ای در این مباحث دمید : کسی که در واقع از تجربه طولانی مواجهه با بحران ها بهره مند است، خاصه زمانیکه از سوی سازمان ملل عهده دار اداره امور کوسووُ بود. پیش از این نیز سمت گیریهای رئیس جمهوری جدید فرانسه در دوره کارزار انتخاباتی اش خبر از وخامت بحران ایران میداد. حال پرسش این است که آیا حقیقتاً، چنانچه اخیراً آقای سرکوزی گفته است، در مواجهه با این بحران ما صرفاً با دو گزینه روبرو هست! یم : "یا دستیابی ایران به بمب اتمی یا بمباران ایران"؟ از نظر من راه سومی وجود دارد.

همانند بسیاری از مبارزان داخل کشورم اعتقاد راسخ دارم که مسأله اساسی مردم ایران نه ادامه غنی سازی اورانیوم است و نه ماجراجویی های رژیم اسلامی. آرزوی عمیق اکثریت بزرگ مردم ایران آزادی، حقوق بشر، جدایی دین از دولت، شکوفائی، رفاه، کار و امنیت اجتماعی است.

اگر مردم ایران فرصت بیان آزادانه آرزوهایشان را داشتند، درستی و اعتبار این نظر بر همه جهانیان ثابت میشد. اما، مردم ایران، همانند دیگر ملّت هایی که چنین تجاربی را در طول تاریخ پشت سر گذاشته اند، اسیر یک دیکتاتوری دینی هستند و امکان بیان آزادانه آرزوهایشان را ندارند. با این حال، وضعیت جهانی امروز میتواند مردم ایران را در رهایی از این اسارت یاری کند. سمت گیری سیاست خارجی فرانسه در ماههای اخیر ظاهراً از آن نشان دارد که تصمیم گیرندگان این کشور آگاهی تازه ای از واقعیت امروز جامعه ایران کسب کرده اند. به منظور انعکاس هر چه بهتر همین واقعییت است که میکوشم توجه جهانی را به صداهای سرکوب شده داخل ایران جلب کنم. تمام توان و انرژی من متمرکز بر تحقق یک جنبش گسترده اتحاد ملی است که بنیادش را نافرمانی مدنی تشکیل میدهد. چنین جنبشی چه در ایران و چه در دیگر جاها (نظیر آفریقای جنوبی در دوره آپارتید یا بلوک کشورهای اروپای شرقی در زمان اتحاد شوروی سابق) نیازمند حمایت جامعه بین المللی است. جامعه بین المللی باید همانقدر نگران از نقض روزمره حقوق بشر در ایران باشد که از بحران اتمی. خاصه زمانی که به گفته رهبران فرانسه مسأله حقوق بشر از این پس "الویت فعالیت دیپلما! یک این کشور در جهان" بشمار میرود.

آنچه مردم ایران از فرانسه، گهواره دموکراسی و حقوق بشر، میخواهند نه جنگ، که اعمال مجازاتهای هدفمند و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا قطع مناسبات سیاسی و اقتصادی با این حکومت و ممنوعیت سفر فرستادگانش به خارج از کشور است.

در این مبارزه برای آزادی، ما به حمایت جامعه بین المللی نیازمندیم. اگر چه از اتخاذ سیاست قاطعانه فرانسه در قبال جمهوری اسلامی خرسندم، تصریح میکنم که جنگ فاجعه ایست که نخستین قربانیانش مردم ایران و دموکراسی در این کشور خواهند بود. برای اجتناب از این گزینه فاجعه بار، انتخاب مسیر سوم نیازی سرنوشت ساز است و با تمام توان، با عزم و اعتقادی راسخ، مشعلدار این راه خواهم بود و بیش از هر وقت به مبارزه ام برای استقرار دموکراسی حقیقی در ایران ادامه خواهم داد. بی شک، تصمیم گیری در مورد نظام سیاسی آینده ایران بر عهده هم میهنانم خواهد بود. اما، تا آن روز وظیفه من یافتن ساز و کارهای خروج از بحران و کم هزینه ترین انتقال به سوی دموکراسی است.

دبيرخانه رضا پهلوي

101 :: توسط ارتشبد سرهنگ حمايت در 2007-09-29 01:03

در جواب خانم/آقای خليج فارس که نفرتشان را نسبت به سلطنت طلبان بيان کرده اند:
مهربان يار: باشد از ما نفرت داشته باشيد اصلا مهم نيست ما غير از مهر ايران و ايرانی انديشه ای در قلب و ذهن نداريم. ولی نبايد و نشايد که ارتش ايران زمين را هم بخواهيد پامال نفرت ها کنيد. گرامی يار آيا واقعا فکر می کنيد که نهاله جوان ارتش ايران در مقابل سه قدرت عظيم متفقين در جنگ جهانی دوم می توانست دوام بياورد؟! آيا می دانيد که ارتش ايران آماده سرکوبی و نجات ايران از دست ملايان در سال ۵۷ بود ولی به فرمان محمدرضاشاه فقيد که نمی خواست پايه های سلطنتش در خون ملتش استوار شد عقب نشينی کرد؟؟ کاری به کار خائينن کثيفی همانند فردوست و غره باغی ندارم!! ای کاش کمی انصاف در ميان ضد سلطنتی ها بود!!

100 :: توسط gia در 2007-09-29 00:20

سلام وبت زیباست.اگر خواستی سری هم به من بزن من یک لزبین تنهام. Outlandishgeneration.blogtak.com

99 :: توسط iran در 2007-09-28 23:56

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2007/09/070928_mf_nuc_scouncil.shtml

98 :: توسط ارتشبد سرهنگ حمايت در 2007-09-28 23:45

هر ايرانی آزاده و وطن دوستی که قدرت انديشه دارد می داند و آگاه است که تنها رهبر و انسان دموکراتی که در بين اپوزيسيون وجود دارد شاهزاده رضا پهلوی می باشد. اصلا و ابدا اهداف ايشان و پيروانشان زنده کردن سلطنت نمی باشد. دوستان و هم ميهنان بدانند که به جز آزادی ايران و سربلندی ايرانيان و جلوگيری از يک جنگی که ايران را نابودو تجزيه خواهد ما آرمان و آرزويی نداريم ْْ!!! بياييد اتحاد کنيم. امروز فقط اتحاد!!! حالا ما داد بزنيم و شما گوش ندهيد!! مرگ و ننگ و نفرين بر هر آنکه جز اتحاد برضد ج.ا. و آزادی ايران هدفی ديگر بر قلب دارد.

97 :: توسط shayan در 2007-09-28 23:16

زيتون جان!

دوستان عزیز!‌چه نشسته اید! بشتابید و به نزدیک ترین مساجد و تکایا هجوم برده و سجده شکر در این ماه مبارک بر زمین نهید که وقت تنگ است و فرصت ثواب از دست می‌رود!

باور نمی‌کنید؟ این اعلامیه دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آقای احمدی نژاد است. (از سایت آقای نیک اهنگ کش رفتم).

بخوانید و سجده کنید! یا نه! اول سجده کنید و بعد بخوانید!

=============
بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسي ، مدبرانه و معنوی رييس جمهوري اسلامي ايران در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد و انجام سخنراني و مصاحبه هاي مختلف در نيويورك، موجي از شور و شعف توام با ابراز احساسات خالصانه اقشار مختلف مردم وفادار و مومن در ايران اسلامي و دوستداران و هواداران انقلاب اسلامي در سراسر جهان را فرا گرفت.

مطلع شديم دانشگاهيان ، فرهنگیان، طلاب، بسيجيان و گروه هاي مختلف مردمي با انتشار اطلاعيه هاي جداگانه از هموطنان براي استقبال از رييس جمهور محترم به هنگام بازگشت به كشور دعوت بعمل آورده اند. با توجه به نظر رییس جمهور محترم، بدينوسيله ضمن تقدير و تشكر صمیمانه و خاضعانه از ابراز احساسات پاک و بي شائبه مردم غیور ایران اسلامی، درخواست می کنیم تا به جای این مراسم، با حضور در مساجد، حسینیه ها و شرکت در نمازهای جمعه و جماعات به شکرانه این موفقیت بزرگ، سجده شکر به درگاه ایزد منان بسائیم.

از خداي متعال عزت، افتخار و سربلندي ملت عزيز ايران اسلامی را مسالت می کنیم .

============

لا اله الا الله! آدم اصلا میمونه چی بگه!!؟؟

شاد باشید

96 :: توسط ارتشبد سرهنگ حمايت در 2007-09-28 23:07

به عنوان يک ايرانی برون مرزی اعلام می کنم با افتخار تمام که لحظه ای از ايران و ايرانی جدا نشده ام و تمام قلب و روح و ذهنم با سرزمين پدری می باشد (( يا سرزمين مادری که توهينی به فمينست ها نشود!!! :)) ) با انديشه ايران می خوابم و با انديشه ايران از خواب بلند می شوم!!!

95 :: توسط dariushagha در 2007-09-28 13:47

میگما..سیهل این سوسول بازیها چیه در میاری...معلومه فهمیدی جمهوری اسلامیت پخوخی نیست... مرتیکه اولاغ نفهم برات فرقی نداره خلیج فارس یا عربی بگن؟؟؟ 2000 ساله اسم خلیج فارس بوده... حالا تو بچه سوسول...با ادا اطواره مثلا اسلامی میگی چه فرقی داره؟؟؟ تو که خیلی بدبختی... هی نمیخواد برامون بق بق کنی که فلانی شاه دوسته یا سلطنت طلبه... تو ایرانی نیستی که بخواهی نظری داشته باشی... امیدوارم رهبر چلاقدستت زنده باشه تا اعدام خودشو ببینه...

94 :: توسط خواننده زيتون در 2007-09-28 12:27

به لطفا نخندید من از بين مطبوعات ايران {روزنامه کيهان }واز بين کامنت ها شماها فقط نوشتهای اين{ مردک }صد اسمی را ميخوانم !!
وکشف کرده ام که درپس نفرت داشتن هم لذتی است که کمتر از لذت دوست داشتن نيست .
درست مثل لذت توالت رفتن!! که کمتر از لذت عذا خوردن !!نيست گويا هر دويک نياز انسانی است.
خواننده زيتون

93 :: توسط سهيل در 2007-09-28 10:37

آقا ياخانم خليج فارس باغث بسی‌
تاسف كه روی شما حسابی باز
كردم و فكركردم بالاخره يك عاقل
بافت شد اما ديدم كه شما هم بدجور
تحت تاثير سلطنت طلبان هستيد
كامنت شما مرا به ياد كامنت مانی
در سه سال پيش انداخت بخصوص
تعصب بيهوده شمابرروی نام خليج
كه مرابه ياد فيلمی از شاه انداخت
كه به خبرنگار پرخاش كرده بود كه
چرا نام خليج فارس را خليج عربی
خواند خب حرف شما هم همان
حرفهای شاه است و به همان
اندازه مسخره چرا كه شاه بجای
تاكيد روي يك اسم مسخره فارس
يا عربی بهتر بود كلاه خودرا نگاهدارد
كه بادنبرد كه خوشبختانه برد
به هرحال چه شما هم آوا با سلطنت
طلبان باشيد چه نباشيد اين
جكومت كوچكترين خدشه ای درش
وارد نميشود حالا هی فحش بده
عرض خود ميبری و زحمت ما ميداری

92 :: توسط پریشون در 2007-09-28 05:56

رييس جمهور ما خارجيه بابا...

91 :: توسط iran در 2007-09-28 03:21

http://www.radiofarda.com/Article/2007/09/25/f2_Bush-UN_Iran.html

90 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-28 02:48

جناب شایان در ابتدا برای اینکه سوۀ تفاهی پیش نیاید باید اعتراف کنم که من از جمهوری اسلامی و اصولا هر چه که به مذهب مربوط میشود هزار برابر بیشتر از نظام سلطنتی متنفرم( البته معتقدم که مسیح در زمان خودش انسان آزاده ای بود ).

اما در مورد ارتش ایران من بنا به سابقه قضاوت کردم و یکبار دیگر می گویم ارتش از سپاه بدتر ؛ سپاه از ارتش بدتر، و وزارت اطلاعات از هر دو بدتر و باز میگویم مرگ بر جمهوری اسلامی در کلیتش. در ضمن بهتر است بجای ارتش ایران ؛ از نام ارتش جمهوری اسلامی استفاده کنیم!!؟؟

اما از وقتی که آن فرمانده نیروی انتظامی از اصطلاح خلیج عربی بجای خلیج فارس استفاده کرد ؛من به اسم خلیج فارس کامنت میگذارم.

89 :: توسط سهيل در 2007-09-28 02:17

چند نمونه از سلطنت طلبان اينجا
عبارتند از ۱-شايان که البته برای ايشان
احترام قائلم .۲- مانی که بنام امام
مطلب طنز مينويسد که بحد مرگ از
او متنفرم و طنزنويسيهايش از نظر من
مثل خودش جلف است. ۳- سرهنگ
حمايت که با توهينهای گاه و بيگاه
به مسئولين ايران گاهی مرا عصبی
ميکند. ۴-خانم آذر فخر ۵- داريوش آقا
۶-... و بسیاری دیگر
خوب دقت کنيد که اين افراد چگونه
قربان صدقه هم ميروند بخاطر
اشتراکشان در پهلوی پرستی
بهترين نمونه اش همين مسئله
مانی و خانم آذرفخر بود که چندی پيش
برايتان گفتم . باز هم از خليج فارس
کمال تشکررادارم

88 :: توسط سهيل در 2007-09-28 02:04

خليج فارس من هم مانند تو از هرچه
سلطنت طلب است بيزارم و از امريکا
نيز بيزارتر. وجود حتی يک سلطنت طلب
هم باعث عذاب روحی و جسمی من
است علی الخصوص در سالهای اخير که
در اينترنت با يکی از جوجه سلطنت طلبها
بنام مانی درگير شده و هنوز هستم
که قصه اش را بارها گفته ام
که در ابتدا امام را مسخره و به
ایشان توهین میکرد و از نام وبلاگ
کثیفش هم هنوز معلوم است
و پس از مدتی شروع به اسلام
ستیزی و گمراه کردن دیگران کرد
که متاسفانه همین زیتون و
بسیاری دیگر تشویقش کردند
این نمونه بارزی از سلطنت طلبان است
اينها اکثرشان بيدين هم شده اند و
یکسره دين اسلام را هم بمسخره
ميگرفتند من چندبار به همان مانی
پسرک جلف مزلف گفتم که مگر
شاه عزيزت که قربانش بروی دين
نداشت؟ مگر به اسلام احترام
نميگذاشت؟ ولی حالا اينها يکسره
تيشه به ريشه اسلام ميزنند و
بنظر من اين نفرت شما از سلطنت
و سلطنت طلبی بسيار قابل تقدير
است

87 :: توسط shayan در 2007-09-27 23:53

و اما به جناب خليج فارس

دوست عزيز از کامنت شما و طرز ديدتان به ارتش ايران معلوم است که يا در قديم و يا به هر حال در دوره ای شديدا تحت تاثير افکار دست چپی های ايران بوده ايد. شايد علت اينکه روز به روز از سلطنت طلبها بيشتر بدتان می‌آيد هم همين باشد. اصولا برای ما ايرانيان هيچ گناهی بالاتر و غير قابل بخشايش‌تر از اين نيست که کس و يا کسانی زودتر از ما به چيزی پی ببرند و از آن بدتر جرات بکنند و بر خلاف حرف عوام آنرا بر زبان آورند. و از همه اينها بدتر بخواهند آنرا اجرا کنند. به خون طرف تشنه می‌شويم.

حال حکايت شماست که می‌فرمائيد:

«من با اینکه معتقدم رژیم شاه در مورد آزادیهای مدنی هزار بار از این رژیم بهتر بود، و رابطه با آمریکا یکی از ملزومات برای استقلال ایران است ، ولی نمیدانم چرا روز بروز از سلطنت طلبها و آمریکا پیشتر بدم میاید!!؟؟»

ولی چرایش را نمی‌فرمائید! غیر از این است که آنها خیلی زودتر از احتمالا شما و همفکرانتان پی بردند که آزادیهای مدتی برای کشور و برقراری آزادی از هر چیزی واجب‌تر است و با وجود تمام مخالفتها و سرزنشها و غیره به دنبال بست و گسترش این آزادیها بودند؟ آیا غیر از این است که زودتر از شما و همفکرانتان پی برده بودند که برای حفظ استقلال و تمامییت ارضی ایران (آنهم در اوج جنگ سرد) روابط خوب و نزدیک با آمریکا حیاتی است؟

به گمانم حال که شما هم به این مطالب پی برده اید چون نمی‌توانید خود را برای اعتقادات پیشینتان سرزنش کنید و یا به اشتباه خود اعتراف کنید هر چه بیشتر به درستی سیاستهای اجتماعی و بین المللی سلطنت طلبها پی میبرید نفرتتان از آنها بیشتر می‌شود. این احساس شما ممکن است به دو علت باشد. اول اینکه نمی‌خواهید قبول کنید آنها درست می‌گفتند و شما اشتباه می‌کردید بعد هم به این خاطر که بین خودتان و آنها فاصله اندازید که مبادا کسی فکر کند شما هم از آنها شده اید وبالاخره مهمتر از آن اینکه من غیر مستقیم به خودتان و دیگران می‌گوئید که درستی نظرات آنها در قبل دلیل بر درستی نظرات آنها در حال حاظر نمیشود!

البته منکر خواهید شد ولی خوب دلیلی برای جدل نیست.

و اما اینکه فرموده بودید:

« در ضمن اگر دوست داشتید ، دلایل مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی را بنویسید ، تا ما فهممان برود بالا!!؟؟»

برای اينکه به اين مطلب پی ببريد فقط کافی است از خودتان بپرسيد که اگر به طور کلی مردم ایران را به دو گروه طرفداران نظام و آنها که به هر علتی از نظام دل خوشی ندارند و با آن مخالفند تقسیم کنیم هر کدام از این دو گروه ورود و خدمت در کدام یک از نیروهای نظامی را ترجیح می‌دهند؟ سپاه پاسداران را یا ارتش را؟ آنوقت پی خواهید برد که مخالفان نظام با تنفری که از سپاه پاسداران دارند مگر مجبور شوند والا به هیچ عنوان داوطلب خدمت در سپاه پاسداران نخواهند شد. نه با اعظای آن وجه مشترکی دارند و نه با اعتقادات و اهدافش! از آن طرف هم برای طرفداران نظام ورود به سپاه هم راحت تر است و هم با اعتقاداتشان همسو تر است و هم مزایای بیشتری دارد و هم راه را برای پیشرفتشان در نظام بازتر می کند.

حال اگر اعتقاد داشته باشید که اکثر مردم را کسانی تشکیل می‌دهند که به هر دلیلی از نظام دل خوشی ندارند و دلشان نمی‌خواهد سر به تن این نظام باشد آنوقت پی خواهید برد که چرا بنده عرض کردم که بدنه ارتش مردمی تر است و با سپاه پاسدارن تفاوت عمده دارد! این به این معنا نیست که در عرض این ۲۹ سال در ارتش حزب الهی نیست و هنوز همان پرسنل زمان شاه در آن خدمت می‌کند! نه! ولی درصد طرفدارن دو آتشه نظام در ارتش کمتر است. این واقعییتی است که فکر نمی‌کنم قابل انکار باشد. نظر مردم هم به ارتش بهتر است از سپاه! قبول نمی‌کنید؟ بروید بپرسید ببینید مردم مثلا از همسایه سرگرد و سروان و سرهنگ‌شان بیشتر متنفرند یا از همسایه پاسدار و سردار سپاه‌شان! بروید بپرسید ببینید کدام یک برای همسایه و مردم محل بیشتر تولید دردسر می‌کنند. استثناها را کاری ندارم! ولی به طور کلی مردم با اعظای سپاه و سرداران و اعضایش بیشتر مشکل دارند تا اعظا و پرسنل ارتش!

و در نهایت اینکه شما چند درصد از سران نظام را دیده اید و یا میشناسید که از راه ورود به ارتش و خدمت در آن به مقامات بالا از وزارت و صدارت و نمایندگی مجلس بگیرید تا سفارت و راندهای اقتصادی آنچنانی که همه می‌دانیم و به چشم می‌بینیم؟

اگر همه اینها را کنار هم قرار دهید خواهید دید که تفاوت ارتش با سپاه چه از دید مردم داخل و چه از دید کشورهای خارج از زمین تا آسمان است.

البته این فقط در صورتی است که بتوانید نفرت خودتان از امثال بنده را کنار بگذارید و بی‌طرفانه قضاوت کنید!


به هر حال

شاد باشيد

86 :: توسط shayan در 2007-09-27 23:12

خدمت مرمر خانم گرامی

ممنون از لطف و محبت هميشگی شما. جالب است که شما هم مثل من از لحن خانم مترجم احمدی نژاد شاکی بوديد. حق با شماست بيشتر حالت دوبلری داشت. هنگام نوشتن کامنت اصلا اين کلمه دوبلری به ذهنم نيامده بود. ممنون دقيقا همين بود.

راستی کنفرانس چطور بود؟ فکر کنم تا به حال برگزار شده باشد. نه؟ به هر حال خسته نباشید. اميدورام راضی بوده باشيد.

شاد باشيد

85 :: توسط فهیم در 2007-09-27 20:45

هموطن عزیز ( کامنت 80)
ممنون از راهنمایی... کمی خجالت کشیدم ولی پرسیدن عیب نیست ...

-------
شما وقتی آقای احمدی نژاد رو " هو " کردن تو دانشگاه ، چه احساسی بهتون دست داد.؟ دق کردین مثل من؟ من طرفدارش نیستم ... ولی تا حالا نماینده ایران رو هو نکرده بودن ...
سرمون انداختم پایین ... هنوز هم جرات ندارم بیارم بالا... تو محل کارم هم انگار من رفتم دانشگاه کلمبیا ... هر کی میرسه یه تیکه حواله ما میکنه...
حالا می فهمم تو سری یعنی چی...
حالا فهمیدم خجالت کشیدن یعنی چی
حالا فهمیدم سوختن یعنی چی...

84 :: توسط آرمین گیله مرد در 2007-09-27 19:48

سلام ...
1. چه چیز در ایران مقررات دارد که این یکی داشته بشد ... دو ساعت دیگر پسرخاله رییس سیبا می امد و سه روز مرخصی میخواست حتما چیز دیگری میشنوید ...
2. بهترین و عادلترین نظام مهرورزی داریم ... کجای کار و خیالیم ...
3. و 4. مراجعه شود به یک ...
6. خب ایران در یک چیز اول هست، رییس دولت ایران جوکتر از بقیه رییسان ملل دیگر هست .... اما حسودیشان نمیشود چونکه همه دارند ازش سود میبرند...
7. حتما تمرین کرده اما یا موقع تمرین تحت مواد مخدر یا دارو بوده و هنگام اجرا هیچی برنداشته بود و یا برعکس...

83 :: توسط iran در 2007-09-27 17:52

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2007/09/070927_s-iranian-guard-usa.shtml

82 :: توسط حميد پوريان در 2007-09-27 17:25

تاریخچه هزار سال همجنس بازی در ایران تقدیم به احمدی نژاد که می گوید ما نداریم
www.iranglobal.info
*****
داستان غم‌انگیز دوجنسه‌ها در ایران
محمد مصطفایی/در گفتگو با سهیلا وحدتی
www.iran-emrooz.net
****
درباره نقض حقوق بشرهمجنسگرایان در ایران
در ایران همجنس‌گرا نداریم، پس من کی هستم!؟
گفتگو با آرشام پارسی/ سهیلا وحدتی
www.iran-emrooz.net

81 :: توسط دکتر چس بولاق تپه در 2007-09-27 17:14

سخنی از آغا محمد خان قاجار برای فتح علی شاه قاجار: ( اگر می خواهی مردم شورش نکنند ایرانی را گرسنه نگه دار و عرب را سیر )

تحریم اقتصادی نارضایتی رو شاید بیشتر کنه ولی احتمال هر نوع انقلاب و شورش مخملی و غیر مخملی رو بیشتر نمیکنه.

آغا محمد خان فهمید شما هنوز نفهمیدی.

اگه شاهد میخوای هم نگاه کن ببین انقلاب ۵۷ در چه زمانی اتفاق افتاد و مردم اون موقع سیر بودن یا گرسنه.

من نمیدونم این همه جامعه شناس و ایران شناس و شیعه شناس و زهره مار شناس تو مراکز تحقیقی وزارت خارجه آمریکا و دانشگاه ها دارن چی کار می کنن؟ نکنه میدونن که اینطوری مردم ایران مفنگی تر از قبل میشن و هدفشون هم اصلا همینه؟

80 :: توسط هموطن در 2007-09-27 16:47

فهیم عزیز کامنت ۶۳

در فقه اسلام اگر زنی به شوهر خود تمکین نکند ( سرویس سکسی ندهد ، پخت و پز ، جارو و گرد گیری نکند، رخت نشوره، بدون اجازه شوهرش از خونه بره بیرون،

و در یک کلام کنیز شوهرش نباشد.) ناشزه نامیده میشود و شوهر اجازه داره به این زن ناشزه، نفقه ( همون پولی که مرد قبل از سر کار رفتن صبح به صبح با هزار منت می زاره رو طاقچه) ندهد.

79 :: توسط سهیل در 2007-09-27 16:40

راجع بهمجنس بازی زنها و مردها در
ايران شايد کسی بهتر و بيشتز از
ايرج ميرزا فرهنگ ايران را نشناخته
باشد بشعرهای بشدت مذمومش
نگاهی بياندازيد تا دقیقا بحرف احمدی
نجاد بی ببرید که در ایران مرد با مرد
سکس نمیکند اما با بچه ها چرا ولی
در زنها که با لقظ بی مسمای طبق
زنها !؟ شعر سروده برده اسرار دریده

باین شعرش توجه کنید که دقیقا احمدی نجاد شاید خوانده باشد
که گقته در ایران مثل غرب همجنس
باز نداریم

گر خوشگلکی مرا ...اید
از اوخ اوخ او مرا خوش اید

یا

اگر بچه را خواهی کنی راضی
با شومبولش بکن بازی

در قرهنگ فروید مینویسد که اینگونه مردهایی که از درون زن هستند با
اينکه ممکن است ظاهری بسيار
مردانه و خشن داشته باشند مثل
اصغر قاتل يا هوشنگ ورامينی و..
اما ميل شديدی بمفعول قرار گرفته
شدن دارند ...در غرب امروزه انها دیگر
احتیاجی بنهان کاری ندارند و با راه
انداختن کارناوالها در خیابانها بهمه
میگویند ما اینیم که هستیم ...
در فرهنگ شرقی ها ختی ممالک
غیر اسلامی هنوز شرم و حیا اجازه
نمیدهد و از همه بدتر نوع ایرانیش
هست که اینگونه مردها بچه های
کم سن و سال را اغوا میکنند تا
اسرارشان در نهان بماند...تعجبی
نکنید که متاسفانه بسياری از اين
مردها ازدواج اجباری کرده اند و زن
و بچه هم دارند
اگر اصغر قاتل و ورامينی ها اين
جوانها را کشتند تا رازشان سر بمهر
بماند انوقت انها که زن و بچه دارند
بخاطرحقظ ابرو بدتر ميکنند

در مورد لزبينها هم حتما رنهايی
هستند که بايد مرد بدنيا ميامدند
و چه مهلکست برايشان ازدواج با
مردها و چه سختست اگر حالات
زنانه کامل و نرمال داشته باشند
که مرد خانه !! حيرانست که مگر
در مرديش اشکاليست !؟

خب اينجوريه ديگه فرهنگ شرقی ها
احتياج بزمان درازيست تا شرم و حيا
و ابرو نگاه داری و ... از ميان برداريم
و بحقايق بطور علمی ببردازيم

78 :: توسط hamvatan در 2007-09-27 16:23

inja vase manam refresh nemishe

77 :: توسط سهیل در 2007-09-27 15:51

مصاحبه خانم امانبور با احمدی نجاد
سرانجام نگرفت علت را سی ان ان
و اندرسون کوبر بيچاره گرفتاری بيش
از حد احمدی نجاد قلمداد کردند اما
بحاطر احترام بقولی که داده بود امد
انهم با ادعای جواب دادن فقط بيک
سوال ؟؟ که امانبور با زور انرا تبديل
بدو سوال کرد ..... انهم حول و حش
مسعله عراق !؟ اندرسون کوبر از
اينکه برنامه اش مخدوش شده بود
بسيار برافروخته بود و دادش از اين
بود که در اينتر نتها ادعا شده بود
سی ان ان علنا اينکار را کرده تا به
احمدی نجاد فرصت بيشتر بابراز
نطراتش ندهد و تصوير حکاکی شده اش در مطبوعات امریکایی باک نشود
اینده نشان خواهد داد

از برادر لاريجانی همان جواد خان که
مسعول هارد تاک بی بی سی ويرا
فيلسوف !؟ اوضاع سياسی ايران و
منطقه خاورميانه معرفی کرد سوال
کرد چرا جمهوری اسلامی کمی کوتاه
نميايد و مثل ليبی و قذافی هم راحت
حکومت کند هم همگونه کمک اقتصادی
بگيرد ؟؟؟
جواد خان با اينکه امروزه از دم و دستگاه حکومتی طرد شده بخاطر
نظرات ملايمش بغرب و بحصوص به
انگليس !!! خيلی سربسته گفت
متاسفانه بخشی از حکومت ايران
فکر ميکند اکر از لولوی امريکا سو
استفاده نکند و انرا مسبب همه
اهمال کاريهايش نداند انوقت مردم
صدايشان در ميايد اصلا اعتقاد دارند
که هر حکومتی !؟ بايد دشمنی
داشته باشد تا دوام بياورد و اين
اشتباه را ميکنند اما بخشی از
انها ( اصلاح طليان ) با اين نظريه
کاملا مخالفندو بر عکس انها اعتقاد
دارند بايد با جامعه جهانی غرب
همسو شد و در عين حفظ استقلال
با دوستی متقابل و همکاری لازم
مشکلات داخلی و منطقه ايی را
سامان داد... فعلا دسته اول کارها
را قبضه کرده و راه ها را بسته
حال تا کجا ميرود همه بستگی
باوضاع لحظه بلحطه و روز بروز دارد
و از همه مهمتر عاقلی و دور انديشی
امريکا و دوستانش با اينها ميتواند
فرصتی بمردم ايران بدهد که در
جو ارامتری باينها بشت کنند و انها
را بحاشيه برانند انهم با اراء خودشان
نه شورش و خونريزی

76 :: توسط merci در 2007-09-27 13:54

Rasti az ammo moslem che khabar

75 :: توسط mambo در 2007-09-27 13:51

in ahmaghinejade Madar be Khata ro khode SAVAMA ke CIA oon ro zire Control dare va parvaresh mide sare kar avordan ke ye hamchin roozi ekhteshash tooye khavarmiane rah bendazan va shayad betoonan jangi ba IRAN rah bendazan. ye chizi too mayehaye "Gorbachove IRANI" ma hanooz kheili moonde ta betoonim az daste CIA azad beshim.

74 :: توسط آذر در 2007-09-27 13:49

ببینم خانم زیتون چرا بعضی از کامنتها مستقیم ثبت میشن و بعضی میرن برای بررسی که تازه هیچ وقت دیگه هم ثبت نمیشن

73 :: توسط Mahshid در 2007-09-27 12:28

به احتمام مجيد روشنگر است. نه مجید روشنفکر.

مجيد روشنگر الان در آمريکا گاهنامه ی بررسی کتاب را منتشر ميکند که واقعا یکی از نشریات خوب ادبی به زبان فارسی در آمریکا است.

72 :: توسط Mahshid در 2007-09-27 12:28

به احتمام مجيد روشنگر است. نه مجید روشنفکر.

مجيد روشنگر الان در آمريکا گاهنامه ی بررسی کتاب را منتشر ميکند که واقعا یکی از نشریات خوب ادبی به زبان فارسی در آمریکا است.

71 :: توسط دانشجو در 2007-09-27 10:37

تلویزیون سی ان ان امریکا از پخش برنامه مصاجبه خانم کريستين امان پور با اقای احمدی نژاد به جهت تقاضا و رشوه گرفتن از جمهوری اسلامي خوداری کرد ّّ!!چون فهمیدند پخش این مصاحبه باعث آبروريزی بيشتر اقای احمدی نژاد و ملت ایران ميشود.

70 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-27 10:28

در سوم شهریور 1320 ارتش شاهنشاهی که به قیمت فقر مردم تجهیز شده بود؛ تو زرد از آب در آمد ؛ فرماندها ارتش ، ارتشبدها و تیمسارها و سرهنگها با چادر فرار کردند، آنچنان کیری به رضاشاه زدند که بدبخت از غصه دق کرد، اینرا اینجا داشته باشید،.....................................در 22 بهمن 1357 بکبار دیگر سوم شهریور نکرار شد ، فرماندهان خاین ارتش و در راس آن غرباقی خاین با اعلام بی طرفی به مرحوم بختیار خیانت کردند؛ در حقیقت آنها بین بختیار ملی گرا و خمینی مرتجع ، خمینی را انتخاب کردند؛ چرا که بختیار کسی بود که جلوی فساد ارتش را میگرفت و فرماندهان فاسد ارتش را تنبیه و دادگاهی میکرد؛ برای همین هم خمینی فاسد را انتخاب کردند تا به فسق و فجورشان ادامه بدهند...........امروز هم ارتش جمهوری اسلامی در بدنه رژیم حل شده و همراه با سپاه پاسدارن و بسیج و وزارت اطلاعات و نیروی انتطامی جزو ارگانهای سرکوبکر رژیم هستند .

69 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-27 09:49

مرگ بر حمهوری اسلامی با تمامیتش؛ ارتش و سپاه و وزارت اطلاعات ونیروی انتظامیو بسج و اصلاح طلب و احمدی نژاد و آر......................

68 :: توسط azar در 2007-09-27 09:31

لاکومه عزيز .. سفره افطاری تو با ان صدای سيستوپ نميدانی چه زيبا بود برايم ... بيشتر بنويس لطفا . ضمنا متاسفا نه هر کاری ميکنم نميتوانم در وبلاگ تو کامنت بنويسم . کاش درکامنتدانی تو هم به اين راحتی ميشد نوشت . ضمنا زيتون نارنين . لاکومه پست هاش محشره . از دست نده .

67 :: توسط آرش در 2007-09-27 09:26

سهيل جان
دوست من، فكر مي كنم اين دفعه حق با سرهنگ باشه ارتش وقتي انقلاب شد و بعد از انقلاب جز بدبخت ترين مردما بودن اگه تو فاميلاتون داشته باشيد مي فهميد چي مي گم. چون بهشون مي گفتن طاغوتي. اصلا واسه همين سپاه اومد به ميون چون رو ارتش زياد اطميناني نبود. حالا هم اگه دوباره رژيم عوض شه دوباره اين بدبختا بدبخت تر مي شن. . . هممون بارها تيمسارها و سرهنگارو تو اتوبوس با يه كيسه گوجه و شونه تخم و مرغ تو دست ديديم. ولي كدومتون تا حالا يه سرگرد سپاه رو تو خيابون ديده.؟؟؟

66 :: توسط آرش در 2007-09-27 09:26

سهيل جان
دوست من، فكر مي كنم اين دفعه حق با سرهنگ باشه ارتش وقتي انقلاب شد و بعد از انقلاب جز بدبخت ترين مردما بودن اگه تو فاميلاتون داشته باشيد مي فهميد چي مي گم. چون بهشون مي گفتن طاغوتي. اصلا واسه همين سپاه اومد به ميون چون رو ارتش زياد اطميناني نبود. حالا هم اگه دوباره رژيم عوض شه دوباره اين بدبختا بدبخت تر مي شن. . . هممون بارها تيمسارها و سرهنگارو تو اتوبوس با يه كيسه گوجه و شونه تخم و مرغ تو دست ديديم. ولي كدومتون تا حالا يه سرگرد سپاه رو تو خيابون ديده.؟؟؟

65 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-27 09:05

خیلی جالبه ؛ شما سلطنت طلبها هنوز فکر میکنید که در زمان شاه زندگی میکننید؛ ارتش جمهوری اسلامی مردمیست!!؟؟ حتما فکر میکنید که این ارتش بازمانده ارتش زمان شاهه، خوب مگر ارتش زمان شاه مردمی بود!!؟؟ حتما میگید که ارتش مردمی بود که بیطرفی اعلام کرد!!؟؟ پس حتما معتقدید که جمهوری اسلامی مردمیه و روتون نمیشه بگید، جناب سرهنگ که گه گداری یک چیزایه رو میریزه بیرون،................................نه جانم ارتش هم مثل خود رژیم نامردمیه ، نیروی انتطامی و وزارت اطلاعات و بسیج و..................همه نامردمی هستند، این تغببر و تبدیلها همه منافشات داخلی رژیم است، رحیم صفوی قیل از اینکه مثل فرماندهان پیشینش به تیر غیب دچار شود استعقا داد.....................من با اینکه معتقدم رژیم شاه در مورد آزادیهای مدنی هزار بار از این رژیم بهتر بود، و رابطه با آمریکا یکی از ملزومات برای استقلال ایران است ، ولی نمیدانم چرا روز بروز از سلطنت طلبها و آمریکا پیشتر بدم میاید!!؟؟ در ضمن اگر دوست داشتید ، دلایل مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی را بنویسید ، تا ما فهممان برود بالا!!؟؟

64 :: توسط mar mar در 2007-09-27 06:40

زيتون جان سلام .ديرشده ولی به هرحال تمام مناسبتهاي فرخنده مبارک.

درمورد گوهرفشانی جناب دکتر که دوجمله به دو جمله يادآوری می کنند استاد ودانشگاهی هستند درمورد گی ها ایشان از استدلال مش قاسم استفاده کردند که درمورد آسپیران غیاث آبادی وقتی راجع به اصابت گلوله به ناموسش شنید گفت : آقاپنداری این همشهری ما همشهری ما نیست -منظوراحمدی نژاد این بود که :آقاپنداری این هموطن گی ما هموطن مانیست.(این بی ناموسیها درولایت ما نیست)آن حرکت انگشت هم مربوط به چهارانگشت تاقبرآآآآ بود.

آقای شايان عزيز باسلام وعرض ادب .من هم احساسم نسبت به حانم مترجم احمدی نژاددر این چند روزکه انجام وظیفه می کردند این بود که انگارايشان دارند فيلم دوبله می کنند باآن اداواصولی که درلحن وتن وصدای خودشان درمی آورندکه البته واقعااحمدی نژاد هم فيلم کمدی سطح پايينی بيشترنيست . آن از اراجیفهایش وآن هم از دولا وراست شدن و دست توی سینه گذاشتن وخم شدنش جلو همه.

63 :: توسط فهیم در 2007-09-27 06:39

زیتون جان
این ناشزه که توکامنت ۵۷ گفتی یعنی چی؟

62 :: توسط shayan در 2007-09-27 04:07

جناب سرهنگ عزيز

اول اينکه آن کتاب را نخوانده ام. در اينترنت چند صفحه اولش را خواندم و به نظر کتاب جالب و خواندنی می‌آيد. امروز عصر سر راه آنرا خواهم خريد (البته اگر کتاب‌فروشی نزديک محل کارم داشته باشد) و بعد از خواندن نظرم را به شما خواهم گفت.

و اما در باره لايحه جديد مجلس آمريکا و تروريست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

حقيقتش را بخواهيد من تحليل‌گر سياسی نيستم و حرفهائی هم که می‌زنم از روی اطلاعاتی است که اينطرف آنطرف جمع آوری کرده ام و ديدار و تماس‌هائي‌ست که با بعضی از مقامات و افراد با نفوذ دارم و حرفهائی‌است که از آنها میشنوم. حالا من هیچکاره چطور با این جماعت به قول قمار بازها بر خورده ام بماند که کاملا تصادفی بوده و خودم هم مانده ام حیران!:))

من چند سالی است که می‌گویم و هنوز هم می‌گویم که بسیاری از چرخها برای از بین بردن جمهوری اسلامی به کار افتاده هیچکس حداقل در این سایت باور نمی‌کند و جدی نمی‌گیرد. این اقدام مجلس آمریکا را باید در همین جهت دید.

باز هم من بارها گفته ام که درگیری نظامی و نحوه از میان رفتن نظام جمهوری اسلامی بیشتر بستگی به عملکرد خودش دارد تا تصمیم دیگران. تصمیم جهان آزاد بر این است که این نظام در وحله اول بدست خود مردم ایران عوض شود. تا احتیاجی به درگیری های نظامی نباشد و هم ایرانیان و کشورهای آزاد بتوانند از مشکلات ناشی از اینگونه درگیری ها خلاص شوند.

برای اينکه بتوانند به مردم ايران کمک کنند بايد چند کار انجام دهند.

اول اينکه رژيم را تضعيف کنند. که دارند کم کم با تحريمها می‌کنند. البته به خاطر بالا بودن بهای نفت کار سختی است ولی خوب قدم به قدم در حال انجام آن هستند.

دوم اينکه بايد جهان آزاد را همراه خود کنند که اينکار را هم کم کم و به تدريج انجام می‌دهند.

سوم اينکه بايد به مردم ايران به قول عوام آن چراغ سبز معروف را نشان دهند تا مردم بفهمند اين تو بميری از آن تو بميری ها نيست و قضيه جدی است. البته اگر دوزاری مردم به موقع بیافتد!

چهارم اينکه به مردم ايران بفهمانند که نه با ايران و ايرانی که با رژيم و اهرمهای فشار و سرکوب و تروریسم نظام است که مشکل دارند. و سپاه پاسداران مهمترين اهرم و نماد است. چه برای سرکوب داخلی و چه برای دخالتهای تروريستی که در منطقه از طريق سپاه قدس و حزب اله لبنان و عراق و غيره می‌کند. به همین خاطر هم ارتش و نیروهای نظامی ایران را هدف قرار نداده اند چرا که می‌دانند و از تجربه عراق پی برده اند که ارتش ایران هم مردمی است و هم در این کارها دخالتی ندارد و هم برای دفاع از کشور از فردای فروپاشی نظام لازم است.

پنجم اينکه افکار داخلی و بين المللی را برای تغيير نظام کم کم آماده می‌کنند. که دست آخر اگر قضيه بدست مردم ایران پايان نيافت و رژيم تغيير نکرد و يا اينکه واقعه غير مترقبه ای اتفاق افتاد و مجبور به درگيری نظامی شدند هم مردم خودشان را و هم افکار عمومی را اگر نه صد در صد که در حد امکان همراه داشته باشند.

به هر حال همه اين کارها را با سه هدف همزمان انجام مید‌هند. از طرفی به مردم ايران پيام دهند و آنها را تشويق به وارد شدن در ميدان کنند (که باز اينکار را به دو صورت انجام می‌دهند با بالا بردن فشارهای اقتصادی نارضايتی‌های داخلی را دو چندان می‌کنند و در ضمن تشويق می‌کنند و پيام می‌دهند که هدفشان نظام است و جدی هستند). ديگر اينکه اگر کاری از مردم به هر علتی بر نيامد کار خودشان چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ سياسی آسانتر شود. و دست آخر اينکه از لحاظ بين المللی هم زمينه را فراهم کنند.

البته اين قضيه را هم بايد از جهت ديگری نيز ببينيد. کنگره آمريکا به اين ترتيب کم و بيش دارد دست و بال دولت آينده را نيز برای روياروئی با رژيم ايران باز می‌کند و هم به مردم ایران و هم آمریکا و هم تمام کسانی که فکر می‌کنند مشکل ایران و آمریکا مشکل بوش است با جمهوری اسلامی می‌فهماند که نه! این مسئله کاری به کار بوش ندارد و بنیادی تر از این حرفهاست. رفتن بوش در اين روند کلی هيچ تغييری نمی‌دهد.

چرا که بارها و بارها گفته اند که مثلا قضیه اتمی ایران برای هیچکدام از دو حزب قابل قبول نیست و با آن برخورد خواهند کرد.

حالا چرا این لوایح را در هنگام حضور احمدی نژاد تصویب می‌کنند هم خب واضح و روشن است. اگر کسی معترض شد خواهند گفت جماعتی که در باره وجود همجنس‌گرایان در ایران روز روشن به جهان دورغ می‌گوید می خواهید در رابطه با برنامه های اتمی و تروریسمش به ما راست بگوید؟

به هر حال اينهم به قول آمريکائی ها دوسنتی بنده!

حالا شما و دوستان تا چه حد موافق و يا مخالف باشيد نمی‌دانم. ولی من همینقدر می‌دانم که افراد بسیار بانفوذی از دست جمهوری اسلامی و کارهای خرابکارنه اش در لبنان و روند صلح و مخصوصا خرابکاری هایش در عراق خونی هستند و در پی زدن ضربه‌ای جانانه‌اند به این نظام! قضیه اتمی هم که من بارها گفته ام نیروهائی را با هم متفق کرده که در حال عادی با هم در تضاد‌اند مثل لابی اعراب منطقه ولابی اسرائیل! منتها اینها همه صبورند و قدم به قدم کار می‌کنند. حالا باید دید تا چه حد موفق خواهند شد.

زیتون جان می‌بخشی اگر پر حرفی شد.

شاد باشید و برقرار

61 :: توسط هموطن در 2007-09-27 03:49

هر چقدر چگوارا خودش خوش تیپ و خوش قیافه بود این دخترش عجب آکله ای از آب در اومده، من که شک دارم این واقعا

دخترش باشه (داشتن حجاب اسلامی و آرایش نداشتنش هم مقصر نیستن، طرف خودش بی مایه فطیره !)
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8606310408

60 :: توسط هموطن در 2007-09-27 03:31

زیتون عزیز

شما کار خودت رو بکن، چی کار به مردم داری که از درست نوشتنت ایراد بگیرن، بالاخره باید درست نوشتن از یک جایی شروع بشه جانم.

مثال هات کاملا به جا بودن، "اسفهان" رو فراموش کردی که دیگه قربونش برم همه با "ص" مینویسند! اگه ما " سپاه" رو، "صپاه" مینویسیم ،پس باید

"اسفهان" رو هم "اصفهان" بنویسیم.

"صواب" و "ثواب" هم که اصلا خودش بحث مفصلیه.(البته " ثواب" درسته).

59 :: توسط iran در 2007-09-27 03:13

http://i8.tinypic.com/2nv8ab7.jpg

58 :: توسط lakomeh در 2007-09-27 02:38

خانمی وقت خوش . فکر کنم آقا سی با، افطاری از حلیم عمو مسلم خورده وپلاک هاش سنگین شده چاره اش هم زود خوابیدن باشه با مهر لاکومه

57 :: توسط زیتون در 2007-09-27 02:01

از همه‌ دوستانی که نظر دادند ممنونم.
می‌خواستم تک‌به تک جواب بدم که سی‌با سر رسید گفت چه معنی داره این موقع شب پای کامپیوتر:)
در جمهوی اسلامی هم که زن باید اطاعت شوهرشو بکنه، وگرنه ناشزه حساب می‌شه:(

56 :: توسط زیتون در 2007-09-27 01:41

roseola عزیز- ۵۱
آره والله:)
به وبلاگت هم سر زدم. خیلی خوبه. ازاون جملات معرفی وبلاگت هم خوشم اومد!

هموطن جان- ۴۵
به‌جان شما من هم می‌دونم که حلیم رو با ه‌ی دو چشم می‌نویسن. اما نمی‌دونم چرا با ح خوشمزه‌تره.
گذشته از شوخی. چند بار هلیم رو با ه نوشتم. صد نفر بهم تذکر دادن که غلط املایی داری. این‌دفعه با ح نوشتم فقط تو فهمیدی:)
هوله را هم همینطور. زغال هم . مردم وقتی به حوله و ذغال عادت کنن این‌جوری می‌شه.

غریب آشنا جان- ۱۸+۱۹
نه به جان شما، پریود نبودم. تازه سی‌با که مطمئنم نبود. فقط ما روزه نبودیم. همین! درکش برات سخته؟
همین‌جور که احمدی‌نژادت روزه نگرفته و رفته آمریکا...


محسن عزیز-۳۰
شما دیگر چرا؟
مگر احمدی‌نژاد هر انگشتش چهار بند دارد؟


گیس طلا جان
خواهش... سفرنامه‌ت خیلی قشنگه.. مسافرت به جاهای ناشناخته تر با چادر و کیسه خواب و یه جمع خوب... خیلی جالب بوده و خیلی خوب نوشتی.

55 :: توسط زیتون در 2007-09-27 01:32

ايران جان- ۵۳
نه عزيز جان. ايراد از فرستنده‌ست:)


آرمان جان
ممنون:)


آدريان عزيز- ۳۲
بله من می‌دونم همجنسگرای زن هم داريم(لزبين) دليل اينکه اسمشونو نياوردم اين بود که لزبين‌ها مخفی‌تر عمل می‌کنن و جای مشخصی مثل پارک دانشجو ندارن... نگفتنم دليل بر نبودنشون نيست...

نادر عزيز-۲۷
آهان.... بين ۱۳۵۵ و ۱۳۵۷ شک داشتم..
ممنون.

54 :: توسط هموطن در 2007-09-27 00:52

خلیج عزیز (مخاطب همیشگی من)

منظور من تنها این بود که نباید بیش از حد به این مردک بها بدیم،

که توجه بیش از حد ما به این جرثومه حماقت دقیقا هدف ج.ا هست .

تعداد رای واقعی این مردک همون ۵ میلیون رای بود که در دور اول

انتخابات بهش داده شد. اما اینکه متاسفانه جهان، ایشون رو به عنوان نماینده ایران

می شناسه، حقیقت تلخی هست که نمی شه منکرش شد.

به هر حال مشکل ما، کل نظام فاسد و فاشیستی جمهوری نکبت بار و متعفن

اسلامی هست و نه صرفا این احمدک نژاد که تنها عمله ای از عمله های

استبداد بیشترنیست.

پیروز باشی عزیز

53 :: توسط iran در 2007-09-27 00:23

inja refresh nemishe chera? yani irad az mane

52 :: توسط ارتشبد سرهنگ حمايت در 2007-09-26 22:42

شايان جان يک تحليل اساسی بر اين تحريم سپاه توسط کنگره ارايه دهيد؟
در ضمن با کتاب Profits of war نوشته Ari Ben-Menashe آشنايی؟؟ مصاحبه دکتر حسن عباسی سياوش اوستا را با نويسنده خوانده ايد؟؟؟ متن مصاحبه را به زودی در اينجا می گذارم. تمامی دنيای سرمايه داری غرب بر عليه محمدرضاشاه بسيج شده بودند هر روز و هرروز جوانبی از آن توطئه ننگين بهمن ۵۷ روشن می شود.

51 :: توسط roseola در 2007-09-26 22:27

آدم می مونه بخنده یا شرمنده شه . آخر عمری به چه نکبتی گرفتار شدیم !!!

50 :: توسط shayan در 2007-09-26 22:00

و اما به جناب فضولباشی

دوست عزيز من کی شما رابه مسخره گرفتم؟ گفتم حتما برنامه چارلی رز را نگاه کرده ايد. مگر حرف بدی است؟ من هم همانطور که به جناب سرهنگ عرض کردم هر شب اين برنامه را می‌بينم و تا نبينم خوابم نمی‌برد. کجای اين حرف من ايراد داشت؟

به هر حال علت آنکه در اکثر کامنتها نکته مثبتی پيدا نکرده ايد شايد به خاطر آن بوده که نوشتن نکته مثبتی راجع به اين آقای رئيس جمهور اسلامی کار سختی است و احتياج به ذهنی خلاق دارد.

در ضمن من نمی‌دانم چرا شما اين آقا را نماينده مسلمين می‌دانيد؟ به فرض هم که اين آقا را به خاطر پرت و پلا هائی که می‌گويد مسخره کنند! خوب اين چه ارتباطی به مسلمین دارد؟

اینهمه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و وکیل و وزیر و سفیر مسلمان در سرتاسر دنیا هست. تا به حال دیده اید آنها را مسخره کنند که چیه؟ مسلمانند!

وقتی کسی حرف بی ربطی می زند ریشخندش می‌کنند! مسلمان و مسیحی و کلیمی و بودائی ندارد! مگر وقتی بوش را به خاطر اينکه بعضی کلمات را نمی‌تواند درست تلفظ کند به مسخره می‌گيرند و ريشخندش می‌کنند همه مسيحيان را ريشخند کرده اند؟

به قول آمريکائی ها «چيل آت» برادر سخت نگير.


در ضمن من یکی نه ایشان را رئیس جمهور خودم می‌دانم و نه نماینده کشور و ملت و فرهنگم!‌ هیج هم به من بر نمی‌خورد که کسی ایشان را مسخره کند. به من یکی بیشتر بر می‌خورد وقتی این آقا خودش را و امثال شما او را نماینده ما و ملت ما جا می‌زنید و می‌خواهید به بنده و بقیه مردم بقبولانید که ما ایرانیها همین هستیم که می بینید! زبانم لال هفتاد میلیون احمدی نژاد!! نه دوست عزیز از این خبرها نیست!

به هر حال

شاد باشي

49 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-26 21:51

هموطن عزیز از اینکه محمود آقا ؛ عروسک خیمه شباوزیست حرفی نیست؛ به عقیده من خاتمی و یا رفسنجانی مستقلتر از این مردک هستند، اصلا این بابا رو رییس جمهور کردند که افسارشو مثل الاغ به هر طرف خواستند بکشند...................اما متاسفانه ایشون رییس جمهور ایران هستند که به هر حال از طریق انتخابات به قدرت رسیده؛ درست مثل حماس در فلسطین و یا عبدالله گل در ترکیه؛ بعد هم این مردک ماموریتش ایجاد بحران با غرب از یک طرف و آمریکا از طرف دیگر است، متاسفانه حرفاش هم روی تودهای ناآگاه کشوری مسلمان اثر میگذارد؛ میبینی که به این سادگیها هم که فکر میکنیم نیست!!؟؟ متاسفانه باید منتطر تحریمای جدیتری باشیم که بسیاری از کشورهای اروپایی هم در آن شرکت خواهند کرد از جمله شرکت توتال فرانسوی ، بیچاره مردم ایران که باید این وسط فربانی شوند.

48 :: توسط shayan در 2007-09-26 21:40

جناب سرهنگ عزيز

حق با شماست. آن خانم خوب ترجمه ميکرد. اين کار ترجمه زنده کار بسيار سختی است. من يکبار در يکی از راديو ها مجبور شدم برای مقامی مطالبش را برای مردم و سوالات مردم را برای او ترجمه زنده کنم. کار بسيار سختی است و با تمام تلاشی که من کردم و بارها قبل از برنامه از طرف خواستم که شمرده و يواش صحبت کند با اين حال آخر کار يکجا اونقدر تند و طولانی صحبت کرد که من یک قطعه از یکی از جملاتش را جا انداختم. البته در محتوای صحبتش اثری نداشت ولی خوب کلی خودم را سرزنش کردم که چرا آن قسمت را جا انداختم. اینرا گفتم که بدانید کار آن خانم و کار مشکلی را که میکرد درک میکنم و سرزنش‌اش نمیکنم. ولی خوب نمیدانم چرا اعصاب مرا خرد کرد. شاید به خاطر آن بود که صدای او را میشنیدم و به چهره احمدی نژاد نگاه میکرم و حرفهای او را زبانش می‌شنیدم. ولی به هر حال به هر علتی که بود برای من یکی اعصاب نگذاشت.

در ضمن حق هم با شماست. چارلی رز بر احمدی نژاد سخت نگرفت. ولی علتش این است که چون چارلی رز خبرنگار نیست زیاد بر میهمانانش سخت نمی‌گیرد. کار او بیشتر یک صحبت عمیق دو طرفه است که در خلال آن مردم با نظرات و افکار طرف مقابل و مسائل روز آشنا شوند. کار او بیشتر این است تا به قول معروف مچ گیری خبرنگاری!

به هر حال من به برنامه او معتادم و هر شب تا نگاه نکنم خوابم نمی برد!!

شاد باشيد

47 :: توسط ارمان در 2007-09-26 21:35

زيتون جان هر چند با تاخير اما 5 سالگي وبلاگت مبارك 100 ساله بشي

46 :: توسط حميد پوريان در 2007-09-26 21:23

شام با احمدی نژاد:

شام من با محمود احمدی نژاد
شام من با احمدی نژاد

دعوتنامه، کارتی کرم رنگ بود با يک خطاطی تجملی: نماينده دايمی جمهوری اسلامی ايران، «با خرسندی» از من دعوت کرده بود تا در ميهمانی شام با «عاليجناب دکتر محمود احمدی نژاد» شرکت کنم.

محل ميهمانی شام، هتل اينترکنتينتال است؛ جايی که نام هر يک از مدعوين با دقت بسيار بر روی صندلی های اطراف ميزهای مستطيل شکل نوشته است. حدود ۵۰ نفر هستيم؛ بيشتر دانشگاهی و روزنامه نگار.

آن طرف اتاق، برين ويليامز، دبير اجرايی خبرهای شبانگاهی NBC، نشسته است، و چند صندلی آن طرف تر هم جای کريستين امانپور، از سردبيران بخش بين الملل CNN، است.

و اندکی پس از ساعت هشت شب در همان روزی که او سخنرانی اش را در سازمان ملل انجام داده بود، محمود احمدی نژاد، تعظيم کنان و لبخندزنان، خرامان وارد اتاق شد.

اين ديگر حالا برنامه هر ساله رييس جمهوری ايران است. هر سال و در زمان برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نيويورک، او يک برنامه رسانه ای راه می اندازد که در زيرکانه بودن، بی رحمانه بودن و تلاش برای جلب توجه می تواند با آنجيلنا جولی به هنگام يک تور سينمايی رقابت کند.

www.radiofarda.com

45 :: توسط هموطن در 2007-09-26 21:02

زیتون عزيز

قصد جسارت ندارم، ولی هلیم رو با "ه" مينويسند ، نه با "ح"، متاسفانه اکثرِ هلیم فروشیها بر سر درِ مغازشون "حلیم" مینویسند که به معنی "صبور" هست.

و من الله توفیق

44 :: توسط Alborz در 2007-09-26 20:45

ذيكتاتور ظالم حقير و بيسواد واقعا كه چه توصيف برازنده اي براي احمدي نژاد است . متشكر يم آقاي بالينجر.

43 :: توسط Alborz در 2007-09-26 20:39

اين آقا اسمش رئيس جمهور ايران هست كه باشه هيچ هم نماينده مردم ايران نيست حتي نماينده كل نظام هم نيست بلكه نماينده گروه خاص امنيتي اطلاعاتي هست كه به گفته خودشون در يك عمليات پيچيده و چند لايه او را به قدرت رسوندند. وقتي در ايران كوچكترين انتقاد به بند 209 منجر ميشه چرا بايد از اينكه در دانشگاه كلمبيا خوار و خفيف شد به خاطر ايران ناراحت بشيم؟ بالينجر حرف دل مردم ايران رو زد حيف كه كم گفت............

42 :: توسط هموطن در 2007-09-26 20:21

هموطنان،دوستان، عزيزان

به پير به پيغمبر انقدر این مردک (احمدی نژاد) رو جدی نگيريد، این حرامی يک کوتوله مضحک سياسی بيشتر نيست، این نادان حتی سواد و عرضه اداره کردن يک دبستان هم نداره، اگر ۲ سال پيش این بيمار رو به ما غالب کردن به همين علت بود که توجه ما و دولتهای دنيا چهارسال تمام به گفتار و کردار این روانی جلب بشه و از اصل موضوع که قانون اساسی ارتجاعی و موجودیت جمهوری اسلامی هست به سوی ديگر معطوف شود ،از اينکه احمدی نژاد مایه سرافکندگی و خجالت ايران و ايرانی هست، هيچ شکی نيست( حتی ظاهر او باعث آبروریزی هست). ولی باور کنيد مشکلِ ما این ديوانه نيست، انرژی خود تون رو با پرداختن با این بيمار به هدر نديد. اينکه از درونِ صندوقهای رای شخصی مثل احمدی نژاد بيرون مياد اول به خاطر قراردادهای تجاری سپاه پاسداران بود که بدونِ رقیب موفق به تصاحب این قراردادهای نون و آب آور شوند، که شدند، دوم توهینی بود به خرد ملت ايران که ثابت کنند، انقدر قدرت دارن که بتونن حتی شخصی مثل احمدی نژاد رو به ما غالب کنن و و سوم همين سرگرم کردن مردم با گفتار و اعمال این طنز تلخ تاريخ معاصر ايران بود.
من بهیچوجه قصد طرفداری از این روانی(روانی به معنی واقعی کلمه ونه توهین) رو ندارم ولی احمدی نژاد کوچکتر و بی ارزشتر از اونی هست که بخواهید وقت خود تون رو با این نکبت تلف کنيد، احمدی نژاد در بهترين حالت فقط پادوی بيتِ رهبری هست و ديگر هيچ. پس لطفا سر کلاف رو گم نکنيد.

پيروز باشيد

41 :: توسط سهيل در 2007-09-26 20:02

خب كامنتها را زيروروكرده و كامنت
جناب شايان را خواندم شايان بعد از
مانی چشمم به شما روشن كه مرا
به مسخره ميگيريد بله من اين برنامه ها
را دنبال كرده و ميكنم و خواهم كرد
ولي مانند شما خنده سر نميدهم
و رييس جمهور كشورم را مسخره
نميكنم مسخره كردن مسلمانها
كار مانی و امثال اوست نه من بنده
ايشان را نقد ميكنم كه كرده ام و
ديده ايد هرچه بيشتر كامنتهای اين
پست زيتون را ميخوانم بيشتر حرص
ميخورم از اينهمه غرض ورزيها
بخصوص كامنت بيتا و شما را بارها
و بارها خواندم تا شايد نكته مثبتی
بيابم كه نيافتم

40 :: توسط iran در 2007-09-26 19:22

inja chera hichi maloom nist

39 :: توسط حميد پوريان در 2007-09-26 17:46

نتايج سفر احمدی به نيويورک:
۱:
رای کنگره آمريکا به افزايش تحريم ايران
۲:
پايان حضور توتال در پارس جنوبى
۳:
Merkel ready to back further sanctions against Iran
Tue. 25 Sep 2007
By Rainer Buergin
www.iranfocus.com
۴:
Letting Iran go nuclear could cause war: Sarkozy
www.iranfocus.com
۵:
State to cut ties with firms doing business in Iran
Tue. 25 Sep 2007
The Los Angeles Times
www.iranfocus.com
۶:
تجاوز به خليج فارس
مدت‌ها است كه اميرنشين دبى به خليج فارس تجاوز مى‌كند و صداى كسى بلند نمى‌شود. آنان از جاى ديگر و طبق شنيده‌ها حتى از ايران سنگ و خاك مى‌آورند و در بخش‌هاى ساحلى در يا مى‌ريزند و زمين مى‌سازند و بر روى آن ساختمانهاى عجيب و غريبى بنا مى‌كنند.
www.iran-emrooz.net
دکتر على حصورى
۷:
بدون قصد اقامت ده روزه چه‌جوری رفته نیویورک؟ یعنی روزه نمی‌گیره؟

در مراسم افطار شرکت کرد.



38 :: توسط سهيل در 2007-09-26 17:29

خانم بيتا شما كه در مونترال هستيد
چطور از احمدی نجات بد ميگوييد؟
بهتر است با شما قراری گذاشته و
صحبتی داشته باشم شايد شما
واسطه شويد ميان من و اهالی اين
زيتونستان . آيا شور بين مسلمانان
اينجارا در برابر آمدن احمدی ن‍جات
نديديد؟ قدری در اين روزها بيشتر
از خانه بدرآئيد تا هموطنان روزه دار
و شادمان خويش را بيشتر ببينيد

37 :: توسط o-: در 2007-09-26 16:21

چهارشنبه 26 سپتامبر در روزنامه کیهان:

- سخنان محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران در جمع صدها نفر از استادان و دانشجويان دانشگاه كلمبيا بارها با ابراز احساسات دانشجويان قطع شد.
- احمدي نژاد كه با آمادگي خاصي به سؤالات پاسخ مي داد چندين بار با طرح سؤالات متقابل مجري جلسه را غافلگير كرد به گونه اي كه دانشجويان چندين بار با كف زدن و خنده با رئيس جمهور همراه شدند.
- رئيس جمهور از استادان و دانشجويان كلمبيا دعوت كرد براي آشنايي با واقعيات ايران به كشورمان سفر كنند كه اين دعوت با ابراز احساسات شديد دانشگاهيان روبرو شد.
- رئيس جمهور افزود: ما وقتي از كسي دعوت مي كنيم به او اجازه مي دهيم هر چيزي را كه مي خواهد بگويد نه اين كه ابتدا خودمان سخنراني كنيم و به او بگوئيم پاسخ دهد.
- احمدي نژاد به كنايه گفت: ايشان حتي بيشتر از وقت من سخنراني كرد. اين جمله باعث خنده دانشجويان شد.

36 :: توسط ناشناس در 2007-09-26 16:04

آقای اميرحسين
خيلی ناراحت نشو. من هم خارج هستم. اينجا همه رو مسخره ميکنن. بوش٫ بلر٫ .....
اینو باید به اونایی گفت که فکر میکنن اینا آخر فرهنگن.
من از رییس دانشگاه تعجبم که اینقدر بی کلاسه. آخه آدمی با اون موقعیت باید اینطوری حرف بزنه؟ هر چی باشه بدبختانه این نماینده یه ملته!!
زيتون خانوم
شما هم خيلی زياده روی ميکنی ها! لطفا اعتقادات مردم رو به تمسخر نگیر. (منظورم چادر و .... است)
ولی در مورد احمدی نژاد خوب اومدی. دستت درد نکنه.

35 :: توسط خُسن آقا در 2007-09-26 15:22

بابا اینقدر به این احمدی نژاد سخت نگیرید. این بیچاره سوال رو متوجه نشده وگرنه آدرس فیضه قم رو می‌داد به عنوان مرکز پرورش همجنس بازی (با هم جنسگرا اشتباه نشه ها!) منظور دقیقا همجنس باز هست.
فکرش رو بکن این بیچاره توی چه خانواده ای بزرگ شده. مثلا فرض کن یک روز می فته از بابا جونش می پرسیده :"بابا همجنس باز با همجنس گرا با هم چه فرقی دارند"
یقین بدون باباش دوتا تو سری جانانه بهش می زده و بعد بهش می گفته پدرسگ حالا همینمون کم مونده که تو هم بری توی این رشته های سوسل بازی.

34 :: توسط سهیل در 2007-09-26 15:21

جرج بوش امروز اب سردی ريحت روی
همه اتش افروزان و مطبوعاتچی های
امريکايی طرفدار تنش با ايران ...انها
که منتظر فريادهای بوش عليه ايران
بودند با تعجب ديدند اصلا اشاره ايی
بايران انهم لا اقل در باره انرژی خسته ايی !! نکرد بکوبا تاخت به برمه تازه
گرفتار گير داد و عراق و افغانستان و
لبنان ... تنها در باره رژيمهای مستبد
کره شمالی و سوريه و کوبا و سودان
و اشاره ايی هم بايران در اين رديف
و ديگر هيچ چرا !؟ ايا در بشت برده
سياست ساخت و باخت هايی در
حال و جريانست که بيخبريم ؟؟
احمدی نژاد هم زياد نوحه خواند اما
اسمی از امريکا نبرد !؟؟ شايد رييس
دانشگاه کلمبيا زياده از حد متعارف
تاخته بود و کارشناسان کاخ سقيد
ببوش توصيه کردند کوتاه بيايد که
اتيشی روشن نشود غير قابل کنترل
اينها حدثيات بنده است
بايد مثل ميليونها منتطر گفتگوی
خانم امانبور بود که امشب با اخمدی
انجام ميدهد و بوش و همه کارشناسان
سياسی امريکا و اروبا و بقيه دنيا
برای شنيدنش لحظه شماری ميکنند

عجيب سرزمينيست ايران عزيز که
بچه تکيده و قلمی گرمساری و ناشناس در محله خودش امروز در
سر خط اخبار همه مطبوعات دنياست
انهم چه سرخطی .....؟

33 :: توسط سهیل در 2007-09-26 14:55

شماره معکوس !؟ مگر شماره ايی
ديگر مانده!؟؟ ۲۹ ساله که شماره
داريد چاب ميکنيد .... اين مصوبه کنگره
امريکا بدرد عمه بانيانش سناتور کيل
و سناتور ليبرمن ميخوره ازين مصوبه های یکروزه بتصویب رسیده بسیار
علیه سودان و کوبا و چین و ماچین و
برمه و ....

اخمدی نجات شده تکخال همه سران
۱۷۰ کشور حاظر در سازمان ملل ؟؟
فقط بوش توانست !! با احمدی نجات
رقابت کند و سخنرانیش بطور کامل و
زنده از سی ان ان و بی بی سی
بحش شود وگرنه سرکوزی هم با انهمه بیضه کالی امریکا فقط نصف
سخنرانیش بخش شد ... اینها همه
از برکت مطبوعات یهودیان امریکاست
که دنبال ضربه فنی کردن احمدی نجاتند
اما این کهنه کشتی گیر جوان با همه
وجود نحیفش بد جوری بدل میزند

همه کارشناسان خبره سياست مثل
گاری سيک و برژنيفسکی و حتی
بدر همه انها يعنی کيزينجر قهار هم
از شهامت و قدرت و صبر و تحمل و
شکيبايی احمدی نجات در مقابل
اين سيل حمله ها و ايستادگی اش
و جمله متقابلش اينجا و انجا سخن
گفتند و هنوز تمام نشده تازه
شروع انست

32 :: توسط Adrian در 2007-09-26 14:49

Just so you know that homosexuals (“Hamjens gara”)
are necessarily men (as you mentioned in your article), they could as well be women. Also they do not necessarily tend to act like women. In fact thousands of them live in our town without even us noticing them.

31 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-26 14:42

سیوالی که آنیتا در کامنت شماره 10 در مورد تخقیق در باره صحت واقعه کربلا و همیچنین پیشنهاد زیتون در باره دوستی و اتحادهای استراتژیک با چپیهای از نوع چگورا ( که از نظر اسلام کافر میباشند و حتی دست دادن با اینها جایر نیست)، باید از طرف خبرنگارها و مخبرینی که با او مصاحبه میکنند مطرح میشد؛ که تا حالا مطرح نشده!!؟؟ من فکر میکنم که این دعوت و مصاحبه ها از طرف ستون چنجم رژبم در آمریکا ترتیب داده شده،و هدفشم مطرح کردن رژیم و مواضع تبلیغاتیش میباشد، آمریکا ییها اگر راست میگیند ؛ اول ترتیب ستون پنجم رژیم رو در کشور خودشون بدند، حمله به ایران پیشکششون.

30 :: توسط moh3n در 2007-09-26 14:42

زیتون جان
ایشون بندهای انگشتشان را می شماردن برای همین دو انگشت بیشتر مورد نیازشان نشد.

29 :: توسط ali در 2007-09-26 14:30

pas fek kardi shoma zanha bedarde che kare digeh ei joz roft o roob va toliide mesl mikhorin?

28 :: توسط ارش در 2007-09-26 14:29

مرسي، به خاطر شاملو.

27 :: توسط نادر در 2007-09-26 14:11

2535=1355

26 :: توسط گیس طلا در 2007-09-26 14:10

ممنون از اینکه سر زدی ..بوس

25 :: توسط لینک در بالاترین در 2007-09-26 13:45

میلیونرهای گرسنه

24 :: توسط خارخاسک در 2007-09-26 13:21

زيتون خانم وقتی من با دو تا دونه خواننده خيلی زير پوستی و مخفی يه جوری که بد نباشه و غرورم جريحه دار نشه شما رو لینک کردم یعنی از شما با این همه طرفدارتون . خواهش کردم من رو لينک کنيد فقط به خاطر افتخارش و ايناش بودها ولی شما به من محل نذاشتيد . هيچ وقت اين بی رحمی شما رو فراموش نميکنم .

23 :: توسط لینک در بالاترین در 2007-09-26 13:05

شکرخوری‌های زیادی

22 :: توسط خلیج فارس در 2007-09-26 12:11

زیاد هم خوشحال نباشید که آمریکا فقط سپاه پاسداران را جزو گروهای تروریستی محسوب کرده؛ آنهم در وقتی که سایت بازتاب مطعلق به سپاه از طرف باند احمدی نژاد مهر و موم شد !!؟؟ این کار آمریکا بعنی اینکه کلیت رژیم تروریستی نیست ،بلکه ارگانهایی از رژیم هستند که تروریستیند!!؟؟ یعنی دو باره ترکمون زدن آمریکا، حتما جون مجاهدین خلق رو تروریست اعلام کرده ،حالا مثلا میخواد بی طرفی را رعایت کنه و سپاه را تروریست اعلام کرد؛ بابا آمریکای احمق کل رژیم ار سپاه بگیر ، تا ارتش و نیروی انتظامی و ورارت اطلاعات و ....................همشون تروریستی هستند.

21 :: توسط امیر حسین در 2007-09-26 12:01

خوندم. :) هم خوب بود هم موجبات امتنان ما رو فراهم کرد D:
راستی امروز از یکی شنیدم یه شبکه کانادایی رسما میشینن در مورد احمدی نژاد و حرفاش صحبت میکنن و سه چهار تا مجریش با هم مسخره اش میکنن. هر چند جای مسخره کردن و خندیدنم داره برا اونا، و جدا از اینکه چقدر از نظر اخلاقی قشنگ یا زشته که رئیس جمهور یه مملکتو مسخره کنی و هر هر بهش بخندی، خیلی بهم برخورد... دارن به همه ما میخندن دیگه، مگه نه؟ :( چقدر خودمونو گول بزنیم که اونا میدونن دولت با مردم یکی نیس... چقدر بده که یه دنیا بهمون بگه نفهم!

20 :: توسط ارتشبد سرهنگ حمايت در 2007-09-26 11:35

دکتر شايان رفتم مصاحبه اش با چارلی ُرز را نگاه کردم. چارلی خيلی نرم باهاش بود. برعکس برنامه 60 Minutes
مترجم رز خوب ترجمه می کرد فکر می کنم از خنده های احمدی نژاد خنده اش می گرفت. ولی مترجم 60 Minutes
خيلی بی سواد و بد لهجه بود.

19 :: توسط غریب آشنا در 2007-09-26 11:32

زيتون جون حتما پريود بوده که تونسته بره مسافرت

18 :: توسط غریب آشنا در 2007-09-26 11:32

زيتون جون حتما پريود بوده که تونسته بره مسافرت

17 :: توسط آرش در 2007-09-26 11:24

محمود دوست داريم! خوب راست گفته همجنس باز نداريم همه رو فرستادن اون دنيا.

16 :: توسط Nikahang در 2007-09-26 07:30

نوکرم آبجی!!

15 :: توسط فهیم در 2007-09-26 07:04

آقا ما هم چهار دهم شدیم.. اسپند هوا کنین..
یه سوال ... این محمود بعد سخنرانی و هنگام خروج چرا مثل بلال فروشها دستش رو تکون میداد؟ منظورش کی بود؟ زیتون بود؟
در ضمن منظور محمود از اینکه gay نداریم این نبود که همجنس باز نداریم ... سو تفاهم شده بود ... اگه میگفتین لواط کار ، منظورتون رو میفهمید.

14 :: توسط پنگوئن در 2007-09-26 07:00

احمدی نژاد داره نشون می ده که توی اين دو سال حرف زدن را ياد گرفته است.
نشانه را گرفته طرف عوام ايران برای انتخابات بعدی. و الحق در ترميم چهره مخدوشش موفق عمل می کند.

13 :: توسط azar در 2007-09-26 05:25

احمدی نزاد با اين سخنرانی هايش کاری کرد که حمله به ايران را جلو بيندازد . ۲۴ ساعت از سخنرانی اش نگدشته بود که کنگره سپاه را گروه تروريست اعلام کرد ... اين وحشتناکه .و ديگر اينکه چطور رييس جمهور کشوری اينهمه ميتواند دروغگو باشد ؟

12 :: توسط Leila در 2007-09-26 05:07

زيتون جان
از همه جالب تر يه بچه ريشو بود که پريده بود وسط تظاهر کننده هاي مخالف حضور رييس جمهور يقه يکي رو گرفته بود که تو مجاهدخلقي آخر آقاهه ستاره داوود گردنش رو دراور گفت بابا من جويشم.
مردم ازخنده وتلويزيون.

11 :: توسط shayan در 2007-09-26 04:15

زيتون جان

شماها احتمالا مصاحبه اش را با چارلی رز نشنیدید. جناب فضولباشی حتما نگاه کرده!‌چون میدونم مثل من طرفدار پر و پا قرص این برنامه است!

در این برنامه مترجمش را باید میشنیدی! اعصابی از من خرد کرد که نگو و نپرس.

البته من چهره اش را نديدم ولی صداش به نظر می‌آمد يکی از اون خواهران زينب جیغ جیغو و پر رو و تفنگ بدست بود. البته خوب لحن طعنه و لطيفه و اون نيشخند های مکش مرگمای احمدی را با همان لحن منتقل ميکرد. ولی خوب اعصاب خرد کن بود. نمیدانم اثرش در آمریکائیها چطور بوده ولی فکر نمی‌کنم خوب بوده باشه! باید پرس و جو کنم.

من همه اش فکر ميکردم تو ايرانم و یکی از این خواهران زینب داره باهام کل کل میکنه جیغ جیغ میزنه منتها به انگلیسی! گاهی اوقات هم بعضی چیزها را یا جا مینداخت یا از خودش میساخت. البته نه چیزهای مهم را.

به هر حال کلی اعصاب ما را اين سرکار خانم خط خطی کرد. خوب شد شماها نديديد که اعصابتان مثل ما خرد و خمير ميشد!

به هر حال

یادم افتاد گفتم اینرا هم بگم.

با دانشگاه شهرمان هم حرف زدم گفتند رئیس دانشگاه با دیدن برنامه کلمبیا فعلا از خنده روده بر شده رفته بیمارستان نمیتونه تصمیم بگیره!!!:))

اینهم از شانس ما!!! بخشکی!:))

شاد باشی

10 :: توسط زیتون در 2007-09-26 03:46

آنیتا جان
تحقیق راجع به کربلا پیش‌کششون..
بگو این‌همه تازگی‌ها با کشورهای سوسیالیستی و کمونیست‌ها دوستی می‌کنید تا حالا چند نفر رو به جرم ارتداد و خدا نپرستی اعدام کردید؟ با چه رویی دختر و پسر چه‌گوارا رو به ایران دعوت می‌کنید وقتی تا چند سال پیش داشتن عکس چه‌گوارا جرم حساب می‌شد.
الان یه دانشجو سر کلاس معارف یک کلمه بگه من هنوز وجود خدا برام اثبات نشده. ببین چه بلایی سرش میارن...
همچین ملاموذی‌بازی درآورده بود تو دانشگاه کلمبیا که کسی نمی‌شناختش می‌گفت به عجب آدم مظلوم و خوبی:) بی‌خود نیست می‌گن این شیطون رو درس می‌دن!

9 :: توسط زیتون در 2007-09-26 03:38

هموطن جان
سلام...

بی‌تا جان
دیدی چه رویی داره این مردک. از همه جالب‌تر اعتماد به نفسش بود برام:)


طاها جان
تلویزیون خودمون فقط هو کردن رو برای همجنس‌بازی نشون داد:)
تازه اونم یعنی اونا حسودی‌شون می‌شد ما همجنس‌باز نداریم:)


شایان عزیز
توجه به اشاره‌های انگشتاش داشتی؟:))
ده تا شماره جلو می‌رفت اما تازه به انگشت دوم رسیده بود.
یه جا چهار گفت و چهار نشون داد و بار بعدی هشت گفت و همون چهار رو نشون داد...
اصلا کی بهش گفته بود موقع حرف زدن دستاتو تکون بده.... همه‌ش مصنوعی و الکی شد. دلم می چواد طناب بیارم و دستاشو ببندم:)
اوکی شایان جان
چون احمدی‌نژاد باید قصد ده‌روزه بکنه. تا ده روز احمدی‌نژاد رو می‌گذاریم اونجا بمونه تا برای شما و در همه‌ی دانشگاه‌هاتون استند‌آپ کمدی اجرا کنه!

8 :: توسط Anita در 2007-09-26 03:24

1-مي خوام ببينم آيا در ايران اجازه تحقيق در مورد واقعه كربلا كه سال به سال هم به شاخ و برگش اضافه ميشه ميدن؟ اگر كسي منكر اون بشه يا ابعادش رو زير سوال ببره سرش به باد نميره؟ همونطور كه شيعه سياسي حقانيتش رو از امثال اين مظلوم واقع شدن ها ي تاريخي مي گيره بقيه قو ميت ها هم همچين روايت هايي رو براي حفظ
مشرو عيت ولايت فقيهشون لازم دارن . اين به اون در.
2-الآن سخنراني جناب رو توي مجمع عمومي داره مستقيم پخش ميكنه مي خوام بدونم ذر حالي كه نره خر هاي هيئت هاي نمايندگي فلسطين, عراق و لبنان سر و مر و گتده اونجا نشستن به چه دليل احمدي نژاد سخنگوي اينها شده ما ملت بدبخت بايد هزينه دفاعيات آقا از اينا رو بديم.
البته كه بايد ايشون همونقدر كه در ايران منفوره در جهان عر ب محبوب باشه چون هم حيثيت و هم پول نفت مردم ايران رو مفت براي اينا به باد ميده.

والله نوبرشه .خفت وجود همچين رئس جمهوري مال ما منافعش به كام اون ها.
خوب يه باره دوره دوم از حوزه انتخابيه فلسطين كانديدا شه
والله رئيس جمهور فلسطين كه شد اين گلويي كه داره پاره ميكنه توجيه منطقي پيدا ميكنه ما هم از اين خفت راحت ميشيم. در ضمن بدون پول نفت كركري خوندن هنره.
طفلي معلومه ديشب هم از حرفاي بالينجر خواب به چشمش نيومده.

7 :: توسط Anita در 2007-09-26 03:23

1-مي خوام ببينم آيا در ايران اجازه تحقيق در مورد واقعه كربلا كه سال به سال هم به شاخ و برگش اضافه ميشه ميدن؟ اگر كسي منكر اون بشه يا ابعادش رو زير سوال ببره سرش به باد نميره؟ همونطور كه شيعه سياسي حقانيتش رو از امثال اين مظلوم واقع شدن ها ي تاريخي مي گيره بقيه قو ميت ها هم همچين روايت هايي رو براي حفظ
مشرو عيت ولايت فقيهشون لازم دارن . اين به اون در.
2-الآن سخنراني جناب رو توي مجمع عمومي داره مستقيم پخش ميكنه مي خوام بدونم ذر حالي كه نره خر هاي هيئت هاي نمايندگي فلسطين, عراق و لبنان سر و مر و گتده اونجا نشستن به چه دليل احمدي نژاد سخنگوي اينها شده ما ملت بدبخت بايد هزينه دفاعيات آقا از اينا رو بديم.
البته كه بايد ايشون همونقدر كه در ايران منفوره در جهان عر ب محبوب باشه چون هم حيثيت و هم پول نفت مردم ايران رو مفت براي اينا به باد ميده.

والله نوبرشه .خفت وجود همچين رئس جمهوري مال ما منافعش به كام اون ها.
خوب يه باره دوره دوم از حوزه انتخابيه فلسطين كانديدا شه
والله رئيس جمهور فلسطين كه شد اين گلويي كه داره پاره ميكنه توجيه منطقي پيدا ميكنه ما هم از اين خفت راحت ميشيم. در ضمن بدون پول نفت كركري خوندن هنره.
طفلي معلومه ديشب هم از حرفاي بالينجر خواب به چشمش نيومده.

6 :: توسط shayan در 2007-09-26 03:23

زيتون جان

از شوخی گذشته من وقتی سخنرانی اين مردک را گوش ميکردم حال عجیبی داشتم. هم خنده ام گرفته بود و هم غصه‌ام گرفته بود که آخه اینهم شد نماینده کشوری مثل ایران؟ از شاه و شهبانو با آن عظمت و متانت و وقار که هر کجا میرفتند مایه سرفرازی بودند و حتی اگر آدم مخالفشان هم بود حد اقل از اعمال و رفتارشان سرافکنده و خجالت زده نمیشد باید برسیم به اینجا!

به هر حال نگران نباش.

به قول سیف فرقانی که به مغولان گفت :
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت!
این عو عو سگان شما نیز بگذرد!

این جمهوری خجالت آور اسلام نیز بگذرد!

شاد باشي

5 :: توسط shayan در 2007-09-26 02:33

زيتون جان سلام

آخه ميدونی بنده خدا اين محمود آقا آخوند نيست و حوزه علميه نرفته! اگر رفته بود از اين سوتی ها نمی‌داد که در ايران اصلا از این خبرها نیست؟!!!!:)))

اگر بدانی چقدر بهش خندیدند و هوش کردند؟ من اگر جای آمريکا بودم اصلا نگهش ميداشتم اينجا و ميفرستادمش دوره تو دانشگاه ها تا دلش ميخواد حرف بزنه!؟:)))

باید برم با دانشگاه شهرمون حرف بزنم ببينم ميتونند دعوتش کنن اينجا هم بياد يا نه؟!!:))

شاد باشی

4 :: توسط طاها بذري در 2007-09-26 02:23

چهارم ! منم فيلمش رو ديدم ! باحال بود ! يک جاهايی اصلن هوش می کردن !

3 :: توسط bita در 2007-09-26 02:15

inam begam man montreal zendegi mikonam emroz chand ta az roznameha ro moror kardam ..bishatar az har chiz eddeaye ahmadinejad ke dar iran hamjensbaz nist titr shode bod inke azharo-shamse baraye mardome donya !!!..nemidonam chi mikhast too in safar ..emroz ham ke busho sarakozi halesho gereftan...

2 :: توسط bita در 2007-09-26 02:11

zeiton nemidoni dishab CNN chetor az jomle jomlehash ,esbat mikard ke ahmadinejad ye dorogh-goo hast...az edamha az haghe zana az va ...khefato khari az in bishtar nemishod bavar kon dishab paye CNN delam mikhast baraye ghorbate irano irani zaar bezanam

1 :: توسط hamvatan در 2007-09-26 01:58

baz ham aval