53 :: توسط Ramin در 2009-02-22 01:24

درود - اين مقاله خيلی تخصصی بود استفاده کردم در مورد خاتمی به نظر ايشون قصد دارد ۸ سال ديگه مردم را گول بماله پس رای ما فقط محمود جون بايد باشه ...

52 :: توسط Ramin در 2009-02-22 01:24

درود - اين مقاله خيلی تخصصی بود استفاده کردم در مورد خاتمی به نظر ايشون قصد دارد ۸ سال ديگه مردم را گول بماله پس رای ما فقط محمود جون بايد باشه ...

51 :: توسط Ramin در 2009-02-22 01:23

درود - اين مقاله خيلی تخصصی بود استفاده کردم در مورد خاتمی به نظر ايشون قصد دارد ۸ سال ديگه مردم را گول بماله پس رای ما فقط محمود جون بايد باشه ...

50 :: توسط رز در 2009-02-21 18:05

آه که من بخشی از رویاهای بی قالبم*در کمین زمان نشسته؛ کمی مات و کدر بر فراز مکان *آه ای تب اندیشه ی ناپایدار؛خاموشی شعله ی شمع>تاریکی محض را می گویم*رویدادها را مرور کن،آنگاه بیندیش،و مرا کورمال کورمال به خورشیدم نزدیک کن*آه ای نور ابدی درونم، عاشقان را به چالش می کشم،وخواهم پرسیدشان آیا همانند درونم آشنایی داشته اید؟*آه ضربدر شمشیرها به سینه ی متورمم فروشوید و او را رها سازید، آه ای سرکش عشق به شعله ام می کشی * ای درون تنومند من،خواه به خاکسترها نشانیم، اما گریبان چاک این نفیر را به نوازشی کرده ای راضی. ا

49 :: توسط sadaf در 2009-02-21 17:55

اتفاقا يکی از دلايلی که باعث شد همه از دين اسلام بری بشن و خدا رو قبول نداشته باشن يا به اسلام بعنوان دين مسخره نگاه کنن همين حجاب اجباری بود قبل از انقلاب ايمان مردم انقدر سست نبود مومنها واقعا مومن بودن پس چی شد؟ واقعا . پس علت رو بايد اجبار و زور به مردم بدونيم.

با یه پست بیناموسی بروزم

48 :: توسط حميد پوريان در 2009-02-21 17:27

ما چون دو دريچه روبروی هم ـ بيزار ز شکل و گفتگوی هم...
www.newsecularism.com
رسوایی خشکه مقدس ها

خاویر لاستلا

در ماه رمضان سال دو هزار و شش نمود کوچکی....
...
رشد زنان خود فروش تحصیلکرده و متاهل

گفتگو با سعید مدنی (محقق اجتماعی)

ما متوجه شدیم بخش بزرگی از این زنان برای گریز از نابرابری تن به این کار می دهند. يعنی همان طور که گفتم از يک سو اين گروه زنان از وضع خود ناراضی هستند و از سوی ديگر راه های متعارف و قانونی برای دست يابی به يک زندگی بهتر در برابر آنان وجود ندارد....
...
ترویج هدفمند چند همسری در سیمای جمهوری اسلامی

سايت عصر ايران

سريال يوسف، از همان ابتدا، يعقوب پيامبر را نشان مي‌دهد كه چهار زنش با هم زندگي مي‌كنند و او با سوگلي خود (جوان‌ ترين زنش) به گردش مي‌رود و ...
...
خطر در دو قدمی سی و سه پل

سی و سه پل را از چنگال نابودی نجات دهيد!
...
من اگر خدا بودم…

نوشتهء کسی که متأسفانه خدا نيست اما در تهران زندگی می کند
...


به اين آقايان عرض کردم که ولخرجی بس است، همين يک رأی کافی است...
...
قفل شدگی در گذشته

اسماعيل نوری علا

خواجه عبدالله انصاری می نالد که: «همه از آخر می ترسند، من از اول می ترسم». و اين «اول» چيست و کجاست؟ اول و آغاز و شروع و تولد، همه، در «گذشته» اتفاق افتاده اند ـ چه در گذشتهء ازلی و چه در گذشتهء تاريخی ـ و چون در پس پشت ما قرار دارند ديگر نمی توان به آنها بازگشت و تغييرشان داد. ما در گذشتهء خود قفل شده ايم و از اين واقعه خشنوديم. کل نظام آموزشی و پرورشی ما نيز بر همين تصور ساخته شده است. ما همواره گريزنده از تغييريم و پناه برنده به آغوش آنچه معلوم و جا افتاده و مألوف است و، در نتيجه، جا گرفته در و متعلق به گذشته ... (+ يک نظر و يک پاسخ)
...


47 :: توسط بچه محل در 2009-02-21 17:08

وای به روزی که بفهميم چی شد.

46 :: توسط بچه محل در 2009-02-21 17:07

وای به روزی که بفهميم چی شد.

45 :: توسط داريوش.ش در 2009-02-21 15:47

من با ببلي (شماره 3) موافق‌ام!
...
يه روزي تو فرودگاه مهرآباد يه دوستي كه براي آخرين بار داشتيم بحث اصلاح‌طلبي و خاتمي را ميكرديم (ناسلامتي روزي كشته و مرده خاتمي بودم!) گفت اين جريان اصلاح‌طلبي هيچ ربطي به مردم ندارد و اصلاح در ميان خود حضرات است و بس ! ... و رفت !
...
در ضمن چهارشنبه سوري با نوشته و فرياد :
ما هستيم!

44 :: توسط M-R در 2009-02-21 14:38

مهاجر در کامنت 14 روی خوب نکته ای انگشت گذاشته تظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاهر, این بیماریست که ما ایرانیها قرنهاست به آن مبتلا هستیم , ما دائمن داریم نقش بازی میکنیم و اگر بر حسب اتقاق کسی هم پیدا شود که خودش باشد, او را از خود میرانیم , اینجا طبیعی و غیر طبیعی جایشان را عوض میکنند, اکثریتی که نقش بازی میکند میشود انسان طبیعی آنکس که اهل نقش بازی کردن نیست و یا استعدادش را ندارد میشود غیر طبیعی!!


کسی که تظاهر به چیزی میکند که نیست , تظاهر به داشتن عقیده ای میکند که ندارد, ………………………………………در حقیقت دارد دروغ میگوید و چون این دروغ گفتنها و تظاهر کردنها جزئی از زندگی او شده , آهسته آهسته میشود خود زندگیش.


شاه بدروغ میگفت که کوروش آسوده بخواب ما بیداریم ؟ فلان فرمانده ارتش بدروغ قسم خورده بود تا پای جان در حفظ تخت و تاج بکوشت ؟ آیا این اتفاقیست که مواضع بعضی از اپوزیسیون دست راستی و سلطنت طلب همسو با ارتجاعی ترین جناحهای رژیم مثل انصار حزب الله و سخنگویش قاطمه رجبی باشد!!؟؟ آیا آن کمونیستی که بعد از سالها بحث و جدل و انشعاب عاقبت به اسلام انقلابی ( قلابی) پناه برد , تظاهر به کمونیست بودن نمی کرد و دروغ نمی گفت!!؟؟
اتحاد کمونیستهای انقلابی و مرتجعین افراطی را علیه مدرنتیه , چگونه میتوان توجیح کرد!!؟؟

من فکر نمی کنم که اصلاح طلبها و باند خاتمی حقیقتن طرفدار آیت الله خمینی یاشند , پس چرا تظاهر به چیزی میکنند که به آن عقیده ای ندارد و حتا امکان دارد مخالفش هم باشند !!؟؟


43 :: توسط زيتون در 2009-02-21 02:51

شایان جان
اتفاقا قراره ما، جمعی از وبلاگ‌نویسان، در مورد اصلاح‌طلب‌ها و توقعات و انتقاداتی که مردم ازشون دارن بنویسن و همه این نوشته‌ها رو بدن خاتمی و یارانشون بخونن.

42 :: توسط shayan در 2009-02-20 23:36

دوستان ببخشيد که (کامنت قبلی شماره ۴۱) کلی اشتباه تایپی داشت و قبل از درست کردن کليد ارسال را زدم. ولی خوب کم و بیش قابل خواندن است.

به هر حال مي‌بخشيد.

بی سوادی است و هزار دردسر!:))

شاد باشيد

41 :: توسط shayan در 2009-02-20 23:14

ميو عزيز

مسئله همانطور که گفتی اصلا اهانت به حصرت زهرا يا هيچکدام از مقدسات نيست. مسئله ذهنييت بيمار کسی است که برای يک «حرف بی منطور» ولو به فرض هم که اهانت آميز بوده باشد مه به قول شما نبوده مثل آب خوردن حکم قتل می‌دهد! و از آن مهمتر مسئله ذهنييت کسانی است که در قالب به اصطلاح اصلاح گرائی او را امام و مريد خود می‌دانند و در پی تحکيم سيره و روش او در تمام زمينه ها هستند!‌

خمينی به عنوان يک موجود عقب افتاده و يک بيمار روانی که قتل و کشتار برای او هيچ اهمييتی ندارد زياد مهم نباشد. از اينگونه انسانهای بيمار در تاريخ زياد بوده و هستند. مهم آن انسانهای به طاهر عاقلی هستند که چنين بيماران روانی را می‌بينند و عمق فاجعه را درک نمی کنند و می‌خواهند از اينگونه بيماران روانی و اندیشه های مالیخولیائی استفاده‌های ابزاری کنند و به خیال خودشان جامعه را به شوی دموکراسی هم ببرند!! عمق فاجعه مملکت ما در اینجاست.

به هر حال بگذریم

مانی جان

حق با توست. واقعا تکیه این به اصطلاح اصلاح طلبان بر خط امام و اندیشه های این بیمار روانی غیر قابل فهم است و من هم با تو موافقم هر چه بیشتر بر این مسئله تکیه کنند بیشتر مشت خودشان و تهی بودن ادعایشان بر اصلاح طلبی و دموکراسی خواهی را باز کرده اند.

یاد آن گفته برتولت برشت در نمایشنامه اش افتادم که در آن از قول گالیله حرف جالبی میزنه! وقتی آندریا به گالیله میگه بیچاره سرزمینی که قهرمان نداره!‌ گالیله در جوابش میگه نه! بیچاره سرزمینی که احتیاج به قهرمان داره!!

اگر این جماعت را دیده بود اضافه میکرد مخصوصا قهرمانانی از این قبیل!!

به هر حال

شاد باشید


40 :: توسط mewo در 2009-02-20 19:47

شايان من اون روز که اين خانم گفت اوشين را زن نمونه ميدونه هنوز يادمه. داشتم برنامه رو گوش ميکردم. اين خانم هيچ اهانتی به زهرا و اسلام و اين حرفها نکرد. اصلا کاری به اين حرفها نداشت. سريال اوشين اونموقع مدام سر زبونها بود. اونهايی که خمينی رو خدا کردن و حتی فرامينش را از خدا هم بالاتر ميدونستن حتی يک بار هم جرات نکردن بهش بگن که از شر تسخير عراق و کشتن زن و بچه های عراقی و بمباران کردنشون برگرده. اين به اصطللاح اصلاح طلبها هم خداشون خمينيه يعنی کسی که فقط جنگ و بدبختی برای ايران و دنيا ميخواست.

39 :: توسط sami در 2009-02-20 17:33

nemidoonam chera az vaghti in postet ro khoondam in ahang oftade toye zehnam:
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, dont help them to bury the light
Dont give in without a fight.

38 :: توسط آرمین گیله‌مرد در 2009-02-20 15:08

سلام ... اجباری، اچباری هست ...چه برداشتن حجاب و چی گذاشتنش ...
مقاله سرنوشت عجیب یک عکس را خواندی؟؟
http://www.roozonline.com/archives/2009/02/post_11499.php
در مورد حجاب نیست اما در کل در مورد انقلاب و خواستها هست ....

37 :: توسط dariushagha در 2009-02-20 10:42


واعظان کین چهره بر محراب و منبر می کنند . . چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنن


حتما شما هم افراد زیادی را دیده اید که سعی دارند با هر دروغ و دغل و سانسور کشتار و خلاصه هر روش ممکن بدون هیچ گونه قاعل بودن حد و مرز انسانی یا حیوانی برای خود ، اسلام را چیزی مهربان . . خوش مزه و گوگولی مگولی جلوه دهند !

نمونه ها هم فراوان است . .

به تازه گی خبری منتشر شده است از یک خانواده ی اینکاره . . که با تاسیس تلوزیونی در آمریکا سعی در صلح جو بودن و مساوات زن مرد در اسلام و مهربانی و ارزش و مقام زن در اسلام و سایر موارد . . نشان دادن اسلام در آمریکا و سایر مخاتبان خود داشتند . . تقشان در رفت . .

http://news.yahoo.com/s/ap/20090218/ap_on_re_us/wife_beheaded

بله . . بالاخره اسلامشان طاقت نیاورد و زد بیرون . . مرده زنه رو سر برید !

قیافهاشونم نگاه کنی اصلا حدس نمی زنی این اتفاق براشون افتاده باشه . . و به قول شاعر " چهره ی میش داری و گرگی " البته حماقت مروث هم هست . .

36 :: توسط مانــی در 2009-02-20 05:28


شايان عزيزم

اتفاقا بد نيست بگذار کسانی مثل راکعی يا محمد خاتمی روباه صفت و بقيه اين اصلاح طلبهای کثيف خودشان را با حمايت از خمينی نشان بدهند

اينها انقدر نفهم هستند که خود به خوددارند با وصل کردن خودشان به موجود متعفنی مثل خمينی درواقع خودشان را خراب ميکنند. وگرنه سياه کاريها و جنون خمينی را ديگر هر شخصی که ذره ای فکرکند متوجه ميشود و افرادی مثل اين فاطی کماندو راکعی و يا خاتمی سيدخندان يا يزدی آدمکش با تعريف و تمجيد از امامشان فقط خودرا بيشتر به لجن ميکشند و من از اين بابت خيلی خوشحالم

پاينده باشی

35 :: توسط shayan در 2009-02-20 02:11

زيتون جان

داشتم در اينترنت گشتی می‌ز‌دم به اين مطلب از مصاحبه محمد هاشمی با ویژه نامه حضور بر خوردم. یاد خانم راکعی و امیدشان به پیروی از سیره امام خمینی افتادم گفتم بد نیست در اینجا بخشی از آنرا بگذارم ببینم واقعا چند نفر مایل‌اند که سیره خمینی ملعون مو به مو اجرا شود؟

محمد هاشمی در گفتگویی با ویژه نامه حضور به رابطه صداوسیمای دوران تحت مدیریتش با بیت رهبری و شخص امام(ره) اشاره و خاطرات بسیار جالبی از ان روزها عنوان کرد.

وی که در گفتگو با بهروز افخمی ـ مدیر شبکه دوم سیما در دوران محمد هاشمی ـ سخن می گفت

.... در خصوص جنجال یک برنامه راديويي در خصوص اوشين هم مي‌گويد: رادیو به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) یک مصاحبه ای داشت. زمانی بود که ما اوشین را پخش می‌کردیم. از دختر خانمی می پرسند الگوی شما کیست؟ می‌گوید اوشین. گوینده می‌گوید الگوی شما باید حضرت زهرا(س) باشد چرا اوشین؟ می‌گوید: حضرت زهرا(س) مال 1400 سال پیش است. ما یک الگوی امروزی می خواهیم... برنامه زنده بود و آقای جعفری جلوه که در رادیو بود آن را پخش کرده بود.

وي در همین زمينه ادامه می دهد: امام به آقای میرعماد دادستان عمومی دستور دادند که موضوع را بررسی کنند و اگر این برنامه با قصد پخش شده، افراد را اعدام کنند. چون توهین به حضرت زهرا(س) بود. آقای میرعماد احکامی صادر کرد. شش هفت نفر محکوم شدند. از 5سال انفصال تا شلاق. اما حکم اعدام به کسی ندادند. ........

واویلا اگر میخواستند حکو را مو به مو اجرا کنند؟! باید از خانم راکعی پرسید اگر سیره ایشان را در مورد خانم و زنان خانواده ایشان مو به مو اجرا کردند و بعد خواستند بقیه احکام ایشان را هم مو به مو اجرا کنند خدا وکیلی زن و مردی در این مملکت می‌ماند که شما بخواهند آنها را نمایندگی و از حقوقشان دفاع کنید؟

به هر حال اینها که در خیال خود میخواهند از خمینی استفاده ابزاری کنند نمی‌دانند با چه دم اژدهائی دارند بازی میکنند. هر چند در این مورد خاص آن داستان مولانا و خاتون و خر و کدو گویاتر است.


به هر حال کاش یکی به این خانم دسترسی داشت و می‌پرسید ببینیم با حکم اعدامی که امام خمینی لعنت الله علیه برای یک حرف ساده و بی‌منظور یه دختری در خیابان به همین سادگی داده و چندین نفر را می خواسته مثل مرغ سر ببرد نیز موافقت دارند؟ یا نه؟

به هر حال

شاد باشی

34 :: توسط asal در 2009-02-19 21:51

سلام
در مورد حجاب ما زنها باید حجاب را طوری دیگر تعریف کنیم. مثلا حجاب باید در رفتار باشه. یک زن می تونه رفتارش طوری باشه که حتی اگر روسری هم نداشته باشه و دامنش هم کوتاه باشه از یک زنی که چادرش هم سرشه با وقارتر تر و غیر تحرک کننده تر باشه. انشاالهه باشد که بعضی از ملاهای کمی معقول تر این برهان معقولی را بپذیرند و شاید روزنه ای برای آزادتر بودن ما زنها باز بشه.

33 :: توسط نسرین در 2009-02-19 20:04

سلام زيتونی.خوبی خانوم؟
می گم اگه این نماینده مجلسمونه که خدا به دادمون برسه واقعن!! آدم می مونه که توی کله اینا چی هست؟
این جوک های پست پایینت هم حرف نداشت :)) بخصوص مورد ب.

32 :: توسط پویا در 2009-02-19 18:54

زیتون جان ! رفتاری که با زن ها شده و در کشورهایی ـ مثل ایران ـ هنوز هم ادامه داره ، یک پدیده ی محصول زورگویی مردان و وابستگی اقتصادی زنان بوده . در جوامع ،هر چه که خانم ها بیشتر به آگاهی وشناخت خود نزدیک بشن ،این ناهنجاری و بدبختی کمتر می شه . این مبارزه یی ست برای زنان که در همه ی جوامع و دوران ها بوده وهست . مبارزه ی مدرنیته با تحجر . مردها ظلم بسیاری به زنان کرده اند که باعث شرم هر مرد آگاه می شه .به هر حال رسیدن یک جامعه به جایگاهی که به راستی در شان زنان آن جامعه باشد ، راهی ست ،پُر از پیچ وخم و دشوار ، اما شدنی و رشیدنی .امیدوارم که به مقصد نزدیکتر ونزدیکتر بسین !
شب وروزت خوش !

31 :: توسط حميد پوريان در 2009-02-19 17:00

ای قوم به حج رفته کجائید کجائید / معشوق همین جاست بیائید بیائید
www.newsecularism.com
قصه نويسی و شعر مدرن ترکيه

بخش سوم از فصل هفتم کتاب «ترک های امروز»

آندرو مانگو

مطلب اختصاصی سکولاريسم نو

ناظم حکمت تنها شاعر ترک است که در بيرون از کشورش شناخته می شود. اما شاعران ترکيه بسيارند و برخی شان در کار خود با مهارت تمام سنت های شهرنشينی اشرافی زمان عثمانی را با طرح مسايل اجتماعی در هم می آميزند. اگر اشعار رعدآسای ناظم حکمت را يک جنبه از شعر ترکيه بدانيم، روی ديگر اين سکه به نويسندگانی تعلق دارد که در جستجوی آرامش اند و واقعيت پيش روی خود را با چشمانی کنجکاو و اندوه زده تماشا می کنند. در حوزهء قصه های کوتاه سودازدگی و طنز دو عامل مسلط محسوب می شوند. اوج سودازدگی را می توان در کارهای «سائيت فائيک» يافت. و «عزيز نسين» نيز مهم ترين طنزنويس ترکيه محسوب می شود.
====
مهدويت يا دموکراسی؟

سيروس بهرامی

اين هفته اجازه می خواهم، در عين تنها به قاضی رفتن، فقط آن روی سکهء يک فکر باشم که به خيلی ها مربوط می شود اما لزومی به بردن نام نمی بينم. می خواهم از خود و خوانندگان بپرسم که آيا هيچ فکر کرده ايد که بين دموکراسی و مهدويت چه نسبتی برقرار است؟ من می گويم نسبت اين دو مفهوم با هم نسبت تنافر و تضاد است و يکی که مطرح باشد ديگری حتماً غايب است. آنگاه می خواهم توضيح دهم که چرا ملت ما در اين سی ساله، با پوست و گوشت و استخوان خود اين تنافر را آزموده و از يک قطب به سوی قطب ديگر رفته است.
...

30 :: توسط کًلًفت در 2009-02-19 11:37

میراژ جان.مدتهاست که خبری ازت نبود؛کامنتت را که خواندم بسیار خوشحال شدم.حقیقیت اینکه کامپیوترِ جدیدی گرفتم و متاًسفانه هنوز با طرز کارش آشنا نیستم ولی بزودی سر و کله ام در دنباله پیدا میشود.

29 :: توسط ميو در 2009-02-19 06:43

مردم ایران بعد از حمله ارتش اسلام .....زيبايي هاي اسلام را دريافتند، عاشقانه و آگاهانه(!) آن را پذيرفتند...؟؟!!
يعنی هر زنی که بهش تجاوز بشه فوری عاشق متجاوز ميشه؟ شايد اين مردهای عرب همه مثل يوزارسيف بودن و ما نميدونستيم؟!

28 :: توسط shayan در 2009-02-19 03:31

زيتون جان

بدبختی این جماعت در اين است که افق ديدشان بيشتر از اين نيست!

وقتی افق ديد محدود بود هر چقدر هم که صداقت داشته باشی فراتر از آنرا نمی‌توانی ببينی. من واقعا مانده ا م که گناه این فلک‌زده ها بیشتر است یا آنان که حسابی روی این اشخاص با چنین ذهنییتهائی باز کرده‌اند؟

اینها توان و افق دیدشان همین است. جامعه آرمانیشان همان مدینه النبی ۱۴۰۰ سال پیش است و خیلی که بخواهند مدرن و پیشرفته شوند چیزی بیشتر از آنچه خمینی کرده برایشان اصلا قابل تصور نیست. چه رسد به آنکه خواهانش باشند.

ایراد از ماست که فکر میکنیم با انتخاب بین بد و بدتر مشکل‌مان حل می‌شود! ایراد از ماست که ریشه این گرفتاری را درک نمی‌کنیم و نمی‌فهمیم که ریشه مشکلاتمان این قل و زنجیرهای مذهب به ذهن و فکر و اعمال و رفتارمان است و تا این محدودیتهای دینی در حکومت و دولتمان هست وضع همین است که هست!


تا می‌توانی در مورد حرفهای اينها بنويش و برای مردم روشن کن که اينها چه می‌گويند و ايراد کارشان در کجاست که جز اين راهی نيست.


مثل هميشه عالی بود

شاد باشی

در ضمن یه ایمیل گرفتم که فکر کنم از خودت بود و اونجائی که در ايميل داده بودی رفتم . من عضو اونجا هستم هر چند زیاد باهاش کار نمی‌کنم منتها با اسم و رسم حقیقی و نه مجازی :)) اومدم یه نگاهی به دوستانت کردم دیدم ای داد بیداد یکی دو تا آدم توپل موپل مشکوک هم اونجا باهات ارتباط دارن و ممکنه بخوان با من هم دوست بشن احتیاط کردم!:)) حالا اگه تونستی خودت منو پیدا کنی؟‌:)))

27 :: توسط حسین در 2009-02-18 22:27

چرا هر که ساز مخالف میزنه اسمش فاطیه

26 :: توسط حميد پوريان در 2009-02-18 20:00

منور الوزرا در سازمان ملل در حال تقيه
www.newsecularism.com
بعد از سی سال ابائی ندارم بگویم که من این را انقلاب نمی دانم

گفتگو با اسماعيل وفا یغمایی

دین و دولت باید از هم جدا باشند؛ یعنی دین ایجاد دولت نکند. دین تکلیف دولت را مشخص نکند. دین به کار خاص خودش بپردازد. دین باید و نباید ها را مشخص نکند که این کار نمایندگان منتخب مردم در دولت قانونی است و نه دین، و از این قبیل «چیزهای ساده و پیش پا افتاده» که خیلی افراد گویا نمی خواهند بفهمند. ما تجربهء سنگینی را پشت سر داریم. روزگاری خود من فکر می کردم مذهب وقتی حاکم شود دنیا به عدالت می رسد، ولی حالا می فهمم اشتباه می کردم. در تئوری و تجربه و عمل دانستم این اشتباه محض بوده است و بهای سنگینی هم همه پرداختیم و دیگر باید واقع بین بود.
====
اسناد مربوط به رابطه خامنه ای با "ک گ ب" شوروی

محسن سازگارا

یکی از افسران عالی رتبه "ک. گ. ب" ( سازمان امنیت معروف شوروی) که بخشی از مسئولیت امور ایران را هم داشته، همین جناب ولادیمیرپوتین بوده که حتما معرف حضور جنابعالی هست و در سفر اخیرش به تهران "حضرت مسیح" را هم دروجود شما دید. گزارش های ماموران امنیتی که در قالب هیئت های تجاری برای همکاری درزمینه فروش وتولید سلاح از آلمان شرقی به ایران آمده اند نشان می دهند که نسبت به جنابعالی نظر بسیار مثبتی دارند و قول و قرارهایی که با شما در زمانی که عضو شورای انقلاب و رابط این شورا با وزارت دفاع بوده اید گذاشته اند بسیار خواندنی است، به خصوص اصرار شما برای نزدیکی بیشتر با شوروی وهمکاری روزافزون با بلوک شرق.
...

25 :: توسط mirage در 2009-02-18 07:07

کلفت جان کجايی که دلم برات تنگ شده:) بيا در دنباله ثبت نام کن .با مانی منتظرت هستيم

24 :: توسط حميد پوريان در 2009-02-17 17:08

شوخی يا جدی؟: نمايشگاه فرهنگی و هنری «همراهان مقاومت» (حماس)ه
www.newsecularism.com
سی سال سرکوب مذاهب، سنگسار و اعدام درجمهوری اسلامی

آگاهي نامهء مشترک پنچ سازمان سیاسی

حزب پان ايرانيست برونمرز، حزب مشروطه ايران،

شورای جبهه ملی ايران خارج از کشور، کنگرهء همبستگی ايرانيان

================
دوشنبه ها: مکتوبات فدوی =================

انگلیس نمایندهء توهین کننده به اسلام را راه نداد!؟

طنزنوشته های هفتگی حميد رضا رحيمی

خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل دیگر تا این حد با فدوی آشنا هستند که دریابند که تیتر فوق از او نیست. نه اینکه یکوقت قاصم الجبارین نخواسته، ضعف تألیف داشته باشد بلکه از این جهت که فدوی از سر ارادت، هرگز اسلام را بدون پسوند "عزیز" استعمال نمی کند و در این ارتباط، البته کاتولیک تر از پاپ است. باری ـ تیتر فوق همین دیشب، در مرور یک سایت شدیدا ً مکتبی، ملاحظه شد. آن سایت مقدس در توضیح مطلب افزوده بود که:...
=======
انتخابات ریاست ‌جمهوری

فرصتی بزرگ برای سکولارهای ایران؟

پیمان فرزندی از ایران‌زمین

اپوزیسیون دموکرات و سکولار که بخش بزرگی از مردم شهرنشین و به‌خصوص کلان‌ شهرها به آن تمایل دارند، و نويسنده نيز خود دل با آنها دارد، باید چه بکند؟ بخش مهمی از ما، در انتخابات دوم خرداد هفتاد و شش، در انتخابات شرکت کرده و بدون هیچ بررسی و شرطی به خاتمی رای داده و به جمهوری‌اسلامی فرصت زندگی دوباره بخشيديم. در انتخابات سوم تیر هشتاد و چهار شرکت در آن را تحریم کردیم و نوکر تیر خلاص ‌زن خامنه‌ای با تقلب و رای ‌سازی برنده شد. و اکنون، در پی تقريباً چهار سال، می بينيم که، از يکسو، مردم بیچاره زور و حوصلهء انقلابی ديگر دارند و، از سوی ديگر، حکومت استبداد جنايتکارانه و آدم‌کشانه را به غايت رسانده است. و در چنين شرايطی است که، به گمان من، یکی از بهترین شرایط برای اپوزیسیون سکولار ایران فراهم آمده‌است.
===========
توضيحاتی دربارهء مقالهء «انتخابات ریاست ‌جمهوری،

فرصتی بزرگ برای سکولارهای ایران»ه

ديروز مقاله ای با عنوان فوق در سکولاريسم نو منتشر شد که در ابتدای آن توضيحی از جانب نشريهء ما آمده بود به اين شرح: «انتشار اين مقاله، بطور بديهی، دليل بر موافقت گردانندگان سکولاريسم نو با مفاد آن نيست، بی آنکه بخش های عمده ای از آن را غيرقابل تأييد بداند. آيا انتخاب سياست «پله به پله» و «گام به گام» هنوز هم در ايران کارا است؟ آيا کل رژيمی که بر محور ولايت فقيه ساخته شده توان پذيرش اين خواست ها را دارد؟ تضمين صحت چنين انتخاباتی چيست؟ چرا اين باز هم بايد از ملی ـ مذهبی ها همچون محلل استفاده کرد؟ دهندهء عفو عمومی کيست و چرا به مورد مجاهدين که می رسد پرانتز و اما بر می دارد؟ اساساً چرا بايد مخالفان را بچشم مجرم ديد و آنها را عفو کرد. آنکه بايد تقاضای عفو کند آقای خامنه ای و شرکای ايشان هستند. باری و بهر حال، ما همگان را به شرکت در اين بحث که آقای پيمان کليد آن را بخوبی زده اند دعوت می کنيم». آنچه می خوانيد پاسخ آقای پيمان به پرسش های فوق است.
...

23 :: توسط Dariushagha در 2009-02-17 13:43

من نمی دونم این زنیکه بیسواد به اسم راکعی کیه ولی وقعا نباید هیچ گونه بها داده بشه به حرفهای که اینجور آشغالهای که ابراز وجود میکنند... چرا دیگه کسی بفکر نابودی ان رژیم مزخرف اسلامی نیست؟؟؟ انتخاب بین میمون و آخوندک واقعا کار جالبی نیست... پس باید 30 سال بدبختی بکشیم تا فهمون بالا بره؟؟؟

22 :: توسط کًلًفت در 2009-02-17 13:20

بیست سالْ پیش درچنین روزهایی بود که خمینی فتوای قتلِ سلمان رشدی را صادر کرد.امسال در هیچ سایتِ وابسته به دولت به این موضوع اشاره ای نشد.در آتیهء بسیار نزدیک راجع به این فتوا و دلیل آن همراه به ترجمهء قسمتی از کتاب آیات شیطانی چیزی مینویسم.

21 :: توسط زیتون در 2009-02-17 03:40

شهلای عزیز
ممنون از توضیحت. فکر کردن از اون داروهای ساختنیه که دکترا خودشون میسازن. به کامنت میو شماره ۱۵ هم یه نگاهی بنداز. منو که به فکر فرو برد. راست می‌گه از دارو خوب بود که تولیدش قطع نمی‌شد...
مثل آمپول نوالژین که ممنوع شد اما خیلی‌ها یواشکی تهیه می‌کردن و می‌زدن و خیلی هم روشون تاثیر داشت. امیدوارم روی تو تاثیرش مثبت مثبت باشه


آذر جان
نمی‌دونم فاطمه راکعی این حرفا رو زده که در دوره بعد صلاحیتش تایید بشه و رای بیاره یا واقعا بهش معتقده.
اگه بهش معتقده واقعا براش متاسفم.زمان شاه ما وزیر زن هم داشتیم خانم فرخ روی پارسا که حکومت اسلامی به همین جرم اعدامش کرد.
ما چقدر بدبختیم که برای فرار از راست باید به اصلاح طلبا پناه ببریم. چقدر زن در جمهوری اسلامی اخراج شد. مثل همین شیرین عبادی که شما می‌گویید... اولین قاضی زن که به محض ایجاد حکومت اسلامی حکم قضاوتش لغو شد...

میو جان -۶
:(

هزار ساله عزیز -۷
من نمی‌دونم چرا صدای هیچکدوم از اصلاح‌طلب ها برای مقاله‌هایی که هم فکراشون تو روزنامه‌های اصلاح‌طلب می‌نویسن در نمیاد و نقدش نمی‌کنن . دائم فقط برای هم نوشابه باز می‌کنن و به قول ملا حسنی بعد از یروز شدنشون در انتخابات هر کی بیشتر نوشابه باز کرده باشه مقام بهتری می‌گیره. هیهات...
اما هزار ساله جان. اعراب هم مثل ما... ما نمی‌تونیم بگیم نژاد عرب خوبه و ایرانی خوب... یا مثلا حالا که حکومت اسلامیه می‌شه گفت ایرانی‌ها اینطور و ایرانی‌ها اون‌طور؟ شرایط اجتماعی و اقتصادی و سیاسی باعث می‌شن یه ملت اخلاق‌های بخصوص پیدا کنن و هیچ گناهی ندارن. اگه عرب و فارس و اروایی و استرالیایی تحت یه حکومت و یه فرهنگ دموکراسی تربیت شن همه‌شون مثل همدیگه هستن

نامۀ سرگشاده گروهی از دانشگاهیان، نویسندگان، هنرمندان،

روزنامه نگاران و فعالان ایرانی در سراسر جهان،

به جامعه بهایی:

ما شرمگینیم!

یک و نیم قرن سرکوب و سکوت کافیست!

19 :: توسط زیتون در 2009-02-17 01:01

بيتا و تانيار عزيز
سلام :* و ممنون


بيلی جان-۳
اتفاقا خانم راکعی در جبهه‌ی اصلاح‌طلب‌ها رقمی هست!
دليل اينکه نشستم کل مطلبشو خوندم و نقل قول آوردم برای اين بود که بگم مثلا اصلاح‌طلب‌ها که نسبت به راست‌ها بهترن و ماها که در دوره‌ی احمدی‌نژاد روزی صد بار آرزو می‌کنیم که کاش اقلا اصلاح‌طلب‌ها پیروز شده بودن عقايدشون چه‌طوريه

فورکلارنده جان-۴
سلام دوست خوب. چرا باید بنویسیم. برای اینکه اصلاح طلب‌ها خودشونو خیلی انقلابی می‌دونن. باید تک تک کلماتشونو نقد کنیم تا بفهمن اگر مردم از ترس راست‌ها بهشون رای دادن به حرف اینا هم انتقاد دارن و یه وقت هوا برشون نداره.
احساس نکردم غيبت زده رنده جان . چون خودم هم خيلی کمتر ميام اينجا.

18 :: توسط ارمان در 2009-02-16 17:58

سلام زیتون جان نگاهی به این مطلب بکن از وبلاگ http://www.nourizadeh1386.blogsky.com
: من آن اشکم که روزی خشک خواهد شد
نمی دانم دیگر این شکایت های کهنه رنگ دارد یا نه٬ اهمیت ندارد برایم مهم نیست که این را می خوانی یا درکش میکنی٬حسش میکنی٬می فهمی یا هزاران کوفت زهر مار دیگر! تنها می خواهم سخن بگویم به تو که تنها تصویرت را دیدم و چیزها در موردت شنیدم٬خوب یا بد گاه گفته اند تو نیز از سردمداران بوده ای گا ه میگویندبرای پول نفس میکشی و گاه خواهند گفت آدم .... بیش نبودی٬اما اینها برایم ارزش ندارند دیگر هیچ چیز ارزش ندارد زمان امروز٬کشور امروز زمان مرگ ارزش هاو آمال هاست٬ما امروز در این سرزمین مرده هر روز خون خود را از پشت شیشه های سنگی نظاره میکنیم٬اینجا سرزمین ارواح است سرزمین مردگان.اینجا به ازای هر نفس باید تاوان پس بدهی٬دیگر طاقت نیست٬توانی نیست٬آهی برای ناله نیست.
نمی دانم میدانی که هر روزرا بی انگیزه از خواب بلند شدن در حالی که هنوز خوابی و به انتظار مرگ قدم بر میداری چگونه است؟اینجا هر روز هزاران نفر با چشمان بسته به رختخواب باز می گردند بی آنکه رنگی از آسمان را دیده باشند٬دلم "آواز گنجشک ها" میخواهد،گنجشککی که بر فراز شاخه ای از درختان صمیمیانه فریاد می زند و بانگ آزادی سر می دهدومغرورانه به روح ازادش می بالد،دلم می خواد یک روز خنکای نسیم را بر فراز گیسوانم که در جوانی سپید شد را حس کنم،بی انکه مشتی بر فرق سرم فرو آید،دلم می خواهد ببوسمش در زیر درخت بید بی انکه ترس از جرم بوسه داشته باشم دلم می خواهد نفس بکشم بی آنکه ترس ازآویخته شدن داشته باشم،میبینی علیرضامن چه می خواهم!من و هزاران جوان دیگر که از بدو تولد آرزوهایشان را باتولدشان دفن کردند،میبینی هر روز چه تعداد جوان سر در خشتک بر پشت بام خانه ای جان می دهد،میبینی نا امیدی تامغز استخوانهاچگونه نفوذ کرده است!اگر نمیدانی بدان که مرگ آرزوئی دست نیافتنیست برای کسانی روزی هزار بار میمیرند وزنده میشوند،میبینی و یا تو نیز مانند سایرین چشمت را بر حقیقت بسته ای!!!آخر ناله و شیون تا کجا؟؟؟!؟!جوانان امروز حاصل مشتی از فریادهای تو خالی دیروزاند که امروز هیچ انگشتی برایشان مشت نمی شوند.جوانانی که چشم از آینده برداشته اند و با عشق خداحافظی کرده اند و با خاطرات صمدها و قیصرها زنده اند و به انتظار مرگ نشسته اند تا روزی که فرود تازیانه ها تمام شود.
30 سال انقلاب شما هر سال دهه زجر خاریست برچشمان خون بارما.
30 سال است که بر سر مصدق بحث میکنند،30 سال است بر سر انقلابی که اکنون در آن دست و پا میزنیم بحث میکنند،30 سال است که بر سر خوب یا بد بودن شاه میجنگند،اما 30 سال است کع تنها بحث می کنند تا شاید روزی تقصیرها بر گردن یکی اویزان شود،30 سال است کلمات بوی بهار میدهند اما بهار نمی آید،30 سال است که شما بحث می کنید وما تهی تر می شویم بی آنکه لذتی از بودن برده باشیم
انگونه نوشتم که دلم گفت.
آه........کاش بدانی با هر بار گوش دادن آوای مرغ سحر تا چه حد دلگیر می شوم.
دختری از سرزمین .......
قضاوت با خودت....

17 :: توسط D: در 2009-02-16 17:32

az in fateme rakeE va sheraye mozakhrafesh ke tu ketabaye madreseha hast va majburim bekhunimeshun halam be ham mikhore!

16 :: توسط عمه خانم در 2009-02-16 16:52

واقعن حالا ببينم شماها اون دختره که ميخوند: ای خانم ای اقا دستمال من حريره , رارو يادتونه يا هيچ راجع بهش شنيديد?
نميدونم چرا امروز همش بيادشم !!!

15 :: توسط ميو در 2009-02-16 16:45

زيتون جان در مورد کامنت شهلا نميدونم در مورد چه دارويی است. ولی همين را بگم که اگه دارويی در اروپا اجازه توليدش را از دست داده معمولا علتش اينه که معلوم شده برای سلامتی ضرر داره. معمولا اروپاييها داروهای مضرشان را به ايران و ديگر کشورهای عقب مانده ميفروشند و اون دولتها هم برای سوسکهاشون ميخرن!

14 :: توسط مهاجر در 2009-02-16 15:51

شاید همه شما این فیلم آیت الله گلستانی را با آن خانم محجبه شوهر دار که از قضا شوهرش هم آخوند میباشد دیده اید؛ واقعن مرحبا به این خانم, ایشون دست هر چی هنرپیشه حرفه ای فیلمهای پرنو گرافی را از پشت بسته بود, واقعن چه تجربه ای, چه هنری , این اولین فیلم پرنوگرافی حقیقی بود که در عمرم دیدم و کلی چسبید!!؟؟

من به این خانم پیشنهاد میکنم که بیاین خارج و در فیلمهای پرنوگرافی کار کنند, اولن طرفشان جوانان زیبا و ورزیده هستند ( در مقایسه یا شکم گنده آبت الله ) و در ثانی برای هر فیلم 1000 یورو هم میدهند , بدین ترتیب بعد از یکی , دو سال آنقدر پول دارید که میتوانید شغلتان را عوض کنید!!؟؟

خمینی در جائی با همان لهجه دهاتی وارش گفته بود * اسلام همش تظاهرست * و می بینیم که این آیت الله و آن خانم فرزندان راستین راه امام هستند, یعنی در روی زمین آن یکی با عبا و عمامه و این یکی هم با چادر مشکی و مقنعه سمبل اسلام ناب محمدی و در زیر زمین هم خواهر و برادری عمت اسلام!!؟؟.

من پیشنهاد میکنم که این خانم راکعی هم اول کتاب توضح المسائل خمینی را بخوانند و بعد در باره خمینی نظر بدهند, بجز اینکه شاید ایشون هم دارند تظاهر میکنند و از من و شما بهتر خمینی را میشناسند!!؟؟

13 :: توسط کوروش راحت بخواب؟ در 2009-02-16 14:41

دروغ چرا بنده درزمان شاه معدوم سی و اندی!؟ داشتم و
شاهد بی بندوباری زنها بودم فیلمفارسیها را ببینید تا بفهمید
چه میگویم..اصلا زن ایرانی خاصیتش اینست. باید محدودشود
وگرنه خانمان خودواطرافیانش به باداست در همین مونترال
تشریف بیاورید تاببینید زنهای ایرانی باچه ریختی میگردند
و آنوقت در زیتونستان مشتی طرفداران پهلوی که یکایکشان برای
بنده عملکردشان مثل شیشه شفاف است دارند به اسلام میتازند
شرم و حیا رخت بربسته و کاریش نمیشود کرد میشود؟!

عمه خانم شما هم که کم کم و نم نم هماوای سلطنتیان شده اید
بجای این حرفها بهتر نیست دنباله سخنانی را که درمورد زیتون
و هادی خرسندی زده بودید پی بگیرید؟!

12 :: توسط عمه خانم در 2009-02-16 14:24

عجبا حيرتا!!!
عجب صحبتايی !!!
والله ورود اسلام به ايران که بنظرم در زمان عثمان بود که با زور شمشيرو جنگ بود نهايتنم با خيانت سردار يا فرمانده ايرانی سپاه عثمان وارد مرزهای ايران شد بعدشم هرکی اسلام نمياورد يا بنا بود جزيه بده يا کشته ميشد
زنهای دشمنم که حلال حلال بودن و به ضيغه ميرفتن بقدری که جماعت بسياری از پارسيان به هندوستان فرارکردن و هنوزم بعد از اينهمه نسل گشتن به اسم پارسی در هند شناخته شده هستن , اينکه از 1400 سال پيش ,
در زمان انقلابم اينقد داستان ساختن و غلو کردن که همه باورشون ميشد ولی اينو ديگه کسی نميتونه منکر بشه که زنها مقامات بالايی هم داشتن ,
البته اون دختره که دستمال من حريره رارو ميخوند شايد تزيينی بوده ولی وزير اموزش و پروش بدبخت تزيينی نبود و يا خانمی که کتابهای مدارس ابتدايی و اصول تعليم و تربيت کودکان رو نوشت بنظرم نمياد تزيينی بوده باشه...
اه بگذريم ببين عمه منو مجبور ميکنی ...

11 :: توسط رزمین در 2009-02-16 12:49

آخه سيره عملی اش هم که افتضاح بوده. يادمه يه مصاحبه ای ميخوندم با زن و دختراش. دخترش گفته بود مادر من به برادر شوهرش هم سلام نميکرده!

10 :: توسط mar mar در 2009-02-16 12:24

زیتونی سلام خوبی؟ مقاله رو که خوندم دیدم:خانم مسلمان استاد دانشگاه رژيمی که رشته های دانشگاهيش زنونه-مردونه و شهری-استانی هست (ظرفيت پذیرش رشته های دانشگاهي براساس جنسيت و محل زندگی سهمیه بندی شده)
فرمودن که:
اگر به حضور زنان در مسووليت هاي مديريتي و اجتماعي قبل از انقلاب توجه کنيم، درخواهيم يافت که اگرچه تعداد انگشت شماري از خانم ها در دولت يا مجلس حضور داشتند، اما اين حضور بسيار منفعلانه و تزئيني بوده و عموم آنها وابسته به خانواده هاي دربار بودند. در اين مقطع بيشتر زنان داراي شغل هاي سطح پايين از لحاظ منزلت اجتماعي يا شغل هاي خاصي چون مامايي، پرستاري، معلمي و...

خانم دکترمسلمان و راستگو شماراست می گيد.خوش به حال دانشجوهاتون که نمونه اخلاق وصداقت و راستگويی استادشون هست. امام سومتون گفتن اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. خانم استاد-شاعر شماکه ادعامی کنید دين داريد حداقل سعی کنيد وجدان هم داشته باشید! یعنی کرسی مجلس ارزش همچین دروغهایی رو داره!؟!

9 :: توسط شهلا در 2009-02-16 11:10


زیتون گلم باید یک توضیحی در این مورد میدادم که فراموش کردم،

این دارویی که برای من از ایران آورده شده ساخت ایران نیست

بلکه ساخت آلمان است ولی هنوز در ایران یا دیگر کشور ها یی که به آنجا صادر

شده، قابل دسترس می باشد و در اینجا دیگر اجازه ساختش را ندارند، پس

آن قبلی ها که ساخته شده بوده و به کشور های ارسال شده قابل دسترسی

است.

8 :: توسط رفیعی در 2009-02-16 09:54

نمیدانم ولا ما که آنجا نیستیم ونبودیم تا ببینیم رفتار حضرت امام با همسرشان چطوری بوده شاید خانم راکعی راس میگن شاید هم زیتون راست میگه ما این وسط هیچ کاره ایم ....

7 :: توسط هزارساله در 2009-02-16 08:26

زیتون جان
مرسی که این مطلب را نوشتی. هنوز بعد از سی سال مردم رویشان نمیشود که حقیقت را بطور روشن بگویند. هنوز دروغهای آن بچه آخوند علی شریعتی را را غرغره میکنند و از اسلام واقعی صحبت میکنند. هنوز میگویند که مردم ایران از اسلام استقبال کردند. آخر کدام آدم عاقلی یک مشت عرب وحشی را دعوت میکند که بیایند و آنها را چند صدهزار چند صدهزار گردن بزنند. مالشان را بدزدند و زن و بچه هایشان را در بازارهای شام به بردگی بفروشند؟ دیگر جفنگ گفتن کافی است. حقیقت این است که در حمله اول اعراب به ایران عمر از ضعف موقت دولت ساسانیان استفاده کرد واسلام را به ضرب شمشیر به ایرانیان تحمیل کرد. در این حمله دوم اعراب؛ آخوندها با دروغ و با کمک سربازان اجاره ای فلسطینی به سرکار آمدند و حالا هم با زور مردم را در اسارت نگه داشته اند.

6 :: توسط meow در 2009-02-16 07:18

البته امام خمينی عقيده هم داشتن که مسلمانان ايرانی بايد هشت سال تمام روز زن و بچه های عراقيها بمب و موشک بريزن و حتی اگر بيست سال هم طول بکشد عراق را اشغال کنن چون اشغال دیگر کشورها هم مثل توی سر زنها زدن از دستورات الله است. ايشان دستوراتشان را دقيقا از خود خدای اسلام یعنی شیطان ميگرفتن.
برای خمينی پرستان اسلام بهترين دينه چون دينهای ديگه نمي تونن به اندازه اسلام مردم را بدبخت کنن. هر که عقيده داشته باشه که کشتار زن و بچه ملتهای ديگه و اشغال کشورهای دیگه دستور الله است همون بهتر که زير اسلام زندگی کنن و تاوان عقايد وجشيانه شون رو بدن.

5 :: توسط azar در 2009-02-16 06:55

خانم راکعی نماينده مجلس است در حاليکه حتا ريشه اختلاف اقای حمينی را با شاه نميداند ..
وقتی حق رای به زنان داده شد و قانون مالک و رعيت لغو شد اقای خمينی بالای منبر رفت و با خشم گفت که هر دو اين قانون ضد اسلام است رنها چون نيم مرد حساب ميشوند حق رای ندارند و در اسلام مالک بودن و رعيت داشتن از حقوق مالکان است .
خانم راکعی ميدانم در اسلام شما شنيدن صدای زن گناه کبيره است پس تو که نماينده مجلسی چطور حاضری در مجلس با خرف زدن مردان مکلا را تحریک کنی ؟چرا اینهمه دروغ میگویی ؟ نگاه کن به غکس های تظاهرات در دوره انقلاب ان هزار زن بی حجاب و توالت کرده را چشمانت ندید ؟ حتا نمیدانی در رشته وکالت چندین دانشجوی زن وجود داشتند ؟ حتا شیرین عبادی را هم نمیدانی رشته حقوق خوانده ؟ عکسهایش را بی حجاب در سخنرانی های خارج از کشور ندیدی ؟ خانم برو برای احولی ات به چشم پزشک مراجعه کن .و مهمتر از همه نیاز داری طولانی مدت در تیمارستانتی بستری شوی . امیدارم خداوند عقلی به تو و پولی به مردمی که شما به فقرش نشانده اید بدهد تا دخترانشان را برای شکم گرسنه شان به فاحشه خانه های شیخ نشین ها نفروشند ...

4 :: توسط فورکلارنده در 2009-02-16 06:38

درود بر زیتون خوبی؟ سی با آقا خوبه؟
نبودم دلتون برام تنگ نشد؟نگفتی مرده؟ههه چه اعتماد به نفسی دارم من. ببین اصلا احتیاجی نیست که از این احمقا بنویسی البته هر چی میخوای بنویس ولی فکر نمیکنم احتیاجی باشه چون الان مردم به فکر دستیابی به اهدافشون از انقلاب نیستن دیگه همه به فکر اینن که این انقلاب رو کله پا کنن و یه برنامه دیگه بریزن.این انقلاب کلاه گشادی بود بر سر اسلام پرستان الانم دارن طعم تلخ اسلام ناب محمدی رو میچشن حقشونه. اسلام دینیست برای تمام اعصار. این حرفیه که قرآن میزنه. پس چرا باید الان حتی ذره ای از اسلام رو تغییر بدیم؟همینی که هست میخواید بخواید نمیخواید هم به زور میدیم بهتون باید بخواید. در هر حال اسلام تناقضات زیادی داره که نمیشه همش رو یکجا گفت یکی از این تناقضات اینه که بعد از اینی که توی کتاب گفته دینیست برای تمام اعصار کلی از ماله کشان اسلام اومدن جمش کنن گفتن که اسلام 1400 سال قبل بر طبق ضوابط و شرایط اون موقع بوده و الان باید آپ دیت بشه و در قالبی نو ازش بهره برداری کنیم و مردم رو بچاپیم.
یه پست نوشتم خوندنش خالی از لطف نیست. یه نیمچه طنز اجتماعی سیاسیه. البته من مال این صحبتا نیستم اما نوشتمش دیگه بیاید بخونید.
انرژی اتمی مانند نفت بر سر سفره های ما مردم.
در انتظار حضور سبزتان هستیم
:دی

3 :: توسط ببلی در 2009-02-16 06:01

سلام -
زیتون جان، خانم راکعی رقمی نیست که اینهمه ازش نقل قول کنی !

2 :: توسط Tanyer در 2009-02-16 06:01


merci az in log khobet. mofid ve amoozende bood.

1 :: توسط bita در 2009-02-16 04:05

salam khobi zeiton jon

زبان: