90 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 23:03

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agentس to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

89 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 23:03

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agentس to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

88 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 23:02

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agentس to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

87 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 23:02

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agentس to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

86 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 23:02

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agentس to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

85 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:08

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

84 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:08

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

83 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:08

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

82 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:08

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

81 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:06

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

80 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:06

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

79 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:06

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

78 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:06

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

77 :: توسط amirhoushang در 2009-09-07 22:05

Khamoom Zeitoon aziz
there are many government agent to discover your veb
beware with Shiva beware with shiva

luv ah

76 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:51

Zeitoon jone
be very careful there are government agents all over the place to discover you
beware with SHIVA

75 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:51

Zeitoon jone
be very careful there are government agents all over the place to discover you
beware with SHIVA

74 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:49

Zeitoon jone
be very careful there government agent all over the place to discover you
beware with SHIVA

73 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:49

Zeitoon jone
be very careful there government agent all over the place to discover you
beware with SHIVA

72 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:47

Zeitoon jone
be very careful there government agent all over the place to discover you
beware with SHIVA

71 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:47

Zeitoon jone
be very careful there government agent all over the place to discover you
beware with SHIVA

70 :: توسط Amir houshang در 2009-09-07 21:46

Zeitoon jone
be very careful there government agent all over the place to discover you
beware with SHIVA

69 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-28 17:19

توقفی در ميان لابلای خبرها:

By ALI AKBAR DAREINI, Associated Press Writer Ali Akbar Dareini, Associated Press Writer – 55 mins ago
TEHRAN, Iran – President Mahmoud Ahmadinejad on Friday called for the leaders of the opposition to be prosecuted over Iran's postelection turmoil, stepping up pressure against the pro-reform movement that says he won the election by fraud.
=====
www.iranfocus.com
Iran 'pragmatists' proposed nuclear halt-diplomats
Thursday, 27 August 2009
By Louis Charbonneau

UNITED NATIONS, Aug 26 (Reuters) - Iranian leaders received and rejected in May a proposal from domestic "pragmatists" to halt Iran's nuclear enrichment program to resolve its feud with the West and avoid new U.N. sanctions, Western diplomats said.
===
آيا محاکمهء سکولاريسم در راه است؟
www.newsecularism.com
روزهای تلخ محاکمات فرمايشی ـ نمايشی رژيم اسلامی را می گذرانيم و
===
حجاریان خوانی در تهران

فرج سرکوهی

من در این یادداشت سنجه هایی برای تحلیل متن «اعتراف» آقای حجاریان به دست داده و
===
آزادی بیان: حق حمل هرگونه پرچم، پلاکارت...

مسعود علیزاده

در اصل نوزدهم کنوانسیون حقوق بشر نه تنها داشتن حق آزادی بیان را حق هر فردی میداند، بلکه دریافت، بیان و بروز آن را هم تضمین شده می خواهد و نشر و تبلیغ آن را با تمام وسایل ممکن و آزاد از هرگونه ملاحظات و چهارچوب های محدود کننده و دست و پاگیر طلب می کند
====
کوتاه ۰و گویا

ولي امر مسلمين همه اختيارات سه قوه را در دست دارد

رييس جديد ديوان عالي کشور

68 :: توسط ابوحکیم در 2009-08-26 09:41

کامنت 51 -> """آن زمان که حضرت رسول با عایشه ازدواج
فرمود این به خواست خود ابوبکر یعنی پدر عایشه بود یعنی خود پیامبر نمیخواست
بلکه پدردختره ول کن معامله نبود برای اینکه میخواست خود را به حضرت نزدیکتر کند"""

نتیجه گیری اخلاقی: اگه کسی گیر داد بهتون به دختربچه 9 سالش تجاوز کنید.

نتیجه گیری عملی: مانی برو سراغ بچه کریم.

67 :: توسط meow در 2009-08-25 05:04

بايد به ياد داشته باشيم که هيتلر برای انتخاب سران ارتش معمولا کسانی را انتخاب ميکرد که دچار بيماريهای رواني بودند و يا سالهای زیادی شديدا تحت تاثير تبليغات نژاد پرستی حزب نازی که مدتها قبل از رسيدن به قدرت اين تبليغات و اعتقادات را به خورد مردم ميدادند قرار داشتند. خوب معلوم است که کسانی که در حکومت قدرت دارند بعد از سی سال آموزشهای اسلامی حاضر به تجاوز جنسی و لواط و قتل و هزار جنايت ديگر که اسلام ترويج ميکنه هستند. سالهاست که راه شنیدن حقایق به روی مردم ایران بسته شده. دوره شاه اسلام قدرت نداشت و برای همين به مردم ياد نميدادند که برای الله با ديگران زنا و لواط کنند.
حالا هم بعد از سی سال بسياری از مردم ايران دچار جنون و بيماريهای روانی هستند که آنها را برای قبول تلقينات شيطانی اسلام آماده کرده و برای همين است که اگر کسی مثلا خامنه ای يا احمدی یا مصباح و یا فرد جدیدی بگويند من امام زمان هستم و بايد شما به من بپيونديد که برای خواست الله شروع به قتل و زنا با انسانهای ديگر بکنيم اين کار را ميکنند.ذهنها آماده است. فقط دستور لازم است. حالا مسابقه ای بین کشورهای اسلامی است که هر کدام ممکن است زودتر امام زمان برگزیده خودشان را انتخاب کنند که بتوانند خود را برحق بدانند. چنین امام زمانی هم که برای ثابت کردن این که امام زمان است باید مثل محمد رفتار کند و دستور حمله و کشتار انسانهای دیگر را بدهد . از نظر اسلام هر که بیشتر بکشد و زنا کند مسلمان تر است. شکر خدا که امام زمان ایرانی را عربستان و دیگران قبول ندارند و این جنگی که هرکشور اسلامی راه بیندازد با حمله کشورهای اسلامی دیگر ادامه پیدا میکند و همه همدیگر را مثل شیعه و سنی های عراق میکشند تا خودشان امام زمان بودن تبعه کشور خودشان را ثابت کنندو در این جنگ دنیا را از شر اسلام ومسلمین راحت میکنند. مهدی همان دجالی است که در دنيا جنگ افروزی و فساد ميکند و انسانها را به سوی فحشا و فساد و دزدی و زنا و غارت سوق ميدهد ولی بالاخره خداوند خودش این نیروهای شیطانی و تسخیر شدگان را از بین میبرد. هر دين و مرامی را از رفتار بنيان گزاران و پيروانش ميتوان شناخت. اگر محمد به جای ۱۴۰۰ سال پيش امروز می آمد آيا مردم با اين همه وسايل ارتباط جمعی که انسانها را با مرامها و دينهای مختلف‌ آشنا ميکند عقايد شيطانيش را قبول ميکردند؟ فوقش کلی مسخره اش میکردن و یا با مریضهای جنسی توی بیمارستان و یا زندان می انداختند. آيا امروز هم ميتوانست به زور شمشير و تجاوز جنسی اسلام را به زور به مردم تحميل کند؟ بله. خمينی هم توانست.هيتلر و استالين و مائو هم توانستند ولی آخر همه شان نابودی بود. اسلام هم فقط تا مدتی ميتواند در دنيا فساد کند و بالاخره از بين خواهد رفت زيرا ظلم رفتنی است. کمونسيم هم با از بين رفت.

66 :: توسط یک دوست در 2009-08-25 02:02

در باره کتاب خواهشم اينه که به کسی ندين چون بعضی ظرفيت مطالب کتابو ندارن .
در باره نظرتون توی وبلاگم ما هر کی رو دیدیم به احمدی رای داده بود به رایش افتخار میکرد

65 :: توسط meow در 2009-08-25 01:30

زيتون جان لطفا توضيح بدين اين کتابی که يک دوست برات فرستاده چيه. اگه درمورد امام زمانه من واقعا ميخوام بدونم اين کسی که قراره بياد و تمام دنيا را با اسلام و به دستور خدای اسلام يعنی شيطان به فساد بکشه و همه جا را مثل اين سی سال ايران بکنه واقعا چه نوع جونوريه. آيا او هم به جز دستور قتل و کشتار دو سوم مردم دنيا به دست مسلمانان دستور تجاوز به همه دختران غير مسلمان را هم قراره بده؟ آیا مسلمانان به دستور او عمل خواهند کرد و هر عمل زشتی را حلال خواهند دانست ؟ آیا مثل امرزه لواط را هم به دستور اسلام با مردان زندانی حلال خواهدکرد؟ من فقط دلم راحته که از همون چند هزار سال پيش پيامبران يهود از چنين فاجعه ای که قرار است بيفته و تمام دنيا به دست نيروهای شيطانی بيفته و همه دنيا غرق فساد بشهخبر داده اند ( و اين سی سال ديديم که هيچ مرامی بدتر از اسلام نميتونه چنين جنايتها و قتلها و فساد وفحشا و تجاوزات جنسی را بین انسانها ترویج کنه ) و همو نها هم گفتن که در چنين زمانی خدا خودش يک نجات دهنده ای ميفرسته که دنيا را از دست اين افرادی که روحشان اسير شيطان شده نجات ميده . (هيچ کدامشان هم نگفته اند که نجات انسان به دست يک عده آدمهای قلدر و لات و زورگو و زناکار و دروغگو مثل مهدی و خمینی و بقیه قاتلان اسلامی انجام ميشه بلکه اینها کسانی هستند که شیطان مغز و روحشان را تسخیرمیکنه و به دستور اون به جنایتهایی مثل آنچه که در این سی سال دیده ایم مجبور میکنه.اونها هم به دلیل اینکه فقط فکرشان مادیات است و قبول این عقاید شیطانی با لذتهای مادی همراه است عقاید شیطانی را وحی واقعی میدانند ) خداييش اگر دين اسلام هم گفته بود که دزدی و غارت و کشتار و دروغ و زنا حرامه اين افراد اين دين را قبول نميکردند. قبول پندار نيک و گفتار نيک و رفتار نيک سخته.
درمورد اين حقوقهايی هم که به اين افراد داده ميشه که توی اينترنت مزخرف بنويسن از جيب بابا شون که نميدن. پول همين مردمیه که بايد با هزار بدبختی و فقر بسازن. خوش به حال دولت که وضعش خيلی خوبه.

64 :: توسط یک دوست در 2009-08-25 00:50

سلام بر زیتون يه هديه من برای بعضی خواننده های وبلاگم به مناسبت نيمه شعبان فرستاده بودم که بدون اجازتون به ايميلتون فرستادم . يه کتابه که اگه خوب اسکن نشده ما رو ببخشيد.

63 :: توسط azarfakhr در 2009-08-24 23:45

بی ادب عزيز .. هدايت از نویسندکانیست که هنوز هم ندیده ام کسی به گرد پایش برسد . تمام اثارش را خوانده ام انهم بارها ..لذت میبرم از گویش پرسوناز هایش .. انچنان زیبا و حقیقی کلام و شخصیت علویه خانم را نوشته که مات میمانم ویا ایرج میرزا و عبید و... که در نوشته هایشان صادق هستند و شهامت بخرج دادند در دوره ای که کلمه رکیک کفر گویی بود . ولی یادمان باشد علویه خانم ازین نوع سخن میگوید و یا ایرج میرزا داستان زن محجبه را همانطور که میبیند ( چادر را بروی صورتش میکشد ولی الت تناسلی رابی حجاب ) این خیلی فرق دارد با تو که رو در روی ادمی هستی با دیدگاه مخالف ( گاهی هم بسیار پرت و احمقانه ) انوقت است که ان کلام رکیک متعلق بتو میشود در حالیکه تو متعلق به طبقه ای هستی که میدانم محالست در خانواده و یا انهایی که در زمره نزدیکانت هستند ادبیات لمپنی حایی داشته باشد . البته میتوانم بفهمم که شخص بی منطق و یاوه سرا و دروغگو و خرافه پرست گاهی میتواند انچنان کر باشد که فریادت را هم نشنود و بجایی برساندت که جز بین انفجار و کلمات رکیک که متعلق به طبقه اوست انتخاب دیگری نداشته باشی ... من شدیدا معتقدم تو بسیار با ادب هستی .ضمنا تکيلا نوش ...

62 :: توسط داريوش.ش در 2009-08-24 18:53

خانم سارا سيحون گرامي :
شعري كه نوشتيد را شاملو، بزرگ مرد شعر آزاد ايران، در سال ۵۱ به ؛ايران درودي؛ نقاش معروف هديه كرده است.

61 :: توسط خواننده زیتون در 2009-08-24 18:24

آره فضولباشی توده ای
جون ننت پيامبر الدنگت زور زورکی عايشه رو گرفت . بابای عايشه گفت تروخدا بيا دختر منو پاره پوره کن يا رسول الله !!!!!!
بابا اين توده ايها خيلی خرتر از اونی هستن که ما فکرميکنيم
بعدش هم پيرخرفت نوشته ای که برای اين به اسم مانی مينويسی که بشاشی به اسمش پس خودت هم ميدونی که نوشته هات به مانند شاش ميباشد که با هر اسمی بنويسی به آن اسم شاشيده ميشه
درضمن کریم خرفت! مانی و مانی خان دو شخص مختلف هستند بالاخره تو با کدامشان سرجنگ داری؟ اونی که شعر گفته مانی خان هست نه مانی ای پیر کودن

60 :: توسط meow در 2009-08-24 17:49

...آخه الاغ آن زمان که حضرت رسول با عایشه ازدواج
فرمود این به خواست خود ابوبکر یعنی پدر عایشه بود یعنی خود پیامبر نمیخواست
بلکه پدردختره ول کن معامله نبود برای اینکه میخواست خود را به حضرت نزدیکتر کند...
پس فروش دختران هم برای نفع جنسی در اسلامی آزاده و به اصطلاح پیامبرها هم که به زور شمشیر به مردم میگن باید پیامبریشون رو قبول کنن اگه کسی بهشون دختر بچه فروخت باید بروند و بهش تجاوز کنن؟ جل الخالق. اسلام دیگه نوبرش رو آورده. راستی فروش دختر بچه ها در دوبی بوسیله شرکتهای ایرانی که حتی در اینترنت هم آگهی زدن بعد از انقلاب شروع شد. اینترپل هم دنبالشونه. کشوری که تا این حد حتی برای پاسپورت دادن به مردم تحقیق میکنه چطوری این همه دختر بچه برای استفاده جنسی ازش خارج شد بدون دستور اسلام و ولی مسلمین؟ اگر محمد یه گهی خورده باید شما هم ازش دفاع کنید؟ اگه یه سگ دیگه ای بیاد و بگه من پیامبرم و مجبورم با دختر بچه ها زنا کنم شما حرفش را قبول میکنید و میگی حرف خدا رو میزنه و من باید ازش تبعیت کنم؟ آن هنگام که امام خمینی فرمودند که به دختران در زندانها تجاوز بشود که توبه کنند و به راه اسلام برگردند از همین محمد پیروی میکرد. چرا شاه همچین دستورهایی نمیداد. اگر هیچ زن محجبه ای قبل از انقلاب در زندان بهش تجاوز نشد؟ ولی بعد از انقلاب کلی داستان شنیدیم؟

59 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-24 17:01

پرده اين نمايش:
www.rfi.fr/actufa
دعوت رفسنجانی از همه برای پایبندی به دستورات رهبری
هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پایبندی به " دستورات و رهنمودهای" آیت الله خامنه ای و احقاق حقوق افرادی که در بازداشت های اخیر، حق آنها ضایع شده است را " راهگشای مسائل موجود" دانست و خواستار برخورد با متخلفان شد
====
واقعيت هر روزه ما:

٤٤ جسد بی نام و نشان در بهشت زهرا
به نوشتۀ سایت های اصلاح طلب، حدود چهل روز قبل ده ها جسد گمنام با عجله و بدون طی مراحل مرسوم، در قطعۀ ۳۰۲ گورستان بهشت زهرا دفن شده است. اما کمیتۀ پیگیری وضعیت بازداشت شدگان، این خبر را تکذیب می کند.
===

در پرده ديگر اين شهر فرنگ از همه رنگ :


کمیتۀ تحقیق مجلس برای دریافت مستندات با کروبی دیدار می کند
به دستور علی لاریجانی، رئیس مجلس کمیتۀ پیگیری حوادث اخیر مجلس شورای اسلامی برای دریافت مستندات کروبی در مورد تجاوزها در زندانها به بازداشت شدگان اخیر با وی دیدار می کنند. مهدی کروبی، دبیر حزب اعتماد ملی چندی پیش و در پاسخ به انتقاد رئیس مجلس به انتشار نامۀ وی در مورد تجاوزها در زندان و تکذیب آن، واکنش لاریجانی را شتابزده خوانده

کروبی: به مسالۀ تجاوزها در بازداشتگاهها رسیدگی کنید
علی لاریجانی : تکذیب تجاوزهای جنسی شتابزده نبوده
.
.
و
شما در اين نمايش چه نقشی داريد؟

58 :: توسط نافرمانی دینی در 2009-08-24 16:45

دوستان میدونید که به استناد گزارش پزشک کروبی ( خاک بر سر اون پزشکی که پرونده خصوصی بیمارش رو در اختیار اون و آن میگذارد ) , اینطور میخواهند شابع کنند که ایشون اختلال حواس داره !!؟؟ این بر چسب دیوانگی به مخالفان رژیم در کشور شوراها خیلی رایج بود, من فکر کنم تمام ماموران امنیتی شوروی سابق و کشورهای اروپای شرقی که اخراج و یا بازنشسته شده اند به خدمت رژیم جمهوری اسلامی در آمده اند و تجربیات خودشون را در اختیار رزیم میگذارند و رژیم هم مقداری از درآمد نفت ملت ایران را.

در ضمن اینهم جیره فضولباشی :

مـــــــــــــــــــــــــــــرگ بــــــــــــــــــــــــــــر روسیــــــــــــــــــــــــــــــه

57 :: توسط مانی در 2009-08-24 16:08

منظورم کامنت ۴۸ و ۴۹بود که یارو خیرسرپدرش شعر نوشته و بنده را بصخره گرفته
زیتونی هربار کامنتت را میخوانم نکته دیگری به ذهنم میرسد که نمیتوانم نگویم
صدبار بهت گفتم مرا احمق فرض نکن چون نشاندهنده احمق بودن خودت خواهدبود
نوشته ای که آن اوایل!!؟ کامنت مرا میخوانده ای ولی حالا نمیخوانی ده آخه الاغ
تو اگر کامنت بنده را نمیخوانی چطوری محتوایش را میدانی و داری جواب میدهی؟!
اتفاقا تو کامنتهای بنده را با ولع و عطش هرچه تمامتر میخوانی و از روی آنها
یادداشت برمیداری که دفعات بعدی جوری رفتارکنی که نتوانم مچت را بگیرم ولی
چه کنم که نگاهم تیزبین است و شمشیرم برای دریدن احمقان بیرحم!؟..

56 :: توسط دانشجو در 2009-08-24 16:03

این حضرات همونهایی هستند که تو بالاترین تا میگیم بریم نماز جمعه میگن حمایت از جنایتهای رفسنجانیست و وقتی میگیم بریم راهپیمایی روز قدس میگن حمایت از حماسه! برای یک تجمع چند نقطه متضاد معرفی میکنند تا تجمع منسجم شکل نگیره . زیتون جان شرکت و اطلاع رسانی برای حضور در راهپیمایی سبز روز قدس فراموش نشه . میخوایم میدان آزادی را جلوی چشمان احمدی نژاد و دوربینهای صدا و سیما پر از فریاد مرگ بر دیکتاتور کنیم

55 :: توسط مانی در 2009-08-24 16:01

کامنت ۵۰ و ۵۱ مال اون مانی ساواکیه که زیتون خوب میشناسدش اما میزاره این زر زور
هارو بنویسه تا تعداد کامنتهاش بره بالا کاشکی عقل زیتون میرفت بالا ...؟ اما این دلقک ساواکی
یکجوری کامنت میزاره که بلا نسبت عمه خانم !! خر هم میفهمه این یارو ضد حکومته و براندازه
اما حالا چرا زیتون نمیفهمه ؟؟؟؟ چون اگر زیتون فهم داشت اینطور واضح نمینوشت ایهناس
فعلا بالا پشت بام الله اکبر بگویید یا یاحسین میر حسین بگویید تا وقتی اوضاع انقلابی شد
هر دو تاشونو میاندازیم تو اشغالدونی !!!؟؟؟ یکی نبود بزیتون بگه بابا یعنی طرفداران رژیم
اینقدر بیشعورند !؟ از رفسنجانی که عقل و درایتش نمونه است یاد بگیرید بابا نمیشه با
جناح راست رژیم در افتاد حریف اینها نمیشید زور نزنید که پاره میشوید....؟ حالا زیتونی
اون مانی ساواکی اینطوری مینویسه !؟ اگر فرق مانی ساواکی را با بنده نمیدونی دیگه تقصیر
خودته ..... چرا با اسم مانی مینویسم ؟؟ چون میخواستم بشاشم باسم مانی که دیگه نتونه کامنتی
بنویسه و تونستم همین

54 :: توسط آرش پارسا در 2009-08-24 16:01

داستان واقعیت رو هم دیدم؛ درسته چنین موجوداتی خیلی چندش آورن (حتی بیشتر از سوسک) ولی واقعا حاضرن برای پول حتی مامان جونشون رو هم بفروشن.
باید خیلی مواظبت کرد، مخصوصا از جوونایی که تازه اومدن وبلاگستان و نمی دونن باید چیکار کنن تا از شر این موجودات در امان باشن.
مطمئنم با رعایت چند تا نکته امنیتی ساده ولی مهم امثال این آقای ژیگولوی پشمک هیچ غلطی نمی تونن بکنن، چون فکر می کنم فهم و شعور و استعدادشون انقدر زیاده که اگه سالیان سال خودشون رو جر واجر هم بکنن نهایتا چند درجه از روشن کردن کامپیوتر فراتر می رن.
واسه همینه که تو این اسباب کشی اجباری فعلا بی خیال دغدغه های خودم شدم و بیشتر دارم راجع به مسایل امنیتی می نویسم.
کل یوم(!) چاکریم
سبز باشی
(V)

53 :: توسط مانی خان در 2009-08-24 15:53

مطلب آخر امروز را هم به زیتون بگویم که در کامنتش به بنده گفته است که چرا از اینجا
نمیروم بارها گفته ام و بار دگر میگویم به درخواست شما نیامدم که به دستور شما بروم!؟
جنابعالی شرط بنده را برای رفتنم از اینجا شش سالست که میدانی ولی حاضر به انجامش
نبوده ای همه هم شاهدند ولی باز تکرار میکنم شاید در مغز پر از پهنت !؟ فرو رفت

شرط بنده همانست که قبلا گفتم باید در حضور همه یک پست جداگانه بگزاری و از آن
دلقک سلطنت طلب ابراز انزجار کنی و برای تمام بی احترامیهاییکه تو و او به بنده کردید
عذر خواهی کنی خودت را به خریت نزن خانم که خواهم گفت خر خودتی و هفت جدت..

52 :: توسط آرش پارسا در 2009-08-24 15:51

سلام زیتون عزیز
خوبی ؟ بازم کلی ذوق کردم! این دفعه هم از دیدن کامنتت تو وبلاگم، هم از اومدن و دیدن کامنت دونی وبلاگت و جوابهای خوشگلی که به این جماعت مذاب داده بودی (ذوب در ولایت، منگ در بلاهت)؛ یادمه از همون اول می دونستی با این دوستان چطور باید حرف زد!
یه کمی هم حالم گرفته شد، اول اینکه چه معنی داره من نمی تونم تو صفحه اول سایتت چیزی ببینم و مجبورم آرشیو رو باز کنم تا آخرین پستات معلوم شه؟! ثانیا، وبلاگ این اراذل و اوباشی رو که به قول ابراهیم نبوی در ادوار مختلف جمهوری(!!!!!) اسلامی(!!!) همه کار کردن (اعم از قمه کشی و قمه زنی عربده کشی و عربده زنی و ماچ کنی احمدی نژاد و ...) تا رسیدن به وبلاگ زنی، تو سایتت معرفی کردی؟
اینا عشقشون همینه که با این شر و ور گفتنا دیده شن؛ وقتی بفهمن که حتی دهان مبارکشون ارزش مورد عنایت قرار گرفتن هم نداره خسته می شن و دیگه دری وری نمی گن، زبون اینا چوب و چماق و باتوم و گاز و گلوله و توپ و تانکه، همونایی که هر روز تحویل مردم بیچاره می دن، حالا مثلا من برم برای این بابا چی بنویسم که منظورم رو بفهمه؟!
دیدم چاک حمق و جهل یکیشون انقدر رفو نشدنیه که از طنزهای احمقانه کیهان استفاده کرده، همونایی که ابراهیم نبوی زحمت کشید و کاری باهاشون کرد که از اون به بعد دیگه مقام عذرای ولایت هم از ترس نبوی یواشکی می خوندشون!
البته این نگاه خصمانه رو دوست ندارما! از نظر من همه آدما آدمن، مگه خلافش ثابت شه؛ کسی هم که حرفای «برادر حسین باتوم مداری» تو سرمقاله های کیهان رو تکرار می کنه و براش لوگو می سازه خود بخود از درجه آدمیت خلع شده!
همینکه بعد از سالی ماهی یکی از مردم (نه همپالگی های معلوم الحال خودشون) برسه به وبلاگش و حالی به حلولش بده براش بسه، اینجوری هم می فهمه ارزش دیده شدن نداره، هم می فهمه اگه دیده شه ممکنه چه بلایی سرش بیاد!
البته با معرفی کردن اون اراذلی که همچین لوگویی رو شاخته موافقم، که مردم در شناخت متهمین رده اول مشکلی نداشته باشن!

51 :: توسط مانی در 2009-08-24 15:04

این میو شماره ۳۸ احتمالا همان مانی است که چون بنده از او نسق کشیدم!؟
جرات نداره بااسم واقعیش بیاد وگرنه حرفاش که همان حرف آن پسرک لجن
سلطنت طلب است ده آخه الاغ آن زمان که حضرت رسول با عایشه ازدواج
فرمود این به خواست خود ابوبکر یعنی پدر عایشه بود یعنی خود پیامبر نمیخواست
بلکه پدردختره ول کن معامله نبود برای اینکه میخواست خود را به حضرت نزدیکتر کند
که البته با این کارش بهانه به دست شما فضله ها داد تا بخیال خود با طرح این
قضایای نخ نما شده بخواهید اسلام را خراب کنید گه خوردید غلط کردید
از دوست عزیزم یک دوست خواهش میکنم در این زمینه بیشتر توضیح دهند تا
این پسره دلقک نتواند بیش از این بااین حرفهایش کسی را به انحراف بکشاند

50 :: توسط مانی در 2009-08-24 14:18

زیتون در کامنت ۱۹ بعد از اینکه بنده را بیمار و خل وضع!؟ نامیده به بنده گفته است
که از فحش خوردن لذت میبرم خیر خانم این شماهستید که از فحش خوردن بنده لذت
میبرید وگرنه سگی بنام کلفت را استخدام نمیکردید تا به مادر بنده بی احترامی کند

در همان کامنت پر ملات!؟ زیتون از بنده پرسیده که چرا به اسم مانی چسبیده ام و بااسم
فضولباشی نمیایم. خانم خرخودتی چطور آن زمان که مانی با اسم امام کامنت میگزاشت خودشما
قربان صدقه اش میرفتید و تشویقش میکردید؟! اینهم به همان اندازه زشت بود ده نه

وقتی میگویم به سلطنت طلبها تمایل داری برای همینست وگرنه بنده هیچ انگی!؟
به جنابعالی نزدم فقط عملکرد شما را بیان کردم جنابعالی در حرف ادعا میکنی
که طرفدار یک جمهوری سکولار هستی ولی دوستانت و عملکردت چیز دیگری است

49 :: توسط مانی خان در 2009-08-24 10:54

درود به زیتو ن و خوانندگان خوبش
یکنفر اینجا از اسم من استفاده میکند و دری وری مینویسد کامنت 12 مجبورم به پاس این کارش این شعر را تقدیم کنم به او و رهبر کثافتهای عالم اسلامی

, 2009
ضحاک

ندائی بود درچشمان آن دختر الا رهبر
که از نامت نمیماند بجز خونخواره ای دیگر

ندیدی خون چو گل بشکفت از آن غنچه لبها
هزاران لاله روئیدست در ایران ما یک سر

تو ضحاکی و بر دوش ات فراوان اژدها داری
هم از عمامه ای هم چادری هم از کله برسر

تو خود ویرانگری خونخواره ای مانند چنگیزی
جوانان وطن هستند همچون کاوه آهنگر

مرامت نیست یکرنگی تو هفت خطی و صد رنگی
بترسی از خط و رنگی که باشد سبز یا اخضر

تو یک تازی بیرحمی که چون اجداد خود کردی
بقلب کودکان دشنه به چشم مادران نشتر

چنان قدرت نموده کور چشمانت نمی بینی
سرانجام ستمکاران یکی از دیگری بدتر

به بازی سیاست باختی هم دین و ایمانت
نمیفهمی که بازی داده ات این چرخ بازیگر

تورا الله و اکبر بود آوردت بدین مسند
و حالا سخت میترسی هم از الله و هم اکبر

48 :: توسط آرش در 2009-08-24 07:20

بخشی از شعر در آستانه شاملوی کبیر

به امید این که هیئت پرشکوه انسانی خود را فراموش نکنیم.

بدرود!
بدرود! (چنين گويد بامداد شاعر):
رقصان مي گذرم از آستانه ي اجبار
شادمانه و شاکر.
از بيرون به درون آمدم:
از منظر
به نظّاره به ناظر. -
نه به هياءت گياهي نه به هياءت پروانه ئي نه به هياءت سنگي نه به هياءت برکه ئي، -
من به هياءت «ما» زاده شدم
به هياءت پُرشکوه انسان
تا در بهار گياه به تماشاي رنگين کمان پروانه بنشينم
غرور کوه را دريابم و هيبت دريا را بشنوم
تا شريطه ي خود را بشناسم و جهان را به قدر همت و فرصت خويش معنا دهم
که کارستاني ازاين دست
از توان درخت و پرنده و صخره و آب شار
بيرون است.
انسان زاده شدن تجسّد وظيفه بود:
توان دوست داشتن و دوست داشته شدن
توان شنفتن
توان ديدن و گفتن
توان اندُه گين و شادمان شدن
توان خنديدن به وسعت دل، توان گريستن از سُويداي جان
توان گردن به غرور برافراشتن در ارتفاع شُکوه ناک فروتني
توان جليل به دوش بردن بار امانت
و توان غم ناک تحمل تنهائي
تنهائي
تنهائي
تنهائي ي عريان.
انسان
دشواري ي وظيفه است.

دستان بسته ام آزاد نبود تا هر چشم انداز را به جان دربرکشم
هر نغمه و هر چشمه و هر پرنده
هر بَدر کامل و هر پَگاه ديگر
هر قلّه و هر درخت و هر انسان ديگر را.
رخصت زيستن را دست بسته دهان بسته گذشتم دست و دهان بسته
گذشتيم
و منظر جهان را
تنها
از رخنه ي تنگ چشمي ي حصار شرارت ديديم و
اکنون
آنک دَر کوتاه بي کوبه در برابر و
آنک اشارت دربان منتظر !-
دالان تنگي را که درنوشته ام
به وداع
فراپُشت مي نگرم:
فرصت کوتاه بود و سفر جان کاه بود
اما يگانه بود و هيچ کم نداشت.
به جان منت پذيرم و حق گزارم!
(چنين گفت بامداد خسته.)

29 آبان 1371

47 :: توسط Dariush در 2009-08-24 01:46

‫سارا سیحون گرامی ،
خیلی زیبا و بجا

46 :: توسط Dariush در 2009-08-24 01:35

در برابر کودتا دست به اقدامی عملی و متحد بزنید؛ یا امروز یا هیچ وقت

خدمت مراجع عظام تقلید در قم
آقایان هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی
http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news1/19163/

45 :: توسط سارا سیحون در 2009-08-23 23:41

زیتون عزیز
این شعر شاملو را من از طریق ای میل از یکی از دوستان دریافت کردم.
**************************
تو تصویرش کن

سکوت‌ آب‌ مى‌تواند ،
خشکى‌ باشد و فریاد عطش
‌سکوت‌ گندم‌ مى‌تواند ،
گرسنگى‌ باشد و غریو پیروزمند قحط
‌همچنان‌ که‌ سکوت‌ آفتاب
‌ظلمات‌ است
‌اما سکوت‌ آدمى،
‌فقدان‌ جهان‌ و خداست !
غریو را تصویر کن
‌عصر مرا
در منحنى‌ تازیانه‌ به‌ نیش‌خط‌ِ رنج
‌همسایه‌ى‌ مرا !
بیگانه‌ با امید و خدا ،
و حرمت‌ ما را ،
که‌ به‌ دینار و درم‌ بر کشیده‌اند و فروخته
‌تمام‌ الفاظ‌ جهان‌ را در اختیار داشتیم‌ و آن‌ نگفتیم
‌که‌ به‌کار آید
چرا که‌ تنها یک‌ سخن
‌در میانه‌ نبود
آزادى
‌ما نگفتیم
‌تو تصویرش‌ کن

"احمد شاملو"

44 :: توسط آرش در 2009-08-23 23:40

شش پروژه ضروری برای تسلیم شدن زودتر و کم هزینه تر خامنه ای در برابر اراده ملت!

زمان و چگونگی "تسلیم" شدن خامنه ای و باندهای قدرت را می توان با اجرای پروژه های زیر بهینه کرد:

1) تحکیم رهبری، سازماندهی و تشکیلات جنبش؛
2) تاسیس رسانه ملی فراگیر؛
3) دیپلماسی خارجی فعال جنبش؛
4) تشکیل پرونده برای بازداشت و محاکمه عوامل جنایتکار رژیم در یک دادگاه بین اللملی؛
5) شناسایی فرماندهان نظامی و مذاکره برای جلب آن ها به جنبش و یا خنثی سازی آن ها؛ و
6) تشکیل کمیته حقیقت یاب و تسکین آلام ملی.

43 :: توسط Hooters در 2009-08-23 21:10

Sad just F. sad

42 :: توسط مهیار در 2009-08-23 20:01

سلام شریک٬
یعنی تو جدا برای این وبلاگ ها وقت میزاری و میخونیشون!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (تعجب با دهان باز به اندازه یه دروازه)٬
اگر همین وقت ها را بزاری رویِ بیزینسمون٬‌الان کلی وضعمون خوب بود.
کورپوریشن زیتون سبز و شریکش

41 :: توسط meow در 2009-08-23 19:56

انگار چون عجله داشتم خيلی غلط املايی داشتم. معدرت

40 :: توسط داريوش.ش در 2009-08-23 19:54

هديه‌اي و هُش دارم بر دو كس !
هر كسي داند كه گويم من چه كس!

"هستن "
گفت و گو از پاك و ناپاك است
وز كم وبیش زلال آب و آیینه
وز سبوی گرم و پر خونی كه هر ناپاك یا هر پاك
دارد اندر پستوی سینه
هر كسی پیمانه ای دارد كه پرسد چند و چون از وی
گوید این ناپاك و آن پاك است
این بسان شبنم خورشید
وان بسان لیسكی لولنده در خاك است
نیز من پیمانه ای دارم
با سبوی خویش ، كز آن می تراود زهر
گفت و گو از دردناك افسانه ای دارم
ما اگر چون شبنم از پاكان
یا اگر چون لیسكان ناپاك
گر نگین تاج خورشیدیم
ورنگون ژرفنای خاك
هرچه این ، آلوده ایم ، آلوده ایم ، ای مرد
آه ، می فهمی چه می گویم ؟
ما به هست آلوده ایم ، آری
همچنان هستان هست و بودگان بوده ایم ، ای مرد
نه چو آن هستان اینك جاودانی نیست
افسری زروش هلال آسا ، به سر هامان
ز افتخار مرگ پاكی ، در طریق پوك
در جوار رحمت ناراستین آسمان بغنوده ایم ، ای مرد
كه دگر یادی از آنان نیست
ور بود ، جز در فریب شوم دیگر پاك‌جانان نیست
گفت و گو از پاك و ناپاك است
ما به هست آلوده ایم ، ای پاك! و ای ناپاك
پست و ناپاكیم ما هستان
گر همه غمگین ، اگر بی غم
پاك می دانی كیان بودند ؟

آن كبوترها كه زد در خونشان پرپر
سربی سرد سپیده دم
بی جدال و جنگ

ای به خون خویشتن آغشتگان كوچیده زین تنگ آشیان ننگ
ای كبوترها
كاشكی پر می زد آنجا مرغ دردم ، ای كبوترها
كه من ارمستم ، اگر هوشیار
گر چه می دانم به هست آلوده مردم ، ای كبوترها
در سكوت برج بی كس مانده تان هموار
نیز در برج سكوت و عصمت غمگینتان جاوید
های پاكان ! های پاكان ! گوی
می خروشم زار
...
اخوان

39 :: توسط مسعود برجیان در 2009-08-23 19:54

در این مملکت اگر بخواهی از راه حلال (یا اگر نگاه شرعی را کنار بگذاریم اخلاقی) نان بخوری و روزگار بگذرانی، تقریباً قطعی است که همیشه در سطوح پایین خواهی ماند. اما چه می‌شود کرد؟ نسل ما را با این وجدان (شاید لعنتی!!!) چنان ورز داده‌اند که خودمان هم نمی‌توانیم خودمان را از وجدانمان تشخیص دهیم. حالا این زیر پا گذاشتن وجدان به کنار، این تغییر و تحول‌های روحی و شخصیتی برای در آغوش کشیدن معشوقه‌ی زیبا و دلربای قدرت حکایت مکرر اندر مکرر تاریخ ماست. در همین وبلاگستان به سرنوشت پیام فصلی‌نژاد و حسین درخشان نگاه کنید تا سیر قهقرایی سقوط به رذیلانه‌ترین درجات اخلاقی را ببینید.

38 :: توسط meow در 2009-08-23 19:52

خداييش يه مدته وقتی حرفهای اين حزب اللهي ها را ميخونم وحشتم ميگيره ازين که چطور دچار سرطان اسلامی شده اند. اسلامی غده ای چرکين و سرطانی است که هر که دچارش بشه روحش اسير شيطان ميشه و مدام فکر و کارش بدی به ديگرانه. از تجاوز جنسی گرفته تا دزدی و کشتار و ريا و هر بدی که بگيد ازش انتظار ميره. هيچ کس هم هيچ وقت نشنيده که در اين همه کشورهای اسلامی يک مسلمان يک کار خوبی بکنه و بگه به اسم اسلام کرده. با زن و مرد زنا و لواط ميکنند و ميگن اسلام کرده. خوب راست هم ميگن. دزدی و غارت و ظلم ميکنند و ميگن اسلام گفته و الله.
حالا من سوالم اينه: چطور ميشه کسی را که دچار سرطان اسلام شده نجات داد؟ اگر دنيا ازين مرام شيطانی نجات پيدا نکنه هر روز بيشتر و بيشتر فساد و ظلم در دنيا بيشتر ميشه.
اين کامنت گزاری که خودش را يک دوست ميداند ميگه:
...دوما جرم موسوی اهانت به ۲۴ مليون رايه که به احمدی نژاد دادن. برپايی تجمعات غير قانونی با ادعای قانون گراييه . توهين به آرمان امام و دوباره ادعای خط امام بودنه...
چرا يک انسان ميتونه يک فرد سياسی نميتونه به يک انتخابات اعتراض کنه؟ همين اشخاص بودن که ميگفتن کسي نبايد به خمينی اعتراض کنه که چرا دستور تجاوز به زنان زندانی را داده. از نظر اينها اعتراض به حضرت محمد هم به جرم بچه بازی (ازدواج!! با دختر بچه ۹ ساله) جرمه. از نظر اين اشخاص اگر محمد و قران و الله گفتن بايد به ديگر انسانها حمله کرد و کشت و غارت کرد و با زنان ديگر انسانها زنا کرد بايد به حرف او عمل کرد. من نميفهمم چرا اين افراد چنين فکرهای شيطانی دارند. مثلا اگر يک دين جديدی بيايد و بگويد خدا گفته بايد مسلمانان را کشت و تجاوز جنسی به دختران مسلمان باعث خوشنودی خدا ميشود آيا بايد چنيين دينی را قبول کرد؟ آيا مگر هرکس آرمانهای امام خمينی را قبول نکند و جنايتها و جنگ افروزی و دستور تجاوز جنسی به دختران زندانی را به دست ايشان زير سوال ببرد کارش بد است و بايد محکوم شود؟ اگر کسی بگويد چرا اين آقا زاده ها در آمريکا و اروپا با پول اين ملت زندگی ميکنند و مردم ايران بايد در فقر باشند بد است؟ اگر خمينی به خاطر عقايد نژاد پرستی و برتری طلبی و اشغال گری اسلامی گفت که بايد اسراييل را از بين برد و به جايش کشوری اسلامی مثل ايران درست کرد که فقط به مسلمانان تعلق داشته باشد و دختران مسلمانش برای شغل شريف فاحشگی به دوبی بروند و به ديگران مسلمان خدمت بدهند بايد حرفش را قبول کرد؟ چرا اين حز ب للهای به جای خدای واقعی خمينی و محمد را میپرستند؟ آيا خدا گفته هر کس که آمد و گفت من پيامبر وامام هستم قبولش کنید؟ چرا نبايد به خمينی شک کرد؟ چرا نبايد به محمد شک کرد؟ مگر اينها خدا هستن؟
اين يک سوال واقعی است. تا وقتی که اين موضوع حل نشده و راهی برای نجات اين اسيران شيطان پيدا نکرده ايم فقط خمينی ميرود و خامنه ای می آيد. سی سال تجاوز و زنا و لواط به دستورالله بس است. خداوند در تورات گفته زنا نکنيد و نکشيد و لواط نکنيد و دزدی و غارت نکنيد. نگفته با آنهايی که همعقيده شما نيستند و کافر هستند اين کارها حلاله. چرا اين حز ب اللهای آنچه که تورات ميگويد قبول ندارند ولی قرآن را که ميگويد بايد کشت و زنا کرد و دزدی کرد قبول دارند؟ آيا اين به خاطر بد بودن ذات انسان است که آنجه را که لذت بیشتری دارد انتخاب میکند و حق میداند يا به خاطر اينکه شيطان مغز و روح این افراد را به کنترل درآورده؟

37 :: توسط Dariush در 2009-08-23 17:43

‫‫با سلام،
با سپاس از اقای علی کردان به خاطر زحمات بی دریغش
‫ بالاخره تونستیم به فرهنگنامه واژگان جهان کمک بزرگی بکنیم
‫از دوچه وله المان
‫ttp://www.dw-world.de/dw/article/0,,4592640,00.htm
کردانیسم، مفهومی جهانی است و به فرهنگنامه‌ها نیز راه یافته. یک فرهنگ انگلیسی آن‌لاین به نام Urban Dictinary واژه‌های kordanism (کردان‌منشی)، Kordanification (کردانی‌گری، کردانی‌سازی، کسب درجه به شیوه کردان) و Kordanize (کردانی کردن: کسب درجه‌ی تقلبی، دروغگویی به مردم) را ثبت کرده است.

ریشه‌ی این واژه‌ها "کردان" است. نام علی کردان، وزیر کشور سابق در کابینه‌ی احمدی‌نژاد شأن آن را یافته که مبنای واژه‌سازی قرار گیرد. این شأن از دکترای تقلبی او حاصل شده است.

36 :: توسط بی ادب در 2009-08-23 17:41

خانمِ آذر فخر.با همهء ارادتی که بشا دارمْ چرا که میدانم گذشته از سوابق خودتانْ با داور هم نسبتی دارید؛ هر طور فکر میکنم میبینم که کریم خودش کونش میخارد.او از فحش خوردن لذت میبرد و من هم از فحاشی به او.
ادبیاتِ فارسی مملو از فحش و ناسزا میباشد.
بنده اولین باری که فحشی بسیار متداول را در نوشته ای خواندم در ۱۲ سالگی در داستانِ ۲۴ ساعت در خواب و بیداری صمد بهرنگی بود(خواهر تو گاییدم).
این را هم از داستان علویه خانمِ صادق هدایت که مصداقی برای کریم و امثال ِ او میباشد بازگو میکنم.(اگه میل به کون دادن نداری چرا تو بیغوله میگردی)
مثالهای اینگونه چه در آثار قدما(سعدی؛ ذاکانی؛جندقی) و معاصرانْ فراوان است.و هر کدام شاخه گُلی هستند از گلستانِ ادبِ پارسی.

چند ساعت پیش رفتم به سایتِ این یارو (مسیحا میاد) عکسِ لیمو بودْ هوس تکیلا کردم.الآن کله ام گرم است.
امیدوارم که کوسّ شعر نگفته باشم.

35 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-23 16:39

هاشمی دولا شد
شما چطور؟
====
همگان را به رعایت دستورات و رهنمودهای رهبر دعوت می کنم
www.newsecularism.com
هاشمی رفسنجانی

صدای آمريکا: اکبر هاشمی رفسنجانی روز شنبه 31 مرداد در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد که «در پرتو معنویت ماه رمضان، برای حفظ، تقویت و انسجام وحدت و وفاق جامعه بهره برداری کامل انجام شود». آقای هاشمی در نخستین حمایت آشکار از آیت الله خامنه ای
====
از هیچ جای هیچ رهبری نمی‌روید
نانام

در فرهنگی که سده‌ها با خشونت، تبعیض، دروغ و سانسور دست به گریبان بوده است، شخصیت و رفتار فردی سیاستمدار و سیاسی‌کار باید از مهمترین گزینه‌های ما برای سنجش صلاحیت یا عدم‌ صلاحیت سیاسی او باشد. مفاهیمی مانند همت بلند، خیشتن‌ داری، رواداری، گذشت و صداقت را باید وارد فرهنگ سیاسی کرد و سخت به آن‌ها چسبید. آنچه خمینی را جلاد کرد فقط تفکر او نبود، شخصیت او بود: مردی خودمحور، کوته‌اندیش، ناسخی و ناروادار. این شخصیت او بود که تفکرش را ساخت، نه برعکس. آنچه ماندلا را مهم می‌کند فقط تفکر او نیست، شخصیت اوست: مردی باگذشت، باز، سخی و روادار. این شخصیت اوست که تفکر او را ساخته است. بعد از تحمل چهل سال زندان و شکنجه، در بدو آزادی، زندانبانان و شکنجه‌گران خود را می‌بخشد، آنچه بر سرش آمده را سرنوشت خود می‌نامد و از سفید وسیاه می‌خاهد که به هم دست برادری و خاهری بدهند. این یعنی رهبر!
====
من رأی نداده ام که پس بگيرم؛ پدرم و جوانی ام را پس بدهيد

ايمان شيرعلی

فرزند يک اعدامی سال 61

(ويدئو ـ 10 دقيقه)
====
تفاوت جنبش بدون خونریزی فرانسوی با مبارزه مسالمت آمیز ایرانی

مهستی شاهرخی
====
در ماه رمضان مسجدها را از چنگ رژيم آزاد كنيد!
www.iranglobal.info
مسعود رجوى : ‌پيام به روزهداران و هستههاى انقلاب دموكراتيك مردم ايران. قيام، امروز و ديروز و پريروز در نقاط مختلف تهران ادامه داشت. فردا و روزهاى ديگر همچنين خواهد بود. اين انقلابى است تا پيروزى، تا آزادى و تا برقرارى حاكميت مردم ايران رو در روى سلطنت آخوندى. چه كسى گمان مىكرد كه خونهاى به ناحق برزمين ريخته و باتونها و شلاقهاي
===
www.asgharagha.com
احمدي‌نژاد گفت ميخواهم دکتر لنکراني را مثل هلو بخورم!
بعد از اينکه ايدي امين در اوگاندا وزير خارجه‌اش را خورد، ديگرکسي وزير زيادي نخورده بود! حالا اقاي احمدي‌نژاد ميخواهد وزير بهداشت سابقش را مثل هلو بخورد. (يوتيوب)

34 :: توسط پرستش در 2009-08-23 16:25

بله دیگه ،بلدن به کجا بچسبن که نونشون تو روغن باشه.کوه به کوه نمیرسه اما آدم به آدم میرسه.یه روز هم نوبت ماست.

33 :: توسط مژگان در 2009-08-23 10:40

چند ساله که این وبلاگت برای من ف ی ل تر ه ومن تو وبلاگ وردپرست گاهی کامنت می ذارم .البته بسته بودنش مهم نیست چون تو گوگل ریدرمی ومی تونم نوشته هاتو بخونم واصل همونه ! ولی الان ورد پرست هم گیج میزد دیگه

32 :: توسط azarfakhr در 2009-08-23 07:46

رضا جان ... از کسی که ميتواند مادر دوستان کامنت گزار باشد و تحصيل و شغلش هم با فرهنگ جامعه و روانشناسی ربط داشته . ادم صبوری هست و انسان برايش محترم و عزيز ... چه انتظاری داری ؟ من تنها نيستم عمه خانوم هم پرچمدار صلح و مهر است . بهر حال کلی از نوشته ات خنديدم . سلامت و موفق باشی و دلخوش .

31 :: توسط رضا در 2009-08-23 06:10

خوش بحال سرهنگ که فحش داد !!
ای کاش من هم فحش میدادم .. الان فکر میکنم بهتر است من هم الکی فحشکی بدهم . ولی بذبخنانه نمیدانم بکی وچرا باید فحش بدم ؟ تا اذر خانم با من هم حرف بزند ؟ جون کسی را پیدا نمیکنم بهتر است به سرهنگ فحش بدم !!.. تا اذر خانم بیاید نصیحتم کند.
جناب سرهنگ قحش چارواداری دوست داری ! یکی برات بفرستم!! اذر خانم بدو بیا. فحش دادم کی میگه من بیمزه هستم ؟

30 :: توسط azarfakhr در 2009-08-23 04:42

سرهنگ عزيز ... اينهم استدلاليست . يادم هست در زمان قديم يکروز وقتی از دبيرستان بخانه ميامدم از دور ديدم برادرم با يکی از همسن هايش که او هم نزديک به سن بلوغ بود دست به گريبان شده دارند شديدا کتک کاری ميکنند . گو اينکه هر دو همسن بودند وهمکلاس بودند ولی برادرم بلندتر و قويتر از او بود ( بسکتباليست بود )در نتيجه داشت بدجوری او را کتک ميزد و کتک خورنده هم فحش های مادر و خواهر ميداد . من دويدم و دادی کشيدم سر برادرم و فرستادمش توی خانه و دستمال در اوردم که دماغ خونی کتک خورده را تميز کنم . ضمنا از طرف خودم از او عذر خواهی کردم و گفتم که برادرم کار درستی نکرد و برگشتم خانه . برادرم پشت در گوش ميکرد و سخت از دست من عصبانی ولی چون چند سال کوجکتر بود بزور خودش را کنترل ميکرد و اعتراض کرد که جرا از طرف او عذر خواهی کردم جون علت کتک زدنش به او بخاطر اين بود که دعوای لفظی کردند و او ناگهان به مادر و خواهر فحشداده ... گفتم .. عزيزم ... او اگر ميتوانست منطقی جواب ترا بدهد که از فحش استفاده نميکرد ولی تو که ميدانی از لحاط قدرت بدنی قوی تر از او هستی عادلانه رفتار نکردی . او هم اگر ميتوانست با تو دست و پنجه نرم کند فحش نميداد متقابلا ترا ميزد . حالا ... تو که اگاهی و منطق بسيار خوبی داری که ميتوانی قانع کنی و انقدر انسانی که در مقابل طلم به مردم حاضر ميشوی به همصدايی با انها و درد باطوم خوردن را هم بجان بخری در حاليکه حتا در ان کشور زندگی نميکنی و نياز هم نداری حيف نيست از تو ؟

29 :: توسط Ameh Khanoum در 2009-08-23 04:17

زیتونی این با با اگه واقعن شبانه روز وبلاگ گردی میکنه که زیتون که اینقد معرفیت داره رو شناسائی میکنه عمه, با این داستانت خودتو لو میدی عمه مواظب باش

28 :: توسط Sara در 2009-08-23 03:24

آفرين بر زيتون آزاذه...

27 :: توسط Sara در 2009-08-23 03:24

آفرين بر زيتون آزاذه...

26 :: توسط لینک در بالاترین در 2009-08-23 02:16

+
گرداب سبز: وبلاگ‌هایی که لوگوی "موسوی را محاکمه کنید" را در قالبشان گذاشته‌اند بشناسیم:

25 :: توسط ارتشبد سرهنگ صادق حمايت در 2009-08-23 00:55

بحث جالبی است اين فحش خواهر و مادر!
موافقم که الفاظ رکيک نشايد و نبايد استفاده شود.

ولی آذر فخر عزيز شايد و فقط شايد! فحاشی به خواهر و مادر از اين ريشه می گيرد که مرد ايرانی نسبت به مادر و خواهرش تعصبی بی نهايت دارد و برای خورد کردن و یا ضربه به زدن به یک مرد و یا یک نامرد هيچ راهی ( که بدون شک رگه های نامردی و ناجوانمردی دارد) نمی بينند؟

و اگر شاهد بارداری و زايمان و برنامه های بعد از زايمان يک زن باشيد (که بدون شک یکی ترین از زیباترین پدیده های خلقت می باشد ) می بينيد که رگ و ريشه و جان و رگ و ریشه يک طفل از مادر می باشد که در اين صورت صفت مادر جنده! براستی برازنده بعضی ها می باشد!

24 :: توسط یک دوست در 2009-08-23 00:28

زيتون عزيز
منم دوست ندارم فحش بخورم يا حتی فحش بدم اما بعضی در مقابل نظر مخالف جنبه ندارن و به جای استدلال فحش ميدن . اما از اينکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم .
جسارتا من به زور تا همين علی مهزيار اهواز بيشتر نرفتم و کو تا مکه که بشم حاجی

23 :: توسط یک دوست در 2009-08-23 00:27

زيتون عزيز
منم دوست ندارم فحش بخورم يا حتی فحش بدم اما بعضی در مقابل نظر مخالف جنبه ندارن و به جای استدلال فحش ميدن . اما از اينکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم .
جسارتا من به زور تا همين علی مهزيار اهواز بيشتر نرفتم و کو تا مکه که بشم حاجی

22 :: توسط یک دوست در 2009-08-23 00:27

زيتون عزيز
منم دوست ندارم فحش بخورم يا حتی فحش بدم اما بعضی در مقابل نظر مخالف جنبه ندارن و به جای استدلال فحش ميدن . اما از اينکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشحالم
جسارتا من به زور تا همين علی مهزيار اهواز بيشتر نرفتم و کو تا مکه که بشم حاجی

21 :: توسط زیتون در 2009-08-23 00:18

علی جان-۱۰
اومدم در وبلاگت کامنت بگذارم دیدم از سال ۸۶ که یاسمن عزیز دنیا آمده چیزی ننوشتی. مگر بچه برای آدم حال وبلاگ‌نویسی می‌گذارد؟
((نویسنده متعهد ، بزرگ و متوازع و خلاق و همیشه دنبال سوژه و ... D:)) واه واه
اون خنده‌ی دندان نمای آخرش حالم رو گرفت:))) در ضمن متواضع:P

راستش با اینکه همه چیز دانم :D ولی از شهادت نوشتن در صلاحیت من نیست... کار کار خودتان است


حسین عزیز-6
دقیقا:) البته قسمت بلاگفایش را مطمئن نیستم. احساس می کنم خود آقای شیرازی هم دل خوشی از کشف کننده گان آی پی در بلاگفا نداره.
البته می تونست استعفا بده. یعنی من بودم استعفا می دادم.( همینه که هیچی نمی شم و هیچی ندارم)


پیمان عزیز- کامنت 8
نمی دونی کامنتت چقدر تاثیر خوب روم می ذاره همیشه.
ازت ممنونم.
من که با اسم مستعار می نویسم اما در این دوره هر کی با اسم اصلی تند می نویسه از نظر من خیلی شجاعه و همیشه برای اینجور آدما نگرانم.

یک دوست جان-18
اگه بتونی مانی (یا همون کریم فضولباشی) رو به سمت خودتون بکشونی یه جایزه خوب پیش من داری! آقا, این چند ساله همینطور آویزون ویلاگ من بدبخته! آخه من چه گناهی کردم؟
تازه به من نامحرم هم هست! :|

20 :: توسط شهروند درجه سه در 2009-08-22 23:52

ممنونم از اينكه به درخواست من پاسخ داديد و در مورد سريال رستگاران نوشتيد.

19 :: توسط زیتون در 2009-08-22 23:40

آذر فخر عزیزم
ممنون از تذکر به‌جایت. من هم از دوستان عزیزم خواهش می‌کنم از فحش و ناسزا حتی‌المقدور خودداری کنند. تا منطق هست فحش چرا؟

کریم فضولباشی جان
اتفاقا یکی از دلایل وبلاگهای فوق‌الذکر ( درمتن) پیدا کردن پاتوقی مناسب برای شخص شخیص شما بود.
کریم جان... اگر تو واقعا حزب‌اللهی هستی پس چرا گلیمت همیشه در خانه‌ی من غیر حزب‌اللهی پهن است؟
با تو حرف منطقی نمی‌توانم بزنم. تویی که بارها مرا با مانی و رضا فاضلی و رضا پهلوی و ولگرد و آذر فخر عزیز یکی دانستی و می‌گفتی همه ما یکی هستیم.
اوائل کامنت‌هایت را می‌خواندم شاید نکته درست و منطقی پیدا کنم.
اما هیهات من‌الذله:) هر دفعه یک چیز می‌گویی. وقتی خودم که بالغ و زنده‌ام می‌گویم نه سلطنت طلبم نه توده‌ای نه مجاهد نه... تو می‌خواهی برای من حزب و سازمان بتراشی؟
اسلام تو این را می‌گوید.
راستش بیشتر تو را حقوق بگیری مامور و معذور (برای تفرقه اندازی) و یا بیکاره‌ای خل‌وضع و بیمار می‌دانم.
تو حتی اسم خودت کریم فضولباشی را ول کرده‌ای و به اسم مانی چسبیده‌ای. وقتی خودت خودت را قبول نداری از ما چه انتظاری داری.
برو به وبلاگ‌هایی که برای حرفت ارزش قائلند. گاهی فکر میکنم از فحش خوردن لذت می‌بری(خدا شاهد است که دوست ندارم ذره‌ای به تو اهانت شود و اگر وقت داشتم به جز کامنت‌های توو کامنت‌های اهانت آمیز خطاب به توراهم پاک می‌کردم. اما می‌بینم هر چه فحش می‌خوری بیشتر تنت میخارد) از این نظر آبروی حزبل‌ها رو برده‌ای.

یک دوست جان
شیطنت نکردم. شوخی کردم:)
منظورت گرداب زیتونی است؟
من اگر اسم اصلی‌ات را می‌دانستم تا خودت نخواهی به دیگران نمی‌گفتم.

18 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 22:56

مانی جان يه سری به ما هم بزن خوشحال ميشم

17 :: توسط azarfakhr در 2009-08-22 22:55

دوست عزيز کامنت ۱۳ ...
ميشود از شما خواهش کنم که در اين خانه از کلمات رکيک استفاده نکنيد ؟. متاسفانه نميدانم چرا تمام فحش های ايرانی در مورد مادران و خواهران است که ميدانيد چقدر رنج و مرارت ميکشند تا فرزندی بزرگ کنند .باور کنيد زبان استدلال کار بردبيشتری دارد .

16 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 21:54

زيتون خانم قرار نشد شيطنت کنی ها !!!

15 :: توسط نافرمانی دینی در 2009-08-22 17:35

دوستان دقت کنید در این ماه نامبارک عده ای از کارمندان دولت روزه را بهانه کرده , کم کاری و یا بد کاری و یا اصلن کار نمیکنند, بر هر زن و مرد آزاده ایرانی واجب است که مراجعاتشان را به ادارات دولتی در طی این ماه دوبل کرده و نسبت به نتیجه کارهای اداریشان جدی و مصر باشند, .......................با داد و فریاد این ماه را به کسانی که روزه میگیرند رهر مار کنید, باشد که روح شهدای قیام اخبر را شاد فرمائید.

ستاد فرماندهی نافرمانی دینی

در ضمن چون نظر کردم که هر دفعه این فضولباشی آمد اینجا , پس آقا جان بگیر که امد :

مــــــــــــــــــــــــــــــرگ بـــــــــــــــــــــــــــــــر روســــــــــــــــــــیه

14 :: توسط حميد پوريان در 2009-08-22 17:32

دکتر محمد برقعی
تجاوز جنسی: جنایتی ایرانی یا اسلامی؟
www.iran-emrooz.net
=====

برای روشن شدن ذهن دکتر ملی؟! مذهبی؟! ج.ا به رهبری دکتر ابراهيم يزدي در برون مرز... دکتر محمد برقعی
هورا کش خانه های عفاف راه حل فحشا؟!
چند سند و مدرک
www.iranglobal.info
خاطره تكان دهنده يك سرهنگ پاسدار جمهوري اسلامي
....
بعد از شام و خوندن دست جمعي دعاي کميل ، رئيس زندان همه بچه ها رو صدا

> کرد و گفت : براي برادراني که فردا به سلامتي عازم جبهه هستند خبر خوبي

> دارم . امشب شبي هست که ميتونن از بين زنان مجردي که قر ره فردا اعدام

> بشن اوني رو که مايل هستن انتخاب کنن و حاج آقا رضايي هم تشريف آوردن تا

> هر زني رو که خواستن امشب موقتا به عقد برادرا دربيارن و درواقع امشب

> زحمت خطبه عقد با حاج آقاست…حالا براي سلامتي امام و اسلام صلوات جميع

> خطب کن و
...
تجاوز در زندان اوین : خانم مارینا نعمت
...


13 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 16:33

کامنتگذارِ شمارهء ۱۲.شما به کوس مادرتان میخندید که روزه نگیرید و عیش و نوش کنید.

12 :: توسط مانی خان در 2009-08-22 15:39

اما سخنی با زیتون بگویم و برم و به عیش و نوش آخر هفته ام برسم
چون حرفی زده که بدجوری مچش را گرفتم میگید نه؟! خواهم گفت..

خانم شما که کامنتگزار شماره ۵ را نکوهش!؟ کرده ای که چرا با یک آی پی!؟
در اینجا کامنت میگزارد انگار یادت رفته که یکی دو سال پیش خودت و رضا فاضلی
هردو با یک آی پی میامدید چه تصادفی نه؟!! چطور این کارها آن موقع اشکالی
نداشت حالا اشکال دار شد؟؟ خانم آخه شرمی حیایی چیزی..!؟ بنده کامنتهای تو
و آن پسرک لجن را تماما بایگانی کرده ام و آی پی ها را یادداشت کردم و
اگر زر زیادی؟! بزنی همه را رو خواهم کرد دهان مرا باز نکن و گاله را ببند و
بقول اینجاییها شات د فاک آپ بچ !؟

11 :: توسط مانی در 2009-08-22 15:28

آفرین و صد مرحبا بر کامنتگزار فهیم و شجاع شماره ۵ که بالخره بعد از شش
سال انتظار بنده را به پایان رساندید و توانستم یک انسان باشعور را در اینجا ببینم

شماتازه امدید و خبر ندارید اینجا بنده چه کشیده ام!؟ ابتدا بگزار زیتون را بهت
معرفی کنم این خانم درست برعکس ظاهر توده ایش یک سلطنت طلب دوآتشه
است که از روی خبس نیت ادعای جمهوری خواهی هم کرده و میکند اما اگر
به نوشته های ایشان نظری بیفکنید براحتی درخواهید یافت که ایشان از ابتدا به
دنبال براندازی نظام و بازگشت ستمشاهی اینجاراتاسیس کرد و از همان ابتدا دوستانی
دورخود جمع کرد که هنوز هم هستند که چندتای آنها عبارتست از آذرفخر که
در تئاتر سلطنتی فعال بود و هنوز هم جهت برگرداندن رژیم پهلوی درتلاشست
شایان که یکی از سلطنت طلبان تحصیلکرده و مارخوش خط و خال و چرب زبانیست
مانی یا همان رضافاضلی که جوانکی لوده و سلطنت طلب است که تمام خط مشی ضداسلام
زیتون را ازشش سال پیش به اینور این بیشرف دارد رهبری میکند سرهنگ حمایت که
سرهنگ بازنشسته ستمشاهی است و جهت تخریب مخالفین سلطنت دائم فعالست
کلفت که مثل سگی منتظر نشسته تا بنده چیزی بنویسم و پاچه ام را بگیرد و
سگ درگاه زیتون است و همچنین لیلا و مرمر که خوشبختانه مدتیست نیستند

شما از اولین پست زیتون میتوانید شروع کنید و کامنتهای تک به تک این
افراد را و نیز جوابهای این خانم مونگول!؟ را به آنها ببینید انوقت کل قضیه
دستگیرتان خواهدشد آرشیو موجود است..

10 :: توسط علی در 2009-08-22 13:00

زیتون عزیز.. احساس میکنم درونمان نا آرام است ، پر هیاهوست در عین ظاهر آراممان و نمی دانم ...چه زمانی آتش خواهم گرفت .
..
از اونجایی که شما نویسنده متعهد ، بزرگ و متوازع و خلاق و همیشه دنبال سوژه و ... D: هستید ... مطلبی رو به شما پیشنهاد میکنم ..امید وارم مورد توجهتون واقع شود .. در مورد ((شهادت )) بنویسید ..
از کتاب حسین وارث آدم دکتر شریعتی ... البته ببخشید من اینقدر جسارت به خرج دادم که چنین جنایتی کردم ..ولی این همون چیزیه که توی فکر خودمه که بنویسم اما فرصت نمیکنم ..
متشکرم از وبلاگ خوبتون

9 :: توسط مسعود در 2009-08-22 12:06

ممنون
بعد از خوندن اون خزعبلات حالا قدر وبلاگ شما رو بیشتر می دونیم
خدا از بزرگی کمتون نکنه:)

8 :: توسط پیمان در 2009-08-22 11:07

زیتون عزیز، خیلی متشکر از پستهای مهم، جسورانه، آگاه کننده، و متأسفانه، دردناک اخیر. می توانم حدس بزنم اگر خواندنش تا این حد آزار دهنده بود، صرف تصمیم به نگارشش چقدر شهامت می خواسته است. امیدوارم یکایک جنایتکاران و تبهکارانی که مخصوصاً در این چند ماه چنان بلایی را بر سر جوانان مملکت آورده اند به سزای اعمالشان برسند، و آنها که دستور و فتوای انجامش را صادر کردند همراهشان.

طنزتان را از دست ندهید. در سخت ترین شرایط، طنز راز بقا و زندگی است.

با آرزوی سلامت، امنیت و شادی برای همگی شما!

7 :: توسط azarfakhr در 2009-08-22 10:44

يک دوست ... بنظر شما اگر مردم حق خودشان را طلب کنند بايد با انها چنين رفتاری شود ؟اگر قرار بود که انتخابات برای رياست جمهوری انجام نگيرد و رييس جمهور از طرف ولی فقيه انتصاب شود چرا اصلا از مردم رای خواستند ؟دوم ايا اگر با همسر و فرزند شما چنين رفتار ميشد ايا شما اعتراض نميکرديد و خواهان عدالت نميشديد ؟ اگر ما تابع قوانين اسلام و حکومت امير المو منين هستيم ايا حضرت علی چنين حکومت ميکردند ؟ من برای چندمين بار نهج البلاغه را خواندم و ديدم درست بر عکس ان دارد عمل ميشود .خواهش ميکنم يک سوزن بخودتان بزنيد و يک جوالدوز به انهايی که بناحق جوانانشان زندانی و زخمی و شکنجه و اسير شده اند . ببينيد کار به کجا کشيده شده که به مراجع تقليد هم توهين ميکنند . ايا دانش ايت الله صانعی بيشتر است يا مصباح يزدی در مورد دين و مذهب شيعه .؟ جواب بدهيد . ممنون ميشوم .

6 :: توسط حسین . امیریه در 2009-08-22 09:55

اینها و خیلی دیگر همان وبلاگهای ساخته و پرداخته سپاه و . . . هستند و سرویس دهنده اکثر آنهاهم بلاگفا و شرکا میباشند

5 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 04:55

اولا اگه از يه سيستم دو تا کامنت گزاشته شد به اين معنی نيست که حتما يه نفر اونا رو گزاشته
دوما جرم موسوی اهانت به ۲۴ مليون رايه که به احمدی نژاد دادن. برپايی تجمعات غير قانونی با ادعای قانون گراييه . توهين به آرمان امام و دوباره ادعای خط امام بودنه و خلاصه جرم اصلی اون فرصت دادن به ضد انقلابه که به اسم دفاع از رای مردم بريزن اغتشاش کنن و امثال شما هم اونا رو تشويق کنيد.
در باره اون کسی که شما دوست داريد اونو حزب اللهی بدونيد اگه حرفت راست باشه کار اون آقا خيلی زشته و اگه حرفات مثل هميشه .... باشه که من برات خيلی خيلی متاسفم و ..

4 :: توسط زیتون در 2009-08-22 04:08

یک دوست جان1 و 2 و 3
خوب نیست با دو اسم کامنت می نویسی. اگه احمدی نژاد دروغ رو افتخار می دونه موسوی این کارا رو زشت و ناپسند می دونه و همینه که من بهش رای دادم:)
در جواب کامنت آخرت بگم که والله اگه دست(!) وبلاگ حزب اللهی ها می رسید لابد به وبلاگ موسوی چی ها تجاوز هم می کردن اصولا وبلاگ زدن حزب اللهی ها تجاوز به دنیای وبلاگستان بود:) خودم از یه حزب اللهی دو آتیشه ولی صادق اینو شنیدم.

3 :: توسط Azad در 2009-08-22 03:59

وای چه وبلاگای خطر ناکی !!!!!!!!!!!!!!! يه وقت مورد تجاوزشون قرار نگيريد که خدا ميدونه کجاتون پاره ميشه

2 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 03:46

جساراتا وبلاگهايی که اين لوگو رو گزاشتن تعدادشون خيلی بيشتره

1 :: توسط یک دوست در 2009-08-22 03:25

لیمو ترش مال شما ترشیده هاس وگرنه آقای ما میاد با ...

زبان: