88 :: توسط آقا امین در 2009-05-21 04:40

سلام ، والا چی بگم :))) لاست هم قشنگ بود :))) بعضی مواقع نظر دادن در مورد خیلی چیزهایی که حرفی در موردشون نداریم خیلی سخته :))) مثل همون رفتن خودت به آشپزخونه و ظرف شستن ... یه چیزی این لاست و بقیه سریال ها خیلی ارزون تر از این حرفهاست :))) www.mastermarket.ir ... راستی "زيتون تو كه لاست مي‌گرفتي همه عمر
ديدي كه چگونه لاست زيتون گرفت؟! "
هم باحال بود :))

87 :: توسط ميو در 2009-05-20 19:26

حتما ازون سوره های اولی است که موقعی که عثمان قرآن را جمع آوری ميکرده ( و نسخه هايی را که دوست نداشته آتيش زده ) يادش رفته بزاره اول و انداخته اون آخر. از هر نويسنده ای که بپرسی وقتی خسته ميشن ديگه هر چی هست ميزارن کنار هم و کارو تموم میکنن و زياد به خيلی چيزهای ديگه فکر نميکنن. شاید هم چون تا زمان عثمان ديگه محمد و علی و عمر و بقيه به اندازه ای يهوديها و مسيحيها رو کشته بودن که ديگه کسی نمونده بوده که ديگران را در مورد درست بودن يا نبودن عقايد دين اسلام به شک بندازه. تازه اسلام در هر زمانی اون چيزی که سياستمداران بخوان. مثلا اگه انگليسيها دستور بدن از نظر اسلام قند حرامه و وقتی که از انگليس وارد بشه حلال ميشه. (داستان اون آخونده رو که ميدونيد!) فعلا برای تقریبا اکثر مسلمانان دنیا اسلام یعنی قدرت طلبی و جهانگشایی و نعره کشیدن و سربریدن و کشتار انسانهای دیگر و حتی بچه های خودشان برای قربانی به درگاه خدای اسلام. (و به دستور انگلیس و فرانسه و آلمان و روسیه و چین!)

86 :: توسط آرش در 2009-05-19 23:13

meow گرامی

با تشکر از کامنت شما، گفته می شود که سوره مائده از آخرین سوره هایی است که نازل شده. اگر دقت کنیدآیاتی که به آن استناد شده، از سوره مائده است!

85 :: توسط meow در 2009-05-19 19:50

شماره ۸۰ آرش
آرش جان اين حرفهايی که قرآن نوشته که ديگر انديشان يعنی يهوديها و مسيهيا هم آدمن و بايد اجازه داد که فکر کنن مال وقتی است که عبدالله بن سلام (عوبديا بن شالوم) تازه به زور شمشير مسلمان شده بود و برای جضرت محمد (چون ايشان بيسواد بودند) نوشتن قرآن يعنی مثلا الهاماتی را که به ايشان ميشد برعهده داشت. جزو سوره های مکی است. وقتی يهوديها قرآن مينويسند عقايد قرآن به طور عجيبی مثل عقايد يهوديهاست. ميدانيم که يهوديها به کشتن کفار و يا تحميل خداپرستی به آنها اعتقاد نداشتن. البته چون از نظر تمامی مفسران قرآن سوره هايی که بعدا آمده و در آنها گفته شده نبايد به يهوديها و مسيحيها اعتماد کرد و نباید به عقاید آنها گوش داد بيشتر قابل قبول هستن پس گنجی بيخود نگفته که از نظر اسلام يهوديها خوک و ميمون هستن (اين را بيشتر اعراب مسلمان عقيده دارن) و يا کفار را بايد کشت و داراييشان را بايد تسخير کرد و با زنانشان زنا کرد .(کاری که با بهاییها میکنن ولی از نظر سیاسی جرات ندارن با مسیحیها بکنن وگرنه کدوم مسلمونی میتونه راحت بره اروپا و زندگی راحتی به لطف کفار داشته باشه؟ یا دستوراتی که خمینی در مورد تجاوز به دختران مجاهد و کمونیست زندانی قبل از اعدام داد ) اينها عقايد واقعی بيشتر مسلمانان دنيا است. هيچ مسلمانی ديگر انديشان را قبول ندارد. (کسانی که اين بلاگ را ميخوانند مسلمان واقعی نيستن. شرم بر شما اي مناققين و محاربين و بقيه ايين ها و بين ها!)

84 :: توسط زيتون در 2009-05-19 01:44

پگی جان-۶۷
شما ببخشيد.

شايان عزیز-۷۸
دوسه روزی سخت مریض بودم و در جریان این نامه‌ها نبودم. ممنون.
این از نامه ی سروش که خوندمش. نامه محمود دولت آبادی رو هم الان می‌رم پیدا می‌کنم. گرچه میشه حدس زد چیا گفت...
شاید پست اخیرم کمی ناامیدت کنه:)

83 :: توسط زيتون در 2009-05-19 01:35

اچ اند ام-۷۱
چه حيف که محمد آقا زن داره. مگه چشمم به اين بدری خانوم نيفته:)
حالا اين بدری خانم کی هست؟

82 :: توسط زیتون در 2009-05-19 01:30


فورکلاندره جان
هنوز مسدودم که...

مشترک گرامي

مسدود بودن اين سايت طبق دستور مقامات محترم قضايي انجام گرفته است؛ لذا در صورتيکه سايت به اشتباه فيلتر شده است ضمن عذرخواهي خواهشمند است آدرس را در محل زير وارد و کليد Submit را فشار دهيد. تا در اسرع وقت اقدامات اداري با قوه قضاييه جهت بازگشايي آن انجام گيرد.

81 :: توسط آرش در 2009-05-18 22:57

ما که نفهمیدیم چطور شد آقای گنجی به فکر ارائه راه حل برای مشکلات تبعیض جنسیتی با استفاده از قرآن افتاده است؟ مگر او نبود که تا همین چند هفته قبل با برداشت های بنیادگرانه خود از قرآن، چاقوی اقتدارگرایان را برای بریدن گلوی دگراندیشان تیزتر می کرد؟؟

خوک و بوزینه خواندن دگراندیشان توسط آقای گنحی از قول قران و رندانه از آیات زیر فرار کردن، عین بی مسولیتی است و موجب بی اعتبار شدنش به عنوان یک اندیشمند است.

برخی آز آیات مربوط به ضرورت تنوع شریعت برای اقوام مختلف این جا آورده می شود.

همچنین آقای گنجی به کاربرد کلمه"دین" در قرآن توجه کنند. کافران و مشرکان هم "دین" داشتند و پیروز شدن به "دین کافران و مشرکان" به معنای نفی پیروان سایر پیامبران نیست! به عبارت دیگر تنافض ادعایی ایشان مبنی بر "پیروز گردانیدن شریعت محمد بر همه ادیان" بی پایه است!

(الف)

سوره مائده آیات 45 ،46،47، 48 و 49 می گوید:

1. یهودیان باید احکام تورات را اجرا کنند.
2. مسیحیان باید احکام انجیل را اجرا کنند.
3. مسلمانان باید احکام قرآن را اجرا کنند.
4. خدا برای هر قومی شریعت و راهی را قرار داده است.
5. خداوند همه شما را یک امت واحد نکرده تا در کارهای خیر رقابت کنید (بر هم سبقت بگیرید).
6. تو (حضرت محمد) بین قوم خودت به آنچه به تو فرستاده شده حکم کن.

(ب)

بعد در آیه های 57 ، 58، 59 ، 60 همین سوره مائده ادامه می دهد:

1. ای ایمان آورندگان (بت پرستان دیروز) با آن هایی که دین شما را مسخره می کنند دوستی نکنید.
2. آن ها وقتی شما ندای نماز سر می دهید شما را مسخره می کنند.
3. به آن اهل کتاب بگو مگر نه این که ما را سرزنش می کنید بخاطر این که به خدا و آن چه برای ما فرستاده و به "آنچه قبلا فرستاده" ایمان داریم.
4. بگو آیا شما را به بدتر از این کیفر در پیشگاه خدا خبر دهم همانان که خدا لعنتشان کرده و بر آنان خشم گرفته و از آنان بوزینگان و خوکان پدید آورده...

خب ببینید بت پرستانی که تازه ایمان آورده اند، به پیروان سایر پیامبران که در همسایگی زندگی میکرده اند می گویند:

مگر ما به چیزی غیر از آنچه شما ایمان دارید، ایمان داریم. چرا نماز خواندن ما را به بازی گرفته مسخره می کنید. پیش تر هم که گفته "خدا برای هر قومی شریعت و راهی را قرار داده است"

پ)

قرآن مسیحیان، یهودیان و صائبیان را که دگر اندیشان آن زمان و مکان بوده اند به رسمیت شناخته و می گوید با عمل نیک رستگار می شوند.
مائدة آیه 69:

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَادُواْ وَالصَّابِؤُونَ وَالنَّصَارَى مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وعَمِلَ صَالِحًا فَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ

کسانى که ایمان آورده و کسانى که یهودى و صابئى و مسیحى‏اند، هر کس به خدا و روز بازپسین ایمان آورد و کار نیکو کند، پس نه بیمى بر ایشان است و نه اندوهگین خواهند شد.

Those who believe, and those who are Jews, and Sabaeans, and Christians whosoever believes in Lord and the Last Day and does right action there shall no fear come upon them neither shall they grieve (Quran 5:69).
بقرة آیه 62 :

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَادُواْ وَالنَّصَارَى وَالصَّابِئِینَ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الآخِرِ وَعَمِلَ صَالِحاً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلاَ خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلاَ هُمْ یَحْزَنُونَ

کسانى که ایمان آورده‏، و کسانى که یهودى‏اند، و مسیحیان و صابئان‏، هر کس به خدا و روز بازپسین ایمان داشت و کار نیکو کرد، پس اجرشان را پیش پروردگارشان خواهند داشت‏، و نه بیمى بر آنان است‏، و نه اندوهناک خواهند شد.

80 :: توسط آرش در 2009-05-18 22:02

شایان گرامی

همین جا اشاراتی به گاه و بیگاه بالا رفتن آمپر روشنفکرامان و "توپیدن" به هم داشتم!
شوربختانه بعد از این همه مبارزات یک قرن اخیر ایراینان، اینجاییم که هستیم!! الان برگزاری یک انتخابات آزاد در جهان روتین شده و حداقل چیزی است که باید نهادینه شود. اما نگاه کنیم به وضعیت فلاکت بار خودمان!
دو نکته به نظر من می رسد که اشاره ای به آن داشته ام:

1) همه ما اشتباه می کنیم و تغییر. اما نخبگانی که با دنباله روی از کسی که " کتاب ولایت فقیه" را نوشته بود کشور را به این فلاکت نشانده اند، باید بیایند و مسئولیت اشتباهات خود را به عهده بگیرند، بعد ادعا کنند!
2) بسیاری از نخبگان ما از دنیا و آنچه با شتاب در حال وقوع است بی خبرند و به بیماری ذهن گرایی محض دچارند. چاره اش این است که در مقام ارائه طرح و برنامه برآیند... نه تکرار چس ناله های سی ساله در حسرت آزادی!!

79 :: توسط shayan در 2009-05-18 20:23

زيتون جان

من هيچوقت از شيوه نوشتن و زبان پر طعنه و کنايه دکتر سروش خوشم نيامده و به دلم ننشسته ولی دیدم اين نامه که در جواب محمود دولت آبادی نوشته و حرفهای او در حمايت از موسوی جالب است و هم نشان از بی اطلاعی محمود دولت آبادی است که بدون آنکه بداند موسوی در تمام سانسور و مشکلات فرهنگی کشور در سی سال اخير مسئول سیاستهای فرهنگی نظام بوده و زير همه تصويبنامه های سانسور و ندادن مجوز و غیره را امضاء کرده ولی از او حمایت می‌کند جالب است و خواندنی.

اين توده ای های قديمی عيبشان در اين است که فکر می‌کنند چون نويسنده و يا شاعر خوبی هستند لزوما سياستمدار خوبی هم هستند.

به هر حال بگذريم اينهم نامه سروش در جواب محمود دولت آبادی:
======================
از دولت احمدي تا دولت محمودي


برو به کار خود ‌اي «کاتب» اين چه فرياد است
مرا فتاده دل از کف، تو را چه افتاده است
چه گويمت که به ميخانه دوش مست و خراب
سروش عالم غيبم چه مژده‌ها داده است
که‌ اي بلندنظر شاه‌باز سدره نشين
«چه غم ز طعنه محمود دولت آباد است»
«بخوان به دولت محمود و اختر مسعود
سرود عشق، که از هفت دولت آزاد است»
حسد چه مي‌بري‌اي «سست نثر» بر حافظ
قبول خاطر و لطف سخن، خداداد است
(توضيح: کلمات و جملاتي که در ميان گيومه آمده در نسخه‌هاي چاپي حافظ ديده نمي‌شود.)
به جستجو برآمدم که قصه چيست و محمود دولت‌آباد کيست. خبر آوردند خفته‌اي است در غاري نزديک دولت‌آباد که پس از 30 سال ناگهان بي‌خواب شده و دست و رو نشسته به پشت ميز خطابه پرتاب شده و به حيا و ادب پشت کرده و صدا درشت کرده و با «سخافت و شناعت» از معلمي به نام عبدالکريم سروش سخن رانده و او را «شيخ انقلاب فرهنگي» خوانده و دروغ در دغل کرده و متکبرانه با حق جدل کرده است. و اين همه عقده‌گشايي و ناخجستگي در مجلسي به نام و حمايت از مهندس موسوي که در پي پوشيدن قباي خجسته صدارت است.
گزافه و ياوه بسيار شنيده بودم اما اين گاف‌هاي گزاف واقعا نوبر بود. از جنسي ديگر بود. از هيچکس چندان نرنجيدم که از ميرحسين. آخر او مي‌توانست به اين خفته پريشان‌گو بياموزد که انقلاب فرهنگي را (براي بستن دانشگاه‌ها) دانشجويان به راه انداختند نه سروش. و ستاد انقلاب فرهنگي را (براي گشودن دانشگاه‌ها) امام خميني بنيان نهاد، نه سروش. و لذا آن «شناعت و سخافت و تقليد مضحک» (به زعم او) کار ديگري بود نه سروش. و ستاد انقلاب فرهنگي هفت عضو داشت (و اينک 30 عضو) نه فقط يک عضو و آن هم سروش. و آقاي ميرحسين موسوي، از 30 سال پيش عضو ستاد انقلاب فرهنگي بود و امروز عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نه سروش که 26 سال پيش استعفا داد (و تنها عضو مستعفي ستاد بود). ستاد انقلاب فرهنگي همه‌گونه شيخي داشت جز سروش، که نه روحاني بود و نه کهنسال و نه کهنه‌کار سياسي. از دکتر شريعتمداري گرفته (متولد 1302) که شيخوخيت سني داشت تا احمدي، باهنر، مهدوي‌کني، جلال‌الدين فارسي و حسن حبيبي (متولدان 1312) که مشايخ درجه دوم بودند. نه سروش که متولد 1324 بود و جوان‌ترين عضو ستاد. و آوازه اجتماعي و شيخوخيت سياسي هم با آن مشايخ بود نه سروش، که تازه از گرد راه رسيده بود و به حکم امام براي خدمت به فرهنگ، در آن ستاد بدون ستاندن قراني مزد، شبانه‌روزعرق شرافت مي‌ريخت. و شيخ روحاني ستاد هم حجت‌الاسلام باهنر و مهدوي و املشي و احمدي و خوشوقت بودند نه سروش. و باري اگر ستاد انقلاب فرهنگي شيخي داشت اين شيخ کسي جز شخص شخيص مهندس ميرحسين موسوي نبود که پاره‌اي از جلسات ستاد در دفتر نخست وزيري و زير اشراف و صدارت او برپا مي‌شد. و علاوه بر ميرحسين، خاتمي و احمدي و شريعتمداري و صادق واعظ‌زاده و... در آن حضور داشتند و گواهان اين امرند. و باري شيخ ستاد بودن نه حسن است، نه عيب. آنکه عيب است دروغ زني و دريوزگي و چاپلوسي کردن و سابقه استاليني داشتن و فرصت‌طلبانه ژست آزادي‌خواهي گرفتن است. تعجب من اين است که چرا مهندس موسوي پرده از اين راز ساده بر نمي‌دارد و نقش خود در ستاد انقلاب فرهنگي و نظر خود را درباره آن نمي‌گويد تا پريشان گويان، بيش از اين سم‌پاشي و فحاشي نکنند.
نيز خوب بود مهندس موسوي به آن خفته پريشان‌گو آموزش و هشياري مي‌داد که وقتي امروز در تلويزيون مي‌گويند وزارت ارشاد به آيين‌نامه انقلاب فرهنگي عمل مي‌کند (که به گمان وي غيرقانوني است) و سانسور کتاب مي‌کند، اين آيين‌نامه دست‌پخت همين شوراي انقلاب فرهنگي است که اينک برپاست و ميرحسين و حداد و داوري و کچوئيان و رحيم‌پور ازغدي و... اعضاي آنند. نه دست پخت ستاد انقلاب فرهنگي که 26 سال است دار فاني را وداع کرده و استخوانش را خاک خورده است. و اگر آن پريشان‌گوي بي‌خبر، شکوه‌اي از ارشاديان دارد به مهندس موسوي شکايت کند که آيين‌نامه برايشان تنظيم کرده است نه سروش که خود قرباني آن آيين‌نامه‌هاست و کتاب‌هايش در ارشاد غمباد کرده است.
حالا بنگريد خفته در غاري که فرق انقلاب فرهنگي و ستاد انقلاب فرهنگي و شوراي انقلاب فرهنگي را نمي‌داند و اعضايشان را نمي‌شناسد و از کارهاشان خبر ندارد و ديروز و امروز را به هم مي‌بافد و زمان را در مي‌نوردد و دروغ بر دروغ مي‌انبارد و جهل بر جهل مي‌تند، چون ماموري نامعذور به اميد پاداشي موعود حمله بر معلمي يک قبا مي‌آورد که از ديدگاه استاليني، جز استقلال راي و مسلماني و دموکراسي‌خواهي (و لابد عدم حمايت از ميرحسين موسوي) جرمي و خطيئه‌اي ندارد. و حتي نزاکت و ادب مقام را نگاه نمي‌دارد و به ميزبان خود که همان شيخ انقلاب فرهنگي است توهين مي‌کند و اينقدر نمي‌داند که اين ميزبان که دولت‌آبادي به حمايت و ترويج‌اش برخاسته، 30 سال است که عضو آن ستاد و شورا بوده است و امضا‌کننده همان آيين‌نامه‌هاي «غيرقانوني» است که وي از آنها مي‌خروشد و مي‌گريزد و پيرو و مريد و مقلد و فدايي همان امامي است که بنيانگذار انقلاب فرهنگي است و «مقلد مضحک همان شناعت و سخافتي» است که دولت‌آبادي زبان خود را به لوث کلماتش مي‌آلايد. باري از بانيان آن جلسه جناحي و ستادي و انتخاباتي، و در صدر همه از آقاي ميرحسين موسوي نيز بايد سپاسگزاري کرد که حق خادمان فرهنگ را چنين مي‌گزارند و به تاوان داشتن رايي مستقل و مشروع، آنان را پيش گلادياتورها مي‌افکنند و پوست و پوستينشان را مي‌کنند و هلهله‌کنان قصه‌اش را بر سر بازار و برزن مي‌گويند و در رسانه‌هاي خبري خود مي‌آورند. اما مباد از ياد ببرند که ناقدان را خوراک درندگان کردن، تصوير موحشي است که هيچگاه از ياد جوانان اين ديار نخواهد رفت، شايد آبي به آسياب آرا بريزد اما آبرويي تحصيل نخواهد کرد.
مرا هر آينه خاموش بودن اولي‌تر
که جهل پيش خردمند، عذر نادان است
و ما اُبَرّيَ نَفسي وَ ما اُزَکّيها
که هرچه نقل کنند از بشر در امکان است
مريلند - ارديبهشت 1388

78 :: توسط داريوش.ش در 2009-05-18 19:49

1- در ِ مجلس بازه حياي گربه كجا رفته!
http://www.iranpressnews.com/source/059226.htm
2- سياووش شاملو مرد ... آيت‌ا... بهجت هم جوون مرگ شد!
3- اگر ايراني آن‌هم از نوع زنده‌اش هستيد پتيشن جلوگيري از توطئه تجزيه ايران را امضا كنيد!
http://www.petitiononline.com/iran200/petition-sign.html
۴- فورکلارنده جان از طرف ما که زيتون فيلتره حالا يه حالی به تو دادند صداشو در نيار!

77 :: توسط داريوش.ش در 2009-05-18 18:44

تست!

76 :: توسط فورکلارنده در 2009-05-18 18:19

توجه کردی زیتونی؟ دیگه فیلتر نیستیا.
شاید بخاطر اکسپلورر 8 باشه شایدم واقعا فیلترت رو برداشتن.

75 :: توسط فورکلارنده در 2009-05-18 18:19

توجه کردی زیتونی؟ دیگه فیلتر نیستیا.
شاید بخاطر اکسپلورر 8 باشه شایدم واقعا فیلترت رو برداشتن.

74 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-18 16:37

خاموشی پرخروش در انتخابات! ه

دلارا فاضلی
www.newsecularism.com
انتخابات بهترین فرصت برای نمایاندن شمار مخالفان ددمنشی های حکومت دینی است.
====
حکومت اسلامی و لابیگری در امریکا

مسعود نقره کار

حکومت اسلامی به دنبال سازمان دادن، و یا یافتن لابی ای تاثیر گذار و قدرتمند برای پیشبرد سیاست های اش در امریکا ست
====
برخوردی به پیام فرهیختگان شرمگین

مردو آناهید

گرچه این پیام از راه نیک اندیشی سروده شده ولی بوی خامی و کژپنداری از آن بسیار بلند است. این نامه، که بازتاب خرد و آزمون های خود "شما" نیست، رونوشتی است ناآزموده که از کردار بیگانگان برداشت شده است. پیام "شما" نوشته شده است. اگر "شما" انسان را آزاد می پنداشتید پس می دانستید که بهاییان هم انسان و آنها هم آزاد هستند و «جامعهء بهاییان» صاحب یا برده دار آنها نیست. در شریعت اسلام، که "شما" از همان روزنه به بهاییان نگریسته اید، انسان مخلوق و عبد الله است. بدین گونه، در این شریعت، انسان هم برده است او هم، مانند شتر یا گوسفند، بخشی از دارایی کسی یا قبیله ای شمرده می شود.
====
===================== کوتاه و گويا =====================

مسافران بلاتکلیف، آقای خلبان به خانه رفته

به گزارش «تابناک»

سوء مدیریت در خطوط هوایی و بلاتکلیفی مسافران در برخی از پروازها، همچنان ادامه دارد. چند روز پيش انتظار مسافران پرواز تهران ـ رشت، ساعت‌ها به درازا کشید و جالب این که وقتی مسافران در فرودگاه، منتظر و بلاتکلیف بودند، خلبان ـ که از برخی مشکلات در مقصد آگاه بود ـ برای خودداری از «پرواز همراه با ریسک» به خانه رفت.
...

73 :: توسط داريوش.ش در 2009-05-18 14:31

تطهير‌سازي، به نام اخراجي‌ها به كام حاجي‌ها!
دي‌شب بالاخره مقاومت‌هاي آهنين بنده دربرابر استدلال‌هاي بچه‌گانه و شادي‌طلبانه پسرم شكسته شد و طي يك خودمغز‌شويي اقدام به محو خاطرات دهشتناك گذشته در دهه 70 و مصاحبه اخير از كارگردان فيلم اخراجي‌هاي 2 آقاي مسعود ده‌نمكي نموده و به تماشاي فيلم رفتيم!
بر خلاف انتظار ... ادامه در وبلاگ
http://aliveiranian.blogspot.com/2009/05/blog-post_16.html

72 :: توسط رضا فاضلی در 2009-05-18 14:28

خبر گزاری پارس در اصل خبر گزاری
محافظه کاران نیست بلکه خبرگزاری شخص
احمدی نژاده ... با شیوه انگلیسی ها !؟ داره
از شخصیت های سرشناس غیر محافظه کار

برای کوبیدن موسوی تخته گاز میرونه ٬ و
امروز متوسل شده بدکتر سروش و جمیله
کدیور و احمد زیدآبادی و ....همین چند
ماه پیش سروش و کدیور و زیدآبادی را

منافق و معاند و ضد انقلاب و نوکر
اجانب قلمداد میکرد اما امروز متوسل
بتفکر آنها شده ٬ البته انها از اوضاع و
بطن جامعه باخبر تر هستند و احیانا

پی برده اند که شاید مردم باز دم دمی
مزاج شده اند و رای بموسوی بدهند
که اینگونه دستپاچه شده اند و باین
چهره های غیر محافظه کار متوسل

شده اند وگرنه اخلاق سیاسی و یا
اصولگرایی !! آنها اینگونه حکم نمیکرد
که انگاری باستیصال رسیده باشند ٬ البته
در بعد سیاست و سیاسی اینگونه مبارزه

جایز است اما وقتی خودشان را اصولگرا
مینامند در اصل دغلکاری دارند میکنند

عزت زیاد

71 :: توسط H&M در 2009-05-18 14:21

سلام اون آقاي كلاه دار در عروسي شهرام صولتي محمد آرايشگر همسر بدري هست:)

70 :: توسط آرش در 2009-05-18 07:01

دوستان گرامی

به گمان من زمان چس ناله های روشنفکرانه درباره نبود آزادی و... مرثیه خواندن در آرزوی داشتن همه چیزهای خوب عالم سپری شده است. باید برنامه های مرحله ای، آن هم قابل سنجش و اندازه گیری مقدار پیشرفت در جهت "نزدیک تر" شدن به هدف ارائه داد.

برنامه ها هم برای اجرا در کره مریخ یا سوئیس نیست. برای همین خراب شده با طویله طویله آخوند است که مخ مردمان بیسواد و سواددار را به گروگان گرفته اند.

در شگفتم کی می خواهیم از این گنده گوزی های روشنفکرانه سی ساله- در سیاه کردن کاغذ یا حرام کردن هارد درایو - دست برداریم. آیا زمان آن نرسیده ارزیابیی از کارهای خود بکنیم و مقدار پیشرفت خود را اندازه گیری کنیم؟؟

69 :: توسط شیرمرد در 2009-05-18 06:15

خانم نانا

ادب از کی آموختی؟ بی ادبان؟

"بنی صدر با همکاری این ایرانیان با شرف که سی سال گذشته به ما شرفشان را ثابت کرده است تمامی
سعی خود را با نیمی جوان که میکند دانشجویان ایرانی جوانان ایرانی و زنان ایرانی
ایران را نجات خواهند داد "

عجب!

68 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-18 02:02

ما که رفتيم؛ پيشنهاد می کنيم بقيهء زندانيان سياسی هم پاسپورت آمريکائی بگيرند...
www.newsecularism.com

محمود دولت آبادی در جمع حامیان میرحسین موسوی؟

بیچاره محمود دولت آبادی!
میرزاآقا عسگری. مانی

شما از میرحسین موسوی که همچون بقیه ی کارگزاران جمهوری اسلامی در تمام جنایات رژیم اسلامی دست داشته است انتظار دارید حیثیت پایمال شده ی ملت ایران را برگرداند؟ او که خودش از پایمال کنندگان هستی و حیثیت مردم ایران است! آیا حضور شما در ستاد انتخاباتی کروبی (در دور پیشین انتصابات رئیس جمهوری) و این بار در جمع حامیان میرحسین موسوی همانا به معنای خرج کردن و قربانی کردن نام یک نویسندهء خوب به پای جنایتکاران نیست؟ ای کاش در خانه می ماندید و فریاد می کشیدید: من آنم که در پای خوکان نریزم / مرین قیمتی دُرَ لفظ دری را!
====
آنان نیز می‌دانند کار از «اصلاح» گذشته و به «تغییر» رسیده است

الاهه بقراط

با نزدیک شدن رأی‌گیری ریاست جمهوری دهم، هم رقبا به جان هم افتاده‌اند
===== کوتاه و گويا ==

طرح کنترل تفرجگاه های کشور از تیرماه اجرا می شود

سردار احمد روزبهانی، رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی

با شروع تابستان، تفرجگاه های کشور تحت کنترل پلیس امنیت اخلاقی قرار خواهند گرفت.
===
جدائی؟: رکسانا صابری به آمريکا و بهمن قبادی به فستيوال کان می روند (برگرفته از گويانيوز>>>>)

67 :: توسط *pegi در 2009-05-17 22:15

چه خبره اینجا؟؟
چرا اینقدر بد و بیراه اینجا زیاده
من آمدم بگم شهره هم اون وسط فقط نمی دونم چرا اینقدر پوشیده است
دیدم بحث اصلاً کلاً رفته قاطی باقالیا

66 :: توسط nana در 2009-05-17 21:05

پاسخ شير مرد


نانای عزیز

از شما خواهش میکنم مبارزه مقدس بر علیه جمهوری تروریستی اسلامی را با یاری رجوی و بنی صدر ادامه ندهید.چون انها شریک جرم این دسته ترویستی بودند و بچه 2 ساله هم نبودند که بگی گول خوردن.


به نظر میرسد که فقط یاسین در گوش خر خوانده ام والسلام

بابا این بنی صدر تنها نیست یک عده ای از میان خودتان که تا کنون نان کثافت جمهوری گهی شاشی خونی عفن اسلامی را نخورده اند و مستقل
و پاک و تمیز هستند و تمامی سی سال گذشته رنج برده اند را انتخاب کرده ام که گروهی در ایرانند و گروهی در خارج از ایران

بنی صدر با همکاری این ایرانیان با شرف که سی سال گذشته به ما شرفشان را ثابت کرده است تمامی
سعی خود را با نیمی جوان که میکند دانشجویان ایرانی جوانان ایرانی و زنان ایرانی
ایران را نجات خواهند داد

چرا ؟

زیرا به سادگی همگی ایرانی و
(( تحصیل کرده )) هستند


اگر همه حرفهای شما اخرش از پشتبانی این دو اشخاص وطنفروش ختم میشود بهتر هست بیخیال مبارزه بشوید چون عاقبت خوشی برای ملت ایران ندارد.
ملت ایران 30 سال بدبختی کشیدن بخاطر اشتباه و همکاری رجوی و بنی صدر.کافی نیست؟
نگاه کنید.


با این سخنان بالا دیگر بهتر است نامت را به جای شیر مرد ٬ کیر مرد
بگذارم

زیرا یا نمی فهمی من چی میگم
یا به نفعت نیست بفهمی و خودت را به کوچه سید علی رهبر زده ای

خدایت روزیت را جای دیگر حواله کند
که من وقت کافی برای سر به سر تو گذاشتن ندارم ................نانا زولا


65 :: توسط آرش در 2009-05-17 18:59

چهل دلیل برای "نه" گفتن به دلقک...
برای "نه" گفتن به لومپن های حرامزاده ای چون احمدی نژاد، زاهدی، کردان، محصولی،... و سایر اراذل و اوباشی که هست و نیست این ملک و ملت را به باد دادند:

http://www.ghalamnews.ir/news-13830.aspx

64 :: توسط صمد آقا در 2009-05-17 18:58

روز رای گیری بهتره بجای ملافه آویزون کردن و یا رای دادن بشینید تو آفتاب تا میکروفای تنتون کشته بشه.......

63 :: توسط رزا منتظمی در 2009-05-17 13:15

دوشیزه نانا.شما از کون بنی صدر و رجوی بخورید شاید تمیز شوند.

62 :: توسط شیرمرد در 2009-05-17 12:58

نانای عزیز

از شما خواهش میکنم مبارزه مقدس بر علیه جمهوری تروریستی اسلامی را با یاری رجوی و بنی صدر ادامه ندهید.چون انها شریک جرم این دسته ترویستی بودند و بچه 2 ساله هم نبودند که بگی گول خوردن.
اگر همه حرفهای شما اخرش از پشتبانی این دو اشخاص وطنفروش ختم میشود بهتر هست بیخیال مبارزه بشوید چون عاقبت خوشی برای ملت ایران ندارد.
ملت ایران 30 سال بدبختی کشیدن بخاطر اشتباه و همکاری رجوی و بنی صدر.کافی نیست؟
نگاه کنید.

http://www.padshahi.com/bilder/enghelab/Banisadr.jpg

61 :: توسط فرخ در 2009-05-17 12:38

من تقريباْ‌ ۴ سال بود که ديگه وبلاگتون را نخوانده بودم. به دليل افت شديد کيفيتش. حالا هم که برگشتم می بينم وبلاگتون تقريباْ شده خبرگزاری وبلاگستان. به هر حال در خبررسانی موفق باشيد.

60 :: توسط فرخ در 2009-05-17 12:01

من تقريباْ‌ ۴ سال بود که ديگه وبلاگتون را نخوانده بودم. به دليل افت شديد کيفيتش. حالا هم که برگشتم می بينم وبلاگتون تقريباْ شده خبرگزاری وبلاگستان. به هر حال در خبررسانی موفق باشيد.

59 :: توسط فرخ در 2009-05-17 12:00

من تقريباْ‌ ۴ سال بود که ديگه وبلاگتون را نخوانده بودم. به دليل افت شديد کيفيتش. حالا هم که برگشتم می بينم وبلاگتون تقريباْ شده خبرگزاری وبلاگستان. به هر حال در خبررسانی موفق باشيد.

58 :: توسط nana در 2009-05-17 10:43


رزا منتظمی

من که گفتم اين حلوا را برای امثال تو دارند تهيه ميکنند

من نيستم که دارم حلوا درست ميکنم ملايان ايران هستند

نوش جانت و گوارای وجودت

از کون بنی صدر و رجوی هم نخور
کونشون کثيف ميشه .........نانا زولا

57 :: توسط رزا منتظمی در 2009-05-17 10:11

دوشیزه نانا. رِسِپیِ شما برای حلوا بسیار جالب انگیز است.لطفاً بعد از اینکه یک کاسه اش را امتحان کردید؛اگر خوب بود؛کاسه ای هم برای آقای بنی صدر و رجوی بفرستید.

56 :: توسط آسپیران غیاث آبادی در 2009-05-17 09:33

این.نانا خانم؛پاک زده به سرش.

55 :: توسط امير سالار در 2009-05-17 08:05

آره، اینم طولانیه. بستگی داره چقدر حوصله داشته باشی و مهمتر اینکه طرفدار ماجراهای پلیسی-جاسوسی باشی یا نه. اون Csi هم بدک نيست که البته تقسیم میشه به سی اس آی میامی و 2 تا شهر دیگه که یادم نیست...

54 :: توسط nana در 2009-05-17 03:52

مژده دهيد که در حياط مستراح بيت رهبر ٬ هاونی
سنگی به ميان نهاده اند
و در آن پشگل سفت که ميکند دکتر احمق الاغ نژاد را انداخته و کاسه ای از اسهال هم به رويش ريخته و شخص رهبر هم به درون اين هاون
سنگی شاشی صلا الا محمدی به
سلامتی جد پيامبرش کرده و بعد
کمی استفراغ نظامی و کمی هم استفراغ تاجران بازار را در اين هاون
ريخته و خوب کوبيده و حل کرده و هم زده و برايتان يک حلوای اسلامی روزهای محرم گهی اسلامی فراهم
کرده اند که در سيرک سيد علی با کيرش به شما رای دهندگان بخورانند

اين حلوا درست مانند حلوای واقعی از آرد و شکر و زغفران بوی فراوانی از خود
متصاعد ميکند
منتهی بوی گه سفت و نرم و شاش و
استفراغ توام


پوزخندی به اين حلوا و هاون و سيد علی بزنيد اون ملافه سفيد را روزی که
گفتم آويزان کنيد تا دربدرشان کنيم

شلوغ هم کرديد کرديد ..........نانا زولا

53 :: توسط کلوخ در 2009-05-16 20:04

سلام زیتون جان...باهمه ی مصیبتهایی که توی این جزیره هست من واقعا آرزو دارم کاشکی منهم با این آدمها توی این جزیره اسیر بودم خیلی حال میده والله..مخصوصا که آدم با این خانم کیت محشور بشه خیلی دلچسبه

52 :: توسط ارمان در 2009-05-16 20:02

سلام زیتون جان میشه بگی ان قضیه قال گذاشتنت توسط سبیل باروتی چی بود! اونو توی یه وبلاگ خوندم که قالت گذاشته بود همون س... خودمونه دیگه درسته؟

51 :: توسط وبگرد در 2009-05-16 19:06

جالبه! بخش كامنتها درست ديده ميشه اما خود مطلب تو صفحه اصلي حروفش قاطي پاطيه! چرا؟

50 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-16 16:31

۱۶ زن، نامزد نمایندگی مجلس ۵۰ نفری کویت
ماهانه ۴۵ دختر ۱۶ تا ۲۵ ساله ایرانی در کراچی توسط افراد ثروتمند خریداری می‌شوند.
شما چند تا میخرید؟
ملیجکها با زنگلوهای پای خود برای کاندیدای مورد علاقه! خود تبلیغ میکنن
شما چطور؟
احمدی پول ميدهد
شما هم ميگيريد؟
همه دزدها، آدمکشها
ثبت نام کرده اند
شما چطور؟
يك كودك 12 ساله همراه پدرش!
دندانپزشک کانديد رياست جمهوری: چرا می خنديد؟ مگه فرق من با احمدی نژاد چيه؟
توده ای ها، اکثریتی ها به
کروبی رای میدهند؟!
شما به کی میدهید؟
=====
انتخابات ریاست جمهوری تحریم یا شرکت ؟
www.iranglobal.info
امیرفرشادابراهیمی : یادتان هست وقتی قرار بود طرح اصلاح مطبوعات در مجلس بررسی شود و صبح زود مهدی کروبی با قرائت حکم رهبر موضوع را تمام شده دانستند و در جواب مخالفان گفتند این حکم ، حکم حکومتی رهبر و ولی فقیه هست هرکسی هم قبول ندارد از مجلس برود بیرون برود خانه اش بشیند !
=====
انسانها و واگن ها

آتوسا راوش :
=====
قتل دل آرا و زخمهای دل ما

کاظم مصطفوی :
=====
آفتابکاران را کسی نمی تواند مصادره کند

زینت میر هاشمی :
===
سرنگونی جمهوری اسلامی و بس!

خلیل کیوان :
====
آیا «پدیده کروبی »یکی از شگفتی های نظام است.؟!

اتاق فرهنگ گفتگو :

49 :: توسط nana در 2009-05-16 03:14

چی شده شماها چرا شلوغ نميکنيد ؟
چرا عين مادر مرده ها ساکتيد بيخودی های خاک بر سر


بعله ......... ماجراها داره خيلی شيرين ميشه به جان شريف بيخودی
خودتون !!!!!

عرضم به خدمتتان که کس اسلامشان را باد داده اند و هريک از گوشه ای عری ميزند که يعنی ما هم آزادی ميخواهيم و از اينها نيستيم ها ها ها

يعنی شروع کرده اند همديگه را گهی کردن تا خود را از زير ضربه خارج کنند

چرا اين عقربان و ماران فعال شده اند

زيرا خيال خر کردن دوباره ملتی خر را دارند
و آن ميکند به عبارت مردم اسير و برده شهروند الاغ ...از نظر اسلام و رهبر مردم ایران
همگی الاغانند زيرا قادر به اداره خود
نيستند و مانند مشتی صغير مخبث نيازمند هدايت ملايان شپشوی کونی - بواسيری حوزه های گهی و شاشی تحميق علميه ميباشند

اين انسان های اسير تا زمانی که پرده سفيد پيشنهادی مادر خود را از پنجره ها و سوراخ های خانه های خود نيفرازند
همان گونه صغير و کيری و الاغ خواهند ماند که هر عمو غضنفری از دهات میتواند آنان را روی ميزهای باشکوه سر چهار راه های شلوغ خوابانيده و با کمر بند سياه و کبودشان کند
آری اکنون ملايان شيعه متعفن صفوی ايران که شهر مدرن ما را در قرن بيست و يکم تبديل به شهر قجر کرده اند و در آن ميخرامند و هی برای اشرق و مشرق خط و نشان نابودی ميکشند
و هی هر گهی که ميخواهند با شما ميخورند

را مادر ببر ماده شما صغيران يک اره کامل و واقعی در کون های بواسيريشان کرده است که پائين بکشند می برد
بالا بکشند می برد

اگه گفتيد چرا ؟

آفرين درست حدس زده ايد زيرا اره است و کارش برررررررررررش

همگی قبراق و سر حال عين يک صغير
ورپريده آتش پاره اين پرچم های قتال
را بيفرازيد که از اين راه بهتر و آسانتر
وبی خطر تر و از همه مهمتر قانونی تر برايتان وجود ندارد

همگی بگوئيد درود بر زرتشت پيامپر
اصلی و مهربان ما ...............نانا زولا

48 :: توسط پویا در 2009-05-15 19:04

زیتون جان !
وقتم اونقدر کم بود که نتونستم این پستتو کامل بخونم .حتا به وبلاگ خودمم نمی تونم سربزنم . سر زدن می شه ، اما چیزی ننوشتم ، یک جورایی لپ تاپم دذست کار نمی کنه ، کرمی ، ویروسی ، یه دردیش هست . حتمن مثل همیشه این پستت هم خوندنیه . یه روزی می خونمش،اگر عمری بود .

روزت خوش !

47 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-15 17:02

ماهانه ۴۵ دختر ۱۶ تا ۲۵ ساله ایرانی در کراچی توسط افراد ثروتمند خریداری می‌شوند.
شما چند تا میخرید؟
ملیجکها با زنگلوهای پای خود برای کاندیدای مورد علاقه! خود تبلیغ میکنن
شما چطور؟
احمدی پول ميدهد
شما هم ميگيريد؟
همه دزدها، آدمکشها
ثبت نام کرده اند
شما چطور؟
يك كودك 12 ساله همراه پدرش!
دندانپزشک کانديد رياست جمهوری: چرا می خنديد؟ مگه فرق من با احمدی نژاد چيه؟
توده ای ها، اکثریتی ها به
کروبی رای میدهند؟!
شما به کی میدهید؟
=====
======جمعه گردی های
اسماعيل نوری علا ====
www.newsecularism.com

مصلحت نظام و بوسهء مرگ رهبر بر پيشانی کانديداها

از آنجا که رژيم آگاهانه، و به استناد بنيان های عقيدتی اش، خود را از کل مردم جدا می داند و لزوماً منافع اش همواره با منافع مردم يکی نيست، کوشيده است تا در قانون اساسی خود بين مردم و خودش يک «لايهء ضربه گير» بوجود آورد که از دو نهاد رياست جمهوری و مجلس شورای اسلامی شکل می گيرد. به لحاظ وجود اين «لايه»، مردم «حق دارند» نمايندگان خود را انتخاب کرده و به اين دو نهاد بفرستند و از آنها بخواهند که بعنوان وکلای آنها جامعه را اداره کنند. اما، در عين حال، حاکميت هم «حق دارد» مواظب باشد که عمل مردم مصلحت رژيم را دچار تزلزل و خطر نکند.
=====
====کوتاه و گويا ====

اصلاح نظام جمهوری اسلامی بدون تغییر قانون اساسی؟
بهزاد مهرانی
=====
شورای ملی آمریکائیان ایراتی تبار

و روابط آشکار و نهان اش با رژیم ملایان

سياوش عبقری

شما خود را نهادی بزرگ با صدایی رسا و نماینده ی ایرانی تباران در آمریکا قلمداد می کنید. در این جامعه ی ایرانی هستند افراد و خانواده های تبعیدی که مادر، پدر، فرزند، برادر، خواهر و بستگانشان را این رژیم اهریمنی ترور کرده، آیا شما از این «صدای رسا»ی خود، در حمایت از این طیف گسترده هیچ استفاده کرده اید؟ شما از "بهاره" و "بیژن"، فرزندان "بانو"، از همسایگان من در آتلانتا، [بهاره چند ماه با مادرش بانو، در زندان بوده] و بسیارانی دیگر در شرایط آنان، که مرده هاشان هم در گورستان امنیت ندارند، چه دفاعی کرده ايد؟ چرا اقدامی نکردید که حداقل مرده های این خانواده ها را رها کنند؟
=====
آقای کيارستمی، در مورد کافکا لطفأ آدرس اشتباه ندهيد

عزيز معتضدی

آنچه مرا به نوشتن اين مختصر مجاب کرده نقلی از آقای کيارستمی ست که،...


46 :: توسط رضا فاضلی در 2009-05-15 14:32

لورا پیری پان هنرپیشه طناز
سریال کمدی سونتی شوء آمریکاست
این دختر یهودی تبار از زیبایی
خیره کننده ایی برخوردارست که
دل و دین از پیر و جوان برده و از
بد روزگار یک فمینیست !! فعال و

پراگماتیک است که حاظر نیست حتی
برای میلیونها دلار مقابل دوربین ها
لخت و عور شود در حالیکه همپالگی
هایش مثل بریتنی اسپیرز یا پاملا
اندرسون و هیلتون فیلم و عکس
سکسی و یا پورنوگرافیشان در اینتر
نت و تلوزیونها فت و فراوانست

لورا پیری پان ۸ سالست که در این
شو نقش بازی میکند اما دریغ و حسرت
از یک اپیسود که کمی از اعضای بدنش
را نشان بدهند حتی وقتی در ساحل دریا
با بیکنی مجبور بفیلمبرداری شده !! یک
لنگ بی معنی بدور باسن و پاهای خوش
تراشش پیچیده و مردها را دمغ ....؟

یک مجری شو شبانه از وی پرسید
تو این غوغاخانه سکس و هالیوود
چرا باید دختری باین زیبایی محشر
و این اندام کم نظیر یکهو جانماز آب
بکشد !؟

لورا سد یو من آل ایدیتز !! اند اونلی
سینک إبات یور آندر استومک نات آرت
آف وومن ٬ آی ام ا فمینیست آی بیلیو
وومن آر کیپبل تو دو انی سینگ ویدآوت
لوزینگ دیر دیگنیتی کاپیش ؟؟؟

چون اسم لورا توی شو دانا !!ست

و بنده حقیر مدت ۸ سالست که این
شو را یک آن رها نمیکنم که دیدن این
طناز با وقار بقول سعدی ممد حیات
است و مفرح ذات

آخر هفته خوبی داشته باشید

عزت زیاد

45 :: توسط جُنبشِ شورت؛کُرست؛پیژامه و زیرشلواری در 2009-05-15 14:02

منتظرِ اعلامیه هایء بعدی باشید.

44 :: توسط اروند در 2009-05-15 10:44

اتفاقا من هم همش به پدرم می گم بيا برو اين لاست رو بخر ... اما می گه نه! ولی حالا با حمايت زيتون شايد نظرش عوض بشه.

43 :: توسط اروند در 2009-05-15 10:42

اتفاقا من هم همش به پدرم می گم بيا برو اينلاست رو بخر ... اما می گه نه! ولی حالا با حمايت زيتون شايد نظرش عوض بشه.

42 :: توسط فورکلارنده در 2009-05-15 05:44

سلام عليکم و رحمت الله و برکات يا ايها الذين آمنوا و عمل اي بابا انقدر قرآن خونديم اينم جنائی که توی خونمونن نگيرنمون عادت کرديم. بيايد يه سر بزنيد خونمون جن زده شده.
با پست (به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم) به روز تشریف داریم.
در مورد يه خونه هست اين پست که ميگن جن داره.

41 :: توسط آفتابِ لبِ بوم در 2009-05-15 01:21

زیتون جان متاسفانه به نظر من موسوی و کروبی حریف احمدی نژاد نخواهند شد, تنها حریف احمدی نژاد خاتمی بود که متاسفانه از انتخابات کناره گیری کرد.

البته بعضی از کامنتها خیلی با مزه بود, یادم هست, وقتی خاتمی کاندید شد, نوشتند که بعله رهبر و دار دسته اش تصمیم گرفتند که خاتمی رئیس جمهور بشود, و وقتیکه خاتمی کناره گیری کرد باز نوشتند که بعلـــــــــــــــــــه , رهبر و شرکا به خاتمی اشاره کردند که کناره گیری کنه!!؟؟ سئوال من اینستکه به رهبر چه کسی دستور میدهد!!؟؟

اما کامنت خانم نانا در پست قبلی در مورد بنی صدر و مجاهدین, برایم خیلی جالب بود, ایشان ثابت کردند که اگر بخواهند میتوانند بسیار مستدل و منطقی بحث کنند و چه خوب است به این روش بحث و استدلال ادامه بدهند.

من خودم آنموقع در انتخابات شرکت نکردم و جزو تحریمی ها بودم, اما بنی صدر یک ملیون رای آورد ( اگر اشتباه نکنم), و این نشاندهند اینستکه اگر کاندیدی آرای نجومی بیاورد, هر چقدر هم که تقلب بشود, باز طرف انتخاب خواهد شد.

بعد هم دیدیم که این رژیم به هیچ اصولی پای بند نبود و بنی صدر را خیلی راحت از مقامش خلع کردند و بعید نبود که اگر گیرش میاوردند همان بلائی را سرش میاوردند که سر قطب زاده آوردند.

حالا اگر خاتمی هم بفرض در انتخابات شرکت میکرد و با رای مردم انتخاب میشد, از همان فردای روی کار آمدنش خرابکاری و چوب لای چرخ گذاشتنها شروع میشد بطوریکه بعد از مدتی تبدیل می شد به رئیس جمهور تزئینی.

بهر صورت مثل اینکه ما ایرانیان در بدترین دوران تاریخ معاصر به سر می بریم , در ایران مجبوریم که سرکوب و بی عدا لتی را تحمل کنیم و در خارج از ایران هم تحقیر و توهین.


40 :: توسط مخمل در 2009-05-15 01:07

آبجی. بعد لاست بیشین پیریزون برک رو هم بیبین.

39 :: توسط kgb در 2009-05-14 21:48

بسیجی ها رو مثل افسانه جومونگ بدون لباس حمله میدن

38 :: توسط nana در 2009-05-14 18:41

بعله بيخودی های گرامی خود را به کوچه لاست زدن و از اين چرت و پرت ها به هم گفتن هيچ آبی گرم نميشود


برای گرم کردن آب بايد لگنی بزرگ آب را جوش آورد و سپس بزرگترين ملافه
سپيد خانه را يافت و در اين لگن با آب داغ و کلر و مايع فراوان حسابی شست که (( سپيديش )) چشمان را کور کند عين سپيدی برف

و بعد خشک کرد اطو کرد رويش نقاشی کرد و گوشه گذارد

اگه گفتيد برای چيچيچی ؟

برای برافراشتنش ظهر روز قبل از سيرک سيد علی با کيرانش که اکنون ميکند به عبارت
موسوی
کروبی
رضائی
شخص دکتر حمق الله

به يکديگر افواهی خبر بدهيد و همگی
بگوئيد

مال بد بيخ ريش صاحبشششششش

شلوغ هم نکنيد ...............نانا زولا

37 :: توسط ميو در 2009-05-14 17:52

عمه جان اين همه فيملهای وحشتناک چيه به اين زيتونی معرفی ميکنيد؟ همه اش آدمکشی و خونریزی و جسده. من خودم تا کارم به زندون نکشيده بود اصلا ازين فيلمای مثل ۲۴ نميديدم. حداقل این لاست اینهمه جسد توش نیست. تنها خوبيشون اينه که قانون را به آدم ياد ميدن که يه روزی مثل من گير کرديد توی دردسر نيفتيد. اولين بار که بعد از اون دردسر یه فیلم پلیسی مثل سی اس آی رو ديدم هر چند دقيقه يکبار دچار شوک قلبی ميشدم و ميگفتم ای دل غافل پس وقتی منو تنها توی اتاق بازجویی ول کرده بودن پشت اون شيشه سياهه به اين بزرگی که من جلوش موهام رو درست ميکردم بازپرسها نشسته بودن و نگام ميکردم و میخندیدن؟ يا وقتی شورتم رو از توی جيبم درآوردم اونها داشتن ميديدن؟! بعد یادم اومد که آینه توی دستشویی هم یه طوری بود. نميدونستم بخندم يا گريه کنم. خدا نکنه آدميزاد شکل تروريستها رو داشته باشه که هر جای دنيا بری دردسره. چه ميدونن که اين عکس با مقنعه توی پاسپورت رو مجبوری سر کردی.

36 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-14 16:58

احمدی پول ميدهد
شما هم ميگيريد؟
همه دزدها، آدمکشها
ثبت نام کرده اند
شما چطور؟
يك كودك 12 ساله همراه پدرش!
دندانپزشک کانديد رياست جمهوری: چرا می خنديد؟ مگه فرق من با احمدی نژاد چيه؟
توده ای ها، اکثریتی ها به
کروبی رای میدهند؟!
شما به کی میدهید؟
=====
دو کانديدا و کشتار شصت و هفت
www.newsecularism.com
شيخ مهدی کروبی و ميرحسين موسوی

ايرج مصداقی
=====
پيغام سروش

در حمايت از شيخ مهدی کروبی

محمد قوچانی

از شگفتی‌های عصر ماست
======
آقای سروش! تقلید از انقلاب فرهنگی چين تقلید از یک شناعت بود

سخنرانی محمود دولت آبادی
در نشست شاعران و ادیبان حامی میرحسین موسوی

من به کسی رای می دهم که از تمام ایرانیان فرهیخته ای که از این کشور بیرون رانده شدند، اعاده حیثیت کند و به کسی رای می دهم که به انسجام ملی معتقد باشد. ما را نسبت به هم غریبه کرده اند. اگر کسی که این ستاد مال اوست چنین قابلیتی دارد از رای دادن به او پشیمان نخواهیم شد. مسئله اشخاص نیستند، مسئله یک ملت است. ملت دارد از برکت رفتار آقایان به جان هم می افتد. مملکت داری یعنی مردم را نگه داشتن. زخم زدن به مردم و تاب زخم را آوردن از سوی مردم باید تا به حال حوصلهء آقایان را هم سر برده باشد. شما با چه مرهمی می توانید به این زخم ها التیام ببخشید؟
....


35 :: توسط رضا - فاضلی در 2009-05-14 15:22

جناب بهنود چون یک نکته حساس را اشارتی نفرموده اید
لاجرم باید دوستانه بشما توضیح بدهم چرا که خود را پیرو
سفید و سیاه دیدن موضوع نمیدانید ...ولف بلیتزر در برنامه
سی ان ان از طرف وکیل رکسانا توضیح داد که خانم رکسانا
بچند برگ اسناد جنگ ایران و عراق دسترسی پیدا کرده بود
که دادگاه اول انرا بهانه حبس ۸ ساله اش کرده بود و قاضی
قبول نمیکرد که این اسناد را بآژانسی !؟ رد نکرده باشد

اما دادگاه فرجام خواهی قبول کرد که رکسانا این اسناد را
بکسی رد نکرده و آزادش کرد اما این کل داستان نیست چرا
که مادر رکسانا ژاپنیست و سفیر ژاپن با تلاش شبانه روزی
در پی بیگناهی وی وساطت میکرد و سفیر سوئیس هم از
جانب آمریکا و صد البته یادمان نرود که احمدی نژاد هم
با نامه غیره منتظره اش بدستگاه قضایی بنوعی خواستار
حل قضیه بود ...البته شما هم مثل صادق زیبا کلام بخاطر

مخالفت با محافظه کاران در این مرحله انتخابات این
بده بستانها را خوشایند نمیدانید و حق اننقاد هم دارید
و عجیب است برای یک ایراندوست که بشنود استاد
دانشگاهی مثل زیبا کلام به بی بی سی بگوید : چرا
نخست وزیر انگلستان امروز باحمدی نژاد امتیاز
میدهد !؟ لورا سد نو وی !! یو ادیتز اونلی
سینک إبات یور آندر استومک نات
دیگنیتی آف وومن ٬ آی ام فمینیست
اند آی سینک آل وومن آر کیپبل تو
دو اوری سینگز ویدآوت بیئینگ
منیپولیت بای د من جاست تو
ساتیسفای دیر نیدز .......؟

آفرین بتو دختر زیبا و با هنر
و با هوش

هزت زیاد

34 :: توسط ardashir در 2009-05-14 12:22

به نظر من در انتخابات اخير مدلی وجود داره که اون رو ميشه دوی نزذيک(موسوی ـ کروبی)و دوی دور (رضايی ـاحمدی نژاد)دونست.در اين حالت رضايی تنها می تونه حداکثر ۳۰ درصد آرای احمدی نژاد رو بگيره از اصول گراها حال آنکه کروبی تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ دصد از موسوی فاصله رای داره.به اين ترتيب احمدی نژاد وضع بهتری خواهد داشت .شايد بشود برای اين وضعيت يک استراتژی طراحی کرد که آن استراتژی ۱+۱ در برابر وضعيت ۱ـ۱ است در اين حالت رای کروبی و موسوی بر ضد هم عمل نمی کند.با توجه به اين که طيف رای دهند ه های اين دوتا يعنی موسوی و کروبی با هم فرق می کند بايد در قالب يک شبکه در خانواده و فاميل و... سوال کرد که چه کسی به موسوی و چه کسی به کروبی رای ميدهد و بر اساس اکثريت رای را به نفع کانديدای برتر عوض کرد.به اين ترتيب حرکت کانونی رای ها به سمت نفر ی خواهد بود که می تواند رقيب اصلی احمدی نژاد شود.البته اقدام زودتر موسوی می توانست وضعيت را روشن تر کند.به هر آنچه معادله دوی نزديک ـدوی دور را به نفع کانديدای اصلاح طلب عوض خواهد کرد ميزان مشارکت شبکه های اجتماعی در رای دادن است .ميزان مشارکتی مثل انتخابات قبل به نغع احمدی نژاد خواهد بود.

33 :: توسط Ameh Khanoum در 2009-05-14 03:43

میدونم عمه برات دیر وقته ولی حیفم اومد جوابتو فوری ندم لینکش اینجاست و CSI:
مخففه Crime Scene Investigation
هستش برو سایتو یه نگاهی بکن بقیشم تو Google سرچ کن حالام بزار برم 24 رو ببینم شب خوش

http://www.cbs.com/primetime/csi/

32 :: توسط زيتون در 2009-05-14 03:34

صدف و ميوی عزيز
اتفاقا منم به پريود خانما فکر کردم:) و همه‌ش چشمم دنبال کيسه‌های سياه محتوی نوار بهداشتی می‌گشت.

31 :: توسط زيتون در 2009-05-14 03:30

۱۸- داريوش عزيز
دوباره بگو بيارنش در خونه‌تون. ارزش ديدن داره.
در ضمن مثل روز روشن بود رکسانا رو زود آزاد می‌کنن. از بس مسخره بود دستگيريش و بريدن هشت سال زندان:)

بچه محل جان-۱۹
از خيلی نظرا باهات موافقم. البته شاید برای ما داخل‌کشوری‌های سریال خوب ندیده.


نیروانا جون-۲۱
قربان مرام و معرفتت. اینجا هم هست خوشبختانه. حالا سرعت اینترنت کمه و نمی‌شه داونلود کرد دی‌وی‌دیشو سر هر کوی و برزن می‌فروشن.
این سریال هیروز دیگه چه سریالیه؟ می‌ذارم تو نوبت بعد از ۲۴ و پریزن بریک و اونی که عمه خانم گفت


جعفر عزیز-۲۳
گرچه سرعتم کمه برای داون‌لود اما ممنون برای معرفی لینک. حتما به دردم خواهد خورد.


30 :: توسط زيتون در 2009-05-14 02:28

جيم جارموش عزيز-۱۵
ممنون. اينایی که معرفی کردی رو هم می‌بينم. باید دیدنی باشن.
ما که از کار و زندگی و اینترنت افتادیم:)


آفتاب لب بوم جان-۱۶
به نظر من هم اگه احمدی‌نژاد برای بار دوم رئیس جمهور شه فاجعه‌ست:(
شاید برای همینه دوست دارم رای بدم... البته هنوز تصمیم نگرفته‌م. اما می‌ترسم اگه احمدی‌نژاد دوباره بیاد سکته‌ای چیزی بکنم.

منم بارها گفتم که جوون‌های امروزی اهل خون‌دادن نیستن. وقتی ناراضی‌ین می‌ذارن می‌رن یه کشور دیگه.

عمه خانم عزيز-۱۷
CSI هم اسم يه سرياله؟
والله مغزم از همين سيزن دوش شروع کرده به سوت کشيدن. اينقدر ماجراها چپ اندر قيچی اتفاق می‌افته. غافلگيرياش گاهی خيلی غيرعاديه...
اما نسبت به سريال‌های شل و ول و بی‌حال و بدون هيچ غافلگيری ايرانی پادشاهه

29 :: توسط زیتون در 2009-05-14 01:56

مطلع عزيز-۹
بابا اين شهره چقدر عوض شده. اصلا نشناختمش.


اردشير عزيز- ۱۰
متاسفانه با اسم يه نفر نشناختمت. حدس می‌زدم آشنا باشی اما اينکه حتما تو باشی نه.
من هيچ کامنتی رو پاک نکردم.


اميرسالار جان-۱۲
ممنون از معرفی سریال خوب جدید.
۲۴ و پریزن بریک رو می‌گذارم در نوبت.
اینا هم مثل لاست صد و چند قسمتن؟


تارای عزیز-۱۳
دل منو هم:(
بعد از عروسی شهرام صولتی برو عکسای عروسی منصورو ببین دلت واتر شه
http://www.iranianuk.com/article.php?id=32411

28 :: توسط زيتون در 2009-05-14 01:12

لوبيا جان
تو اين فيلم خيلی غافلگيری وجود داره. شايد می‌خواد بگه زنی که شما اينقدر فکر می‌کرديد خوبه اينطوری نيست و نبايد زود قضاوت کرد. خداروشکر تا اينجا که من دیدم رفتار بدی ازش سر نزده رز باجی:)))

کلفت جان
دوستان به جای ما. آخه ما اينجا اينقدر تفريحات کم داريم که ديدن لاست يکی از بهترين تفريحاتمونه:) خودمونو برای لحظاتی اونجا مجسم می‌کنيم.


طاها جان
ممنون از معرفی سريال جديد.
اين يکی چند دی‌وی‌ديه؟


کريم خان-۶
خيلی زشته به اسم رضا فاضلی که دستش از دنيا کوتاهه و نمی تونه عليه‌ت شکايت کنه کامنت می‌نويسی.
حرفای متناقض و گاه توهين آميزت يه طرف و اسم انتخاب کردنت يه طرف!


عمه خانم جون
:))) تو فرند فيد لينکشو دادم. چند نفر دقيقا همين حرف شما رو زدن.
مثلا می‌خوان به خودشون خيلی برسن يه جورايی عجيب غريب می‌شن. می‌گن بعد از عمل‌های جراحی دوم و سوم ديگه صورت عين ماسک(جن) می‌شه:))

27 :: توسط آرش در 2009-05-14 00:04

با سلام

این توپیدن های گاه و بیگاه به افراد برای عملکرد گذشته شان در جمهوری اسلامی هم از آن پدیده هاست!
سروش به میر حسین، دولت آبادی به سروش،... نمونه های چند روز اخیر.

متاسفانه در این سی سال نخبگان ما شجاعت آن را پیدا نکردند که یک بار و برای همیشه به اشتباهات خود در جریان انقلاب و بعد از آن انتقاد کنند. تا هم خیال خود و هم منتقدان ( و بعضا مقرضان) را راحت کرده باشند.

ببینید مردم ایران و در راس آن ها نخبگان کشور در مبارزات آزادیخواهانه خود پشت سر کسی راه افتادند که درباره تئوری و افکار خود کتاب ولایت فقیه را نوشته بود. حال آن تئوری قانون شد و اقتدارگرایان را بد جوری بر سرنوشت این ملت حاکم کرد!
در شرایط دو قطبی آن روز آزادیخواهان بیشتر در مقابل غرب آن روز قرار گرفتند و متحد طبیعی شرق شدند که فلسفه سیاسی جذابی را هم یدک می کشید.
خیلی از نخبگان ما در اثر شوک انقلاب خرد خود را به پای کسانی ریختند که سطح سواد آن ها بسیار پایین بود و درکی سطحی از نیازهای مردم و کشورداری داشتند. بعد کش دادن جنگ هم بر معضلات افزود و کفه اقتدارگرایی بد جوری در برابر کفه خردورزی سنگینی کرد و بقیه قضایا... تا نهادینه شدن اقتدارگرایی و وضع فلاکت بار موجود!!

اکنون همه آن هایی که خود روزی خواسته یا ناخواسته وزنه ای شدند برای سنگینی کفه اقتدارگرایی در برابر خردورزی، شکر خدا بیدار شده و در صدد جبرانند. اما هیچکدام نه تنها نمی خواهند نقدی بر گذشته خود داشته باشند، بلکه مدعی گذشته دیگران می شوند. دوستان بیایید منصف باشیم و با اظهاران نسنجیده خود به اقتدارگرایان هدیه ندهیم. آن ها عزم خود را جزم کرده اند که دولت فعلی را برای چهار سال دیگر سرکارنگهدارند. نباید خوش خیال بود و فکر و انرژی خود و دیگران را هدر داد که حریف سخت غدار است!!

26 :: توسط meow در 2009-05-13 18:35

زيتون جان اينها که سوتی نيست. اين رو همه ميدونن که زنهای توی جزيزه آرايشگر ندارد و برای پريودشون هم مجبورن يه فکرهای ديگری بکنن ولی اگه اين زنها رو آرايش نکنن و به وضع زندگی و قيافه شون نرسن که ديگه ميشه مثل زندگی واقعی و هيچکی نميخواد فيلمه رو ببينه!

25 :: توسط sadaf در 2009-05-13 18:24

وای دقيقا منم اونموقع که لاست رو ديدم همينو گفتم : که اينا نه ابرو شون در مياد نه رنگ مو بعد گ فتم نه صدف بد بين نباش شايد اپی ليدی تو ساکشون هست بعد زيتونی اين خانوما وقتی پريود ميشن چيکار ميکنن؟ مگه چقدر آلويز باهاشون ميتونه باشه خوب حالا يکيشون حامله خوب اونا چي؟

24 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-13 16:53

همه دزدها، آدمکشها
ثبت نام کرده اند
شما چطور؟
يك كودك 12 ساله همراه پدرش!
دندانپزشک کانديد رياست جمهوری: چرا می خنديد؟ مگه فرق من با احمدی نژاد چيه؟
توده ای ها، اکثریتی ها به
کروبی رای میدهند؟!
شما به کی میدهید؟
=====
چرا لمپنيسم ماندگار است؟
www.newsecularism.com
روزنامهء اعتماد ملی

از زمان ساخته شدن فيلم «جاهل و رقاصه» تا زمان ساخته شدن «اخراجي‌ها» نزديک به نيم قرن زمان مي‌گذرد و با وجود آنکه جامعه از چند گذرگاه متفاوت عبور کرده ـ گذرگاه‌هايي چون انقلاب، دفاع نظامي، فضاي سازندگي، دوران اصلاحات و زمان اصولگرايي ـ و در هر ايستگاه تاريخي از زمان توقف مناسب هم برخوردار بوده اما مشاهده مي‌شود که لمپنيسم همچنان پايدار و استوار حفظ و منتقل شده است. براي فهم بهتر لمپنيسم و سر ماندگاري آن، به‌ ويژه در حوزهء آثار فرهنگي، و خصوصاً در حوزهء آثار سينمايي و تلويزيوني، بايد علل تاريخي و دلايل تئوريک آن را شناخت و تحليل کرد.
====
سفر مشاور اوباما به ایران
www.iran-emrooz.net

دكتر نصر با وساطت چه‌كسانی به ایران آمده؟
===
ما هم شناسنامه آمریکایی می خواهیم
www.iranglobal.info
اکنون احمدی نژاد باید پاسخ بدهد که چرا این چنین برای اتباع انگلیسی و آمریکایی نامه های محبت آمیز منتشر می کند، خواستار رسیدگی دقیق به پرونده آنان می شود اما در مقابل به درخواست ایرانیانی که یا در زندان هستند یا با مشکلات مشابهی مواجه هستند، نه تنها پاسخی داده نمی شود...
===

23 :: توسط Jaffar در 2009-05-13 16:32

اين لينک رو داشته باش هر چی خواستی دانلود کن
http://www.salek.ir/index.php?/archives/100-13.html

22 :: توسط نیروانا در 2009-05-13 15:46

راستی heroes هم اومده ببین کارای عجیب غریب نمیکنن مردم تو خیابون ؟ ;)

21 :: توسط نیروانا در 2009-05-13 15:43

آخی نمیرم برات زیتون جون !
ما تا یه قسمتش میاد اینجا دانلود میکنیم!
خواستی یه سوت بزن برات بفرستم اینهمه پول ندی بخری !

20 :: توسط رضا فاضلی در 2009-05-13 14:23

رسانه های عمومی هر کشوری چه
خصوصی مثل غربی ها چه دولتی مثل
اکثر کشورهای دنیا نود در صد افکار
عمومی مردم را در دستان پر نفوذ
خودشان دارند و حکومت بر مردم بدون
پشتیبانی رسانه ها اصلا مقدور نیست
چه امریکا چه ایران چه کره شمالی چه
انگلستان و کوبا و چین و ........؟

حالا با سی دی و نوار انهم بصورت
قاچاقی !! بقال و قصاب و ...عاشق و
خاطرخواه یک سریال میشوند !؟ بابا

صدای آمریکا و بی بی سی با این همه
تلاش شبانه روزی سی ساله نتونستند
حریف صدا و سیمای حکومت بشوند
حالا دیگه با این چند تا نوار و سی دی
قاچاقی .....؟ بیخیال موضوع

اما با غمیش آمدنهای خاتمی فکر نمیکنم
احمدی نژاد دیگه حریفی اسط و قسط دار
پیش رو داشته باشه ٬ موسوی بدل مردم
امروز نمیچسبه مثل اینکه بروند پرویز
قلیچ خانی را بیاورند برای کاپیتانی تیم
ملی البته که وقت کار هر دوآنها با لیاقت
و کاردانی وظایفشان را انجام دادند اما دیگه
پیرند و فرسوده و بیمیل ....؟

این بدبختی بزرگی برای ایرانست که
باید بقهرمانهایش دل ببندد و هرگز
کار کرد حزبی و گروهی نداشته و نداریم
تازه حزب های دمبدم هم که داشتیم راسش
یک قهرمانی بود مثل رجوی یا یا کیانوری !! یا
مصدق یا پیشه وری یا فروهر یا
خاتمی ...وقتی قهرمان رفت یا مرد
حزب هم رفته و یا مرده ......؟

خاتمی گیر افتاده هی اصلاح طلبها
زور میزنند که دوباره بیاید اما خود
خاتمی میگه بابا دوره اش تمام شده و
سنگین تره اگر نیاید و هیچ معلوم نیست
شاید از احمدی نژاد شکست بخورد که
دیگر از صفحه تاریخ هم خواهد رفت
و با آبروی ریخته چه کند؟

شاه هم قهرمان سلطنت طلبان بود
و رفت هرگز پسرش نمیتواند قهرمان
ان معدود طرفدارانش باشد گیرم که
امریکا و اروپا هم کمکش کنند

ایران قهرمان پرور و قهرمان کش
تاریخش پر است از این دور و تسلسل
باطل و هرگز هم قصد کنار گذاشتن
این دور باطل را نداریم

عزت زیاد

19 :: توسط بچه محل در 2009-05-13 14:01

به نظر من لاست دو واحد درس زندگیه. باید همه تحت هر شرایطی ببینن. به ندیده ها شدیدن توصیه می کنم دی وی دی های این سریال رو ببینن.

18 :: توسط داريوش.ش در 2009-05-13 11:59

ما که هنوز امليم و ندیدیمش!
البته تا دم خونه اومد و رفت! ... حالا که گفتی بگم دوباره بياره!
....

سنبه پر زور! (آزادی رکسانا!)
http://aliveiranian.blogspot.com/2009/05/blog-post_12.html

17 :: توسط Ameh Khanoum در 2009-05-13 02:38

CSI اصلن حرف نداره لاس وگاس, نیویورک ,میامی سه تا فیلم مختلف با پرسوناژ های مختلف ببین عمه که پشیمون نمیشی کار پلیس علمیه محشره محشر هم فیلمبرداریش هم داستان هم کارگردانی
لاستو ول کن به سری های آخرش که میرسی مغزت دیگه سوت میکشه اینقد داستانو بالاو پائینش میکنن که دیگه خودشون قاطی میکنن
24 اما این داستانی دیگر داره من خیلی دوسش دارم ولی خیلیم کفرم در میاد اما خوبه بخصوص که با وجود جک باوور, عمه (-;

16 :: توسط آفتابِ لبِ بوم در 2009-05-13 01:53

به عقیده من تنها کسی که میتوانست حریف احتمالی احمدی نژاد باشد, خاتمی بود, خاتمی میتوانست در دور دوم آرای بسیاری را بخود اختصاص بدهد و احتمالا بر احمدی نژاد غلبه کند.

جائی خواندم که یکی از سیاستمداران آمریکائی که متاسفانه اسمش را بخاطر ندارم, گفته بود که انتخاب جروج بوش برای بار دوم یک فاجعه بود.

حالا من فکر میکنم, پیروزی احمدی نژاد برای بار دوم فاجعه خواهد بود, انتخاب احمدی نژاد یعنی انزوای بیشتر, تحریمهای بیشتر و وابستگی بیشتر رژیم به روسیه , این وابستگی و انزوا سبب خواهد شد که نقش آمریکا و غرب در قشار به جمهوری اسلامی ایران برای دادن آزادیهای دمکراتیک به ملت ایران و رعایت حقوق بشر از این چیزی که الان هست کم رنگتر و بی اثرتر بشود, از طرفی تحریمهای اقتصادی مردم را بیشتر از این در تلاش برای معاش غرق خواهد کرد و اینهم یعنی غیر سیاسی تر شدن مردم.

اینکه فقر شدید مردم, سبب شورش و طغیان مردم خواهد شد و یا اینکه تحریمها سبب فشار بررژیم برای تغییر سیاست آن خواهد شد, خیالی باطل است.

کوبا 50 سال است که مورد تحریم قرار دارد, مردم کوبا هیچ وقت بر علیه رژیم شورش نکرده اند و رژیم شبه کمونیست کوبا هم هر آنچه که لازم بوده برای ادامه حیات از طریق روسیه دریافت کرده, ایران هم به احتمال زیاد همین راه را در پیش خواهد گرفت, با این تفاوت که کوبا نفت و گاز ندارد ولی ایران هر دو این مواد را دارد.

15 :: توسط جیم جارموش در 2009-05-13 00:29

خوب زیتون پس یه باجی چیزی بده که قسمت آخرش رو برات تعریف نکنم. ولی جدا Prison Break و 24 رو هم ببین. لاست رو که دیدی چه قدر قشنگ ساختن. این دو تا از لاست هم قشنگ تر ساخته شدن.

در ضمن کریم ابله این سریال سی دی هاش به صورت غیر قانونی تو ایران پخش میشه. از صداوسیما پخش نمیشه که سانسور بشه الاغ! زیتون میگه لاست این گوساله میگه شیرعلی قصاب. آخه کی بهت گفته که باید حتما توی هر جمعی و سر هر بحثی یه گوز بدی بری؟

14 :: توسط Tara در 2009-05-13 00:15

ولی‌ خوب شد که عکسهای شهرام به دادم رسیدن و با دیدنشون کلی‌ خندیدم!

13 :: توسط Tara در 2009-05-13 00:10

فوت پیمان دل منو بشدت بدرد آورد!

12 :: توسط امير سالار در 2009-05-12 20:00

ندیدن جومونگ و گوش ندادن نامجو که از قافله عقب موندن نیست که هیچ...ولش کن، ممکنه هواداران سینه چاک چیزی بارمون کنن، اما حالا که "لاست"ی شدی، من "24" رو بهت پیشنهاد می کنم. پشیمون نمیشی. تضمینی!

11 :: توسط ardashir در 2009-05-12 19:30

راستی شناختی. الان کامنت شماره ۱۳ متن قبل رو خوندم.

10 :: توسط ardashir در 2009-05-12 19:26

سلام.به نظرم زندگی چيزی بين شوخی و خنده است مگه وقتی که واقعا درد رو حس کنی .در مورد مسخره بازی ها که اشاره کردی می گم بچه ۱۲ ساله که گفتی البته از این نوعش.راستی چشم تون روشن روزنامه تون هم در مياد روزنامه آقای موسوی .اما من موندم به کدومشون رای بدم که رای اون یکی( رقيب اصلی) کم نشه.راستی يه چند تا سوال دارم و يه راهنمايی می خوام .در ضمن آيا کامنت های منو حدف کردی(یه نفر).نفهمديم چرا؟اصلا منو شناختی؟

9 :: توسط مطلع در 2009-05-12 17:00

شـهره توی عکس دهمی نفر وسطیه

8 :: توسط حميد پوريان در 2009-05-12 16:53

در آسمان خبری هست؟
www.newsecularism.com
يادداشت های هفتگی شکوه ميرزادگی

فريب و فاجعه و انتخابات!

پاسخ به يکی از همگرايان

آقای عزيز! اين حق نيست که شما يا ما و يا هر کس ديگر طرح مطالبات خود را به گونه ای انجام دهيم که ديگران را به اشتباه بيندازد و، در همان حال، از بقيه هم بخواهيم که کار ما را نقد نکنند و اشتباه ما را توضيح ندهند. شما وقتی در بزنگاه انتخابات مطالبات خود را خطاب به کانديداهای وفادار به حکم حکومتی و گردن نهاده بر نظارت استصوابی مطرح می کنيد، در واقع، اين شماييد که داريد، بقول خودتان، «مطالبات ديگران را منفجر می کنيد» ـ و اين به راستی ترسناک و ظالمانه است.
===
همسر سید علی اقا

ن.خ. صاحب سخن

خانم خجسته که در زمان «طاغوت» با هیچ بی ‌احترامی روبرو نشده بود و هر جا می‌رفت حتی در دفتر مرحوم تیمسار بهرامی مدیرکل ساواک خراسان با احترام با او رفتار می‌ کردند،
====
آشنائی با ميشل اوبامای ايرانی

محمود زاهدی

سکولاريسم نو: آنچه می خوانيد برگرفته ای از مقالهء دو قسمتی و بسيار جالب آقای محمود زاهدی است
=====
=====عکس و مکث ===
===
گفتمان حجاب محور

سيامک مهر

نه تنها بنیاد بی حقوقی ِ ملت ایران در رژیم اسلامی، در حجاب اجباری نمود و نماد می یابد، بلکه بی حقوقی و نقض آزادی و اختیار و نیز انکار عاملیت انسان در زندگی و هستی و حیات خویش، از طریق سلب همین آزادی ِ به ظاهر پیش پاافتاده (!) اعمال می شود.
====

=== کوتاه و گويا ===

سرطان سینه؟

ملاحظات يک خواننده
=====
توده ای ها، اکثریتی ها به کهروبی رای میدهند!؟
شما به کی؟

7 :: توسط Ameh Khanoum در 2009-05-12 15:05

زيتون اینها تو ی عكساي عروسي شهرام صولتي آدم هستند یا جن بو داده ?!

6 :: توسط رضا فاضلی در 2009-05-12 14:54

ندید بدید یه بز خرید

تاقچه گذاشت هی بش پرید

دوره هویدا بود رفته بودم دبی برای
گشت وگذاری در فندق ! یا هتل مخصوص
لاری های شیرازی دیدم سر شبی هی دو نفر
از کارکنان عرب هتل آنتن تلوزیون را
را هی چرخش میدهند تا تلوزیون بندر عباس
را بگیرند !!!؟؟؟ وقتی تصویر نمایان شد
دیدم با چه شوقی دست بتنبان !! شدند ...آنوقتها
ببرکت غربگرایی شدن یک سریال انگلیسی
بود بنام جزیره عشق که دو دختر جوان
کاملا لخت مادر زاد !! مثلا نقش بازی
میکردند اینکه مینویسم لخت مادرزاد
دقیقا مثل آدم و هوا بدون پوشش برگ
درختی .....خب نتیجه ان همه فیلمهای
لخت وپتی چی شد !؟ شدیم دانمارک یا
سوئد !؟ نتیجه اش همین سیلاب انقلاب
بود که همه چی را شست و رفت

حالا که یک سریال ته طاقاری غربی
انهم با صد سانسور بنمایش گذاشته
میشه دیگه این همه دنبک و دستکک
بهش وصل نمیکنند که قلان قصاب یا
نانوا و بقال با کلاس !!!!!!!! سر کار
ازش تعریف میکنند و تقلید ... چی
میخوای بگی !؟ که مثلا همه مردم
دل دل غربی شدن دارند !؟

همان دوره هویدا هم چنین نبود که
فیلم قیصر و گنج قارون میلیونها
بیننده داشت و فیلم راننده تاکسی
و گراجوئیت آمریکایی چند هزاری آدم
با کلاس !!!!!؟ سریال شیر علی
قصاب و ماشین قراضه پرویز کاردان
خیابانهای تهران را خلوت میکرد ولی
سریال فراری و پری میسن هالیوودی
بیمشتری پخش میشد ......و همیشه هم
چنین خواهد بود

با حلوا حلوا نه دهنی شیرین میشه
نه با های هوی طاق طویله ایی بزمین
میریزه

عزت زیاد

5 :: توسط طاها بذری در 2009-05-12 08:55

زیتون این قسمت آخر فصل پنج لاست پنج شنبه در میاد. لاست رو که دیدی بشین پای Prison Break که به عقیده ی من بهتر از لاست هستش

4 :: توسط کُلُفت در 2009-05-12 06:02

زیتونِ عزیز.منْ تلویزیون تماشا کردن را سه سال است که ترک کردم.از قضایِ روزگار سریال لاست را در همین جا که من کُنجِ عزلت برکشیدم تهیه میکنند؛اما تا بحال من حتی یک قسمتش را هم ندیده ام.الآن هم در حالِ رفتن به همان جایی هستم که سریالِ جزیزهء گیلیگان را آنجا فیلمبرداری میکردند.جایِ همهء دوستان خالی.

3 :: توسط لوبیا در 2009-05-12 05:45

لوبیای فیلم نبین هم دیگه لاست رو دیده. راستی اون زن سیاهه رو من هم اولش فکر می کردم باید آدم حسابی باشه. ولی گه ترین شخصیت ممکن رو داره. حالا تو قسمتهای بعدی می بینی.

2 :: توسط زيتون در 2009-05-12 04:17

اما جان
در مورد سريال آمريکايی لاسته که هنوز اونجا پخش می‌شه و دی‌وی‌دی‌هاش به صورت غير قانونی در سراسر ايران کپی شده و بين مردم خيلی سوسکه داره.
ديدنش يه جورايی کلاس داره:)
خيلی نامفهوم نوشتم؟

1 :: توسط emma در 2009-05-12 03:45

gofti chi?

زبان: