43 :: توسط hey در 2007-11-10 20:38

http://iranianparliament.blogspot.com

42 :: توسط همون، رفیق چهار، پنج ساله در 2007-11-09 00:52

زیتون جونم حالا تو هم منو متهم به جو سازی می کنی؟ باشه من دیگه کاری به کارت ندارم، کامنت هم نمی نویسم تا دلخور نشی، خوش باشی

41 :: توسط M-R در 2007-11-08 21:51

خانم نانا، جوابتان را خواندم، خیلی ممنون.

40 :: توسط nana در 2007-11-08 21:29


خوب ديگه سبوئی شکسته و آبی ريخته و من خطاب ترا به خودم گرفتم و پاسخ مفصلی !!!! به سئوالت دادم
ديگر نميتوانم کاريش بکنم مگه نه ؟

ولی اما چرائی اين سئوال مهم شما
در اين نهفته است که هنگامی که خمينی همه را خر کرده و به تخت سلطنت اسلامی هارون الرشيدی خود تکيه زد

جهان به دو اردوگاه تقسيم شده بود

اردوگاه چوسياليزم
اردوگاه سرمايه داری

و اين دو نيرو هی کش و واکش ميکردند بدون برخورد يعنی اين ميريد به اون اون ميريد به اين

در امريکا نام کمونيزم مساوی بود با خائن
در روسيه الويس پرسلی ممنوع بود
و بيتلز زيرا نويد جامعه کثيف سرمايه داری بود

بر اين دو ارودگاه نيمی از مردم جهان را اون وری و نيمی را اين وری حساب کن و برو

به همين دليل خمينی و دار و دسته اش به دليل پس ندادن شاه که دم خمینی را گرفته و به خارج از ایران انداخته بود و خمینی بد جوری انتقام میخواست درست مانند یک دهاتی که کینه ای شتری - فئودالی دارد
از حرص و غيظ و نفرت به زمرمه های آخانيد توده ای دربار هارون الرشيدی خود بالاخره تسليم شد و با گروگان گيری موافقت کرد

ميدانست که گرفتن خاک امريکا يعنی اعلام جنگ
و نياز به رفتن به زير پوست های خرسی رفقای اتحاد جماهير شوروی اون روزها داشت و رفت

خمينی به دليل عدم اعتماد به ما مردم شهروند ايران
زيرا ميدانست که همه ما را گول زده است و عدم اعتماد به ارتش شاه سابق
به نيروئی خارجی برای حمايتش نياز داشت و آنرا کاملا توجيه شده توسط عناصر ملای توده ای از شوروی گرفت

شوروی فرو ريخت و روسيه هويدا گشت
و همان گونه که هنوز می بينی تسليمشان به روسيه و جيک و بيک داشتنشان به روسيه و روابط حسنه شان با هو گه چاوز
همگی نشانی از همان سياست اردوگاهی که برات گفتم داره

آدم حسابی آدم که شوگر ددی خودشو جرات نميکنه نيش بزنه

مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کيل بيل فرمانده

39 :: توسط M-R در 2007-11-08 21:14

خانم نانا،من اصلا نمیدانم شما کی هستی و کجا زندگی میکنی؟ بنابراین منظورم شما نبودید بعد اینکه شما از کجا میدانید که اطلاعات من از آمریکا در حد حزب توده است؛‌مرگ بر این حزب خاین با طرفدارانش!!؟؟ فقط یک سیوال ، چرا این مار، به اون خرس همسایه شمالی کاری ندارد؛ چرا مثل سگ به پر و پاچه آمریکاییها میپیچد ولی به روسها تمکین میکند!!؟؟

38 :: توسط nana در 2007-11-08 20:42


بسیار خوب ام آر گرامی با گفتن از خواب اونور اقیانوس ها فکر کردم با منی

باور کن هیچ عیبی ندارد که مستقیم خطاب به من پرسشی داری بکنی
من هرگز پرسش کسی را سخره نمیکنم بلکه با کمال تواضع مانند یک معلم الاغ توضیح بیش از حد محترمانه میدهم

بنابراین آوردن نامم ترسی ندارد

مس کردن با من ترس دارد به جان نانا !!!!!!!

بروم سر سئوالت


نه عزیرم تضاد و دشمنی ایرانیان به دلیل مخالفت با امریکا تنها نیست

رژیم عقب مانده بدوی پابرهنه گان
اسلامی مانند ماری است که بین
مشتی خرگوش که میخواهند زندگیشان را کنند هی از سوراخ خود
بیرون میاید وبدون دلیل نیشی به خرگوشی میزند

این خرگوشان جهانی صبر و تحملشان برای تحمل این مار به پایان رسیده است .

رژیم اسلامی ایران با تفکری بسیار عقب مانده متعلق به دوره فئودالیزم

میخواهد نه تنها بر کلیه ارزش های شهروندی ایران حکمروائی کند و آن را به گه بکشد
بلکه این کار را با کشورهای دیگر جهان هم میخواهد بکند

برایت نمونه ای از کثافت کاری های پنهان این ملایان جانی در شکل قانون مالی جهانی میاورم برو بهش فکر کن

هنگامی که حمس پیروز شد و باقی کشورهای غربی از ترس بسط و گسترش اسلام فاندمنتال رهبر ایران فلسطینیان را تحریم کردند که پول کمک به آنان نرسد
روزی عده ای را در مرز فلسطین گرفتند که با گونی گونی دلار نقد بر دوش خیال رسانیدن این پولها را از طرف ایران به حمسی ها داشتند

ابدا به کار سیاسی اش کاری ندارم
به کار لقمه گلوی مردم ایران را بریدن و به شکم حمس کردن کاری ندارم

کارم با ترنزاکشن مالی به سبک (( دوره )) فئودالی است

که پول نقد ئ سکه طلا باید لمس شود تا معنای پول را بدهد ورنه باقی خوار و بار مردم است

نمیتوانی نمیتوانی نمیتوانی بدون از بین بردن کهنه .....نو شوی یا بمانی

برای حیات(( نو )) مرگ (( کهنه )) لازم و ضروری است
برای ساختن خانه ای نو باید خانه پوسیده ات را ویران کنی و بعد رویش بسازی مگر نه ؟

برای ادامه ترقی جهان ...باید دست رژیمی که با علم و هنر و دانش تا دندان مخالف و متنفر است کوتاه گردد

زیرا به سادگی و روشنی

این جانیان ابله فاشیست هستند که انگشت در کون باقی میکنند
و حتی امکان ندیده گرفتنشان را مانند قبیله های آدمخوری که اکنون هنوز زندگی میکنند
را از باقی میگیرند مگه نه ؟؟؟؟


ولی اما راجع به تضاد

دیگر از تضاد میگذرد هنگامی که به ایران حمله شود
دیگر تضادی باقی نمیماند زیرا ایران را ویران و تخریب کامل کرده و چیزی اساسا باقی نیست که کسی سرش دچار تضادی با دیگری شود

شما امپریالیزم امریکا را نمیشناسید و اطلاعاتتان در حد حزب توده است راجع به آنان

امپریالیزم امریکا تا ریشه های متعفن این رژیم را نسوزاند از خاورمیانه هیچ کجا نخواهد رفت

کاملا هم حق دارد زیرا اینان دشمنان ارزش های او هستند و او این ارزش های جوامع مترقی را با خون دادن به دست آورده است

نمیگذارد مشتی کون برهنه بیایند در این ارزش ها اخلال کنند
به همین دلیل تمامی کشورهای اروپائی در برابر منطقش تسلیم شده اند حتی روسیه وچین هم که از ارزش های امریکا تنها به ارزش علوم و حرفه
معتقدند !!!!!!!!و با باقی کاری ندارند

ایران را موی دماغ شناخته اند

به همین دلیل رین تن تن ....کیل بیل فرمانده

37 :: توسط آرمین گیله‌مرد در 2007-11-08 18:23

سلام ... معقول درست و انسانی همه واژگان نسبی هستند .. . اگر دومی و سومی بنا به تبادل لینک ، از من لینک گرفته بودند، پیوند را پاک می‌کردم اما اگر بدون تبادل لینک داده بودم هروقت وقت میکردم عوض میکردم

36 :: توسط M-R در 2007-11-08 16:26

آگر کرم نداری ، چرا اسم مرا آوردی!!؟؟ تو اینقدر ضایع هستی که آی پی خودترا هم اشتباه مینویسی، وافعا که خاک بر سرت.

35 :: توسط ای پی ۷۵۱۳۵۹۴۷۸ در 2007-11-08 15:32

نانا ٬ کیوان ٬ کامی کوچولو ٬ احمد ف و ....بنده
با هیچ کامنت گزاری پاسخ و پرسشی نکرده و نمیکنم
فقط کامنتی سر هم میکنم و میروم

ان نگون بختی که بیکاره و لپتاپش بگردن نحیفشه
و مثل ادامس فروشهای دوره گرد باین کافی شاپ
یا ان کافی نت میرود و با اسامی ام آر و کیانوری
و کمال و مخلص کوفت و زهر مار یا امام کمینی !
مزه میریزد و مثل طوطی تکرار مکررات میکند
را اگر میشناسید که هچ اگر نمیشناسید
بنده بیگناهم
من ای پی ام را مینویسم تا ان مریض روانی
مشخص شود ٬ بهترین نصیحت همان گفته
زیتون است بی محلی بی محلی بیمحلی
تا دق کند

34 :: توسط ای پی ۷۵۱۳۵۹۴۷۸ در 2007-11-08 15:17

ژنرال اوریولی که نایب ژنرال پتریاس در
عراقست گفته که بزودی ان نه دیپلمات ایرانی
را ازاد میکند و ...انجوری که سی ان ان با این
جنرال گفتگو میکرد انگاری فاز جدیدی از
مصالحه پشت پرده در جریانست و حرفهای
نیکلاس سرکوزی در مجلسین امریکا هم خالی
از توپ و تشر بود و پشت بندش جرج بوش هم
گفت انتظار میرود این مسیله از راه دیپلماتیک
پایان بگیرد و البته احمدی نجاد که مثل مگس
مزاحم پر پر میزند باز شکر خورده که ایران
بسه هزار سانتریفوژ دست یافته و .....درسته
که جماعت جنگ طلب نیو کانها با پول و تلیغات
آیپک ایهای لابی اسراییل این همه هزینه کردند
اما انها که واقع بین بودند مثل جک استرا و
یا رییس امنیت ریگان و پدر بوش که چنین
جنگی را اینکانسو ابل میدانسند دست بالا را
داشتند و نتیجه انرا چند ماه اینده خواهید دید

33 :: توسط همون کس ترسو !!! در 2007-11-08 14:40

مثل اینکه دوستان صفحه زیتون را تمام روز باز نگه میدارن با یکی ازون لوگو تیپها که تا یه کامنت جدید میاد چسمک چسمک میزنه که در جواب بشتابید
(-:
اما قابل توجه تمام دوستان مذهبی و غیرمذهبی - سلطنت طلب یا جمهوریخواه این خانم نانا از طرفداران م. خ. است و رییس جمهورش هم همانا عالم فقیه دانشمند بنی صدر است این خانم هم اسلامیست و هم شدیدا طرفدار حجاب است البته از نوع رنگارنگ آن که زنها را شبیه به انواع اقسام پرندگان مثل طوطی میکند و

32 :: توسط M-R در 2007-11-08 14:34

گفتم تا دوستان آنطرف اقیانوس خواب هستند بیام کامنت بگذارم :
من با حمله آمریکا به افغانستان مخالف بودم.
من با حمله آمریکا به عراق مخالف بودم.
من با حمله آمریکا به ایران هم مخالفم،
مگر نه اینکه تمام مصایب و بدبختیهای ایرانیان داخل و خارج از ایران بخاطر تضاد و دشمنی ایران با آمریکاست؟ خوب حمله آمریکا به ایران این تضاد را عمیقتر خواهد کرد و بر رنج و بدبختی ایرانیان خواهد افزود. بیشتر از این نمی توانم بنویسم برای اینکه موقع ارسال یکدفعه همش دود میشود.......

31 :: توسط پنگوئن در 2007-11-08 13:27

ببينم حالا قصد داری آدرس وبلاگت را عوض کنی؟ يا می خواهی یه تغيير اساسی به لينک هايت بدهی؟

30 :: توسط مو خودم در 2007-11-08 12:37

دکتر رضا زاده شفق و لهجه شیرین ترکی اش... منظورم بود.

29 :: توسط كيانوری در 2007-11-08 12:32

شماره 28 تو احتمالا همان احمدفضله
يا باختصار احمد.ف هستی كه بانام جعلی
آمده ای مدتها زيرنظرت داشتم و شناساييت
ميكردم اين كامنتت چه معنی داشت؟!
منظورت اينستكه زيتونی مرا سانسوركند
كه اين بقول شما گند بخوايد!!؟ بقول
معروف شاه ميبخشه شاه قلی نميبخشه
فضله ديكتاتور مسلك..

28 :: توسط مو خودم در 2007-11-08 12:23

زیتون جان
البته صاحب خونه شمایید ای بسا که دلتان خواست در خانه تان چغندر گند بکارید!

یادش بخیر استاد ادبیات فارسی دکتر رضا زاده شفق و لهجه ترکی اش که قند را گند می گفت و آرم شروع گفتار برنامه رادیویی اش این شعر بود

این گند پارسی که به بنگاله می رود
شکر شکن کند همه طوطیان هند را

27 :: توسط داریوش کبیر در 2007-11-08 11:46

شما باید با ولیتون تشریف بیارین غیبت رو موجه کنین.
بابت این تبریک اصلا نگران نباشید.اول انقلاب مادر بنده که تازه ایران اومده بود فارسی بلد نبود چنین هنرنمایی کرد.
شهیدا رو میشنید که تو تلویزیون تبریک و تسلیت میگفتن اون هم به یکی از بستگان که طرف رو به قبله شد با لحنی خوشحال تبریک و تسلیت گفت

26 :: توسط همون نگران در 2007-11-08 11:36

زیتون جان، پس نمیای خونه ما؟ اشکالی نداره خودم غذاها را می خورم ولی شاید بد نبود یه اشاره ای به قضیه دلارام می کردی از اون عکس الکی مهم تر نبود؟ البته صاحب خونه شمایید ای بسا که دلتان خواست در خانه تان چغندر بکارید!

25 :: توسط nana در 2007-11-08 02:09

کیوان گرامی

سو تفاهمت را میبخشم زیرا خود را
بخشنده عادل مهربان میدانم بدون هیچ شکی

عجله کردی و از جائی که عجله کار شیطان است و من این روزها با دیدن رهبری که از خدا دم میزند سراپا عاشق شیطان رجیم هستم !!!!

بر عجله شیطانی تو با چشم عفو
مینگرم !!!

ولی اما مشتی باز چرت و پرت بی مبنی گفته ای که باید روشنت کنم

ابتدا بگذار روشنت کنم که امریکا از نفت خاورمیانه استفاده میکند ولی به نفت ایران کاری نداشته در سی سال گذشته
او جریان نفت را برای منافع کل دنیا بدون گردن کلفتی و قلچماقی از خاورمیانه روان میخواهد والسلام

او حق حمله به هیچ کشوری را برای منافع خود ندارد
ولی اگر زمان هیتلر اروپا و جهان او را به یاری طلبید و کلی قربانی برای ریشه کن کردن هیتلر داد
اینک میتواند خودش به درستی رهبر را هیتلر خطاب کرده و برای نابودی او بشتابد

حقیقتش را بخواهی همه ما میدانیم که رژیم اسلامی ایران رژیمی فاشیستی مذهبی است

قدرت رهبر از لوله اسلحه نظامیانش ریشه میگیرد مگر نه ؟

بنابراین خود را بهتر است به خریت نزنیم ما یا ملتی مخالف با جنگ طلبی های این رژیم که با (( زور )) ما را رپرزنته میکند هستیم یا نه ؟

اگر هستیم من میگویم امریکا کاملا حق دارد اگر نیمی از مردم ایران را هم بکشد
ولی اگر نیستیم خوب وظیفه ماست که به این رپرزنت کنندگان مادرجنده ستمکار بگوئیم

فاک یو اند فاک وار

مگر نه ؟

میدانی کیوان خان ......زندگی یعنی
(( انتخاب ))

هرکسی که فکر کند از زیر انتخاب کردن در میروم و لای سیبیلی در میکنم
خواه ناخواه باید به آسمان نگاه کرده و منتظر بمب ها باشد پریود ...کیل بیل فرمانده

24 :: توسط Marjan در 2007-11-08 02:05

..............................
آدرس جعلیmarjuun@hotmail.com
IP: 88.88.133.13

23 :: توسط کیوان در 2007-11-08 01:41

خانم نانا
من کامنت 21 را بعد از فرستادن 22 خواندم
ظاهرا کمی سوء تفاهم شده چون تا بحال فکر میکردم شما سلطنت طلب هستید. ولی انچه در کامنت22 گفتید کمابیش نظر من هم هست. پس شاید باید در جوابم قدری تجدید نظر میکردم. گرچه هنوز منطق حرف شما را نمیفهمم، چرا فکر میکنید کسی محق است بخواطر منافع خودش جنگ و کشتار راه بیاندازد؟ آیا اعتراض ما به ج.ا در همین نوع تلقی و رفتار نیست؟ آنها هم برای ماندن در قدرت و حفظ منافعشان با مردم ایران چنین نامردمی میکنند.
آمریکا هم اگر به ایران حمله کند برای جلوگیری از قدرت گرفتن و نفوذ ج.ا در منطقه و از دست رفتن کنترلش بر نفت است نه آزاد کردن ملت ما! آنها چه حقی دارند که به این علت خونریزی راه بیاندازن؟ شما دیگه چرا این حرفو میزنین؟

22 :: توسط کیوان در 2007-11-08 01:22

خانم نانا
از جوابتون متشکرم
فکر میکنم من و همینطور سایر دوستان بخوبی "فهمستیم" و روشن شدیم که میزان رنج شما از کشته شدن مردم ایران در چه حدیست!
فرمودید:
نظر به قطعیت حمله امریکا ...بنده معتقدم باید قبل از این عمل خودمان روزی در ماه دسامبر به خیابان ها ریخته و...
اگر به کامنت 77 پست قبلی نگاهی بیاندازید میبینید که من هم دقیقا همین را مطرح کردم.پس ملاحظه میفرمایید که ما هم در این حد فکرمون کار میکنه. اینجا مسئله اینست که چه کسی کمک میکند تا زنگوله را به گردن گربه بیاندازیم! مساما کسانی که جلو گوله رفته و کشور را آزاذ کنند خودشان هم یک جوری آنرا اداره خواهند کرد. آن زمان هم شما و همفکرانتون میتونین خارج از کشور به زندکیتون ادامه بدین و نگران خواهر سه ساله من و سایر مردم ایران نباشین، چرا که اونروز قطعا وضعمون از امروزبدتر نخواهد بود و بدون شما هم یه جوری سر خواهیم کرد. اینطور فکر نمیکنین؟

کامنت
آقا جان من که جواب شما رو دادم، چرا میگی باهات بحث نکردم؟دیگه چی بگم؟
من فکر نمیکنم در آن کامنت زیاد تند رفته باشم، شاید حساسیت شما به موضوع زیاده و فکر میکنید کسی حق نداره به این آقا بگه بالای چشمش ابروست. من کلمات رکیک بکار نبردم صرفا حقایقی رو مطرح کردم و نتیجه گیری کردم. C'est tout!

21 :: توسط nana در 2007-11-08 00:46

بسيار خوب مخلص اسلام

گفتم جای دوری نميرود پاسخ ترا هم بدهم و زشت نويسی هم نکنم که کمی شاد شوی

نوشته ای :

((خانم نانا فكر نكن از تو ميترسم
خير اينطور نيست اما چونان شما و سلطنت طلبان
زشت نويس نيستم شما ادعای بری بودن
از سبطنت طلبی ميكنيد اما حامی انانيد
مرا بدبو و عفن خوانديد درست مثل
سلطنت طلبان فكركرده ايد بااين حرفها
از ميدان بدرميروم خير خانم دشمن اسلام
دشمن منست چه سلطنت طلب مثل
زيتون و مانی و سرهنگ
و چه جمهوريخواه مثل تو زشت نويس))


اولا خدمتت بگم من برای هر ادعائی که تاکنون کرده ام همیشه دلیل و منطق خود را ارائه داده ام
این از اولا

دوما من با سلطنت برای ایران مخالفم زیرا مردم ما از سلطنت دسته جمعی گذشته اند و رفته اند و تاریخی بسیار احمقانه است که ما عقب گرد کنیم
ولی من ابدا با سلطنت طلبان مخالفتی و مشگلی ندارم
بسیار هم تفاهم دارم
زیرا همگی مدرن هستند
و معتقد به مدرنیزم

یعنی من با این اعتقاد بالا برای تو میگویم که :

من از رهبر ایران متنفرم و بیزازم ولی ربطی به توی مسلمان نداره

رهبر میگه من اسلامم مگه نه ؟

اگه تو هم میگی راست میگه من هم متعقدم که رهبر اسلام است

از تو هم متنفر و بیزار میشوم

ولی اگر تو بگوئی من مسلمانم و کاری به نظرات و زور گوئی های رهبر ندارم
اسلام او را قبول ندارم
ولی مسلمانم

من یک عدد های فایو بهت میدهم و میگم
خوب نوکرت برم تو هم مانند بسیاری از مردم ایران مسلمان بی آزار برای
دیگران هستی بپر وسط


مسلمان بودن یا مسلمان معتقد به رهبر بودن دو مقوله کاملا جداست

فهمیدی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیل بیل فرمانده

20 :: توسط مخلص توذه در 2007-11-08 00:08

كيوان چطور با مانی حاضری بحث كنی اما
به من كه رسيد ميگويی خودرا قاطی نميكنی؟!
جناب كيوان اگر از فحش دادن بدت ميايد چرا
به امام توهين كردی خودت؟! برای خوشايند سلطنت طلبان؟
كامنت توهينت به امام در همين كامنتهای پست قبليست
متاسفم كه تو هم داری توسط براندازها
شستشوی مغزی ميشوی

19 :: توسط nana در 2007-11-08 00:03

ضميمه :

فراموش کردم بنويسم که زبانم لال
روزی که بمب های امريکا و باقی بر سر مردم ايران باريدن گرفت

بهتر است به جای هر نفرينی همه ايرانيان مانند سرودی شعر زير را با
هم بخوانند

از ماست که بر ماست

يعنی اين بمب از ماست که بر سرمان می بارد
زيرا تخم نداريم و از ترس به هر والزاریاتی رضا میدهیم پس چشممان کور والسلام ....کيل بيل فرمانده

18 :: توسط nana در 2007-11-07 23:58


بسیار خوب کیوان

خدمتت عرض کنم از من سئوالاتی کرده ای که باید پاسخت بدهم زیرا کیل بیل فرمانده هستم و این بر من
یک امرحیاتی است

نوشته ای :

((ممکنه بفرمایید که تهدید حمله آمریکا جدی بشه و بخوان اینکارو عملی کنن، شما و همفکرانتون برای جلوگیری از دریده شدن قلب مردم ایران توسط گلوله و خمپاره ارتش آمریکا که باعث (( رنج ) شما خواهد شد، چه برنامه ای دارید؟ چه خواهید کرد؟
میتوانیم امیدوارم باشیم مقداری از این خشونت شما هم نصیب بوش و چنی شود؟))

ابتدا برای راحت کردن خیالت باید بگویم که تهدید حمله امریکا به ایران نه تنها جدی است بلکه قطعا و صد در صد اتفاق خواهد افتاد

من به عنوان یک ایرانی با شرف و راستگو به همه اعلام میکنم که در این حمله
امریکا دستانش به شدت پاک است حتی اگر عده ای از هم میهنان من کشته شوند پریود

این دست پاکی را اعمال جانیان اسلامی ایران برای امریکا خریده است

و این رژیم و معتقدان به اسلام فاندمنتال و فتوحات اسلامی
کل جهان را برعلیه ایران و رژیمش متحد و یک صدا کرده اند

اگر خانواده شما کیوان خان کیوان نژاد
در محله اقامت خود به تمامی همسایگان بد کنید سر و صدا کنید بکشید بزنید دخالت کنید

اگر روزی همه با چوب و چماق و چنگک به خانه تان از در و دیوار ریختند و همه شما را تیکه پاره کردند

نمیتوانی بگوئی که خواهر کوچیکه من گناهی نداشت تازه سه سالش بود

نه حرضت آقا میگویند نظمی پنهان در جهان است که بالانس را بر قرار میکند

اینک روز پاسخ گوئی رژیم قلدر جانیان اسلامی رسیده است به باقی جهان
و این میان به ما مردم بدبخت

نظر به قطعیت حمله امریکا برای نابودی ماشین دولتی رژیم اسلامی ایران

بنده معتقدم باید قبل از این عمل خودمان روزی در ماه دسامبر به خیابان ها ریخته و با (( فرض )) شلیک کردن به رویمان دیگر به خانه ها نرویم تا

آزادی - عدالت - قانون
را به ایران باز گردانیم
و دست اسلام را از زندگی های مادی
خود جدا کنیم

این نظر من است برای جلوگیری از جنگ و کشته شدن مردم ایران

ولی اما کیوان محترم اگر این اتفاق نیفتد

من شخصا امپریالیزم امریکا را گه بخورم که سر زنش کنم

حداقل حداقل حداق اکثریت مردم ایران میدانند که امریکا (( حق )) دارد

فهمستی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیل بیل فرمانده

17 :: توسط کیوان در 2007-11-07 23:49

کامنت ۱۴

عزیز لطفا منو داخل دعوای خودتون نکنین
من از فحش و ناسزا گویی بیزارم. از نظر من کسی که حرف و منطق قوی داشته باشه نیازی به استفاده از کلمات رکیک نداره. این نوع حرف زدن رو نشونه ضعف شخص میدونم.
امیدوارم همه دوستان با احترام با هم صحبت کنن و ما هم بتونیم از نظراتشون استفاده کنیم.

16 :: توسط کیوان در 2007-11-07 23:38

خانم نانا فرموده اید:

.....که سی سال است از تيغ و شمشير و گلوله و خمپاره ای که قلب مردم ايران را ميدرد (( رنج ) کشيده ام

ممکنه بفرمایید که تهدید حمله آمریکا جدی بشه و بخوان اینکارو عملی کنن، شما و همفکرانتون برای جلوگیری از دریده شدن قلب مردم ایران توسط گلوله و خمپاره ارتش آمریکا که باعث (( رنج ) شما خواهد شد، چه برنامه ای دارید؟ چه خواهید کرد؟
میتوانیم امیدوارم باشیم مقداری از این خشونت شما هم نصیب بوش و چنی شود؟

15 :: توسط مخلص اسلام در 2007-11-07 23:12

شماره ۹ افرين بر تو كه اين زن را خوب
شناخته ای خانم نانا فكر نكن از تو ميترسم
خير اينطور نيست اما چونان شما و سلطنت طلبان
زشت نويس نيستم شما ادعای بری بودن
از سبطنت طلبی ميكنيد اما حامی انانيد
مرا بدبو و عفن خوانديد درست مثل
سلطنت طلبان فكركرده ايد بااين حرفها
از ميدان بدرميروم خير خانم دشمن اسلام
دشمن منست چه سلطنت طلب مثل
زيتون و مانی و سرهنگ
و چه جمهوريخواه مثل تو زشت نويس

14 :: توسط مخلص توده در 2007-11-07 23:07

اينرا درپست قبل گزاردم امااينجا هم ميگزارم تا كيوان بخواند
کيوان ايتدا بگويم که اين مانی گل شما
تصادفا بسيار رذل است چرا که از ريشه دارد
تيشه به اسلام ميزند شماتازه آمده ايد و
خبرنداريد اين جوانک قرتی سه سال است
با وبلاگ پست و حقيرش دارد همه را شستشوی
مغزی ميدهد سه سال پيش زمانيکه بر
او تاختم مرا مسلمان بدبو يا همچينچيزی
ناميد و ازآن پس ديگر جوابم را نداد چون
او هم مانند ساير سلطنت طلبها دماغ سر بالاست
همين امام اگر زنده بود ميخواستم ببينم
اين احمقها جرات داشتند ازاين مزخرفات
بگويند!؟ اين مار خوش خط و خال ابتدا
همه را با زبان چرب و نرم به وبلاگش
ميکشاند و بعد با مطالب سخيفش طرف را
شستشوی مغزی ميدهد کارش را هم
توی اين مدت خوب يادگرفته و زيتون و
زيتونيان هم از او پشتيبانی ميکنند و
مرا توده ای‌كثيف يا مسلمان بدبو خوانده يا
مرا حذف ميکند عافل ازاينکه اسلام با
اين غاظورات لطمه نميبيند هرچقدر
هم چوانان ما بيدين شوند دهها برابر
توی پاکستان دارند فوج فوج مسلمان ميشوند
همين مونترال مملو از مسلمان شده
پس به اين قبيل افراد بايد گفت زهی خيال باطل

13 :: توسط یارا در 2007-11-07 22:13

حالا چون زیتونی برات موجه رد می کنیم به شرطی که دو نفر شاهدت عاقل و کامل و بالغ-مرد- باشن!

12 :: توسط زیتون در 2007-11-07 21:58

گنجشک جان
نه:)) علی و زری:)

سولوژن عزیز
شاهد چه جنگی!:) کپی کردن از نوشته‌ی کسی چرا باید باعث دعوا بشه؟ خود اون شخص به این شیوه نوشتنش اعتقاد داره که نوشته. کاش تو هم نظرتو می‌نوشتی و یا یک نمونه دیگه از این نوع درخواست می‌گذاشتی.
البته اولش اسم نیاوردم و لینک نداده بودم. بعد دیدم منصفانه نیست اسم نیارم. بالاخره این کلمات در وبلاگ مشخصی نوشته شده.(دونوع اول منظورمه. نوع سوم رو چون حوصله‌ی آرشیو گردی ندارم با استفاده از حافظه‌ام نوشتم) شاید هم یکی طرفدار درخواست نوع دوم یا بازخواست نوع سوم بود!خدا رو چه دیدی!

عمو اروند عزیزم
:)) راست می‌گید. حتما کنتور اونو میاره پایین و مثلا یه ماشین ۲۰ سال کار کرده رو می‌کنه صفر:) یا اگه آزمایشگاه داشته باشه شماره گلبول‌ها رو دستکاری می‌کنه:)

زهرا جان
آره دیگه... راستش هر وقت می‌خوام درخواستی کنم نمی‌دونم چه روشی بهتره.... می‌بینم بعضیا گاهی با ملت با تهدید و تحقیر و برخورد از بالا رفتار می‌کنن و بهتر جواب می‌گیرن!عین این بالایی‌های حکومت..
چطوره بالای وبلاگم بنویسم.
هر کی عاشق زیتون نبست خره:)

11 :: توسط nana در 2007-11-07 21:11

شماره ۹ ابله بی شعور

اگر مرا ميخوانی و سلول های خاکستری مغزت به تو اجازه درک سخنانم را ميدهد

بايد بدانی که نانا خشونتش به دليل خشن بودن دشمن مردم ايران است

من از تيغ و شمشير و گلوله و خمپاره به شدتی متنفرم که تصورش برايت ممکن نيست

ولی چه کنم دوست ترسو .....که سی سال است از تيغ و شمشير و گلوله و خمپاره ای که قلب مردم ايران را ميدرد (( رنج ) کشيده ام

برای من به محض آزادی ايران همه چيز
در این دو کلمه خلاصه ميشود

عفو عمومی

برای تمامی کسانی که دستشان به خون ملت ايران آلوده نيست صرف نظر از کاری که کرده اند حتی اگر شکستن سر خود من باشد

عفو عمومی عفو عمومی عفو عمومی


عفو عمومی
از شعور ما ريشه خواهد گرفت

بنابراين از من نترس هم عادلم هم بخشنده و هم مهربان

اگه گفتی اين صفات که ميباشد ؟ کيل بيل فرمانده

10 :: توسط عمو اروند در 2007-11-07 20:56

زیتون جان یاد باشه ازون که بازدید شمار بلاگش را دستکاری کرده، ماشین دست دوم نخری!

9 :: توسط کسی که از حالا از نانا میترسه در 2007-11-07 20:53

وای برما, خدا نکنه این نانا و دارودسته اش به قدرتی برسند, ایشان بنا خواهد بود سر بسیاری از مردم ایران را که حقوق بگیر جمهوری اسلامی هستند به گیوتین ببرند
این است آخروعاقبت ...
من نبودما o-:

8 :: توسط nana در 2007-11-07 19:52

خدمت خاله زيتون عزيز عرض کنم که
از اين سه نفر من ققنوس را نميشناسم

ولی وای از اون دو ديگری

مسيح تخمی علی نژاد عبارت است يک عدد زن انترکيب بوزينه خاک برسر مردنی
که آلت اصلاح طلبان را با خود هرکجاميرود ميبرد

بوی مسيح علی نژاد هم بوی پای گند حمق الله است والسلام

ولی اما فرناز اگر اين مادرجنده همون
گه ناز سيفی است

بايد بگويم ايشان نميی ده نيمی شهر است که اکنون نقش واسطه محبت
دار و دسته خاتمی با غرب ميباشد

اين مادرجندگان را از دم از دنيای خبر ايران لايروبی اساسی شخص کيل بيل
خواهد کرد

هرکسی که از اين رژيم نفعی مالی به او رسيده است
در دنيای واقعی مردم ايران جائی ندارد
بسيار ساده
به افرادی که با (( قدرت )) ضد مردم
همکاری ميکنند

در تمامی فرهنگ ها (( مردم فروش ))
نام می نهند

الا در کشور ايران که آنان را خبرنگاران دولت ايران مينامند پريود ......کيل بيل فرمانده

7 :: توسط سولوژن در 2007-11-07 19:26

یعنی قرار است دوباره شاهد جنگ باشیم زیتون جان؟!

6 :: توسط گنجيشك در 2007-11-07 18:46

گفتي دو تا شاهد داري؟ كيا هستن حالا؟ نيما و مريم!؟ ;)

5 :: توسط همون در 2007-11-07 16:25

بازم نيومدی ها!

4 :: توسط زهرا در 2007-11-07 15:30

حالا چی شد اينو نوشتی؟ ميخوای آدرس وبلاگتو عوض کنی؟

3 :: توسط :) در 2007-11-07 15:16

آی گفتی!

2 :: توسط amir در 2007-11-07 14:51

سلام
من اول شدم هوراااااااااااااااااااااا

1 :: توسط amir در 2007-11-07 14:51

سلام
من اول شدم هوراااااااااااااااااااااا