78 :: توسط کاوه در 2008-04-21 01:13

چون اخیرا در مورد پرچم شیروخورشید نماد ملی ما ایرانیان از سوی تعدادی ازرسانه هاوافرادی که درخدمت بیگانگان قراردارندموردبی حرمتی قرارگرفته .بدین لحاظ من ازمیهن دوستان ایرانی تقاضادارم هرچه زودتر شورای دفاع ازپرچم را در سطح جهانی تشکیل داده وبه اگاهی ایرانیان برسانند.

ایران ذره ایی ازترا به خورشید نفروشیم.


کاوه لندن
م

77 :: توسط soheila در 2008-04-05 18:18

سرفراز پرچم شيرو خورشيد نشان
زنده باد شهرام همايون
زنده باد 1311 نفر آِزاده عاشق
زنده باد دانشجوي آزاده زنداني
زنده باد زنان آزاده ايراني
مرده باد حکومت ولايت فقيه
مرده باد مزدوران حکومت ولايت فقيه
با آرزوي سالي خوش و آزادي از استبداد حکومت ولايت فقيه برا ي تمامي ايرانيان.

76 :: توسط ميم در محاق در 2008-03-20 03:42

توبه از می وقت گل

دیوانه باشم گر کنم

امیدوارم سالت نو و روزت عید بشه...

75 :: توسط توحید زاهد در 2008-03-19 16:04

نخیر این طوری نیست حتما محله شما بی بخاره تو محله ما از دیماه تدارک چهارشنبه سوری را می دیدند.....

74 :: توسط توحید زاهد در 2008-03-19 16:02

نخیر این طوری نیست حتما محله شما بی بخاره تو محله ما از دیماه تدارک چهارشنبه سوری را می دیدند.....

73 :: توسط مهم نيست! در 2008-03-18 20:36

زيتون جان كامنت من را چرا حذف كردي؟!
نمي‌دانم شايد خود به خود پاك شده! نه؟!
...
به هر حال گفتم كه تو اصلن حرف من را نگرفتي! من مي‌گم چرا تغيير به آني مي‌كني! تا ساعت 10 و 44 دقيقه راي به راي ندادن داشتي و ساعت 10 و 45 رفتي راي دادي! ...
"بچه محل" شما كه نمي‌داني چه خبر است لطفن وارد بحث نشويد! يه چند سالي باش و بعد بيا وسط!

72 :: توسط دانشجو در 2008-03-18 01:49

افراد واجد شرایط رای دادن در تهران 6 ميليون و 403 هزار و 308 نفر و افرادی که رای دادند يك ميليون و ‌٩٠٩ هزار و ‌٥٦٢ راي بوده است. یه نسبت ساده ببندید میزان مشارکت در تهران میشه 29 درصد. برای رسوا کردن دروغ کسانی که مدعی اند در تهران چهل درصد شرکت کردند میبایست این حقیقت را جار زد. شنیدم قراره اصلاح طلبان در اعتراض به تقلب فاحش در انتخابات از دور دوم کناره گیری کنند. امیدوارم راست باشه و بتونند از این یک ذره آبروشون دفاع کنند. راستی عید را هم به همه خصوصا کامنت 71 تبریک میگم

71 :: توسط ~جدائی, جدائی تنها ره رهائی~ در 2008-03-17 23:26

به خاطر پیروزی استبداد و استحمار و ارتجاع , ایرانیان امسال عید نخواهند داشت, لطفن از عرض تبریک گفتن خوداری کنید که به تبریک به پیروزی دشمنان ایران تعبیر خواهد شد.

اینست شعار ملی :

جدائی, جدائی
تنها ره رهائی

70 :: توسط azar در 2008-03-17 22:31

زيتون نازنين . اين شعر هادی خرسندی برای انانی است که انقلاب کردند و پشيمان شدند .
خاک عالم بر سرم .
انقلابی کردم و شد غرق ماتم کشورم.
خاک عالم بر سرم
تازه فهميدم بلانسبت که خيلی هم خرم .
خاک عالم بر سرم.
همچو مرغی پر کشيدم از قفس؛ جان خودم.
حال اسوده شدم ؟
هم قفس شد تنگتر.هم کنده شد بال و پرم .
خاک عالم بر سرم.
حکم کردندم بگويم؛مرگ ير شاه ؛ان زمان .
گفتم و کردم فغان.
شاه مرد و من به مرگ خويشتن هم حاضرم .
خاک عالم بر سرم.
حکم کردندم بگو ؛ الله و اکبر ؛روی بام .
رفتم و گفتم مدام .
حال بی الله مانده زير بار اکبرم
خاک عالم بر سرم .
گفت اقا : ضد امريکا :بده دايم شعار
هی زدم ان را هوار .
خود به امريکا يواشی گفت:لاکن نوکرم:
ختک عالم بر سرم .
عده ای قاتل رييس جمهور يا رهبر شدند
صاحب کشور شدند .
اين ميان من ملتم؟ يا امتم ؟ يا عنترم؟
خاک عالم بر سرم .
چون رييس جمهور را بينم بيفتم در عذاب
ميکنم خود را خراب .
همچنين زهره ترک از ديدن ان رهبرم .
خاک عالم بر سرم
مالک پايين اندامم فقيه حاضر استو
چار چشمی ناظر است.
هم به شورتم کار دارد هم به وضع بسترم.
خاک عالم بر سرم.
گفت اقا عشقبازی نيست بعد از اين مجاز .
من که دارم اعتراض.
پس تحصن کرده ام زير پتو با دلبرم.
خاک عالم بر سرم.
ای که پرسی روزگارم : غرق وحشت يا غم است ؟
وحشت و عم با هم است .
خشتک خيسم ببين بنگر به چشمان ترم .
خاک عالم بر سرم .

69 :: توسط مهم نيست! در 2008-03-17 14:07

"هموطنان گرامی نمایش ضد ایرانی از ماهواره با عشق توسط هوشگ توزیع و بهروز وثوقی و شيلا وثوق و ساحل اماني و منصور تائيد اجرا می شود.در این نمایش ضد ایرانی پرچم شیر و خورشید و مبارزین را به تمسخر می گیرند.قرار است ظرف چند روز آینده این نمایش ضد ایرانی در دبی به اجرا در بیاید و علاوه بر کشورهای دیگر در دبی هم پرچم شیر و خورشید را که نشان ملی ما ایرانیان هست مسخره کنند.از تک تک شما عزیزان خواهش می کنم به این نمایش ضد ایرانی اعتراض کنید."
نقل از وبلاگ WWW.PARCHAM.CO.NR

لطفا بريد و نظر بدهيد!

قيصر نخواهد گذاشت شخصي به نام بهروز وثوقي در هياهوي بيزينس ينگه دنيا دوباره او را بكشند!

68 :: توسط مهم نيست! در 2008-03-17 14:01

ببخشيد! اين كامنت قبلي از آن من بود!

67 :: توسط در 2008-03-17 13:54

آي آدمها كه بر ساحل نشسته شاد و خندانيد...يك نفر در آب دارد ميسپارد جان ...

در حالي كه شما خانم‌ها و آقايان در حال گرم كردن تنور انتخابات بوديد! (چه به اصلاح و چه به اصول) يك نفر! يك شبكه! يك صدا ! در حال مردن و رفتن بود كه از سنگ ناله برخاست و از ايراني هيچ!!!
ما در طي اين چند روز هر لحظه از لحظه‌هاي‌مان را زنده‌گي كرديم تا آخرين لحظه با "آخرين لحظه"!

به قول دكتر:
رقص پیروزی چه زیباست

1000 شاخه گل ، 1000 قلب عاشق ، 1000 خانواده ایرانی ، 1000 آرش ، 1000 کاوه ، 1000 کورش 1000 ایراني امروز (ديروز) حماسه ای بزرگ و باشکوه آفریدند.

واقعن زيبا و قشنگ بود!
درست زماني كه همه فكر مي‌كردند صدا و سيماي سياسي در ينگه دنيا يعني كشك! در "آخرين لحظه" كسي! چيزي! دست تا آرنج از آب بيرون مانده‌ي اين صداي ايرانيان را گرفت و از غرق شدن رهانيد!
... 1000 بوسه به دست 1000 ذهن زيبا!

66 :: توسط farzad moshiri در 2008-03-17 10:17

thanks about link!!!

65 :: توسط Global Voice در 2008-03-17 05:21

Iranian Bloggers on international women's day

"Z8un" has published several photos of working women

64 :: توسط دانشجو در 2008-03-17 03:52

جيم جارموش عزيز بخاطر اينکه اين بحث صرفا بين من و شماست اين آخرين پست من دراينبارست و تا اينجا هم از صاحب وبلاگ عذر ميخوام و اگر بحث فراگير بشه بازم درش شرکت ميکنم. درباره مباحث شما هم دوست عزيز تناقضات گفتاری شما فقط اين بحث را بيخودی کشش ميده. مگه نميگيد ۶۰ درصد مردم رای دادند؟ خوب پس بايد اصلاح طلبان پيروز ميدان باشند چراکه ميزان نفوذ اصولگرايان صرفا بين ۱۵ تا ۲۰ درصد طبق تجربه سالهای گذشتست! اگر نشدند چون انتخابات آزاد نبود - رد صلاحيت بود - ناظر بی طرف نبود - کانديداها واقعا اصلاح طلب نبودند و تقلب به وفور شد! نه آمار شرکت کننده ها درسته و نه رايی که دادند خونده شده. شما ميگيد ما بايد در يک انتخابات پر تقلب به کسانی رای ميداديم که نميتونند نماينده ما باشند و از طرف ديگه دولت بگه اصلا ما اين رای را نداديم و ۶۰ درصد شرکت کردند و به اصولگرايان رای دادند؟ حرف غير منطقيه به خدا! شما یه چیز دیگه رای دادی اينا چیزی ديگه خوندنش اونوقت منو سرزنش ميکنه که چرا رای ندادم؟ منم تا شخصی که بتونه بخشی از افکار منو نمايندگی کنه کانديد نشه و ناظر بين المللی بی طرف بر انتخابات نظارت نکنه رای نخواهم داد ميگی شورای نگهبان نميزاره خوب منم رای نميدم! ضمنا يادش باشه اصلاح طلبی به قول خانم عبادی ملاک داره. همونقدر که خامنه ای آزاديخواه و دموکراتيکه مجيد انصاری هم اصلاح طلبه. سکولاريسم - فمينيسم - ليبراليسم - حقوق بشر - آزادی بيان و مطبوعات و ... ملاکهای اصلاح طلبيست حالا اگه شورای نگهبان معتقدين را رد ميکنه ما بقی عزيز من اصلاح طلب نيستند. اون جريانی هم که من ميگم چوب و چماق دست نميگيره بلکه شجاعانه با حمايت از خواست مردم کانديد ميشه و با رای و فشار و هزينه دادن مردم به قدرت ميرسه. اگه يکی مثل خانم عبادی (فقط یه مثاله) کانديد بشه ميتونه با حمايت و در صورت رد شدن تظاهراتها و حمايتهای زنان و دانشجويان و مردم به قدرت برسه و اين زمانيست که من رای خواهم داد چون همه رای خواهند داد و نه فقط خود برتر بينان!

63 :: توسط جیم جارموش در 2008-03-17 01:17

دانشجوی عزیز

فرض کن که این تعداد مردمی که شما گفتی با رای ندادنشون به خامنه ای گفتند برو به جهنم. بعد چه شد؟ خامنه ای رفت به جهنم؟ من همین جاست که می گم با شعار صرف مشکل دارم. حالا به یاد بیار که خامنه ای یک روز قبل از انتخابات علنا اعلام کرد که به طرفداران دولت رای بدهید. پس مردمی که به مخالفان دولت رای دادند به خامنه ای چه گفتند؟ لابد گفتند برو به بهشت؟؟؟

میگی که یک اصلاحات واقعی می خوای که مردم آرام آرام نهاد های مختلف را در اختیار بگیرند. خوب با چه روشی؟ مثلا با چوب و چماق بریزند توی ادارات و بعد با میز و صندلیهای داخل اداره ها با حزب الله و سپاه بجنگند؟ عزیزم دقت کن به صحبتهات تا از حد شعار کمی فراتر بروند.

میگی که با تحریم انتخابات ریاست جمهوری بعدی موافق نیستی ولی به کسی مثل معین یا خاتمی رای نخواهی داد. پس به کی رای خواهی داد؟ از معین سکولار تر رو آیا شورای نگهبان تایید میکنه که بری بهش رای بدی؟ یا بعد از این سوال من باز هم تحریمی می شی تا یه برو به جهنم دیگه به خامنه ای بگی و تا ابد هی به خامنه ای بگی برو به جهنم تا وقتی خامنه ای مرد و واقعا رفت به جهنم یه آخوند دیگه بیاد و زمام امور کشور رو به دست بگیره و تو باز هم با همین سیاست تحریم به رهبر بعدی کشورت بگی برو به جهنم و الی آخر....

میگی هیچ سکولاری به مجید انصاری رای نمیده چون آخونده. چرا عزیزم . من نه تنها سکولار هستم بلکه شخصا بی خدا و بی دین و ایمان هم هستم. ولی به مجید انصاری رای دادم. چون من عمل گرا و پراگماتیست هستم و دنبال بهبود شرایط زندگیم هستم و می دونم با شعار دادن و تحریم یا با جنگ و شورش مشکل ما حل نخواهد شد.

62 :: توسط دانشجو در 2008-03-16 23:29

جیم جارموش عزیز من نمیدونم شما این فرمولهارو از کجا آوردی و یا اینکه چرا معتقدی که نمیتونند با مشارکت بالا دروغ بگن؟ کدوم ناظری بناست مچشونو بگیره؟ ولی مطمئن باش عزیز جان تصمیم درست از خرد جمعی برمیخیزد و اگر در تهران به قول اینها 60 درصد مردم شرکت نکردند کارشون از افرادی که یکسره فکر میکنند به تنهایی میتونند مردم را به رای دادن و کنشی غیر معقول وادار کنند درستتره. من بازم میگم که فردی که سکولاره نمیتونه به آخوند رای بده چه اصلاح طلب چه محافظه کار و شرکت تو انتخابات پر تقلب فقط مسخره کردن خودمونه. منم با استفاده از مکانیزم های موجود موافقم ولی به نظر من اون مکانیزم تولد یک موج از "اصلاح طلبان واقعیست" که باید آشکارا با دفاع از حقوق مردم اونهارو به خودشون امیدوار کنند و با فشار مردم نهادهای حکومتی را بدست بگیرند و شجاعانه به مقابله با نهادهای انتصابی برخیزند وگرنه عزیزم نمیشه به مردم سکولار بگی که به حجت الاسلام مجید انصاری رای بدید ان شا الله همه چیز درست میشه ! ملتی با تجربه 30 سال انقلاب و 2500 سال استبداد گول نمیخوره. برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری من شخصا اعتقادی به تحریم ندارم ولی اگر بازم اصلاح طلبان فعلی بخوان کاندید معرفی کنند و اوضاع همینطور باشه تحریم تنها راه باقی موندست و بس. اگر دلمون بحال ایرانمون میتپه سعی کنیم افراد شایسته را برای شرکت در انتخابات ترقیب کنیم و پشتشون درآیم وگرنه معین و خاتمی و امثال اونها مارو به هیچجا نمیرسونند. یه چیز دیگم بگم که بقول اینا اگر آماری که میدند رو هم قبول کنیم 40 درصد مردم ایران و 60 درصد مردم تهران به خامنه ای که به مردم گفته بود واجبه که شرکت کنید گفتند برو به جهنم

61 :: توسط ... در 2008-03-16 22:10

لغو امتياز ۹ نشريه
نشريات "دنيای تصوير"، "هفت"، "بازنگری"، "صبح زندگی"، "تلاش"، "به سوی افتخار"، "ندای ايران"، "شوکا" و "هاوار" از سوی هيات نظارت بر مطبوعات لغو امتياز شدند. مهم ترين دلايل لغو مجوز اين نشريات، "استفاده ابزاری از عکس‌های هنرپيشگان فاسد خارجی"، "درج جزييات زندگی مبتذل هنرپيشگان فاسد"، "درج مطالب خرافی"،‌ "تبليغ خواص دارويی بدون اخذ مجوز از مراجع و سازمان‌های ذيربط"، "ترويج خرافه‌گرايی"، "درج مطالب خلاف عفت عمومی" و نيز "مطالب تحريک‌آميز قومی" اعلام شده است.


"ميبيند اينها چه قدر پست فطرت هستن، فقط منتظر بودن كه انتخابات تموم بشه. تازه اين اولشه. نتيجه مشاركت ۶۵% مردم در انتخابات بهتر از اينم نمى تونه باشه. حالا هى باز بريد راى بديد، هى بگيد سنگر رو خالى نكنيم، هى بگيد باز بين بد و بدتر انتخاب كردن بهتر از انتخاب نكردنِ هست. قابل توجه گوساله هایی مثل مسعود بهنود."

60 :: توسط جیم جارموش در 2008-03-16 20:10

کامنت ۵۵ عزیز... مکانیزم تقلب در جمهوری اسلامی در وهله اول با نظارت استصوابی اعمال میشه که کاملا علنی هست. در مرحله دوم هم مکانیزم تقلبشون برای همه شناخته شده است و بر مبنای ضریب دهی به کاندیداهای دلخواه خودشونه. به این صورت که رای من رو یک رای یا شاید یک نصفه رای بخونن و رای دلخواه خودشون رو دو رای یا سه رای بخونن. ولی وقتی که اکثریت مردم شرکت کنن مثل انتخابات ۲ خرداد حتی اگه رای خودشون رو ۱۰ برابر بیشتر کنن باز هم نمی تونن با رای مردم برابر بشن. مساله ایجاد هزینه بیشتر برای نظام هست چه در تقلب کردن و چه در هر کار دیگه ای. حتی اگه ۱۰ درصد هم فقط شرکت کنن این میزان مثل میزان رای در خیلی از کشورهای پیشرفته اروپایی میشه و واقعا مشروعیت زیر سوال نرفته و صرفا بی تفاوتی مردم نسبت به مساله مطرح شده و نهایتا این بی تفاوتی به هیچ تغییری منجر نمیشه. با وجود ارگانهای نظامی تا بن دندان مسلح و آماده برای هر نوع وحشی گری در مقابل حضور مردم در خیابان ها هم فکر انقلاب و شورش خیابانی ساده انگاریست. باید از مکانیزمهای موجود در فشار آوردن و اعمال نظر حسن استفاده کرد. باید شکافهای درون حاکمیت رو به هر شکلی که میشه بیشتر کرد. در کنارش اگه روزی امکان کار دیگه ای فراهم شد اون کار رو هم انجام داد. ولی باید دونست که با شعر و شعار و قهر و خونه نشینی و سکوت هیچ مشکلی حل نمیشه . همینطور که بعد از این انتخابات حل نشد. پس به امید فرصتهای بعدی.

59 :: توسط ~جدائی, جدائی تنها ره رهائی~ در 2008-03-16 18:31

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

جدائی, جدائی تنها ره رهائی

58 :: توسط ... در 2008-03-16 17:42

خیلی جالبه این حسین درخشان احمق اونقدر ضد زن و ضد فمینیسم هست (برخلاف ادعاهای الکی اش) که نمی تونه تصور کنه یه عده زن بتونن کمپینی به خوبی کمپین یک میلیون امضا رو مستقلا برنامه ریزی کنن و اجراش کنن و فکر می کنه حتما باید پشت این کمپین یه کسی، قدرت خارجی ای، پولی چیزی باشه. از اونجایی که خیلی هم موجود تنبل و حرف مفت زنی هست به خودش زحمت نمی ده بره یه مدت سایت این کمپینی که بهش تهمت می زنه رو بخونه ببینه واقعا این کمپین با این مدل کاری اش احتیاجی به پشتیبانی کسی از ند گرفته تا سفارت های جمهوری اسلامی و بابای بازاری حسین درخشان نداره.


در مورد اینکه ند پشت کمپین یک میلیون امضا هست هم زر مفت می زنه. اولا کمپین یک میلیون امضا به هیچ عنوان قبول نکرده از ند جایزه بگیره. اگر قبول کرده بودن همونقدر که سر جایزه پروین اردلان سر و صدا کردن یه سر و صدایی هم برای این جایزه می کردن که به هر حال جایزه مهمی است (با همه وجود مشکلی که خیلی ها از جمله خودم با ند داریم). دوما خیلی جاها واسشون مایه افتخار و مباهاته به حرکت هایی مثل یک میلیون امضا جایزه بدن و یه جورایی هویت و اعتبار می گیرن با این کارها. اما این دلیل نمی شه که کمپین یک میلیون امضا پشتش ند باشه. اصلا این اتهامی که حسین می زنه خیلی اتهام بزرگ و خطرناکی است با توجه به وضعیت ایران و می تونه جون آدم ها رو به خطر بندازه.


جدا من نمی دونم این کثافت کی خسته می شه از تهمت زدن هاش و آدم فروشی هاش و لجن پراکنی هاش. شاید تا یه عده رو به کشتن نده آرومش نگیره. جالبه که خط کش این هم شده که کی بی شرف و حروم زاده است یه جوری که انگاری تا حالا به آینه نگاه نکرده.

http://www.khorshidkhanoom.com/

57 :: توسط فضول میرزا در 2008-03-16 16:47

خداوند اینان را ذلیل کند که عکس دختر مو طلائی را بدون حجاب چاپ کرده اند...

56 :: توسط بچه محل در 2008-03-16 14:35

کامت ۴۵ مهم نیست!

برفرض که زیتون به معین هم چندسال یش رای داده باشه شما بااین کارت می خواهی چی روثابت کنی؟؟
شما مگه وکیل وصی دیگران هستی؟
هرکس میتونه وآزاده که دررای گیری شرکت کنه ویا نکنه وبهرکس دلش می خواد رای بده ویا که نده این نمی تونه برای کسی نقطه ضعف ویا قوت باشه....... زیتون یک نویسنده آگاه و مردمی است وافتخاربلاگستان
شما ازمحبوبیت وشهرت ایشان ناراحتی؟؟؟ شما برو ذوق ودانش و عقیده ات را دریک وبلاگ بنویس
دوست عزیر بجای این کارهای بیهوده وبی ارزش به نوشته های دلچسب زیتون توجه کن که برگرفته شده ازاعماق شرایط اجتماعی امروز ایران است...... کمی ازحسادت دورشوی بدنیست ها........
زیتون جان دوستت داریم وبرایت آرزوی موفقیت روزافزون می نمائیم
ارادتمند........ بچه محل

55 :: توسط دانشجو در 2008-03-16 14:25

جیم جارموش عزیز شما که معتقدی بین 35 تا 75 درصد را اعلام میکنند و تقلب میشه چطور تحریمی ها رو سرزنش میکنی؟ آخه انتخاباتی که هم تعداد شرکت کننده هاش دروغه و هم رایی که دادند چرا باید توش شرکت کرد؟ چرا اینقدر خوش باورانه خیال میکنید که رایتون را میخونند؟؟؟

54 :: توسط مریم در 2008-03-16 11:08

لابد باز دم آخر پشیمون شدی و رفتی رای دادی-کلت رو میکنم زیتون شیطون!

53 :: توسط Montreal در 2008-03-16 05:56

اين دو سلطنت طلب رسوا كه نامشان
را بردم يا هريك از سلطنتطلبهای ديگر
اگر شرف دارند بيايند و اعتراف كنند
كه از حكومت اسلامی شكست خوردند
و سيلی را از اسلام نوش جان كردند

52 :: توسط جیم جارموش در 2008-03-16 05:28

من به اکثر حوزه های رای گیری سر زدم و خیلی خلوت بودن. اصولا کسانی هم که اومده بودن بیشتر معلوم بود که از عوامل خود رژیم هستن. حالا که تحریم کردید مثل انتخابات ریاست جمهوری چی شد؟
الان یک روز از انتخابات گذشته. اتفاق خاصی افتاد؟ رژیم عوض شد؟ وضعتون بهتر شد؟ دنیا تاحالا نفهمیده بود رژیم مشروعیت نداره و حالا فهمید؟ کک سید علی خامنه ای گزید؟ خوب چی شد آقایون و خانومهای تحریمی؟ هشتاد سال دیگه هم تحریم کنید اینها همیشه یه عدد بین ۳۵ تا ۷۰ درصد رو اعلام میکنن که اومدن و رای دادن حتی اگه همون ۵ درصد بسیجی ها رای داده باشن. شما که قایل به تقلب هستید چرا فکر نمی کنید اینها در اعلام تعداد آرا و صحنه سازی برای خبرنگاران خارجی نمی تونن تقلب کنن؟ متاسفانه معمولا کاری که اکثریت ملت ایران در بیشتر مواقع انجام میدن اشتباهه. چون اگر اشتباه نبود الان وضعشون این نبود.

51 :: توسط Montreal در 2008-03-16 05:08

خوشبختانه نتيجه انتخابات مشت
محكمی بود بر دهان براندازها و
حتی اگر اصلاح طلبان بيروز
نشدند مهم سيلی است كه بگوش
براندازها خورد

مخصوصا سلطنت طلبهای مغرور
كه فكرميكردند ميتوانند با تبليغات
منفی بخيال خود بايه های رژيم را
سست كنند انفعال حسن اقا و مانی
مشت نمونه خروار است كه چگونه
مثل مرغ سركنده بخود ميپيچند
تا چندروز بيش همه وبلاگستان را
بر از تبليغات ضد انتخابات كردند
و حال شدت سيلی هردويشان را گيج كرده

50 :: توسط ~ایران شرقی~ در 2008-03-16 04:02

خوب مثل اینکه اصولگرایان و یا همان باند حزب الله و حرب توده و فدائیان خلق و احمدی نژاد و الله کرم و بسیج و ........................کار خودشون را کردند و ساختن بمب اتم و مرگ بر آمریکا و نابودی اسرائیل و دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر ( منحی روسیه و متحدینش ) همچنان پا بر جا خواهد بود و این یعنی اینکه ادامه استبداد به اسم مذهب و بدبختی و فلاکت ایران و ایرانی................

آیا کسی باور میکند که 65 درصد رفتند و به مشتی حیوان انسان نما رای دادند؟ مسالمن نه !!! سناریوی انتخابات رایاست جمهوری , اینبار هم تکرار شد, مخالفین در خانه ها ماندند و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و بقیه مزدوران با خانوادهایسان ,تشکیلاتی رقتند و رای دادند.

دیگر هیچ راهی غیر از جدائی باقی نمانده , باید یک دیوار وسط اون مملکت کشید, تمامی وطن فروشان و مزدوران و......... اینطرف دیوار و تمامي میهن پرستان و ایران دوستان و کسانیکه به تاریخ و هویت ایرانی و نه مذهبی خود افتخار میکنند, آنطرف دیوار.

جدایی , جدایی
تنهاره , رهائی

49 :: توسط nana در 2008-03-16 03:22


سوراخ کون !

یک فقره سوراخ کون لب و دندان دار!!!! گهی چنین ریده :


((هوشنگ امیر احمدی: احمدی نژاد بیش از هر کسی در صدد شکستن
قفل رابطه با آمریکاست))

این سوراخ کون در مطلبی نوشته که به دلیل این که تشخیص داده است
که خاتمی و دار و دسته اش افرادی بی عرضه هستند شخصا نامه ای
برای دکتر حمقی نوشته و به او گفته است که من یک عدد جاکش به تمام
معنی برای رابطه امریکا و ملایان هستم

و چون درک کرده ام که خاتمی پادوئی بیش نیست خواستم مستقیما با
رهبر مادرجنده یکدست وارد معامله جاکشانه خودم شوم

و حمقی هم به او اجازه !!!!! سفر به ایران را داده است !!!!!!


ظهور یک عدد قرمساق ایرانی به نام دکتر کون امیر احمدی را به ملت ایران
خاک بر سر تان گفته و آرزوی تحمیق ابدی برای مشتی ملت که کارشان
خوردن و ریدن و سگ توله انداختن میباشد و همگی دهانهائی گل و گشاد
که به روده های پر گه و یک سوراخ معقد ختم میشوند تبریک گفته و حقا
که شما ملت شایسته این کونهای دهان سر خود هستید ..........نانا زولا

48 :: توسط زیتون در 2008-03-16 02:42

نویسنده کامنت ۴۵
خودت می‌دونی که برای من و خیلی‌ها ؛مهم نيست؛ کی هستي.. عزيز دلم اتفاقا خوب لينکی دادی خوش‌تیپ! دلیل آمد دلیل آفتاب! من اونو شنبه نوشتم و همه‌ی ر‌ای گيری‌ها جمعه انجام می‌شه و من اونو روز بعد از رای گيری نوشتم.
خوشم مياد هر چی کنف می‌شی از رو نمیری و باز به دروغ‌گوییت ادامه می‌دی و حتی برای اثبات حرف خودت یه لینکی بر علیه خودت و به نفع منه استناد می‌کنی:)

47 :: توسط بنیادخانوادگی سحر در 2008-03-16 02:05

زيتون عزيزوسايردوستان سلام

بنياد خانوادگی سحربرای نجات اسيران فرقه رجوی درعراق تشکيل گرديده است...
خانم بتول سلطانی عضوکادررهبری مجاهدين که پس ازبيست سال از بنداسارت اين فرقه گريخته است اززندگی دردناک خود می گويد که چگونه اوراازهمسرش ودوفرزند ۵ ساله وشش ماهه اش جدا کرده اند
ايشان هم اکنون دربغداد است ومشغول پيگيری نجات همسر و باز پس گيری دوفرزند ربوده شده اش می باشد که ۱۶ سال است آنها رانديده است.......
برای افشای ماهيت پليد اين فرقه متلاشی باهمه توان خود بکوشيم

46 :: توسط ارمان در 2008-03-15 21:24

زيتون جان معرکه بود مطلب انتخاباتيت
راستی اين اقا خوشگله انتخاب شد؟!
واقعن هيچ جا اينچنين انتخابات بی نظير و تاريخی داره که ما داريم؟؟

45 :: توسط مهم نيست! در 2008-03-15 19:02

قسمتي از نوشته‌هاي خانم/آقاي زيتون در تير ماه 84 :
... پیش خودم فکر کردم حالا که بیشتر مردم کاندیدایی که به عقایدشون نزدیک‌تره رأی دادن چرا من باید کنار بکشم تا کسایی که ازشون متنفرم سرکار بیان؟ مگه تو این هفت‌نفر من معین رو بهتر نمی‌دونم؟
به قول یکی از دوستان معینی، می‌گفت یه پله هم از قعر جهنم بیای بالا یک پله‌ست!
با مامانم حرف زدم. اونم بدش نمیومد رأی بده. من یواشکی شناسنامه‌مو گذاشته بودم تو کیفم. سی‌با گفت برم شناسنامه‌تو بیارم؟ گفتم تو کیفمه! گفت ای ناقلا:) هر دو مون ساعت یک‌ربع به 11 رأی دادیم.
...
اين‌هم لينك آن!
http://z8un.com/archives/2005_06.html#000549
در ضمن زيتون فكر مي‌كنم اين جمله‌ات از لحاظ تقدم و تاخر زماني يه كم مشكل داره، نه؟!
... من هرگز قبل از ساعات ر‌ای گيری نه تابه‌حال به کسی گفته‌ام بريد رای بديد و نه هرگز گفته‌ام رای داده ام يا نداده‌ام! ...
...
به هر حال من دروغ نگفته‌ام!

44 :: توسط BBC در 2008-03-15 17:46

خوب خلاص شدین انشاالله
مبارکا باشه اصولگرایان پیروزی خود را در انتخابات اعلام کردن

43 :: توسط دانشجو در 2008-03-15 16:00

هنوز اینها آمار شرکت کننده هارو اعلام نکردن بی بی سی و رادیو فردا میگن 65 درصد شرکت کردند! حالا خود وزیر گفته حدود 60 درصد! انتخابات هم تو ایران مثل راهپیمایی 22 بهمنه. من همونطور که میبینم از مردم شهرم هیچکس در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمیکنه (اونایی که باهاشون برخورد دارم چه آشنا و چه غریبه) همونطور هم دیروز دیدم هیچکس دم از رای دادن نمیزد و حوزه های اطراف خونه ما هم خالی بودند. ولی وقتی ناظر خارجی وجود نداره و اصلاح طلب و محافظه کار سر سهمی از مجلس توافق میکنند و خبرنگاران احمق خارجی هم فقط تو حسینیه ارشاد مستقر میشن و تنها مرجع قاضی برای اعلام میزان مشارکت و انتخاب شوندگان میشه وزارت کشور دولت احمدی نژاد نباید تعجب کنیم که میزان مشارکت 65 درصد اعلام بشه و نفر اول حداد عادل! راستی چطور ممکنه که مردم در انتخابات مجلس ششم 75 درصد شرکت کنند و اکثریت مطلق برندگان اصلاح طلب باشند و در این انتخابات 65 درصد شرکت کردند و اکثریت برندگان محافظه کارند؟! درست مثل انتخابات قبلی که برندگان شورای شهر محافظه کار بودند و برندگان میاندوره ای مجلس اصلاح طلب و برنده خبرگان رفسنجانی؟؟؟!!! اگر باور داشته باشیم که بر اساس تجربه دوم خرداد و رای 80 درصدی خاتمی میزان رای محافظه کاران بین مردم تنها 20 درصد یا کمتره با مشارکت بالای 40 درصد حتما باید اکثریت مطلق دست اصلاح طلبان باشه. حالا چی شده که 65 درصد شرکت کردند و 70 درصدشون به محافظه کاران رای دادن خدا میدونه. یه چیزم به دوستانی بگم که با یه غوره سردیشون میشه و با یه مویز گرمی. اگر به تقلب و شیادی در انتخاباتهای جمهوری اسلامی اذعان دارید پس شرکت مردم در انتخاباتها بی معناست و از طرف دیگه سرزنش مردم بخاطر اعلام آمار بالای مشارکت توسط حکومت بی معناتر ...

42 :: توسط M-R در 2008-03-15 15:40

عمه خانم شاید من فارسی نوشتن یادم رفته , منظور این نیست که این انتخابات , انتخابات رئیس جمهوریه!! منظور اینکه آنهاییکه میرند به مجلس طرفدارای احمدی نژاد نباشند, .............بهر صورت باید نتایج انتخابات را دید, من یکی که اصلا تو جریان نیستم , شناسنامه ایرانیم هم , با آرم شیروخورشید , مطعلق به رژیم گذشته است , پاسپورت ایرانیم هم 20 ساله که محلتش تمام شده, اون محله ای که سفارت ایران توش هست سالهاست نرفتم ,یعنی قانونا اصلا ایرانی نیستم, ولی در یک نظر سنجی آزاد میام نطر میدم, اشکالی داره!!!؟؟؟

41 :: توسط BBC در 2008-03-15 15:34

به دنبال رد صلاحیت های گسترده که امکان شرکت بسیاری از نامزدهای انتخاباتی را گرفت، غالب پیش بینی ها حاکی از آن است که جناح تندرو در ایران، اکثریت مجلس هشتم را به دست گیرد اگر چه این احتمال وجود دارد که اقلیتی از اصلاح طلبان هم بتوانند وارد مجلس شوند...
در انتخابات این دوره، به گفته ستاد انتخابات کشور، حدود شصت و پنج درصد مردم شرکت کرده اند که بیشتر از دوره پیشین است. در دور پیشین انتخابات مجلس، پنجاه و یک و دو دهم درصد واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند...
برخی گروه های سیاسی که عمدتا شامل اصلاح طلبان می شوند، از روند حاکم بر روز انتخابات انتقاد کرده اند. اخراج ناظرهای انتخاباتی اصلاح طلبان از حوزه های رای گیری هنگام شمارش آرا و اخراج خبرنگاران از ستاد انتخابات کشور از جمله انتقادهایی است که آنها مطرح کرده اند.

40 :: توسط عمه خانم در 2008-03-15 15:29

صبرکن ببینم ,من نشستم توی این گوشه دنیا مثل اینکه کاملن از همه قضایای پرتم ...
این انتخابات برای چی بود عمه ?
MR .مینویسه "...احمدی نژاد را بستن به ریششون "یعنی الانم برای انتخاب رییس جمهوری بود ???!!!
ای دل غافل

39 :: توسط M-R در 2008-03-15 15:01

مردم دفعه پیش نرفتن رای بدن یک آدم عقب مانده تیپ توده ای - حزب اللهی مثل احمدی نژاد را بستن به ریششون , ایندفعه خواستن جبران مافات بشه!!؟؟

در ضمن خانم شیوا هم بهتره دست از دو روئیشون بردارند, شما چطوری مخالف این رژیم هستید ولی از مواهبش استفاده میکنید!!؟؟ راستی وقتی که به دوبی میروید , جلوی عربها به خلیج فارس حتما میگید خلیج, نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر , اینطور نیست!!؟؟

38 :: توسط جواب کامنت علی -۳۰ در 2008-03-15 14:27

علی جان
اون‌موقع حاج آقا نادری رئیس دادگاه انقلاب بود و یکی از دست‌اندرکاران دست نوازش بر سر دختران فراری و گردش بردنشون(!) به شبخ‌نشین‌های خلیج فارس یکی هم دکتر نجم‌الدین محمدی بود که برادرش الان تو شورای شهره و خودش هم دفعه‌ی پیش کاندیدای نمایندگی مجلس شد.
همه‌شون سرو ته یه کرباسن! و از قدرتشون تا اونجایی که می‌تونن سوءاستفاده می‌کنن.( از نظر خودشون استفاده)

37 :: توسط عمه خانم در 2008-03-15 14:13

خداییشم اینهمه تحریم کنید تحریم کنید بعد ۶۵ در صد میرن رای میدن ,خبرش عمه با یه مشت عکس از مردم خوشحال و شاداب ایران در حال رای دادن تو BBC دراومده , حالا بگو ببینم این مادر مرده های غرب دم خروسو باور کنن یا ... اه بقیشو یادم نمیاد یکی به کمک بشتابه.
حالا بقیه هی فغان و فریاد کنن و بد آخوندارو بگن , بابا این ملت نمیتونه متحد بشه ببینید اینهمه ایرونی خارج از مملکت کجا رفتن ?
اینا همه مخالف نبودن ? آمار رای دادنشونو کسی میدونه ?
در ضمن زیتونی جون عمه اینکاری که تو کردی عکس و اسم و رسم اینا رو دو روز مونده به انتخابات گذاشتی اینجا اگه تو مملکتای ما بود جرم انتخاباتی محسوب میشد عمه , یه کار غیر قانونیه ها...

36 :: توسط SHIVA در 2008-03-15 11:42

اینم یادم رفت بگم :
من حاضرم آب جوب بخورم ؛ از آب کاسه توالت چایی دم کنم بخورم , ولی لب به شیرینی و شربت و چایی این حروم زاده ها نزنم حتا محض خنده و شوخی و ضایع کردنشون !!!!! جای تو بودم کفاره اون مال حرومی که خوردمو یه جوری پس میدادم ! بعدن واست شاخ میشه . گاهی یه کارایی میکنی آدم چشماش بابا قوری میشه حتا از جنبه تخیلیش هم ریدی توی دنیای تخیل و گندش کشیدی ! نکن این کارا رو . اون از رای دادن های عجیب و غریب سالهای گذشته اینم از ...

35 :: توسط SHIVA در 2008-03-15 11:36

تو اگه عقل داشتی با پدیده های خودآ بازی نمیکردی . نمیبینی این آخونده قلمان بهشتیه ؟ زن چادری ها اگه نبنیننش که زیر دامنشون شل نمیشه و نمیرن رای بدن که . مظاهر اون دنیا رو باید ببینن که باور کنن که رای دادن از بهشت رفتن هم واجب تره . خداییش عمامه رو میکند و موهاشو هایلایت میکرد , جون میداد واسه یه فیلم سکسی . تو هم حشری شدی این روزا ؟ تقصیر نداری بهاره دیگه . فصل جفتگیری ! آدم نباشه , آخوند باشه . چه فرقی میکنه ؟ خوشگل , خوشگله ! چه با پشم و لاستیک دور سفید چه تراشیده و بدون درجه ! والا ...

34 :: توسط بایرامعلی در 2008-03-15 10:13

این چش آبیه باید بره فتومدل بشه جای نمایندگی! مخصوصا با اون یتیم نازنازی پشت سرش .

33 :: توسط shahrzad در 2008-03-15 03:14

مدتها بود انقدر نخنديده بودم. ايشالا لبت هميشه خندون باشه!! اصلا من نميدونم تو اين حرفا رو از کجات در مياری

32 :: توسط دنباله در 2008-03-15 02:36

نه هرکه نامزد انتخابات شد دلبری داند

31 :: توسط آخوند چشم قشنگه! در 2008-03-15 02:34

دنباله

30 :: توسط علی در 2008-03-15 02:27

چندسال پیش درزمان خاتمی درتمام روزنامه هانوشتندکه ریس دادگاه انقلاب کرج وهمکارانشان ازدختران بهزیستی سواستفاده می کردند این خورشیدی که عکسش راانداخته اید هم باانهادست داشته؟
درضمن ان اخونده ذاکری زیرش نوشته جبه اصولگرایان شما پوستروکدانتخاباتیش وحمایتان رابارای دادن به او دروبلاگتان انوقت اعلام می کنید؟!

29 :: توسط مانــــی در 2008-03-15 00:13

آراز Aaraz عزيز دوست روشن اندیش من

خيلی مانده تا مردم ايران همگی به اين درک برسند که زنده ياد نادرپور همان موقغها رسيد.

خيلی مانده تا مردم ما به آن سطحی برسند که امثال فريب الله خاتمی نتواند فريبشان دهد. و تا آن زمان جکومت اسلامی همچنان بر گرده اين مردم سوار خواهد ماند.

از ماست که بر ماست آراز گرامی

28 :: توسط حامد در 2008-03-14 23:42

از اينكه به من اعتماد ميكني و اظهار نظرهامون رو بدون برسي تو سايتت ميزاري متشكرم.
دوم امروز راي ندادم چون مصمم بودم راي ندم

27 :: توسط Ramin در 2008-03-14 20:54

امروز بعد از سالها با وجدان راحت می خوابم ...

26 :: توسط parvaneh در 2008-03-14 20:28

آخ من يتيمش شدم.
من می خوام برگردم ايرااااان.
حامی. منو با خودت ببر.

خوش‌تیپ‌ترین آخوند دنیا... البته بعد از جناب ابطحی:)

24 :: توسط ساکت در 2008-03-14 19:24

فدات زیتون جون

ولی قبول داری سایتت خیلی عریض و طویل شده

ما که توش گم شدیم

ممنون

23 :: توسط کامنت قبلی ساکت در 2008-03-14 18:49

ساکت جان
کامنتتو در نظرخواهی قبلی نوشته بودی. هنوز سر جاشه! بُهتون نزن:)
http://z8un.com/cgi-bin/mt/mt-comments.cgi?entry_id=2073#1221203724

22 :: توسط عمه خانم در 2008-03-14 16:19

آخ زیتونی عمه این چش آبیه که منو کشته ...

21 :: توسط عمه خانم در 2008-03-14 16:17

با یکدنیا معذرت خانوم پاریسی , سیاست سیاسته در هرجای دنیا که باشه به مدل خودش عمه, حالا بگو ببینم این سرکوزی شما با اون همه برنامه های دقیقش تا حالا چه کرده غیر از جهانگردی با اون اکس دوست دختر و اکتوال زن مکش مرگماش?
حالا داستان ایران فقدان آزادی , فناتیسم مذهبی و آخوند بازیست که به اسم مذهب جان و روح و مال مردم رو به هوا و هوس خود گرفتن و بقولی هادی خان خرسندی
لیک تحت توجهات ولی
چه علی خواجه و چه خواجه علی
وگرنه "برنامه های دقیق برای آینده " همشون خوب بلدن بزارن عمه حال چقدشو عمل میکنن که حرفه .

20 :: توسط خُسن آقا در 2008-03-14 15:53

ز8تون خانم شما که باز دست به شناسنامه شدیت! بابا این کارا کفاره داره ها! از ما گفتن بود حالا شما باز شناسنامه در آر!

19 :: توسط ساکت در 2008-03-14 15:02

سلام زیتون بانو

می تونم بدونم نظرم واسه چی حذف شد

فقط بدوم

وگرنه خوب کاری کردی

18 :: توسط حقوقدان پاریسی در 2008-03-14 13:09

زيتون جان از اتفاق اينجا هم يک شنبه انتخاباته البته انتخابات شهرداری ها و شورای شهر. مقايسه ای بين انتخابات(؟) ايران و فرانسه باعث می شه بفهمم چه راه درازی پيش پامونه. اونجا بحث بر سر وظيفه است و رای دادن يا ندادن، مشروعيت و حفظ نظام و ... و اينجا بحث آزاد بين دو کانديدا است و برنامه هاي دقیقشان برای آینده. کارشناسی هم هست که اشکالاتشان را بهشان يادآوری کند.

17 :: توسط شاهین در 2008-03-14 13:07

ميگن آدما رو از رو چشماشون ميشه شناخت..اين دوميه از اون ....های روزگاره..قبول داری؟..به چشاش نگاه کن..!

16 :: توسط مانی خان در 2008-03-14 11:35

حالا هم دیر نشده میتونید برگردید و رای ندهید زمان انتخاب شدن خاتمی جووووووووون بلافاصله هادی خان خرسندی که اتفاقا در ونکوور بود این شعر را سرود و برای کیهان لندن فرستاد :

عرصه را باخت ناطق نوری

خاتمی شد رئیس جمهوری

لیک تحت توجهات ولی

چه علی خواجه و چه خواجه علی


دیدیم که حرفش راست در امده و خاتمی هم هیچ گهی نخورد فقط عده ای را به کشتن و عده ای را هم به دربدری انداخت خودش هم عبای توری پوشید و برای سیدعلی آقا دلبری کرد

15 :: توسط داریوش کبیر در 2008-03-14 09:31

کاش من بچه یتیم بودم بعد یکی از این چشم آب های دست نوازش به سرم میکشید کلی به قول یزدی ها خوشم میشد!

مدیر مالی ما تو ده کوره های شهرک گلستان کاندید شده و تا دقایقی دیگر با یک فروند ماشین دربستی قرار شده دنبال دونه دونه ما بفرستن بریم طرفهای رباط کریم بهش رای بدیم.بنده خدا از استرس بیشتر از روزهای دیگه زده بوده!

14 :: توسط binam در 2008-03-14 09:13

چه فرقي داره آستينت کوتاه باشه يا بلند وقتي قراره چوب تو آستينت بکنن يادت نره ما چوب اشتباهات نسل قبلو ميخوريم يه روزي ميرسه که بايد تو هم جواب بچه هاتو بدي

13 :: توسط ardeshir در 2008-03-14 08:38

ray nadadan eshtebast manam majlese ghabli riyasat jomhory ray nadadam felan badjoor pashimoonam
fagaht mitarsam dobare dorane ghable khatamy berese ke adamo baraye astin kotaham bazkhast mikardan
hamamon faramooshkar shodim ma ziyady az khatamy entezar dashtim ba inke khodam ba hameye ina hanooz azesh enteghad daram valy fekr mikonam charehy joz in nadarim agar nakhahim gheyafeye nakareye in rayisjomhore khoshtipibemono nabinim
eydam pisha pish tabrik

12 :: توسط من و ونکوور در 2008-03-14 07:52

سلام.
ممم. ای موضوع شيرين عبادی رو نميدونستم. خيلی جالب بود ديگه فکر نميکردم اينا هم انقدر محافظه کار باشن!!! ولی فال حافظ هم خيلی جالب در اومد. ميدونی شيرين عبادی چند روز پيش همينجا بود‌(حالا وقت بشه صحبتاشو خلاصه ميکنم) جدا هم حرف همين رای گيری شد ولی ميدونی من نمتونم درک کنم که چرا اينی که هيچ کاری نکنيم بهتر از اينه که حداقل به اصلاح طلبا رای بديم ؟! کسی يه موضوع جالب و منطقی نوشته در اين مورد؟

11 :: توسط آبرنگ در 2008-03-14 04:30

سلام عرض شد...

1-با لينكي كه براي پست قبلي گذاشته بودي-هيچ موافق نيستم-
گذاشتن چنين تصويري بعيد بود كه شما آب پاكي و ريختي...!
ما اگه مشكلي به خلق الله داريم چرا به خود خدا پيوست ميديم.اگه واقعا براي مخاطبانت ارزش قائلي كه مطمئنا همين طوره.../حداقل به تقدساتشون احترام بذار.
.
.
.
2-با كانديد شدنت براي انتخابات كاملا موافقم.فقط به نظرمياد يه كم ديره/:)
مي ترسم تو اين چند ساعت باقي مونده يه وفت رد صلاحيت هم بشي كه اوضاع بيريخت تر ميشه.ايشاله كه خيره هرچي پيش بياد.
.
.
.
3-تا صفحه كامل باز شه-يه لحظه فكر كردم حسين ياري ه كه روش كار كردن.
كامل كه باز شد از حدس خودم شرمنده شدم.در ضمن ما هم اين چند روزه تو اين شهر كويري زياد از اين شيرني و شربتا خورديم.تگر..ي اساسي.
.
.
.
4-يه چي اينكه تازه متوجه شدم كه سركار عليه خانوم شيرين عبادي از اقوام خيلي نزديك ما تشريف دارن.در ضمن بگم كه...شوهرشون هم دل خوشي از ايشون ندارن.طبق خبر سه ماه اخير كه به مادربزرگ بنده ابلاغ شده.

5-رو اوليه فكر كن.ممنون ميشم.

10 :: توسط pani در 2008-03-14 04:16

احتمالا از نظر خانم عبادي اگر الان 5-6 سال پيش هم بود باز هم هيچ کدوم از روزنامه هاي دوم خردادي اين پيغام رو چاپ نمي کردن؟؟؟؟ احيانا فکر نکردن جو اين روزها حاصل روي کار اومدن چه کسانيه؟

9 :: توسط جیم جارموش در 2008-03-14 03:48

شماره یک پاشو بیا ایران یه انقلاب بپا کن پس مثل اینکه خیلی شجاعی.
زیتون جان خوب تو کرج وقتی یه سری بچه خوشگل و یه سری راستی کاندید شدن فقط رای دادن یا ندادن فرقی نداره ولی توی تهران باز هم وضع فرق میکنه. مهم اینه که آدم به نتیجه کاراش و حرفهاش فکر کنه.

8 :: توسط مازیار در 2008-03-14 03:38

شما کرجین؟ :)
یاد وطن کردم. هر وقت از تهران برمیگشتم اون یه تیکه ی بعد از کلاک که یه دفعه هوا به خاطر اون درختای سمت راست قبل از پل رودخونه خنک و تازه میشه خیلی بهم میچسبید. انگار خارج شدن از دود و دم تهران و ورود به هوای تازه و تمیز کرج رو خوشامد میگفت.

7 :: توسط لوبیا در 2008-03-14 02:42

لوبیا به شدت احساس می کنه که در این دوره مردم انتخابات رو تحریم می کنند و باعث می شند که تند رو تر از احمدی نژاد سر کار بیان.
نمی دونم چرا دوستان می گن خاتمی و ا.ن. هیچ فرقی با هم ندارند؟ درسته که در اصول مثل همند، ولی جامعه مذهبی و متعصب ما با مردم بی کاره و پرمدعا رو نمی شه با اصول و قوانین سوییس اداره کرد.
لوبیا به شدت معتقده که خاتمی اگر هیچ کاری نکرد، ولی حداقل مردم رو با چند تا کلمه دموکراسی، حق شهروندی، آزادی بیان، آزادی اندیشه، حریم خصوصی و ... آشنا کرد. نمی دونم چرا ما ملت انقدر کم حافظه هستیم؟ کی قبل از دولت اصلاحات اصلا جرات داشت/بلد بود از یکی از این حقوق حرف بزنه؟

6 :: توسط ناتان در 2008-03-14 02:41

سلام زیتون جان
با شعری درباره انتخابات به روزم ،خوشحال می شم سری به من بزنید .
http://haftpeikar.blogspot.com/2008/03/blog-post_7460.html

5 :: توسط حمیده در 2008-03-14 02:38

من که واقعا موندم رای بدم یا نه.می گم دفعه پیش نرفتیم رای بدیم این بلا سرمون اومد،این دفعه رای بدم،بعد لیستو نگاه می کنم می مونم به کی رای بدم.فکر کنم آخرشم رای ندم.یعنی فعلا که تصمیم آخرم همینه.هرکی از اطرافیانم هم که می خواد رای بده واسه اینه که مثه انتخابات قبلی نشه که وقتی احمدی نژاد اومد بگیم چه غلطی کردیم رای ندادیم.بقیه هم که کلا بی خیال شدن.

4 :: توسط M-R در 2008-03-14 02:12

میگم اون آخونده با اون چشمهای آبیش خیلی شبیه به یکی از شهروندان اروپای شمالیست , مخصوصا اون دخترک یتیم هم با اون موهای بورش اصلا به یک دختر بچه ایرانی نمی خوره!!؟؟

یکی از دوستام این شعر را برام میخوند :

تن آدمی شریف است به جان أدمیت
نه همین لباس زیباست نشان أدمیت

بهش گفتم این شعر رو تو نفهمیدی, باید اینطوری یخونی :

تن آدمی شریف است به جان آدمیت ؟( سئوالی)
نه ( کشیده)
همین لباس زیباست ,نشان آدمیت!!!

3 :: توسط Aaraz در 2008-03-14 01:52

یادم است زنده یاد نادر نادر پور به گاه به میدان فرستاده شدن خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ننگ و شوربختی، در مصاحبه ای صراحتا گفته بود که: سگ زرد برادر شغال است!

و از همان گام نخست دست خاتمی را خوانده و افشا کرده و بر آنانی که سینه چاک کنان سید خندان شدند و توهم پراکندند که گویا این جانیان بر شاخه نشسته و بن می برند، خاک در چشم مردم ریختند و بر خون جانهای شیفته دیارمان فریبکارانه پوزخند زدند، بروشنی بی انکاری نهیب زده شد که این جانیان فریبکار برای بر سر قدرت ماندن دست به هرتزویر و دروغ و جنایتی می زنند اما از این همه که بر ما رفت، آیا تجربه ای که بکار بندیم، آموختیم!؟

انتخابات کنونی مانند همه خیمه شب بازیهای پیشین حکومت نابجا و جنایتبار اسلامی، از چهارچوب همیشگی اسلامیان فریبکار خارج نبوده و از همان روال همیشگی برنامه ریزی شده بر آمده است. همان کاندیداهای خود به ثبت نام فرستاده شده و همان گزینش و رد یا تایید صلاحیت نامزدهای خود ساخته و همان جدلهای ساختگی و جنگ زرگرانه ی این جناح با آن جناح و این کاندیدا با آن کاندیدا است.

عجبا و دردا که هنوز بسیارانی توهم می پراکنند که گویا یک صدای مخالف در مجلس جانیان علی آباد را شهر خواهد کرد و رقابت در برخی حوضه ها مفری خواهد بود یا اصولا تشکیل پارلمانی با ساختار سیاسی و حاکمیت وقیحانه ولایت خرافه مستان، دری به تخته ای خواهد خورد و راهی برای رهایی از این بختک حاکمان، گشوده خواهد شد!
باید بخود آمده باشیم که با حاکمیت سیاسی تعریف شده و با پرنسیپی روبرو نیستیم. باید بخود آمده باشیم که با حاکمیت با ایدئولوژی و اصول مشخص و تعریف شده ای روبرو نیستیم.
و باز هم باید بخود آمده باشیم که با حاکمیت لمپن و حقیری مواجه ایم که بنا به شرایط و زبانی که با او برخورد می شود، منافع و فکر و فرهنگ و باور و خدایش را تعریف می کند. با چنین حاکمیتی نمی توان و نباید هم با من بیمرم و تو بمیری برخورد کرد. چنین حاکمیتی زبان زور می فهمد و باید هم با او به زبان زور برخورد کرد. چنین حاکمیتی تنها در مقابل تهاجم، عقب نشینی می کند. چنین حاکمیتی را بامرگ باید گرفت تا به تب رضایت دهد. در مقابل چنین حاکمیتی نباید و نباید در قالب برنامه و طرحهای سیاسی ای که خود به میان سیاسی کاران و مردم سرزمین ما می برد و می کشاند، موضع گرفت و از این طرح به طرحی دیگرشان مشغول شد. با چنین حاکمیتی باید بر خواستهای مشخص و بی هیچ محافظه کاری و کاسبکاری و بده بستانهای سیاسی، بزبان زور برخورد نمود. باید بجای درجا زدن و دنبال روی ماجراها و اتفاقات و حوادث حتی طراحی شده از سوی خود رژیم، طرح و برنامه ای تهاجمی و مشخص داشت و به ایجاد توازن نیرو در برخورد با این جانیان پرداخت تا روند تسلط و قدرت سرکوب و اعمال سیاستهای خفقان و مهار حکومت اسلامی را به جهت عکس آن تبدیل نمود.

2 :: توسط Aaraz در 2008-03-14 01:38

انتخابات کنونی را نه تنها که باید تحریم نمود بلکه باید سرنگونی و تغییر کلیت رژیم اسلامی را فریاد کرد. ور نه خود را به بازی گرفته و داده ایم.

1 :: توسط Aaraz در 2008-03-14 01:37

اگر که بخواهیم، می توانیم میدان از مشتی جنایتکار اسلامی بگیریم.
ضمن تحریم انتخابات فرمایشی و فریبکارانه اسلامی، سرنگونی کلیت حکومت اسلامی را فریاد کنیم.