65 :: توسط دو لینک در بالاترین در 2009-08-22 03:06

برای اطلاع زیتون:

http://balatarin.com/permlink/2009/8/19/1712392
134 مثبت و 3558 کلیک

http://balatarin.com/permlink/2009/8/19/1712170
56 مثبت و 444 کلیک

64 :: توسط tarkhoon در 2009-08-20 07:35

this is a useful link about roofie
http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam

63 :: توسط tarkhoon در 2009-08-20 07:31

zeitoon joon,
we have that type of drug. I live i n US and young kids use it because when u use this during after that you don't remember anything and while u r under influence of this drung you don't have any control. watch the movie "hangover", the whole movie is about this drug.

62 :: توسط آرش پارسا در 2009-08-20 04:15

سلام زیتون عزیز!
داشتم تو لینکای بالاترین می گشتم که مطلب تو رو باز کردم و دیدم اِ ! مال ِ زیتون ِ خودمونه (البته ببخشیدا، لازم به تذکر نیست؛ ما خودمان خواهر مادر داریم!).
سالهای دور که یادش خیلی به خیر، خیلی وبلاگتو می خوندم ولی چند سالی بود که به زور ِ فیلترینگ و ... نمی تونستم وبلاگت رو ببینم تا وقتی که دیگه انقدر درگیر کار و زندگی و مخصوصا نوشتن شدم که کاملا یادم رفت!
الان که اومدمم و دیدم هنوز داری می نویسی خیلی ذوق کردم (خیلی مسخره بود؟! :( )
عادت ندارم برای هیچ وبلاگی بدون ِ خوندن نوشتش کامنت بزارم، این تنها باریه که موضوعی غیر از نوشته اصلی ِ وبلاگ باعث شده واسه کسی کامنت بذارم! خب به هر حال معلومه که هنوز نوشتت رو نخوندم، برم بخونم؛ خلاصه کلی شاد شدم نصفه شبی!
مخلصیم

61 :: توسط زیتون در 2009-08-20 00:58

ایران جان
بعدا وبلاگ دکتر علی را پیدا کردم و دیدم اسامی کامل دکترها رو نوشته. برای همین ادیت نهایی نکردم. احتمالا نویسنده از اسمهای مستعار استفاده کرده

60 :: توسط لینک دیگری در بالاترین در 2009-08-20 00:54

چرا در حکومت اسلامی که این کار از مذموم ترین کارهاست همچین اتفاقی می افتد؟گفت ببین این عمل چند هدف را دنبال می کند 1- ایجاد وترس وارعاب در جامعه 2- ایجاد خشونت و ترویج آن در جامعه: تصور کن در زندان با دست های بسته به شما تجاوز کنند و هیچ کاری نتوانی انجام دهی اکثر قریب به اتفاق افراد حاضرند بمیرند و این عمل با آنها انجام نشود پس در همین مرحله یا دست از جان می شویی و دیگر هیچ چیز برایت اهمیت ندارد جز انتقام یا اینکه دیگر هیچوقت جرات و جسارتی

59 :: توسط iran در 2009-08-20 00:49

در نوشته يک جا نام دکتر ف... به طور کامل نوشته شده

58 :: توسط iran در 2009-08-20 00:49

در نوشته يک جا نام دکتر ف... به طور کامل نوشته شده

57 :: توسط iran در 2009-08-20 00:49

در نوشته يک جا نام دکتر ف... به طور کامل نوشته شده

56 :: توسط iran در 2009-08-20 00:49

در نوشته يک جا نام دکتر ف... به طور کامل نوشته شده

55 :: توسط iran در 2009-08-20 00:49

در نوشته يک جا نام دکتر ف... به طور کامل نوشته شده

54 :: توسط لینک در بالاترین در 2009-08-20 00:48

روهپینول یا داروی تجاوز

53 :: توسط Dariush در 2009-08-19 02:06

‫عمه خانوم من هنوز زنده ام ولی حق با شماست.

52 :: توسط Ameh Khanoum در 2009-08-19 01:39

آقایان داریوش و انوشیروان اصلن چرا شما دوتا اینقدر چونه میزنید???!!! حالا هردوتونم اسم سلطنتی داریدا (-;
همین حرفای بیخودیه که اتحاد رو میشکنه و مردم رو از هدف اصلی دور میکنه دیگه, مثل اینجا, زیتون راجع به چیزی نوشته شما دوتا دارین راجع به چیز دیگه یک و به دو میکنین و از موضوع اصلی دور میفتید !
حالا شما دوتا خودتونم کشتید شیر و خورشید سمبل تاریخ و پرچم ایرانه ومردمم دیگه سلطنت نمیخوان, میخواد بهتر باشه یا نه, آقاجان مردم دیگه از ثابتم ثابت تر کردن که جمهوری ایرانی میخوان حالا شما دوتا بیایید اینجا و چونه بزنید

51 :: توسط Dariush در 2009-08-19 01:28

اعدام بهنود شجاعی را متوقف کنید

50 :: توسط انوشیروان در 2009-08-18 23:36

آقای داریوش اگر دمکراسی اینستکه یک عده ای بروند با علم و کتل برنامه عده دیگری را بهم بریزند , پس حزب الله و لباس شخصیها از همه دمکراتر هستند.

نه جانم خودتم بهتر میدانی که دمکراسی این نیست, بارها رهبرتان در تماسهای تلفنی , تلفن اشخاص را قطع کرده و راک و راست فرمودند که این تلویزیون مال منست و من هستم که تصیم میگیرم که چه کسی صدایش پخش شود و چه کسی پخش نشود!!

منهم معتقدم که پرچم شیر و خورشید نماد سلطنت در ایران است و من نمی خواهم که در کنار سلطنت طلب بایستم , فکر کنم مساله روشن است, گنجی هم نمی خواهد که سلطنت طلب در جلساتش شرکت کند, شما بروید برای خودتان جلسه بگذارید و پرچم شیر و خورشید هوا کنید و اگر خواستید رضا پهلوی را هم دعوت کنید و برایش کف بزنید و جیبش را هم اگر توانستید خالی کنید !! ما که بخیل نیستیم !!

49 :: توسط Dariush در 2009-08-18 21:11

‫‫انوشیروان گرامی
‫چه بخواهیم، چه نخواهیم دنیای ماتشکیل شده از افکار و عقاید متفاوت اگر حزبی یا گروهی اجلاسی درون حزبی داشت که میخواهد به مسائل درون حزبی خود بپردازد و پشت درهای بسته به مسائل خود رسیدگی کند که اعضا،، ان حزب را دعوت میکند و درها را میبندد وکس دیگری را راه نمیدهد، از انجا که چنین حزبی وجود ندارد، و طرفداری هم نیست جای تعجب هم نیست که هرکسی میتواند در این جلسه حظور داشته باشد ولی این حنائی که شما متفکرانه در فکر بستنش هستید در اینجا هیچ رنگی ندارد وان این است، اقای گنجی توقع دارد که ازمیان این ۵ یا ۶ میلیون ایرانی که۷۰ درصد انها از دست همین اقایان و یا از بلاهائی که دراین رژیم از شلاق و شکنجه گرفته تا تجاوز و تهدید فرار کرده و در یک کشور امن زندگی معمولی خود را میکنند بیایند و با او همسو و همصدا شوند و ایشان را به عنوان رهبر جنبش سبز در خارج از کشور روی دست بلند کنند، حال با این حقیقت تلخ روبرو شده اند که در فرنگستان جنبشی بنام جنبش سبز وجود خارجی ندارد، اکثریت این جنبش تشکیل شده از ادمهائی بود امثال کمونیست راه کارگری و مجاهد و ملی گرایان و فدائی و سلطنت طلب و ادمهای بدون قید و بند سیاسی همچون خود من که حاظر شدیم جهت نشان دادن همبستگی خود با هموطنانمان رنگ سبز را در کنار پرچم سه رنگ و زیبای شیر و خورشید، وبعضا در کنار پرچم سرخ خود با داس و چکش و در ان میان چند مورد با همان پرچم عنکبوت نشان، قرار دهیم که خیلی ها هم حاضر به بستن یک نوار باریک سبز رنگ به مچ دستشان هم نشدند، چه اشکالی دارد من نمیفهمم ، زور که نیست بابام جان هرکس هر جور که دلش خواست باید اجازه ابراز بیان افکار خود را داشته باشد.
‫انوشیروان گرامی، این که میگوئید جلسه کانادا که مال ایشان بوده برای من قابل فهم نیست، خوب بروند و بنشینند جلوی اینه و با خودشان جلسه تشکیل دهند و جر بحث کنند که دیگر مجبور به جوابگوئی هم نباشند.

48 :: توسط انوشیروان در 2009-08-18 18:57

آقای داریوش بنده وکیل آقای گنجی نیستم و از ایشون زیاد هم دل خوشی ندارم ولی واقعیت اینستکه سلطنت طلبهائی که دلشان را به پرچم شیرو خورشید نشان در لوس آنجلس خوش کردند و در این سی سال جز فحاشی و شعایعه پراکنی کار دیگری نکرده اند بیشتر نگران این هستند که اکبر گنجی دکانشان را تخته کند و آنها را از نان مفت خوردن بیاندازد!!

یکی دو روز بیش آقای گنجی به کانادا رفته و در یکی از شهرهای آنجا جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ گذاشته که یکی دو نفر از شماها با پرچم شیرو خورشید وارد جلسه ایشان شده اید و قست جال و جنجال بپا کرده اید!!

اگر بهانه شماها در نیویورک عام بودن دعوت یه اعتصاب غذا بوده و ایشان حق نداشتند به دیگران بگویند چه بکنند, جلسه کانادا که مال ایشان بوده, آنجا دیگر چه بهانه ای دارید!!؟؟

درضمن این نویسندگانی هم که نام بردید اگر از اکبر گنجی بدنام تر نباشند خوشنام تر نیستند!!


47 :: توسط Dariush در 2009-08-18 17:38


‫‫به تمامی یارانی که به ایران میاندیشند
‫سگ زرد که برادر شغال است را دست کم نگیریم چرا که این یکی در خفا و با پنبه سر میبرد و ان یکی رودرواسی ندارد، این فلسفه انتخاب بین بد و بدتر، جناح خندان رژیم، جناح گریان رژیم، هیس، هیس کردن، و حالا فازش نرسیده کارائی خودش رو ازدست داده، باکمال تعجب شاهد فحاشی انهم بادرصد خیلی غلیظ از همه جوانب هستیم ولی همانهائی که فحش خواهر و مادر میدهند در اعلام مواضع سیاسی و اجتماعی خود، خودسانسوری میکنند این پدیده بیمار گونه و تحمیل شده ریشه در تاریخ ما دارد که امروزه بسیار گسترده تر از همیشه گریبان اقشار مختلف را گرفته و حتی منتقدان خارج از کشوری هم تا حدودی از این بلای اسمانی بدور نیستند.
‫با وجود این جو ایجاد شده، هستند کسانی همچون مهشید امیرشاهی، شکوه میرزادگی،اسماعیل نوری علا،، الهه بقراط، حسن داعی، سعید قائم مقامی و یا اسماعیل خوئی و شهرام همایون،، و.. و.. و.. که اکبر گنجی را به یک مهره سوخته این رژیم تبدیل کردند.
‫من هم در اینجا به خاطر همین اقای گنجی زمانی که در زندان بود پتیشن ها امضا کردم و به خیابان رفتم و اعتراض کردم و اگر دوباره این اتفاق برای بیافتد بازهم اعتراض خواهم کرد. فرق بین ما و اقای اکبر گنجی در همین است، اگر ما به زندان افتادیم از انجا که از همراهان او نیستیم هیچ گامی برای ما بر نخواهد داشت که هیچ شاید یک وصله سلطنت طلب هم به من و امثال من بچسباند، از یک طرف فراخوان میدهد و از همه گروههای سیاسی دعوت میکند و از طرف دیگر برای انهائی که پرچم ایران را ،،از دید خودشان،،حمل میکنند پلیس می اورد اخرش هم خودش میشود دمکرات و بقیه زورگو و انقدر به خود اطمینان دارد که ان را به صورت نوشته هم منتشر میکند، سفسته گری و فرا افکنی و متلک گوئی جایگزین تبادل نظر های سیاسی را میگیرد و اخرش این ما هستیم که داریم اتحاد این جنبش را به خطر میاندازیم. جالب تر از همه اینجاست که تجمع نیویورک او مخاطب و بازتاب چندانی نداشت.

46 :: توسط اعتصاب سراسری در 2009-08-18 17:31

اعتصاب سراسری در ایران : روز شنبه 31 مرداد و اول ماه رمضان – در این روز هیچ کس به اداره های دولتی و وابسته به دولت نخواهد رفت، این اعتصاب فقط مربوط به مردم مراجعه کننده به ادارات هست نه لزوما کارمندان ادارات ، دکتر سازگارا هم امروز این نکته را تذکر دادند که این اعتصاب لزوما شامل خود کارمندان نمی شود و هنوز زود است که وارد اعتصاب کارمندان ادارات دولتی شویم، قرار بر این است که مردم کارهای اداری خود را در روزی غیر از شنبه انجام دهند ، لطفا در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید

45 :: توسط اعتصاب سراسری در 2009-08-18 17:31

اعتصاب سراسری در ایران : روز شنبه 31 مرداد و اول ماه رمضان – در این روز هیچ کس به اداره های دولتی و وابسته به دولت نخواهد رفت، این اعتصاب فقط مربوط به مردم مراجعه کننده به ادارات هست نه لزوما کارمندان ادارات ، دکتر سازگارا هم امروز این نکته را تذکر دادند که این اعتصاب لزوما شامل خود کارمندان نمی شود و هنوز زود است که وارد اعتصاب کارمندان ادارات دولتی شویم، قرار بر این است که مردم کارهای اداری خود را در روزی غیر از شنبه انجام دهند ، لطفا در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید

44 :: توسط اعتصاب سراسری در 2009-08-18 17:31

اعتصاب سراسری در ایران : روز شنبه 31 مرداد و اول ماه رمضان – در این روز هیچ کس به اداره های دولتی و وابسته به دولت نخواهد رفت، این اعتصاب فقط مربوط به مردم مراجعه کننده به ادارات هست نه لزوما کارمندان ادارات ، دکتر سازگارا هم امروز این نکته را تذکر دادند که این اعتصاب لزوما شامل خود کارمندان نمی شود و هنوز زود است که وارد اعتصاب کارمندان ادارات دولتی شویم، قرار بر این است که مردم کارهای اداری خود را در روزی غیر از شنبه انجام دهند ، لطفا در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید

43 :: توسط دامبولی کوسم در 2009-08-18 17:05

ننهء کریم آش و لاشِ.آخ که باریکلا
یه چیزِ کُلفت لای پاشِ.آخ که باریکلا

ننهء کریم کون میده
کوسشو به رندون میده

42 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-18 16:55

جنبش سبز و پرچم مظلوم!
www.newsecularism.com
علی ميرفطروس

مخالفت آقای گنجی با پرچم ملّی و يا تقليل آن به «نماد سلطنت طلبان»، اگر حاکی از دشمنی با نمادِ ملّی ايرانيان نباشد، بی ترديد، نشانهء ناآگاهی وی از تاريخ و فرهنگ ايران است. رستاخيز ملّی ايرانيان، اينک، از «شعارهای قانونیِ» مهندس حسين موسوی و ديگر اصلاح طلبان حکومتی عبورکرده و سرنگونی کلیّت رژيم اسلامی را هدف خود قرار داده است؛ لذا، در شرايط حساس کنونی، عمده کردن شبه مسئله ها و سرگرم کردن آزاديخواهان، به مسئله نماها و آگاهی های کاذب، نوعی ايجاد سنگرهای مصنوعی در مقابله با سنگر استبداد و ارتجاع حاکم بر ايران است و هوشياری نيروهای سياسی و مبارزاتی را طلب می کند.
=====

یک کلمه کم و یک کلمه بیش

ایران لیبرال

در اعتراضات اخیر بسیاری اوقات مردم ما از شعارهای گذشته الگو برداشتند
===
پیشنهاد های جبههء دموکراتیک ایران

به تشکیلات راه سبز امید

ضعف اولی این جنبش در محتوا یا
===
بدون سکولاريسم اميدی به دموکراسی در ايران نيست

سخنی با مهندس موسوی

سام قندچی

بدون جدايی دولت و مذهب، دستيابي به دموکراسی در ايران اميدي واهي است.
====
جنبش اعتراضی در ایران و اپوزیسیون ارتجاعی خارج از کشور

باقر مرتضوی، اسد سیف

در سال 57، در میان آتش و خون و شور و شعار جاری بر خیابان‌های ایران، حزب‌الله با شعار "بحث پس از مرگ شاه"، با خشونت تمام از هرگونه گفت و گو در حلقه‌های بحث جلوگیری می کرد. انقلابیون دیروز در کلیت خویش می پذیرفتند که بحث را به پس از سقوط حکومت شاه منتقل کنند و بدینسان بر رفتار حزب‌الله میدان می دادند. آن نگاه به فاجعه ختم شد. در هفته‌های اخیر در صف‌های تظاهراتِ بخشی از ایرانیان در خارج از کشور، گردانندگان به ظاهر وابسته به اپوزیسیون تظاهرات، از سردادن هرگونه شعار و یا حمل آن بر پرده که خود با آن موافق نیستند، جلوگیری می کنند. آنان دوست ندارند در نفی نظام حاکم و قوانین جاری بر کشور شعاری شنیده شود. کسانی که بخواهند نظام جمهوری اسلامی را زیر علامت سئوال ببرند، از صف تظاهرکنندگان با یورش و تهدید کنار گذاشته می شوند. سبزپوشانِ اجازه نمی دهند سخنی خلافِ نظر آنان بر زبان جاری گردد. پنداری حزب‌الله دیروز، امروز در لباس اپوزیسیون، در خارج از کشور "هل من مبارز" می طلبد.
====
www.iranglobal.info
اين است رژيم پليد ولايت

مسعود رجوی :
و اكنون اين كروبى است كه پس از 10روز نامهيى را كه به رفسنجانى نوشته است، ناگزير منتشر مى‌كند. از شقاوتها و شناعتهايى مى‌گويد كه هنوز از آن برخود مىلرزد. به نقل از افرادى كه «داراى پستهاى حساس در اين كشور بوده‌اند» و به گواهى «نيروهاى نام و نشاندار» در همين رژيم مى‌گويد.

41 :: توسط مانی در 2009-08-18 15:55

شماره ۳۴ بنده قلمم کثیفست یا تو سلطنت طلب بیشرف و بی همه چیز بی پدرومادر!؟ که
شش سال است اینترنت را به گند کشیده ای و با آن وبلاگ تارعنکبوت گرفته ات تیشه
به ریشه اسلام میزنی که البته گه خوردی غلط کردی و دیدی که به هیچ جا نرسیدی
حالا آمدی بعداز اینهمه مدت سر صحبت را باز میکنی و مرا کثیف قلم مینامی؟!

زیتونی ببین مانی داره از غیرت حرف میزنه!!؟ ده آخه لجن حمال مگه تو
که از وقتی اومدی ذره ای غیرت از خود نشان دادی غینی؟؟ کدام کار تو درش غیرت
وجودداشت؟؟ همدستی با زیتون؟؟تشویق سلطنت طلبها به بایکوت بنده؟؟
ده بابا آخه شرمی حیایی چیزی!! چرا اینهمه مدت که بجایت نوشتم خفخون مرگ
گرفته بودی پسره لجن ؟؟این چند اسمی بودن را هم از تو یاد گرفتم که یکبار
اسمت را رضا فاضلی معرفی میکردی یکبار مانی یکبار کانی!؟ آخرش
هم مانفهمیدیم کدام یک از این گه ها ؟! هستی خودکرده را تدبیر نیست ده نه

40 :: توسط مانی در 2009-08-18 15:32

کلفت فضله موش رذل لجن کامنت 16 باز گه زیادی خوردی و به خانواده من
اهانت کردی؟ آخه لجن کقافت مگه بنده به مادرت کار داشتم که تو دائم
نام مادر مرا میاوری؟؟ البته این بار دیگر با مادرت کار دارم میدانی چرا؟؟
چون میخواهم او را به عزایت بنشانم حالا هی شعر بگو .. آنچنان پاره ات کنم که نفهمی
از کجا جرخوردی فضله

39 :: توسط مانی در 2009-08-18 15:28

باز علی موندو حوضش !؟ رفسنجانی که رفت قاطی دوستان قبلی اش و موسوی هم
دارد دل دل میکند و فقط کروبی مانده که معلوم نیست کجا قایم شده و سعی میکند
خودشو هنوز پیرو انقلاب خمینی جا بزند روزنامه اش هم بسته شد..... حالا این وسط
کی مونده !؟ همان چند صد نفر طرفداران هخاء !!!؟ که گاهی سازگارا را رهبر
میکنند گاهی برمیگردند بدنبال هخاء .... خنده دار اینجاست که روز اولیکه صد هزاری
بخیابان آمدند خب شور و شوق انتخابات بود و هیجان مسابقه که با اعلام نتیجه شوکه
شده بودند اما بعد از حضور پلیس آنقدر آب رفتند که شدند دو سه هزار ؟؟؟ هرچی
مطبوعات غربی باد کردند دیدند بابا این دو سه هزار نفر هم دیگه شدند دویست تا سیصد تا
دیگه انها هم ول کردند .... حالا یکعده زندانی اند یکعده هم شو تلوزیونی دارند
اینکه بعضی ها میگویند حکومت ترسیده !؟ و لاریجانی را رئیس قضات کرده خنده داره
و جوکه بابا این اقا صادق از راستگراهاست چی چی حکومت ترسیده ؟؟؟
ماه رمضون رسید دیگه زبون روزه نمیشه حرفی هم زد

38 :: توسط همایون دیگر در 2009-08-18 14:51

مزدور کسانی بودند که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتتند و ایران را انداختند به دامن روسیه و امروزه میخواهند این دور باطل ادامه داشته باشه !! بسیاری از کسانیکه از اشغال سفارت امریکا حمایت کردند از گذشته خود پشیمانند, بیشتر اصلاح طلبان جزو این افراد هستند.

من امیر احمدی را جزو دلسوزان برای ملت میدانم که نمی خواهد منافع ایران فدای امیال امپراطوری روسیه بشود و برعکس آدمی مثل دائی را در خط روسیه میدانم..................لاشخورها و کرکسهائی مثل شهرام همایونها هم به زودی به زباله دانی پرتاب خواهند شد و اصلن رقمی نیستند که به حساب آیند...................................در ضمن نماد ملی ایرانیان هم سیمرغ است و نه شیر و خورشید !! شیرو خورشید مورد استفاده پادشاهان ستمگر ایران بوده و مردم در قیام یکپارچه سال 57 , یکصدا گفتند مرگ بر شاه ( عده قلیلی مزدور هم گفتند جمهوری اسلامی) و این رفرندومی بود برای برچیدن 2500 سال ستمشاهی.

اصولن شیر نماد سلطنت میباشد و بهمین دلیل میتوان تصویر شیر را در پرجمهای دربار بسیاری از کشورهای سلطنتی دنیا از جمله انگلستان ملاحظه کرد, پرچم شیرو خورشید ساخته دست انگلستان بوده که به ملت ایران حقته شده است.
بگذریم از اینکه مسلمانان معتقدند که شیر پرچم شیرو خورشید حضرت علی و خورشید هم نماد محمد می باشد..........بهر صورت همانطور که گفتم تماد ملی ایرانیان سیمرغ است که موجودی افسانه ایست , درست مثل نماد چینیها که اژدهای افسانه ایست.

37 :: توسط داريوش.ش در 2009-08-18 12:32

آقاي انوشيروان :
من جزو حاميان جنبش "ما هستيم" بودم و هنوز هم هستم! بعد از انتخابات به دليل اتفاقات و حوادث و مشكل پيش‌آمده‌ام ارتباط‌م تقريبن فقط شد اينترنت، و ماهواره هم تعطيل شد براي همين خبري از جنبش نداشتم كه چه مي‌كند و چه تاكتيكي دنبال مي‌كند! ... تا اين قضيه درگيري و ايجاد اختلاف بين خارج‌نشينان پيش آمد و رفتم دنبال كردم و متوجه شدم داستان دقيقن برعكس اوني بوده كه در خبرها آمد و شما هم گفتيد!
يعني اين حضرات سبزي (مخصوصن آقايان تريتا پارسي و اكبر گنجي) بودند كه ديگران اعم از سلطنت‌طلب و كمونيست و مشروطه‌خواه را از آوردن پرچم خود و حتا دادن شعارهايي غير از شعارهاي تعيين شده حضرات منع كردند و حتا ايشان را دستگير و به پليس محلي تحويل داده‌اند ... خب اين عين ديكتاتوري‌ست!
چرا هر كسي نبايد بتونه با مرام و عقيده خودش در تجمعات حضور داشته باشه؟!
خوب اگر به قول كامنت Rosva قرار يه ديكتاتوري توسط يه ديكتاتور ديگه محكوم بشه كه رفتيم سركار !
البته من حساب تريتا پارسي و امير احمدي و گنجي را با جنبش سبز مردم ايران قاطي نمي‌كنم! و اين حضرات هستند كه بايد دنباله‌روي مردم شوند كه اين دو ماه همين بوده است و بس!
...
به هر حال احساس من چيز بدي به من مي‌گه ! احساس مي‌كنم حضرات اطلاعاتي باز هم مي‌خواهند مردمي را كه بعد از 30 سال (نظرم خارج‌نشينانه) توانستند دور هم جمع شوند را متفرق كنند و بين آنها شكاف ايجاد كنند و اين هم با مزدوراني چون تريتا پارسي و امير احمدي شدنيه!
ولي وظيفه ما اينه كه به اين اخبار تفرقه‌افكن دامن نزنيم و از كنارش بگذريم!
مقاله اخير آقاي حسن داعي را كه از آقاي گنجي سوالاتي كرده همه بخوانيم :
http://freedomvatan.blogspot.com/2009/08/blog-post_3662.html
به قول علي عابديني هامون براي مزاجمان خوبه!

36 :: توسط Rosva در 2009-08-18 11:36

خانم اذر فخر
فردا احمدی نژاد ميرود و موسوی ميايد.خامنه ای ميميرد و ايت الله العظمی(!) رفسنجانی (که اينروزها سخت مشغول توضيح المسائل نوشتن است تا موقعيتش را در برابر ساير ايات عظام تثبيت کند) ولی فقيه ميشود.چه دردی از مردم دوا خواهد شد؟
ضمناْ درست فکر کرديد.من صهيونيست اسرائيلی هستم و بهمين دليل کمتر در بحثهای اينجا شرکت ميکنم که مبادا برچسب حمايت صهيونيسم به کسی بخورد!!

35 :: توسط azarfakhr در 2009-08-18 11:07

زسوای نازنين ..
در انقلاب ۳۰ سال پيش مردم شور انقلاب را داشتند ميگفتند شاه برود وهر جکومتی که بيايد بهتر است . نتيجه همين شد که ميبينيم . ولی الان مردم به شعور رسيده اند و ان اشتباه را تکرار نخواهند کرد در نتيجه هزينه کمتری ميخواهند بدهند . بهمين دليل و با اگاهی کامل ميخواهند ريفرم ايجاد کنند يعنی کم کم به ان حکومت ايده ال و ازادی و دمکراسی برسند ( انقلاب مخملی ) چون اگر بخواهند غير از اين عمل کنند در کشوری که روحانيون در راس تمام مقام های کشوری هستند و مذهب در اکثريت نفوذ غجيبی دارد بشدت سرکوب خواهند شد واوضاع از اين که هست بمراتب بدتر ميشود . من بشما قول ميدهم بمحض پيدايش اولين روزنه بنفع معترضين .. ارام نخواهند نشست و تقاضاهايشان از حکومت بيشتر خواهد شد . يادمان باشد که ولی فقيه بکمک رييس جمهور انتصابی اش دارد خط بطلان بر جمهوری ميکشد تا سلطانی را در خانواده اش موروثی کند و دیدیم که چه راحت ارا مردم را ندیده گرفت و در نماز جمعه هم علنا گفت هرکس اعتراض کند خونش پای خودش هست در نتیجه اینهمه را کشتند و ۴۰۰۰ نفر را دستگیر کردند و حتا دیروز هم برای بسته شدن اغتماد ملی عده ای را دوباره دستگیر کردند . بهمین دلیل گفتم اگر این همخوانی مردم شکافی بینشان ایجاد شود با اینهمه وحشتی که حکومت با شکنجه هایش ایجاد کرده دوباره مثل ۱۲ سال پیش مردم دهانشان را خواهند بست . شما درست میگویید ولی سگ زرد را زودتر میتوان از شغال زنجیر کرد . ضمنا من همیشه علاقمند به کامنت های شما بودم چون هوشیارانه است . وفکر ميکنم شما هم مثل من در ايران زندگی نميکنيد .ايا درست است ؟

34 :: توسط مانی خان در 2009-08-18 11:06

لطفا کامنت 10 اسم من را با اون قلم کثیفت آلوده نکن

خوت باش و حرفت را بزن مرد مردانه و زن زنانه بیغیرتی هم حدی داره!

33 :: توسط انوشیروان در 2009-08-18 11:01

موشها منتظر بودند که قیام آزادیخواهانه مردم ایران موقتن فروکش کند تا برای لجن مال کردن شهدای قیام اخبر ار سوراخهایشان بیرون بیایند.
مزدوران دستگاههای امنتی رژیم که حول و هوش رضا پهلوی ساده لوح و لانه جاسوسی رژیم ملاها به اسم تلویزیون کانال 1 گرد آمده اند بدانند که ملت ایران این اعمال خائنانه را هرگز فراموش نخواهند کرد.
برهم زدن اجتماعات صلح طلبانه اپوزیسیون رژیم به سبک مزدوران لباس شخصی و به بهانه پرچمی که به شهادت تاریخ هزاران سال مورد استفاده رژیمهای ضد ملی و ضد مردمی سلطنتی قرار گرفته دقیقن در راستای خطوط تفرقه افکنانه رژیم وابسته به روسیه جمهوری اسلامی می باشد.


32 :: توسط confused در 2009-08-18 10:08

yek soal dashtam... age mikhan tajavoz konand ke tohin va takhrib konand shakhs ro, ke dige daroye tajavoz che mani dare?
age daro tajavoz beson dadand ke hichi hess nakardano nafahmidano yadeshonam nemiad ke dige takhribe shakhsiat nist ke begi dastesho baste taraf besh tohin shodeh chon natoneste az khodesh defa kone?

serfan in yek soale man nemigam bodeh ya nabodeh, serfan saro tahe ghese be ham nemiad hamin...

31 :: توسط Rosva در 2009-08-18 09:40

خانم اذر فخر
من قصد شکاف انداختن بين مردم را ندارم اما توجه کنيد.موسوی و رفسنجانی و غيره کسانی نبودند که ْ جرئت نداشتند از حق مردم دفاع کنندْ . اينها خودشان عامل جنايت و پايمال کردن حق مردم بودند و هستند.چطور کسی که ۸ سال بالا ترین مقام اجرائی مملکت و نماینده مستقیم خمینی در دولت بود را میتوان از مسئولیت اعدام و تجاوز به زندانیان سیاسی تبرئه کرد؟
اکثریت قریب به اتفاق مردمی که در تظاهرات اخیر شرکت کردند و انهایی که زندانی شدند خواستار براندازی این رژیم نیستند (فضولباشی جان خوشحال باش که با تو هم عقیده شدم!) فقط میخواهند سگ زرد برود و شغال بیاید.یعنی دستور قتل و تجاوز به زندانیان از این به بعد بجای احمدی نژاد از طرف موسوی صادر بشود یعنی فقط وسیله ای برای مبارزه بین دو جناح جمهوری اسلامی شده اند.

30 :: توسط Arman در 2009-08-18 08:41

Two drugs often referred to as date-rape drugs are GHB, also known as gamma-hydroxybutyric acid, and benzodiazepines (such as flunitrazepam, also known as Rohypnol or "roofies").

Date rape drug refers to any drug that can be used to assist in the commission of a sexual assault (date rape).

http://en.wikipedia.org/wiki/Date_rape_drug

29 :: توسط helia در 2009-08-18 05:29

The sedative effects of Rohypnol begin to appear approximately 15 to 20 minutes after the drug is ingested. The effects typically last from four to eight hours after administration of the drug, but some cases have been reported in which the effects were experienced for twelve or more hours after administration

28 :: توسط helia در 2009-08-18 05:29

The sedative effects of Rohypnol begin to appear approximately 15 to 20 minutes after the drug is ingested. The effects typically last from four to eight hours after administration of the drug, but some cases have been reported in which the effects were experienced for twelve or more hours after administration

27 :: توسط همراه در 2009-08-18 03:58

واقعا این افرادی که با حرفهای زشت طرفداری این نظام ننگین را می کنند نشانگر اوج خفت آنهاو شخصیت واقعی نظام است! اینکه زمامداران قبلی بر علیه زمامداران فعلی عمل می کنند به نفع مردم است. اینکه قبلا هم این اعمال وحشیانه انجام می شده دلیل نمی شود که از موقعیت فعلی برای رهایی از این وضعیت استفاده نکنیم. همواره حکومت های دینی زشت ترین صحنه ها را در دل تاریخ بجا گذاشته اند. به امید روزی که دین به دلها ی مردم علاقمند بازگردد و حکومت واقعی قانون شرایط برقراری دمکراسی و آزادی بر اساس قوانین بشر دوستانه را ایجاد نماید.

26 :: توسط azarfakhr در 2009-08-18 01:51

دوستان ... مارينا نعمت در مصاحبه اش گفته بود که مساله تجاوز تازگی ندارد چون از همان اوايل انقلاب که دستگيری ها شروع شد تجاوز هم بود .اين درست است ولی در ان زمان چون روحانيت يکصدا بودند و شکافی بينشان پيدا نشده بود توجهی به اين مساله نشده بود ولی الان با موج سبز و شکاف در بين روحانيت و همصدايی احزاب مختلف مردم و شبهه در مورد کفايت رهبر و حمايت مراجع تقليد و فرياد کروبی و حمايت موسوی و خاتمی از مردم محيطی فراهم شده که ميشود جمهوری اسلامی را در تنگنا گذاشت . حکومت با اوردن صادق لاريجانی و اولين عملکردش بنا به سخنان او برداشتن مرتضويست و البته سگ زرد برادر شغال است لاريجانی ماموريتش ارام کردن مردم است ولی همين مساله نشان ميدهد که حکومت ميترسد و با مکر و حيله ميخواهد خودش را ازين تنگنا نجات دهد . اگر شکاف در بين روحانيت توانسته اينهمه به مردم کمک کند بايد بدانيم کوچکترين شکاف بين مردم ميتواند حکومت اسلامی را به کرسی بنشاند يعنی فقيه ميشود سلطان مطلق و انوقت بايد گفت صد رحمت به پادشاهان قاجار . پس لطفا در حال حاضر سعی کنيم به اتحاد مردم لطمه ای نخورد . وگرنه همه ميدانند در زمان موسوی و خاتمی چقدر جنايت شده و انها جرات نکردند از حق مردم دفاع کنند . در اين شکی نيست که مردم الان جلوتر از رهبرانشان حرکت ميکنند ولی اين خيلی مهم است که پشت کروبی و موسوی و خانمی و حتا رفسنجانی در شرايط فعلی خالی نشود .

25 :: توسط پویا در 2009-08-18 00:22

ریتون جان ! بازار فحش و بد و بیراه هم مثل همیشه گرمه اینجا مثل بازار جاهلا . فکر می کنی تو زندان ها بازجوها متمدن تر از این پامنبر ی های اینترنتی اند ؟

24 :: توسط پویا در 2009-08-18 00:05

زیتون جان ! رهینپنول یکی از داروهای ساده ی آرامبخشه . بیرون از زندان وهمه جا پیداشدنیه .اما آنچه که توی رندان های ایران انجام می گیره ، یک نوع جنایت سیستماتیکه . یعنی بازداشتی ها رو موش آزمایشگاهی می بینند و هزار بلا و درد مرض به سرشون میاد . بی قانونی و بی شرمی از یک حدی که می گذره ، بیماری و جنایت می شه و همه چیز ممکن می شه .مثل یک گرداب می شه و می تونه همه رو تو خودش ببلعه . وضعیت امروز در زندان ها و سیستم قضایی ایران یک هکچین نمونه ییه .
روزت خوش و تندرست باشی !


مثل

23 :: توسط تورج در 2009-08-17 23:56

میدونستین در روزهای درگیری یکی از این برادرای پفیوز تو اورژانس میشینه و اجازه نمیده باتوم خورده ها رو درمان کنن؟

22 :: توسط همسفر در 2009-08-17 23:41

من اين چيزها رو می خونم مخم چت می کنه اصلا در مخيله ام نمی گنجه که انسان باشه و همچين کارهايی بکنه اينها يه مشت حيوونن که مشکل روانی دارند کروبی قابل ستايشه و موسوی هم نشسته تا شايد تخم دوزرده بکنه برامون ...

21 :: توسط مانی خفه کن! در 2009-08-17 21:35

مانی تو خفه شو باشه؟ فقط خفه شو! اون دهن گشادت رو که معلوم نیست چند بار مادرتو ...کردی ببند اوکی؟؟؟ فقط ببند و برای مادرت ...بازش کن! اوکی؟؟

20 :: توسط Rosva در 2009-08-17 19:34

شماره ۱۹:
کافيست کارنامه موسوی (اعدامهای بعد از انقلاب در دوره ای که او همه کاره شورای انقلاب بود-اعدام زندانيان سياسی در دورانی که نخست وزير بود ) يا خاتمی (قتلهای زنجیره ای)يا رفسنجانی را مرور کنيد تا ببينيد حمايت از جلاد يعنی چه.

19 :: توسط نافرمانی دینی در 2009-08-17 17:54

پیام به کامنتگذار شماره 9 رسوا, ......طرفداران يک جلاد به حاميان يک جلاد ديگر تجاوز ميکنند يکبار بد شده؟ خودت فهمیدی چی گفتی !! یعنی مثلن ندا طرفدار یک جلاد بوده ؟

در جواب فضولباشی هم طبق معمول :

مرگ بر روسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

18 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-17 16:52

zar Aal-Kanaan is an Iranian woman who has been arrested in Islamic Rep. of Iran, took to the prison, tortured and brutally raped…. she is telling her story and describing what has happened that night in the prison….

www.iranian-americans.com
====


گامی در رهبرشناسی
www.newsecularism.com
ارسالی يک خوانندهء سايت

در گنجينهء واژگان:

رهبر. پیشوا. شخص اول مملکت. قبلهء عالم. ظل الله. سلطان. کسی که بالاتر از همه نشسته یا ایستاده یا خوابیده است. کسی که فعلا بیشترین قدرت را دارد. پدر یتیمان و شوهر بیوه زنان. مسوول اصلی مشکلات کشور. کسی که می تواند دستور تیراندازی به مردم را بدهد و با این کار خودکشی کند. مردی که هر وقت اخم کند، مردم را زندانی و هر وقت می خندد زندانیان را آزاد می کنند (مشکل فلسفی: او نمی خندد.) کسی که اگر دوستش داشته باشید رفتارش به نظرتان زیباست و اگر دوستش نداشته باشید، رفتارش به نظرتان غیرقابل تحمل است. کسی که عکسش را همه جا می گذارند تا مردم یادشان نرود که عامل مشکلات شان کیست.
کاربرد در جمله:

"رهبر در نماز جمعه مردم را تهدید کرد که ساکت شوند."
....
رهبر در ادبیات عامیانه:

"اگه بپوشی رختی، بنشینی به تختی، بازم نمی بینمت به چشم اون وختی"، "حالا که علی ساربونه، شتراش آواره بیابونه"، "اگر شعار مردم اثر داشت، یه دونه رهبرم زنده نبود"، " ای رهبر کمر باریک، فلسطین روشن و ایران تاریک"، "با حزب الله دنبه می خوره، با دانشجو گریه می کنه"، "به آقا گفتن بساط تو جمع کن، دستشو گذاشت دم دهنش"، " گفتن چرا نمی ره، گفت خدا دیرگیره ولی سخت گیره."

رباعی:
ای آنکه رهبری و سزاواری
واندر عیان سرشک همی باری
رفت آنکه بود، آمد آنکه نبود
این انتخاب چه بود، به چه کاری؟


از کجا می فهمیم چه کسی رهبر است؟

17 :: توسط Dariush در 2009-08-17 16:52

‫اذر فخر گرامی،
‫ مارینا نعمت که مسلمان هم نیست به جرم همکاری با مجاهدین دستگیر شد و باشهامت ماجرای زندگی خودرا به صورت کتابی منتشر کرد به نام زندانی تهران. چند سال پیش هم در صدای امریکا از تجاوزات جنسی بازجویان در زندانهای ایران سخن گفت، او حتی پس از ازادی از زندان به عنوان همسر بازجوی خود با او و مادر شوهرش زندگی میکرد تا اینکه توانست از ایران فرار کند و مدتها سکوت کرد تا توانست با کمک های پزشکی و روان درمانی به زندگی باز گردد و با شجاعت تمام انچه را که بر او رفته بود بازگوئی کند، صحبت از یک یا دو مورد نیست صحبت از یک برخورد سیستماتیک با یک ایدئولوژی مذهبی و فناتیک هست که بازجویان قبل از جنایات خود وضو هم میگیرند درسال۱۹۸۴ یکی از نزدیکان خودم که دختر جوانی بود و از طرفداران مجاهدین، پس از یکسال زندان اعدام کردند و با خانواده اش کاری کردند که با هیچ کدام از نزدیکان تا کنون در این رابطه حرفی نزنند، برادر او نیز پس از چند ماه مفقود الاثر شد و تاکنون خبری از او در دست نیست، پدرشان دو سال بعد در اثر زیاده روی در الکل با این زندگی وداع کرد و مادرشان فکر میکند که پسرش هنوز زنده است، اسامی این دو حتی در لیست مجاهدین هم قرار ندارد، مادرشان ان زمان که دوران جنگ بود تا کمپ مجاهدین در عراق هم به دنبال پسرش رفت و اورا نیافت.
‫مرگشان باد

16 :: توسط دامبولی کوسم در 2009-08-17 16:03

ننهء کریم کوس و کونیه.آخ که باریکلا
دورِ کوسش ترخونیه.آخ که بار یکلا

شورتش همیشه خونیه.آخ که باریکلا
بچه اش ببینین کونیه. آخ که باریکلا

ننهء کریم کوس میده
از عقبش چس میده

ادامه دارد!!!

15 :: توسط مانی در 2009-08-17 15:45

البته مسلم است که زیتون و سلطنت طلبهای دیگه الان کروبی کروبی
میکنند چه میشه کرد لمپن!؟ هستند و از لمپن هیچی بیرون نمیاد جز همین
این حرفهایی که رو به کروبی نوشتم را میدانم نمیخواند اما طرفداران
الاغ ایشان از جمله زیتون که میخوانند حداقل به در گفتن و دیوار شنیدنست

14 :: توسط مانی در 2009-08-17 15:28

کامنتهای ۱۰ و ۱۲ و ۱۳ متعلق بمانیه که ساواکیه و زیتون دیگه
خوب میشناسدش بخصوص اون تکیه کلامش که میگه طرفدار چه
گهیه و بنده هر گز اسم آن رژیم گه را نمیبرم !!؟

اما این الم و شنگه راجع ببازجویی و تجاوز و دارو و ....اونم از
طرف کروبی که شیخیست بیسواد و ده بین و عقده ایی بابا
سی ساله چسبیدی بحکومت برو گمشو دیگه این همه دزدی هم
کردی دیگه دم گوری این زرها چیه میزارند تو دهنت مثل

اینکه بقول رسوا !؟ یا روزوا !؟ مردک تو و موسوی وقتی
سرکار بودید از اینکارها نبود یا اگر بود شما دو تا نفهم
چرا حرفی نمیزدید ؟؟ بابا شیخ ابله شدی آلت دست چند
تا شایعه ساز ابله تر از خودت .... حالا که باختی و طرفدارهات
هم شدند این دویست تا ادم هرزه دیگه کفگیرت خورده ته
دیگ حکومت هم ترو پشم حساب نمیکنه
انقدر ور بزن تو چونه ات ور بیافته

13 :: توسط مانی در 2009-08-17 15:14

کلفت بهت گفته بودم مادرت را به عزایت مینشانم فکرکردی شوخی
میکنم؟! حالا ببین باهات چه خواهم کرد میتونی از مانی و میراژ !؟یا همین زیتون بپرسی که
هرکه با بنده در افتاد ورافتاد

این عروسک دلقک صنگ صبور!؟! هم بهتره خفه بشه و از آب گل آلود
ماهی نگیره که با شمشیر بنده طرف خواهد شد البته بعد از کلفت!؟
به اسلام چه ربطی داره عروسک غینی؟! بقول معروف اونی که به ما نریده بود
عروسک غین دریده بود

12 :: توسط مانی در 2009-08-17 15:09

برای حرفی که میزنم سند دارم تک تک این افرادی که زندانی شدند
خودشان کرم !؟ ریخته اند که بازجو دستی هم برسروگوششان بکشد
باورنمیکنید به ریخت و قیافه همه این توله جن ها!؟ نگاه کنید همه قرتی
و زپرتی!؟ ده بابا آخه اگه به شما این عکسها را در حالت عادی نشان
میدادند میگفتید عده ای اوا!؟ و ابنه!؟ هستند خب با اوا و ابنه باید چه کرد
تا خوشش بیاید؟! همین کلفت فضله مادر بخطا که در کامنت ۷۵ دو پست قبل به
مادر و خواهر بنده فحش داده را ببینید نمونه بارز یکی از همینهاست که
به این مسائل علاقه دارد درواقع اکثر سلطنت طلبها همینند بقول کاناداییها
هومو!؟ هستند و طبعا بر آنها آنچه میرود که باید برود..

11 :: توسط عروسک سنگ صبور در 2009-08-17 15:03

وای بر ما که مسلا مسلمونیم

10 :: توسط مانی خان در 2009-08-17 14:57

باز بنده دو روز آخر هفته نبودم و زیتونی از این فرصت استفاده
کرده و یک مشت دروغ و دلنگ!؟ سرهم کرده که آی تجاوز شده
بابا آخه عقل هم چیز خوبیه پس چرا یکی از اینایی که سلطنت طلبان
ادعا میکنند بهش تجاوز شده خودش نمیاد بگه؟! خانم حداقل میخوای
دروغ بگی یه جوری بگو که خر پخته تو ماهیتابه نخنده!؟ ده بابا
مگه کشکه؟ مگه پشمه؟! اما اینکه پشت این نوشته زیتون چه هدفیست
کاملا واضحست این خانم که ارتباط پنهانیش با آذرفخر و شایان و مانی
را بارها افشا کرده ام فقط هدفش اینست که به شما الغا کند که دوران
سلطنت ستمشاهی خیلی بهتر از الان بوده!! چون تجاوز نمیکردند!!؟
خب احمق کارهایی که آنها میکردند خیلی بدتر از این حرفها بوده
حتی اگر هم راست گفته باشی که این شکنجه محسوب نمیشه تازه
یارو خوش خوشانش هم میشه ده نه !؟

9 :: توسط Rosva در 2009-08-17 14:21

سخنی با طرفداران ْ موج سبز ْ :
شما که سنگ موسوی و کروبی و خاتمی و امثالهم را به سينه ميزنيد.ايا تجاوز به زندانيان در ايران چيز تازه ايست يا انکه از اول اين رژيم بوده و هست؟ايا خود موسوی که از بدو انقلاب جزو سردمداران اين رژيم بوده يا رفسنجانی ْاصلاح طلبْ يا خاتمی ْليبرال ازادی طلب ْ شريک اين جرم نيستند؟کجا بوديد وقتی زنان و دختران زندانی از همان سالهای اول انقلاب ْ غنايم لشکر اسلام ْ حساب ميشدند؟ روزهايی که دختران زندانی از خانواده شان ميخواستند بجای هر چيز برايشان کاندوم و قرص ضد حاملگی بياورند ؟ ان روزها این کار اشکالی نداشت ولی حالا که طرفداران يک جلاد به حاميان يک جلاد ديگر تجاوز ميکنند يکبار بد شده؟

8 :: توسط خیال تشنه در 2009-08-17 12:49

سلام عزیزم

این اخبار را چند روزی است که از سایت های مختلف خوانده ام و دچار تهوع ...شده ام. جمهوری جنایت شاد نشود از تهوع... ما. گمان مبرد که توانسته ترس را در رگهایمان تزریق کند. تهوع ما ناشی از افشا شدن چهره چندش آور و عملکردهای این نظام بیمار جنسی است.
ما حالا دلیل خیلی محکم تری داریم برای مقابله با این انگل اجتماعی.
تقدیم به شما مبارزان نشسته در آتش<
بر سرت آوار خواهم شد
و خاک زادگاهم را پاک خواهم کرد
از ذهن مسموم و بربر تو
از فکر ولایت وقیح تو
ولایتی که هر روز آبستن یک متجاوز است
ولایتی که هر روز برادرانم را
با سنگهای آیه هایش
و خواهرانم را
با روایت هایش
سنگباران می کند
بر سرت آوار خواهم شد
با شستن جان ذهن در کاسه متمدن جهان
بر سرت آوار خواهم شد
با پرواز بر بلندای دنیا
با خراب کردن هر دیواری که تزلزل و رذالتم را به انتظار می نشیند
بر سرت آوار خواهم شد
و نعش بت هایت را
در گور تاریخ دفن خواهم کرد

تا جان در اندیشه دارم
برای ریشه کن کردن ریشه هایت
بر سرت آوار خواهم شد

7 :: توسط شهربانو در 2009-08-17 10:52

زیتون جان اول صبحی حالم خراب شد خیلی خراب ای که خدا مرگشان بدهد به جای تهیه دارو برای بیماران صعب العلاج چه چیزهائی را تهیه می کنند. ای که خدا ذلیلشان کند

6 :: توسط azarfakhr در 2009-08-17 10:14

زستون جانم ... مارينا نعمت هم سالها پيش در زندان جمهوری اسلامیبوسیله بازجو مدتی طولانبی مورد تجاوز قرار گرفت او در مصاجبه با صدای امریکا این مساله را تعریف کرد و گفت که بازجویش به او گفته ترا صیغه کرده ام و بیشتر شبها بعد از ساعت ۱۲ او را برای بازجویی ( همخوابگی میخواست و ۶ صبح او را به ئبند بر میگرداندند . او تنها نبود بیشتر دختران جحوان باکره که زیبا بودند صیغه های بازجویان بودند . میگفت علاوه بر نفرت انقدر شرمسار بودیم که در بند اصلا راجع به این مساله با هم حرف نمیزدیم چون میدانستیم بازجویی ۱۲ شب تا ۵-۶ صبح یعنی چی . حالا چرا زنانی زندانی وقتی از ایران خارج میشوند حاضرند افشاگری کنند ؟ چون در اثر زندگی در محیطی کخ انسان ازادی دارد و باید از حقش دفاع کند و شرم و ننگ و جرم برای تجاوز کننده است نه تجاوز شده بهمین دلیل نه تنها نگاه جامعه به انها بدنیست بلکه این امتیاز را هم به انها میدهد که از حقشان دفاع کرده اند . اینجا چند بار اتفاق افتاده که خانمی از همسرش برای تجاوز شکایت کرده . چون اگر زنی امادگی همخوابی با همسرش را نداشته باشد و همسیر بزور با او همخوابگی کند تجاوز محسوب میشود که بنظر من کاملا درست است .ایا بهتر نیست جامعه نگاهش را به قربانیان تجاوز در ایران عوض کند و او را بخاطر دفاع از حقوقش تشویق کند ؟

5 :: توسط کُلُفت در 2009-08-17 09:13

زیتون.به این قرص در آمریکا لقبِ دارویِ تجاوز داده اند و داشتنش بدون نسخهء پزشک جُرمی در حد مواد مخدر سنگین دارد.منحرفین جنسیْ این قرص را در نوشابهء طعمه شان حل میکنند و طرفْ بخوابی ۲۴ ساعته میرود و بعد از بیداری معمولاٌ چیزی بیاد نمی ّآورد.از قضایِ روزگار چند سال پیش یک ایرانی که هواپیمایش را که از تایلند آمده و در هاوایی باید هواپیمایش را عوض میکرد را با مقدار بسیار زیادی از این قرص دستگیر کردند

4 :: توسط آرام در 2009-08-17 08:13

سلام زیتون جان
بله وجود داره و نام علمی آن فلونیترازپام است
Flunitrazepam
شرم باد بر ج اا

3 :: توسط zal در 2009-08-17 04:59

هردم از این باغ بری میرسد

2 :: توسط zal در 2009-08-17 04:57

هر دم از باظ بری ميرسد

1 :: توسط zal در 2009-08-17 04:57

هر دم از باظ بری ميرسد

زبان: